طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی
طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی

با غلبه سودا آشنا شوید

این افراد طبیعت سرد و خشک دارند.

افرادی لاغر اندام بوده و استخوان بندی نازکی دارند . خواب آنها کم بوده و به غذاهایی با طبع گرم و انواع شیرینی و شوری بیشتری تمایل دارند . زود گرسنه و زود سیر می شوند .

در فصل بهار راحت ترند و فصل پاییز برای آنها فصل خوبی نیست و بیشتر هوای گرم را دوست دارند . سودایی ها دقیق ، منظم ، دوراندیش و اهل حساب و کتاب هستند و گاهی بسیار نکته سنج می شوند به عبارت بهتر مو را از ماست می کشند ، به همین خاطر مناسب کارهای بازرسی و حسابرسی می باشند . در کارها تلاش زیادی می کنند ولی کم احساس و کم انرژی می باشند .

ادامه مطلب ...

تحقیقات جدید حجامت در آلمان

یوهان آبل (JOHANN ABELE ) پزشک آلمانی در کتاب خود با عنوان " حجامت شیوه ی درمان آزمون شده " که در سال 1997 چاپ شده، در مورد حجامت می گوید:

"من اعتقاد راسخ دارم که نه تنها امروز بلکه برای همیشه،‌ امر حجامت را در درمان بیماری ها نباید نادیده گرفت. حجامت پدیده ای است که در خود تنظیمی کردن عملکرد بدن انسان دخالت دارد. امری که هرگز با روش های دیگر نمی توان آن را جایگزین کرد... مطالعات ما نشان می دهد که در آلمان می توان 75 درصد بیماری ها را با شیوه های درمان طبیعی از جمله حجامت مداوا کرد. "

ادامه مطلب ...

حقایقی از کوکاکولا

کم و بیش شنیده ایم که نوشابه هاى گازدار براى سلامتی زیان آور هستند، گرچه کمتر به این هشدارها توجه می کنیم اما تاکنون به استفاده هاى گوناگون آنها یا مزایایشان هم فکر کرده اید؟ سایت TOPSGLOBE استفاده های گوناگون و بعضاً عجیبی از "کــوکــاکــولا" را ذکر نموده که مطالعه آن خالی از لطف نیست. به نوشته این سایت مهمترین عناوین استفاده های گوناگون کوکاکولا بشرح زیر است :

ادامه مطلب ...

گندم مدرن، یک سم مزمن و مهلک است

 
یک متخصص کاردیولوژی در مطالعات جدید خود هشدار داده است که گندم مدرن یک سم مزمن و کامل است که مصرف آن بتدریج منجر به مرگ می‌شود.  
ادامه مطلب ...

دعوت به همکاری

به اطلاع هموطنان عزیز می رساند گروه احیاگران طب ایرانی اقدام به جمع آوری حکمت های قدما می نماید، برای این مهم از شما عزیز هموطن دعوت به همکاری می نماید . 

در هر کجای کشور که هستید و مثلها و حکمت های قدیمی هارو شنیدید و فلسفه اون رو هم می دونید برای ما بفرستید تا پس از تحقیق و بررسی در کتاب نفیسی به چاپ برسد.  

مثلاً میدونید چرا قدیمیها بعداز یه سنی، بخصوص در یه نقاطی از ایران شال دور سرشون می پیچیدند؟ یا چرا میگن دونه های کنار سفره رو بخورید شفا در اونه؟ یا . . .

منتظرتان هستیم