طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی
طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی

پیام شما به ما رسید!!!

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تشکر از اظهار لطف همه عزیزانی که با پیام ها و تلفن هایشان مارا در راهی که پیش گرفتیم تشویق می کنند. 

تعداد زیادی پیامهای محبت آمیز برای ما میرسد که مجال انتشار همه آنها وجود ندارد ولی مطمئن باشید تک تک پیامها مطالعه و بررسی می شوند، در آینده ی نزدیک صفحه ی (پیام های شما) رو راه اندازی خواهیم کرد. 

پیامهای زیادی در خصوص اینکه چرا سایت نداریم و به وبلاگ بسنده کرده ایم، یا چرا تصویری از خودمان ارائه ندادیم، یا اینکه محصولاتمان را در وبلاگ نمیگذاریم و غیره برای ما رسیده است که برخود وظیفه می دانیم پاسخ این عزیزان را بدهیم : 

گروه احیاگران طب ایرانی با هدف فرهنگ سازی، احیای غذاهای سالم و کمک به بازگشت سلامت افراد جامعه تشکیل شده است، این گروه ماهیت خیریه دارد و با هدف خیرخواهانه تاسیس شده است، در نتیجه اهداف و برنامه های تجاری را دنبال نمی کند لذا برای ارتباط با مردم عزیز کشورمان و پاسخگویی به سؤالات تا همین مقدار کفایت می کند، ما بدنبال کسب شهرت هم نیستیم که عکس خود را بگذاریم یا اسم و شهرت برای خود درست کنیم برای همین نه اسمی مطرح کرده ایم نه عکسی گذاشته ایم، لگوی احیاگران را هم گذاشته بودیم که با تغییراتی که در سایت بلاگ اسکای داده شده لگو ها حذف شده اند، دوستانی هم علاقه مند هستند که به گروه احیاگران بپیوندند، ما دست این دوستان را بگرمی می فشاریم و عرض می کنیم از چند طریق می توانید با این گروه همکاری نمائید، اول اینکه آدرس وبلاگ را به دیگران بدهید و راجع به هدف ما برای دیگران توضیح دهید. دوم برای افرادی که در اطرافتان هستند اطلاعات خود در مورد طب سنتی را بازگو کنید و تولیدات سالم گروه احیاگران را به آنها معرفی نمائید. سوم با محصولات گروه احیاگران آشنا شوید و برای خانواده خود تهیه کنید و پس از اینکه پی به کیفیت محصولات بردید به دیگران هم توصیه نمائید، برای دریافت لیست محصولات آدرس ایمیل خود را برای ما ارسال کنید. چهارم می توانید وجوه خیریه خود را نیز به امر تهیه مواد خوراکی سالم و اهداء به نیازمندان اختصاص دهید برای این منظور می توانید آدرس ایمیل خود را برای ما ارسال و اعلام آمادگی نمائید تا روش فعالیت در این زمینه را برای شما بفرستیم. 

باز هم از الطاف شما صادقانه سپاسگذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد