طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی
طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی

پاسخ به سؤالات جدید 6

با سلام من 6ساله اگزما دارم در ناحیه دست و زیر بغل قوزک پا و انگشتان پا راه درمانی هست یا نه لطفا توضیح دقیق بدهید با تشکر از سایت خوبتون  

آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

سلام!من دختری ۲۳ساله،با طبعی گرم هستم.پوست من در ناحیه ی بالای ران ها دچار دانه های ریز قرمز رنگ شده که خارش شدیدی هم دارد! متاسفانه پوست من کلا حالت صافی نداشته و قبل و بعد از اصلاح موهایش زبر و دون دون میباشد،به طوری که انگار موها از ریشه درنیامده اند و سیاهی و زبری ریشه ی آنها قابل مشاهده است.به طور کلی من از مشکل پرمویی رنج میبرم!!!استفاده از روش های مدرن تاکنون سودی نداشته!کراپیل وضعیتش را بدتر میکند و مرطوب کننده هم بی تاثیر است.دکتر پیشنهاد کرد موهایم را با تیغ و در جهت رویش موها بتراشم تا موهای زیرپوستی از بین بروند،اما این شیوه هم مفید واقع نشد.بنابراین شما برای رفع مشکل ناصافی پوستم که به پوست مرغی مشهور است چه راهی پیشنهاد می کنید؟؟؟لطفا من را راهنمایی کنید.این مشکل بسیار آزاردهنده است.قبلا از توجه و مساعدت شما سپاسگزارم.  

ابتداء آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام,ممنون از اینکه به سوالم جواب دادید,شما گفتید ریزش 3 تا 4 تار مو در روز طبیعیه,راستش یکم نگران شدم,اگه قرار باشه من به این وضع دچار بشم دیگه مویی رو سرم باقی نمی مونه و من انتظار داشتم که استفاده از محصولاتتون با عث ریزش موی من نشه,لطفا"اینکه گفتید شیوه استفاده شما از صابون شغاری صحیحه و ریزش 3 تا 4 تار مو در روز طبیعیه را بیشتر توضیح بدید,یعنی احتمال دارد جای ان چند تار مو که ریزش کرده دوباره رشدی صورت بگیره یا نه,اگر میشه این نگرانی من را برطرف کنید.ممنون  

از نظر طب جدید ریزش روزانه 100 تار مو طبیعی بوده و جایگزین خواهد شد و جای نگرانی نیست، از منظر طب قدیم هم روزانه چند تار مو ریزش می کند و جایگزین خواهد شد، اگر به کتاب علوم دوران راهنمایی مراجعه کنید به یاد خواهید آورد که این نکته را آموزش می دادند که موهای پیر و فرسوده ریزش می کنند و به جای آن موی جدید روئیده می شود، توضیحی از این ساده تر و روان تر سراغ نداشتم؛ به شما توصیه می کنیم بجای نگرانی های بی مورد کمی مطالعه ی خود را بیشتر کنید. 

با سلام وخسته نباشید من مزاجم بلغمی با غلبه سوداوی حاد میباشد.حدود ده سالی هست گوشام صدا میده ولی چند روزه شدید شده مخصوصا اگه جای خلوت باشم بیشتر صداشو میشنوم باید چکار کنم .با تشکر فراوان::  

ابتداء به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید.  

با سلام ، فرزند پسرم در هنگام تولد داری وزن طبیعی 3900 بود.و در دوران نوزادی کامل از شیر مادر تغذیه کرد و وزن خوبی هم گرفته بود. اما بعد دو سال نیم کم اشتهاشد. و یواش یواش وزن خوبش رو از دست داد..
الان چهار و نیم سال دارد و وزن او11 کیلو است.
و دیگه اصلا غدا نمیخوره. خیی کم غذا است.وحتی میان وعده هم نمیخوره . . لطفا بگوئید چه کنم بچه وزن بگیرد و اشتهای خوبی داشته باشد.
  

آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید.  

سلام. نمیدونم جای درستی سوال پرسیدم یا نه. به هر حال فقط تونستم اینجارو پیدا کنم....عذرا
من 10 کیلو اضافه وزن دارم .67 کیلو و 160
cm هستم. نمیدونم رژیم هیچ اثری روم نداره خیلی کم خور هستم ولی باز اضافه وزن دارم . شکمم بزرگ بود که لیپ.لیز کردم ! هیکلم الان خوبه ولی از درون چاقم. نمیدونم باید چیکار کنم.... عادت ماهانه ام هم منظم نیست. سندرم پلی کیستیم دارم . یه تخمدانم هم برداشتن.
واقعا نمیدونم باید چیکار کنم. دارم افسردگی میگیرم. لطفا راهنماییم کنید.
در ضمن طبعم هم بلغمی است.
  

مشکل شما با روشهای تهاجمی حل نمی شود؛ شما باید بلغم را از بدنتان بیرون کنید، منضج و مسعل بلغم داروی شماست که باید استفاده فرمائید.

سلام پوست من لک داره و مثل این شده که پوستم سوخته حالت شاخه ای پوست صورتم کاملا مشخص اگه شما دارویی برای لک و حالت شاخهای ان دارید لطفا با قیمتش برام ایمیل کنید خواهش میکنم کمی زود جواب بدید ممنونم  

آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

سلام..من مشکل پرولاکتین بالا دارم...4 سال است دارو ی اسپیرونولاکتون و ال- دی میخورم...مصرف ال- دی باعث افزایش اسید معده شده ...به تجویز پزشک امپرازول میخورم ...آیا شما راه حلی برای درمان این دو مشکل دارید؟ ممنون  

آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام
خانمی 30 ساله هستم، وزنم 49 کیلو هست. سه فرزند پسر دارم. مزاج بنده گرم و خشک هست. مشکلاتی دارم که براتون میگم.
1. بیش از حد لاغر هستم .
2. صورتم لک های زیادی پیدا کرده..
3. بی نظمی در عادت ماهیانه دارم.
4. پوست دستانم بسیار خشک و زبر شده کف دست.
5. چشم چپم ضعیف شده و انحراف پیدا کرده
6. بی حسی و درد دارم از قسمت ران به پایین
7. کلیه هایم درد داره
8. پوست صورتم چروک و بی طراوت شده.
برای رفع این مشکلات چه راه کاری پیشنهاد می کنید؟
با سپاس فراوان
  

تمام مشکلاتی که فرمودید مربوط به غلبه ی سودا است، حال بررسی کنید اگر غلبه ی سودا دارید به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید انشاءالله همه مشکلات رفع خواهد شد. 

با سلام وخسته نباشید .من خیلی وقته تو نزدیکی درد دارم به نظر شما واجینال عسل بکنم خوبه.تاثیر داره.با تشکر  

بهتر این است که توسط پزشک زنان معاینه شوید یا اینکه سونوگرافی رحم و ضمائم بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام من خانم 30ساله متاهل هستم و فرزند ندار حدود 4سال پیش انفولانزای سختی گرفتم و بعد از ان دچار ضعف شدید و سرگیجه شدم بعضی غذاها مثل فلفل کنجد هل بعضی ادویه جات پیاز خام و... برایم بد بوداما عسل چیزهای شیرین اسطوخودوس پرتقال گوشت گوسفند برایم خیلی خوبن، من مدتی پرهیز کردم و بعد شش ماه خوب شدم اما بعد از یک سال و بعد از اونکه ازدواج کردم دوباره این بی حالی و ضعف و سرگیجه برگشت،من بیشتر علایم بلغم رو دارم اما کمی علایم صفرا و کمتر از اون علایم خون رو دارم زمستانها حالم خیلی بدتر میشه به طوریکه مجبورم روزهای زیادی به خاطر سرگیجه و عدم تعادل و ضعف مرخصی بگیرم ،من اصلا لبنیات نمیخورم و خیلی پرهیز میکنم اما خوب نمیشم،بعضی چیزها که برا بلغم خوبه مثل فلفل و هل و... برام بده من باید چی کار کنم که هم صفرا دارم هم بلغم و چرا با وجود اینکه خیلی بلغمی هستم اما فلفلو کنجد و ... بدترم میکنن.  

پیشنهاد می کنیم مجدداً آزمون مزاج شناسی بدهید و دقیقاً مزاج خود و غلبه ی آنرا مشخص کنید. 

با سلام من همون خانمی هستم که موقع نزدیکی درد داشتم .سونوگرافی رحم وضمایم دادم مشکلی نداشتم ترشحهامم خوبه فقط در موقع ادرار دهانه رحمم میسوزه و موقع نزدیکی وبعدشم هم درد دارم یکماه پیش که دکتر رفتم گفتن که عفونت دارم و عفونت ادراری هم ندارم و کمی هم احساس خشکی میکنم  

بمدت 10 شب داخل واژن را با روغن بنفشه طبی چرب کنید، روزی ده دقیقه محل واژن را حمام آفتاب بگیرید. 

با سلام و تشکر من (خانم 30 ساله که در مورد مزاج بلغمی یا صفراوی سوال کردم)
آزمون رو دادم :
مزاج فعلی شما سرد و تر است، به عبارت دیگر بلغمی هستید.
درجه سردی : 1 از 4
درجه تری : 1 از 4
مزاج شما غلبه بلغم حاد دارد.
مزاج شما غلبه سوداوی حاد دارد.
حالا من میخوام بدونم چرا با خوردن فلفل و کنجد و هل و پیاز خام و تره بدتر میشم
از مرکبات لیمو شیرین خیلی بده اما پرتقال که میخورم خیلی حالم بهتر میشه
ایا من باید بر اساس تجربه خودم از غذاها عمل کنم یا دستوری رو که برای بلغمی مزاجها هست رعایت کنم حتی اگه برام بد باشه
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ دقیق و صحیح عمل کنید انشاءالله مشکل حل خواهد شد. 

سلام ,میخواستم بدونم دلیل ورم انگشتان دستم هنگام خواب سب و لمس شدن بدنم تقریبا در هنگام بیدار شدن ,چی میتونه باشه,ایا علامت یک بیماریه?  

شرح حال کامل تر بهمراه نتیجه ی آزمون مزاج شناسی ارائه فرمائید. 

سلام
ممنونم که جواب سوالای قبلیم رو دادین و از وب خوبتون هم تشکر میکنم
دختری 25 ساله م با مزاج گرم.یه کم لاغرم و هر چی سعی میکنم نمیتونم وزن اضافه کنم.تقریبا دو ماهه عرق یونجه با عسل استفاده میکنم اما بی فایده بوده.حجامت هم رفتم باز نتیجه نگرفتم.یه مدته آب هم زیاد میخورم و سعی میکنم مواد غذایی صفرازا استفاده نکنم.اما نتیجه نگرفتم و وزنم ثابته.شب دیر میخوابم و صبح 9-9:30 بیدار میشم.روزی سه وعده(صبحانه - ناهار - شام) غذا میخورم و کلا به پرخوری علاقه ندارم.آیا اضافه کردن وعده ها کار درستیه؟ممنون میشم راهکاری ارائه کنید برای وزن گرفتنم چون واقعا دیگه کلافه شدم.و یه سوال دیگه هم داشتم.برای بزرگ کردن سینه ها چکار باید بکنم؟آیا راه حل تغذیه ای داره؟یا روغن خاصی؟درباره بادکش هم اگر بهم اطلاعات بدین که تاثیر داره یا نه و اینکه چه مدت و چطوری باید استفاده شه ممنون میشم
  

سؤال به تمام پرسشهای شما منوط به یک امر بسیار مهم است و آنهم شناسایی مزاج شماست، پس پیشنهاد می کنیم ابتداء آزمون مزاج شناسی بدهید، سپس سؤالات خود را مطرح بفرمائید تا دقیق پاسخ داده شود.  

slm
man khanumiam ke darbare afzayeshe vazn va estefade az badkesh soal porsidam
mezajamo porsidin.tebghe azmun mezaj shenasi safravi budam
garmi 2 az 4
khoshki 1 az 4 

به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید، باید خشکی از بدن شما بیرون برود و آب زیر پوستتان بدود تا مشکلات لاغری و کوچکی سینه رفع گردد.

با سلام و خدا قوت ،
ضمن تشکر و قدردانی از تمامی زحمات شما ، همسر من آزمون مزاج شناسی داده است و نتیجه آن عبارت است از:
مزاج گرم با درجه 2 از 4 ، از نظر تری و خشکی متعادل
1 . در حال حاضر از کندش برای وسط سر خود استفاده می کند با ترکیب روغن زیتون ، آیا مناسب است ؟
2 . بیشتر مواقع از کم خوابی و سیر نشدن از خواب در هنگام بیدار شدن شکایت دارد (چون باید ساعت 30/5 صبح بیدار شود و حدود 30/6 ساعت می خوابند) لطفا راهنمایی بفرمایید ؟
با تشکر فراوان
  

۱ - اگر کندش خالص و اصل باشد مناسب است، ولی باید حرارت بدن خود را نیز پائین بیاورند. 

2 - باید برنامه ی خود را تنظیم کنند که روزانه حداقل 8 ساعت بخوابند، اگر اینچنین نباشد بدن ایشان خیلی زود فرسوده می شود. 

با سلام تشکر فراوان میخواستم بپرسم برای خانمی با مزاج بلغمی با غلبه سوداوی حاد که مدت زیادی که یبوست داره چه درمانی توصیه میکنید  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام خانمی 23 ساله هستم مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک ،موهای زیر چانه ام رو لیزر کردم اما هیچ تاثیری نداشته -پنج ماهه قرص اسپیرونولاکتون -روکین رو مصرف میکنم اما هیچ تاثیری روی کیست ها نداشته میخاستم من را راهنمایی کنید و ایا این سندروم نشانه غلبه بلغم هست  

علائمی که عنوان کردید نشانه های سوداست، پیشنهاد می کنیم برای درمان کیست روش های طبیعی را تجربه کنید برای اینکار می توانید شماره تلفن خود را اعلام کنید تا با شما تماس حاصل شود. 

با سلام و عرض صبح بخیری،
من در مورد مصرف کندش برای همسرم سوال کرده بودم
1 . همسرم کندش را از احیاگران طب ایرانی تهیه می نماید .
2 . لطفا برای پایین آوردن حرارت بدن ایشان با طبع گرم و تری و خشکی متعادل راهنمایی بفرمائید .
از همه الطاف و توجه جنابعالی به سلامت و تندرستی انسانها سپاسگزارم .
  

ایشان بهتر است به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنند. 

ببخشید دیروز تماس گرفته بودین و فرموده بودین برم تو سایت و ازمون مزاج شناسی بدم و بهتون خبر بدم ولی متاسفانه تو سایت همچین ازمونی وجود نداره
با تشکر ساناز کریمی
  

از طریق گوگل سرچ کنید: آزمون مزاج شناسی 

با سلام
من مدتی هست که سرماخوردم، با گذشت چند روز همه علایم خوب شدن اما سرفه شدید گریبانگیرم شده، لطفا راهنمایی ام کنید تا چی بخورم که به کل خوب بشه سرفه ام، سرفه ام خشک هست.
مزاجم گرم و خشک هست!
  

بخور مرزنجوش بدهید و شلغم جوشیده میل کنید. 

آقای دکتر سلام
دختری دارم دو ساله که غده ای زیر بغل ایشان بیرون آمده است زمانی که به پزشک مراجعه نمودم گفتند این غده به دلیل واکسن است و می بایست خودش شکافته شده و چرک آن بیرون بیاید اکنون این غده بسیار بزرگ شده است و در صورت تماس دست با آن فرزندم احساس درد شدیدی می نماید لطفا بفرمایید چگونه می توان سریع تر این مشکل را حل نمود همچنین در صورت باز شدن غده باید چه کار کنیم تا جای این زخم روی بدن فرزندمان نماند و این زشتی از بین برود.
باتشکر از شما
  

اگر غده چرکی است باید تخلیه شود، این کار بوسیله ی زالو یا جراحی سرپایی انجام می پذیرد. 

مادرم 12 ماهه باردار است و به گفته دکتر جفت او خون ریزی میکند تا 2 روز دیگه قصد رفتن به سفر مکه را دارد خواهش میکنم هرچه سریعتر راهنمایی کنید این اولین سفر مادرم است و ایشان ارزوی زیارت کعبه را دارند...  

با این اطلاعات سطحی امکان پاسخگویی نیست، مراجعه ی حضوری لازم است. 

با سلام
من دختری 24 ساله هستم و تقریبا 3 الی 4 سال است که یا یبوست میگیرم و یا اسهال و نفخ روده هم خیلی دارم بارها دکتر رفتم ولی جواب نگرفتم چکار کنم با این وضع اصلا به ازدواجم فکر نمی کنم کمکم کنید دعاتون می کنم؟
  

آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

سلام
من برای دومین بار که دارم این سوال را میپرسم بار اول بهش پاسخ ندادید

1.من 17 سالمه اما هنوز مو های بدنم بیرون نیومده من باید چیکار کنم ؟؟
2.پشت ناخنم لک های سفیدی وجود داره این لکه ها نشانه ی چیه؟
خواهشا این دفعه جواب بدید.
با تشکر
  

پیشنهاد ما به شما این است که این موضوع را دنبال نکنید و بگذارید بدنتان کار خودش رابکند، در هر حال اگر اصرار به رفع این موضوع دارید به طبیب طب سنتی حضوراً مراجعه کنید، تغییر در این مسئله مستلزم دستکاری هورمونی شماست که ممکن است در این سن برای شما مشکلاتی را ببار آورد، برای مشکل دومتان روزانه یک لیوان شیر بادام با عسل میل فرمائید. 

با سلام
مردی 36 ساله با طب گرم و تر هستم ، هرچند وقت یه بار روی صورتم کورکهای بدی میزنه که و روی بینی ام جوش های کوچک و سفید میزنه
بعد از یه مدت خوب میشه . دوباره هم کورک روی صورت و هم جوشهای رو بینی شروع میشه
معمولا کورک ها خیلی دیر خوب میشه و یه بعضی وقتها جاش هم میامومنه
لطفا راهنمائی کنید برای برای مداوای زخم های کورک و جوش سفید روی بینی چکار کنم؟
2-چکار کنم علت اصلی رو از ببین ببرم
  

سؤال دوم شما سؤال خوبی است: به نظر می رسد شما غلبه ی سودا داشته باشید، باید رصد کنید که در چه مواقعی این مشکل پیش می آید یعنی چه کار می کنید یا چه چیزی می خورید که عامل این جوش هاست، ضمن اینکه توصیه می کنیم یک دوره بیست روزه دم کرده ی برگ سنا و گل سرخ روزی یک لیوان میل کنید. 

بهترین دمنوش پیشنهادی شما برای طبع گرم و تر ، که بشه هر روز ازش استفاده کرد و مزه خوبی هم داشته چیه؟ . با تشکر فراوان 

چای فلوس یا ریوند چینی مناسب است. 

با سلام و خسته نباشید.من چند ماهه که کل دلم نفخ میکنه که به زیر قفسه سینم فشار میره و درد میکنه چند روز پیش تپش قلب گرفته بودم که با قرص پرانول بهتر شدم ولی الآن قلبم یه جوریه انگار صدای تپشش رو خیلی احساس میکنم به نظر شما از نفخ شکمم هست؟مزاجم بلغمی و غلبه سوداوی حاد .با تشکر  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

باسلام
پدر چند وقت پیش عمل پروستات انجام داده مشکل مثانه نیز دارد
متاسفانه بعد از عمل دچار بی اختیاری ادرار شده ، بطوریکه هیچ اختیاری نداردو ناچاراده از پوشک استفاه میکنه
لطفا کامل راهنمایی کنید برای درمان باید چکارهای انجام دهد. ممنون
  

اطلاعات داده شده کامل نیست، سن ایشان را نفرمودید، با این حال بنظر می رسد بدلیل استفاده از سوند اعصاب پیش آبراهی سست شده اند و باید خود ایشان سعی کنند ادرار خود را کنترل نمایند تا کم کم اعصاب به حالت اول برگردد. 

با عرض سلام و خسته نباشید من خانمی 28 ساله هستم مشکل من تیرگی ناحیه تناسلی و قوزک پا و آرنج و زیر بغل هست طبع من گرم هست اگه گردو خرما یا فلفل بخورم کل بدنم جوش میزنه واقعا خسته شدم از وضع پوستم .پوست صورتم هم بد بود از کپسول ویتامین ای و صابون ویرگو استفاده میکنم که دکتر تجویز کرده است.بعد یکماه و چند روز استفاده تغییر کرده ولی نه زیاد من باید برای رفع این مشکلاتم چیکار کنم . همسرم هم خیلی حساسه طوری که دیگه نمیخواد به من نزدیک بشه و حتی بین رابطه ما خدشه وارد شده.خواهشا کمکم کنید.  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید و به هیچ عنوان از مواد شیمیایی، عطرو اسانس و لوازم آرایش استفاده نکنید. 

سلام پودر کندش میخواستم لطفا قیمتش هم بگین تشکر  

۳۰۰۰۰ریال 

با سلام
دختری هستم 27 ساله. قبلا پاهامو اپیلیدی میکردم بعد یه مدت موها زیرپوستی میومد بعدش رفتم اپیلاسیون خوب بود بعد یه مدت باز هم همین حالت شده پوست پاهام.دارم از کراپیل استفاده میکنم شاید بهتر شه. لطفا کمکم کنید چکار کنم برا خوب شدنش؟
  

برای پاسخگویی اطلاعات مزاجی لازم است. 

جناب آقای دکتر سلام
غده چرکی است اما دکترها گفته اند باید خودش سر باز کند لطفا بفرمایید چه کار کنیم تا جای زخم کاملا از بین برود و اثر آن بر روی پوست نماند.
با تشکر فراوان
  

غدد چرکی انواع مختلف دارند، بهتر است دلیل بوجود آمدن آنرا پیدا کنید. در هر حال بهتر این است که تخلیه شود، روش های مختلفی برای الین کار وجود دارد ولی تعیین نوع روش تخلیه، به اندازه آن و نوع آن بستگی دارد. 

با سلام. من طبع گرم با غلبه سودا وصفرا دارم 5ساله که شبها از فروردین تا شهریور پا درد دارم دردش مثل این می مونه که جریان شدید برق تو پام میذارن واینکه یه چیزی رو از پام می کشن بیرون جدیدا یک هفته ست که دردم شروع شده وشب ها اصلا نمی تونم بخوابم. آیا دلیلش دیسک کمر ست؟( نوار عضله دواندام انجام دادم گفتند که دیسک کمر دارم مهره 4و5)راه حلی وجود دارد؟تشکر   

ضمن اینکه به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل می کنید، روزی یک قاشق غذاخوری پودر سنجد کامل داخل یک لیوان شیر بریزید و میل کنید، برای دیسک کمر زالو درمانی توصیه می شود. 

باسلام من روی پشت وسینه بازو وصورت خود جوشهای سربسته دردناک وقرمزی دارم ازسن 12سالگی همرام بودن من الان26سالمه چندبارهمدکترپوست رفتم اما فایده نداشته شکم پرمویی هم دارم اعصابمم ضعیفه قاعدگیهامم کمی نا مرتبه دوتاموی زاید هم تو صورتم دارم ازمایش تیرویید هم دادم سالمم کمی هم به نظر خودم صدام کلفت شده خواهش میکنم کمکم کنید افسردگی گرفتم  

از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

 man 27 salame(dokhtar) mejazam safravi hast
tu in 2 sal taghriban 10 ta az muham sefid shode
rahi has baraye pishgiri az bishtar shodanesh?
Halile bara man khube?age khube chetorio cheghad estefade konam?
Dar zemn garmim 14 bud khoshkim 7 tebghe azmun
mamnun  

مکیدن هلیله ی سیاه در دراز مدت مؤثر است و استفاده از روغن سیاهدانه، از طرفی بنظر میرسد شما غلبه ی سودا داشته باشید، بررسی دقیق تری بکنید، اگر چنین بود باید سودا را خارج کنید. 

سلام من همونیم که روی پشت وسینه بازو وصورت خود جوشهای سربسته دردناک وقرمزی دارم ازسن 12سالگی همرام بودن من الان26سالمه چندبارهمدکترپوست رفتم اما فایده نداشته شکم پرمویی هم دارم اعصابمم ضعیفه قاعدگیهامم کمی نا مرتبه دوتاموی زاید هم تو صورتم دارم ازمایش تیرویید هم دادم سالمم کمی هم به نظر خودم صدام کلفت شده ازمون دادم طبعم گرم وخشکه سودایی حاد دارم بین 1تا4صفراوی هستم خواهش میکنم کمکم کنید 

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

مرد 35 ساله مجرد هستم اگروه خونی A+ , مزاجم سرد بود نمیدونم به چه علتی مزاجم گرم شده در تابستان بدنم بدون هیچ علتی کهیر میزد الان با تغییرات دمایی یا تماس با آب سرد این اتفاق می افته ضمنا با خوردن میوه پرتغال و خرما هم کهیر می زنه کهیر بیشتر روی پا زانو آرنج و روی دست یروز پیدا می کند حجامت هم رفتم درست نشد قبلا سرمایی بودم ولی جدیدا کمتر سرمایی هستم ممنون از پاسخ  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام خانمی 29ساله که2ماه و نیم پیش زایمان طبیعی داشتم در بارداری تنها8کیلو اضافه وزن گرفتم ودخترم 3100 وزن داشت در طی این مدت شکم بند نبستم اما این هفته اخیر سه بار بستم دفعه اول شب باز نکردم که تمام شب راکمر درد داشتم وتا چند ساعت بعد از بیداری ادامه داشت دفعه دوم با فاصله یک روز بستم که ساعتهای آخر روز باز هم کمردردم شروع شد در بارداری وقبل آن به هیچ عنوان کمردرد نداشتم لطفا کمکم کنید شکم بند ببندم ؟اگر نه برای کوچکی شکمم چکار کنم؟وبرای درمان کمردردم چه توصیه ای دارید.وعلت این کمردردها چی میتونه باشه؟  

احتمالاً شما حمام زایمانی صحیح نرفته اید، اگر اینگونه است باید بروید نزد کایروپراکتور. 

mamnun az javabetun
az koja befahmam ghalabe soda daram ya na?
Test goft safravie had hastam
pusto kami ham muham khoshke
2
mahe ruzi 5 livan abe jushideye sard shode mikhoram 

به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید. 

برای پرپشت شدن موهای سر آقایی که سی ساله ست و مزاج گرم و خشک داره چه راه کاری رو پیشنهاد می کنید؟  

اول مزاجشان را معتدل کنند و در حمام زیر دوش نایستند. 

با سلام
چندی قبل براتون از مشکلاتم گفته بودم که سوالم و جواب شما از این قرار بود:
خانمی 45 ساله هستم، طبق آزمون مزاج شناسی که دادم این ........... 

.....حالا نسخه رو عمل کردم و دردی که داشتم کمی کمتر شده یعنی قبلا که بود هر روز درد میکرد اما دفعات درد کمتر شده، نسخه ی بعدی که فرمودین رو بیان کنید ریشه ی شیرین بیان، گل محمدی، سنا مکی، شاتره، افسنطین، تاج ریزی، بومادران، مغزناخنک، بادیان، درمنه ترکی، آویشن شیرازی، گل نیلوفر، بادرنجبویه، شنبلیله ی خشک، ریشه ی درخت انار و ریشه ی درخت توت از هر کدام 3 مثقال نیم کوب و مخلوط کنید بعد به 10 قسمت مساوی تقسیم کنید، هر قسمت را شب در آب جوش خیس کرده و صبح در همان آب بجوشانید و آب صاف کرده ی آن را پس از شروع صبحانه بنوشید.  

گیاه بندوک را در آب بجوشانید و روزی یک لیوان میل کنید. 

روزی 8 عدد عناب میل کنید. 

کمرتان و سینه ها را با روغن کوهان شتر خالص چرب کنید. 

همچنان از قطره ی عسل استفاده کنید. 

با سلام _ من 30 سال سن دارم حدود 10 ساله که در قسمت پایین دندن های سمت راستم احساس گرفتگی و درد دارم و به دکتر های مختلفی مراجعه کردم و باتوجه به سونوگرافی و آزمایشات انجام شده به نتیجه خاصی نرسیده ام ولی چند سال قبل یک طبیب سنتی گفت که مشکل صفرا داری، ممنون می شوم که راهنمایی ام کنید واقعاً از این درد خسته شدم  

از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام و خسته نباشید من چند روز پیش ازتون پرسیدم که از مچ پا تا زیر زانو پاهام سرد و درد میکنه و شما روغن سیاهدانه رو تجویز کردید و گفتید بستگی به طبعم داره .من طبعم بلغمی با غلبه سوداوی حاد هستش باز همون روغن رو تجویز میکنید در ضمن من کف پاهام داغ میکنه ولی از مچ تا زیر زانو سرده.ممنون از راهنماییتون. 

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، روغن سیاهدانه هم مفید است برای شما. 

سلام
میخواستم بدونم میشه نوره و کندش که در این وبلاگ صحبتش شده با ذکر قیمت سفارش بدم
  

برای سفارش محصول باید نام محصول به همراه آدرس پستی و شماره تماس را ارسال فرمائید. 

با سلام
من دختر 25 ساله 46 کیلو و با قد 159 - و دارای مزاج صفراوی با غلبه ی سودا-وبیماری پیشرفته ی بواسیر درجه -4-خدا را شکر از خودم راضیم و میدونم که اکثر مشکلاتم با رفع غلبه سودا و خوردن شربت سکنجبین حل میشه ولی مشکل اساسی درد شدید معده با خوردن عسل و هر چه که به نحوی در ترکیباتش عسل باشه هست میخواستم بدونم راهی وجود داره که با خوردن عسل دچار درد وحشناک معده به مدت 24 ساعت نباشم چون وقتی عسل میخورم معده درد میگیرم هیچی نمتونم بخورم و هر چی خوردم با عرض معذرت بالا میارم خیلی دردش وحشتناکه میشه شیره ی انگور جایگزین عسل در شربت سکنجبین -یا ترکیب شیره ی انگور با عرق رازیانه-ترکیب عرق نعنا و شیره ی انگور و سیاهدانه یا بارهنگ-خلاصه ترکیب شیره ی انگور به جای عسل جوابگوست یا نه
  

چون شما غلبه ی سودا دارید، فقط با خوردن سکنجبین نمی شود سودا را بیرون کرد، پیشنهاد می دهیم به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام.می خواستم بپرسم برای پرپشت شدن مو باید از ریشه گیاه کندش استفاده کرد یا برگش؟؟؟چون دوتاش در عطاری ها هست و معمولا خودشون دقیقا نمیدونن.البته خود شما هم در جواب یکی از سوالات به کندش اشاره کردید ولی نوعش رو نفرمودید، ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر.  

ریشه ی کندش 

با سلام و روز بخیری
همسر من که دارای طبع گرم 1 از 4 و تری و خشکی معتدل می باشد چند روز پیش آنفولانزا گرفته بودند و سرفه های شدید می کردند . دکتر که رفتند به ایشان آنتی بیوتیک کوآکسی کلاو دادند که بایستی ده روز مصرف می کردند حالا که ده روز تمام شده ایشان دچار پا درد از زانو به پایین با حالت خشک شدند پا همراه با درد شده اند که هنگام شب که می خوابند بیشتر می شود . لطفا بفرمائید چرا اینطوری شدند و چه کار کنند ؟
با تشکر فراوان از شما
  

بارها و بارها در وبلاگ و یا پاسخ به سؤالات گفته ایم که در موارد سرماخوردگی و آنفولانزا و غیره از آنتی بیوتیک و داروهای شیمیایی استفاده نکنید، به معنی آنتی بیوتیک رجوع کنید: (آنتی = ضد ، بیوتیک = زیست) خوردن آنتی بیوتیک در واقع خوردن داروی ضد زیست است؛ اما اگر ایشان پرتقال شیرین یا پرتقال خونی زیاد میل کنند مشکلشان برطرف خواهد شد. 

با سلام.سوالی داشتم و امیدوارم به این سوالم پاسخ دهید,میشه از روغن زیتون خوراکی برای رفع اگزما استفاده کرد یا باید روغن زیتون از نوع مالشی باشد یا به نوعی می توان روغن زیتون خوراکی به ناحیه ی اگزما زد یا قسمتی که خارش و ملتهب شده و اینکه روغن زیتون خارش و التهاب پوست رو برطرف میکنه برای من که طبعم گرم وتر یا دموی هستم.ممنون میشم اگر جواب بدین.  

اشکالی ندارد. 

با سلام وتشکر بابت جواب دادن به سوالم,میشه همزمان از پماد دست ساز محصول طب سنتی شیراز برای رفع علائم اگزما استفاده کرد و بهد از اون از کرم مرطوب و آبرسان پوست صورت محصول طب نوین استفاده کرد,استفاده همزمان از این دو محصول اشکالی نداره و عوارض جانبی به همراه نمیاره؟.ممنون میشم اگر این هم بهم جواب بدین.  

اگزمایی که شما مرتباً به آن اشاره می کنید و صابون ها و کرم ها و روغن های مختلف را امتحان می کنید و حتی فرصت اثر کردن یک محصول را هم نمی دهید و محصول بعدی را امتحان می کنید، حاصل غلبه ی سوداست به شما توصیه می کنیم سودا را از بدنتان بیرون کنید تا این مشکل شما حل شود، اگر کمی مطالعه کنید خودتان به راحتی این موضوع را متوجه می شوید و به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم که مدام محصولات مختلف را خریداری و امتحان کنید که عوارض جبران ناپذیری خواهد داشت. 

با سلام بعد از کلی استفاده از دارو امروز پزشکم گفتن باید کیستم جراحی بشه شماره پروندم 403 هستش اگه راهکاری برام گروه محقق شما دارن بفرماین قرار بود مجدد با من تماس بگیرن اما خبری نشد . با تشکر 

اگر تحت درمان طب سنتی قرار می گیرید نباید از داروهای شیمیایی استفاده کنید و اگر به گروهی که با شما تماس گرفتند گفته باشید که بوسیله ی درمان شیمیایی به درمان مشغولید دیگر با شما تماس گرفته نخواهد شد. 

ببخشید لطفا سوالم جواب بدین میشه سیاهدانه را اسیاب کرد و به مرور استفاده کرد خواصش از بین نمیره ؟ با سپاس 

خیر، به شرط آنکه آسیاب شده ی آن را بمدت طولانی نگهداری نکنید. 

سلام وقت بخیر
خواهر من 35 سالشه که دو هفته قبل یه درد شدید در شکمش همراه با سوزشی در سینش شروع شد فکر کرد معدشه رانیتیدین مصرف کرد که هیچ تاثیری نداشت به متخصص مراجعه کرد نوشت آزمایش که گفته بود تو خونش میکروب هست(عفونت خونی) ولی چربی و قند هم نداشته ولی دچار کم خونیم بوده که دارو داده که تاثیر زیادی رو دردش نداره گفته 10 روز دیگه دوباره بهش مراجعه کنه، روحیشم خیلی ضعیف شده چون گفت خطرناکه لطف کنید از نظر طب سنتی راهنمایی بفرمایید که باید چیکار کرد خیلی ممنون میشم
  

ابتداء از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهند و نتیجه را اعلام کنید. 

سلام.ببخشید میخواستم بپرسم محصولاتتون رو میشه به صورت حضوری خریداری کرد؟یا فقط باید سفارش داد؟  

در برخی از شهرها نمایندگی داریم که پس از ارائه آدرس و سفارش محصول اگر در شهر شما نماینده ما حضور داشته باشد، به شما آدرس داده می شود و هزینه ی پست نیز از شما دریافت نمی شود. 

با سلام ، در پاسخ سوال قبلی من در مورد درمان آنفولانزای همسرم فرمودید از داروی شیمیایی استفاده نکنیم . لطفا در این مرحله از بیماری ایشان که خلط های سینه دارند کنده و خارج میشوند راهنمایی بفرمائید چه چیزی کمک کننده است که خلط ها بهتر خارج شود .
با تشکر از تمامی مساعدت های شما و همکارانتان
  

دم کرده غلیظ آویشن شیرازی با عسل میل کنند و صبحها آب نمک دریا قرقره کنند. 

باسلام
25سال سن دارم در سن 16 سالگی جوشهای بسیاری داشتم ولی در 18 سالگی همه رفتن و حتی یک لک هم روی صورتم نموند ولی حدودا یک سال است که جوشهای بسیاری زدم و هر دکتری که رفتم بهتر نشد مدت 1 ماه است که عرق کاسنی می خورم و از روژدرم روی صورتم میزنم ولی باز هم جای جوشهام کم رنگ نشده باید چیکار کنم
  

من مزاجم سودای حاد می باشد  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام
من ساکن شهرری هستم. چهار سال است ازدواج کرده ام . همسرم آزواسپرم است اما در بیوپسی بافت بیضه اسپرم یافت شد که
ivf انجام دادیم و موفق نبود. آیا طب سنتی در این مورد میتواند کاری انجام دهد؟ لطفا یک طبیب سنتی حاذق معرفی کنید. با تشکر  

زالو درمانی را توصیه می کنیم، استاد ارجمند جناب آقای دکتر روازاده، آدرس ایشان را از طریق سایتشان پیدا کنید. 

سلام.من درباره فروش محصولاتتون پرسیده بودم.من شیراز هستم،اینجا هم نمایندگی دارید؟یعنی اصلا فروش حضوری ندارید؟ممنون از راهنماییتون.  

در شیراز نماینده نداریم، محصولات گروه احیاگران طب ایرانی از نظر تنوع محدود است لذا فروش محصولات از طریق اینترنت انجام می پذیرد، بزودی سایت فروشگاهی احیاگران نیز راه اندازی خواهد شد، انشاءالله. 

برای خرید در تهران چطور؟چطور بایداز لیست محصولات و قیمت و نحوه خرید اطلاع پیدا کرد؟  

آدرس و نام محصول را ارسال کنید، قیمت محصولات برای شما ارسال می گردد. 

سلام خسته نباشید اگه طب سنتی راهی برای درمان اندومتریوز و کیست مقاوم به درمان داره لطفا راهنمایی فرمایید  

برای درمان کیست به اطلاعیه صفحه ی اول وبلاگ مراجعه فرمائید. 

با سلام ،
آیا برای درمان بیماری سالک داروی گیاهی وجود دارد؟
  

گل ختمی، تخم گشنیز، آویشن شیرازی را به اندازه مساوی مخلوط و نرم بکوبید، با آب جوش ضماد درست کنید و همانطور گرم یک لایه روی محل زخم سالک بگذارید و با نایلون و چسب آنرا بپوشانید بطوری که هوا وارد نشود، 24 ساعت بماند تا فاسد شود و سپس باز کنید، چند مرتبه این کار را تکرار کنید. 

سلام دختر 22 ساله هستم 3 سال مداوم است در گوش راستم صدای وزش باد می اید 2 بار به دکتر گوش و حلق و بینی مراجعه کردم بار اول گفتند مجرای گوش پر شده و گوشم شست و شو دادم خوب نشد بار دوم به دکتر دیگه ای مراجعه کردم و تست شنوایی سنجی هم دادم گفتند همه چیز گوش طبیعی وسالم ولی تهویه درست انجام نمیشه آیا راهی برای درمان وجود داره در ضمن من 4 سال پیش کلاس شنا میرفتم ولی همون 4 سال پیش دیگه نرفتم و الان حدود 2 سال است که ساز ویولن مینوازم آیا خطری گوشم تهدید میکنه؟  

یکهفته شبها در گوش قطره عسل و سپس قطره سرکه خانگی بچکانید، اگر برطرف نشد زالو درمانی کنید. 

این مغرب وشب جمعه جواب سوالمو به جیمیلم بفرستید.توروخدا.شمادرجواب ترکهای ران وسیه برام فرمود.پاسخ:با ترکیبی از کندر و روغن زیتون به تکرار روغن مالی کنید تا پوستجمع شود(۳ماه).آنگاه با ژل آلوئه ورا که به تکرار بمالیدپوست صاف وتمیزی ایجاد میشود(۱ ماه).طول درمان ۴ ماه است.کندر را پودر کنیدو با روغن زیتون روی حرارت بگذارید تا کندر حل شود.ید.حالامنظورشما ازتکراریعنی روزی چندباراین مخلوط رو روی ترکهابزنم.چندساعت بعدشسته شود؟نیازی به شستن دارد..غلبه شدید سودادارم پوستم خشکه.سوال دوم اشکال نداره مقدارزیادی از این مخلوط حرارت داده را آماده کنیم ودرظرفی نگه داریم واستفاده کنیم؟یابرای هرباراستفاده بایدتازه مخلوط کنیم واستفاده کنیم؟  

متاسفانه برخی از هموطنان که در اینترنت به گشت و گذار می پردازند سؤالات خود را از هر جایی مطرح می کنند و جوابهایی دریافت می نمایند، که علیرغم اینکه ممکن است پاسخها دقیق نباشد و مشکلاتی را ببار آورد، برای خود سؤال کننده هم سردرگمی ایجاد می کند، مثل شما سؤال کننده محترم که سؤالی که فرمودید را ما پاسخ نداده ایم چون ما چنین تجویزی نداریم. شما دو مرتبه این سؤال را ارسال کردید اما چون طریقه طرح سؤال و اطلاعات داده شده کامل و صحیح نبود پاسخی از سوی ما داده نشد. 

برای درمان شب ادراری دختر 6 ساله چه دستوری دارید ؟  

ابتداء آزمون مزاج شناسی بدهید و طبع ایشان را مشخص فرمائید. 

با سلام
پدر بنده 70 سال دارد و مدت 10 ماه است که متوجه شدیم مبتلا به تومور مغزی ( گلیوبلاستوما ) هستند . بعد از اطلاع از بیماری ایشون جراحی شد و در پی آن پرتودرمانی شدند . متاسفانه یک ماه بعد از پرتو درمانی در ام آر آی مشخص شد که تومور رشد کرده ( البته در ام آر آی های بعدی نشان از رشد بیشتر نبود) و پزشکان تشخیص نکروز را دادند . البته ایشون در حال حاضر شیمی در مانی می شوند و متاسفانه قادر به راه رفتن نیستند و سمت چپ دنشون کاهش حرکت زیادی داره . آیا طب سنتی راه حلی برای این مشکل داره . در ضمن با مراجعه به یکی از مراکز پژوهش طب اسلامی و ایرانی ، پزشک این مرکز مدعی شدند که با سلول درمانی قادر به مداوای ایشون هستند . آیا شما همچین چیزی را تایید می کنید ؟
  

به جناب آقای دکتر موسوی در اصفهان مراجعه کنید ایشان در این زمینه تجربه ی زیادی دارند. 

سلام @من 28سال دارم در ازمون مزاج سنجی سردی 1وتری 16داشتم .تعدادی از موهای سرو صورتم سفید شده.برای متعادل کردن مزاجم ورفع سفیدی موهای صورتم چه نسخه ای می دهید؟  

از خوردن غذاهای سرد و تر خودداری کنید و از غذاهای گرم و خشک استفاده کنید، موها و پوست سر را مدام با روغن سیاهدانه مالش دهید. 

سلام من 28 سال دارم مزاجم بلغمی است بواسیر و نفخ شکم دارم @یبوست دارم و تعدادی از موهای صورتم سفید شده و از بچگی اضطراب و افسردگی دارم همچنین تپش قلب هم دارم .لطفا مرا راهنمایی کنید.  

لطفاً مجدداً آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

دختر6ساله دارم بلغمی درجه تری3به4 هر شب مشکل شب ادراری داره دکتر بردمش نتیجه نداده به روش نمییارم ی کم عصبی سر کلاس اروم قرار نداره لطفا راهنمایی کنید  

زیاد نگران نباشید، این مشکل کمی به اعصاب و مقدار زیادی هم به طبع ایشان مربوط است، بهتر است سردیجات مانند لبنیات، برنج، مرغ، شیرینیجات، کنسروجات و غیره به ایشان ندهید و در عوض روزی یک لیوان شیر بادام با عسل، صبحانه ارده با عسل، چای زیرفون و گزنه و غذاهای طبع گرم میل کند، از طرفی کمر دخترتان را با روغن سیاهدانه یا کوهان شتر چرب کنید و شبها شال دور کمرش ببندید. 

با سلام و ارادت
من از احیاگران طب سنتی عسل زنده تهیه نموده ام میشه خواهش کنم نحوه استفاده از آن را برای چشم بفرمائید چون من خشکی چشم دارم .
با تشکر فراوان
  

شیشه ی عسل را در آب گرم بگذارید تا باز شود، کمی از عسل را داخل یک قطره چکان تمیز بریزید و داخل چشم بچکانید. 

خانم 31 ساله سودایی چند ساله معده درد دارم گاهی اوقات دردش شدید تر میشه مخصوصا نیمه های شب ضعف میکنم ی قاشق عسل میخورم بهتر میشم بزاقم شبا بیشتره لطفا راهنمایی کنید. ی دستور اش برای سوداییها داشتین دستورشو بلد نیستم  

اگر مطمئن هستید که غلبه ی سودا دارید، به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام
پوست صورتم نسبت به بدنم بسیار تیره است موهای خشک ضخیم و پرپشتی دارم که به سرعت دارن سفید میشن 30 ساله با قد 169 و وزن 80 هستم خیلی سریع چاق میسم و به سختی لاغر زیر چشمها به شدت گود و تیره است موهای بدنم نازک و کم پشت از گرما بیزارم و جوش میزنم مخصوصا قبل از شروع قاعدگی به شدت دچار پرخوری عصبی هستم و بعضی مواقع تمایل شدید به شوری و بعضی مواقع عجیب شیرینی میخوام لطفا راهنماییم کنید برای رفع سفیدی مو کپسولهای حکیم خراسانی رو تهیه کردم بعد از 4 دوز جوش زدم بهم منضج سودا دادن اونم اذیتم میکنه سیاه دانه و هلیله سیاه هم باعث جوش قرمز در صورت و قفسه سینه میشه راه حل چیست؟
اجرتان با فاطمه زهرا
  

لطفاً به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، پس از خوردن غذاهای گرم که باعث جوش می شود نصف استکان عرق نعنا خالص میل کنید. 

در ازمون مزاج مشخص شد سودایی هستم نسخه سودا فقط پرهیز داده نظر شما برای بهتر شدن دردمعده ام چیست ی سوال دیگه چند روزی از قسمت لگن تا بایین بام درد داره موقع راه رفتن بهترم موقع استراحت بیشتر میشه علت چیه//؟  

به همان نسخه ی سودا دقیق عمل کنید، هر چند نسخه ی سودا فقط پرهیزات نیست اما بدانید برای درمان هر دردی اول باید به پرهیزات عمل کنید. 

باسلام.من دختری 21 سال هستم که حدود 2سال است که دچار سنگ لوزه شده ام.میخواستم بدونم ایا سنگ لوزه میتونه باعث بشه که من دچار سرطان بشم؟  

نگرانی به خود راه ندهید، ابتداء آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید تا راهکاری به شما بدهیم. 

با سلام
من خانمی 29ساله هستم
در زمان بارداری به علت داشتن یبوست دچار بواسیر شدم
ودر 8ماهگی عمل شدم وبعداز 4روز سزارین شدم
والان بعد از گذشت 6ماه باز هم به هنگام دفع بیرون زدگی دارم درصورتی که یبوست ندارم!!!!!
واز عمل جراحی مجدد میترسم امکان این هست که افتادگی روده داشته باشم؟
لطفا راهنمایی کنیــــد ممنون
  

اگر بعد از هر وعده غذایی دفع دارید و دوسوم حجم غذا را تقریباً دفع می کنید و مدفوع نرم است، یبوست ندارید، در غیر اینصورت باید مزاجتان را لینت ببخشید، در ضمن طبع خود را نیز مشخص کنید و اینکه چه غلبه ی طبعی دارید. 

سلام.لطفا بفرمایید قیمت هرگرم پودر ریشه کندش چقدره و آیا بعد از تحویل محصول باید پول رو پرداخت کرد؟ 

هر شیشه 30000 ریال و مبلغ را بعلاوه هزینه پست به حساب واریز می فرمائید بعد محصول ارسال می گردد. 

سلام من فکر میکنم ب بواسیر مبتلا شدم و اینم بخاطر نشستنم رو توالت فرنگیبود اخه من عمل کرده بودم پام رو،مقعدم مثل گل شده.بعضی وقتا خونریزی هم داره،چ راه درمانیی وجود داره ک نیازی ب عمل جراحی و بستری شدن نداشته باشه؟
با تشکر
  

ابتداء باید یبوست خود را کاملاً برطرف نمائید و لینت مزاج پیدا کنید، کم کم روده خود را جمع خواهد کرد، اگر اینطور نشد زالو درمانی راه مناسبی است. 

با سلام احتراما اینجانب چندسالیست که با ابتلا به برونشیت مزمن،عفونت شدید ریه و سینوزیت مزمن زندگی عادی و روزمره ام به کلی مختل گردیده و به سختی زندگی میکنم ،اعتقادی به طب نوین آمریکایی ندارم چیزی که این سالها مشکلاتم را بیشتر کرده است.لاغر هستم با مزاج گرم وخشک ووزن52ک ،آب و مرکبات زیاد مصرف میکنم اشتهای خوبی دارم اما اجابت مزاج زیادی دارم. سرفه های خلط دار سینوزیت و تنگی نفس توان راه رفتن را ازمن گرفته به خاطر خدا کمکم کنید و نجاتم دهید ودرصورت لزوم داروی موتر گیاهی،و اینکه چطور باشما تماس بگیرم  

به نسخه ی صفرا در وبلاگ به دقت عمل کنید، هفته ای دوبار هر بار بمدت ده دقیقه بخور مرزنجوش بدهید و پس از آن از عطوس استفاده کنید. 

سلام ایا برای سیاه کردن موی صورت میتوان روغن سیاه دانه را به صورت مالید من 22 سال دارم و مزاجم سردوتر است:  

برای اینکار بهتر است هرروز هلیله ی سیاه را در دهان گذاشته و چند ساعت نگهدارید. 

سلام مزاج من سردوتر است و در زمستان دستهایم بسیار سرد می شود ودر تابستان دستهایم عرق سرد می کند لطفا راهنمایی کنید 

منضج و مسهل بلغم استفاده بفرمائید و غذاها با طبع سرد را میل نکنید. 

سلام.ببخشید برای سفارش یه محصول اول باید بهتون ایمیل بدیم و اسم محصول و آدرس رو اعلام کنیم؟لطفا شماره حسابتون رو بفرمایید؟و اینکه بعد از واریز به حساب چطور اطلاع بدیم؟درکل منظورم اینه که مراحل سفارش تا دریافتش چی هست؟ممنون از راهنماییتون. 

برای خرید محصول، نام محصول و تعداد درخواستی و آدرس دقیق پستی و کدپستی و نام خودتان را اعلام می کنید، سپس به شما شماره حساب و جزئیات مبلغ اعلام می شود و فوراً به پست تحویل داده می شود، معمولاً 3 روز پس از تحویل به پست بسته به دست درخواست دهنده می رسد. 

ایا در تبریز هم نمایندگی فروش دارید؟50 سال دارم یکسال پیش به علت باد کردن بازویم به بیمار ستان رفتم وتعدادی امپول برای عفونت بازویم به من تزریق کردند بعد از چند روز مرخص شدم اما از ان موقع به بعد سرم گیج است گوشهایم زوزه می کشد فشارم گاهی بالا مرود گاهی پایین می اید دکتر رفتم ازمایش دادم گفت سالمی و این تنها فشار عصبی است درضمن مزاج من سردوخشک است.چه نسخه ای برای من دارید؟  

در تبریز نماینده نداریم، به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام من مزاج سردو خشک دارم ودهانم همیشه بو می دهد برای بوی بد دهانم چه کنم؟  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید و برای ارائه ی راهکار درمان بوی بد دهان به جزئیات بیشتری احتیاج است. 

با سلام و صبح بخیری
میخواستم از این طریق از هماهنگی های خوبتان جهت ارسال محصولات خریداری شده تشکر و قدردانی نمایم .
  

برخود وظیفه می دانیم. 

من مردی ٣٢ ساله هستم که مدت یک سال است خارش مقعد گرفتم وهر سه الی چهار ماه یک با مبتلا میشم وهرمرتبه به مراجعه به پزشک رفع میشود ولی این مرتبه اطراف بیضه هام هم خارش پیدا کرده وخارش اطراف مقعد مانند سوزن سوزن میشه واز لحاظ بهداشت خیلی رعایت میکنم این مرتبه دکتر پوست سه پماد. رلا داده و با هم مخلوط میکنم وبه بدن میزدم ولی بازهم خارش دادم نمی دانم چکارکنم  

محل آلت تناسلی، معمولاً تاریک و مرطوب است، برای همین دچار خارش، سوزش، زخم یا قارچ می شود، بهترین راه درمان هوا دادن و نور دادن محل است، مثلاً هر چند وقت یکبار حمام آفتاب بگیرید، و سعی کنید محل را با روغن بنفشه چرب نگه دارید. 

با سلام وخسته نباشید .من به خاطر نفخ ودرد شکم ومعده ازمایش خون انجام دادم و گفتن معدم میکروب داره به نظر شما چکار کنم نمیخوام داروهای شیمیایی بخورم مزاجم بلغمی با غلبه سوداوی حاد میباشد با تشکر فراوان  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام
من 29 سال دارم تازگی سزارین شدم
گوشم عفونت قارچی داره با خارش و جرم،عفونت رحمی هم دارم ،سرم هم به شدت خارش داره
موی زاعد هم دارم،
ممنون
  

شبی دو قطره روغن بنفشه طبی در هر گوش بچکانید، پس از ده دقیقه دو قطره عسل و فوراً دو قطره سرکه خانگی روی آن بریزید و داخل گوش پنبه بگذارید و 12 ساعت بگذارید بماند. برای مشکلات دیگرتان مزاجتان را تعیین کنید. 

با سلام,مدتیه که بچه خواهرم پشت گردنش لکه های سفید زده که نشان میده قارچه اگه میشه صابون ویا داروی قوی که قارچهای پشت گردنش را زود برطرف کنه را معرفی کنید و ما را در این زمینه راهنمایی کنید.ممنون  

شرح حال درستی داده نشده امکان پاسخگویی نیست. 

با سلام,پسر خواهرم در سن رشد قد قرار داره ولی رشد قدش با کندی پیش میره میخواستم بدونم برادر خواهرم چه نوع حجامتی را انجام بده تا رشد قدش افزایش پیدا کنه.ممنون  

شرح حال کافی نیست، امکان پاسخگویی وجود ندارد. 

سلام مادر من 52سال دارد و مدت چند سالی است که سینه های ایشون هی کوچک و کوچکتر می شوند خواستم مرا راهنمایی کنید آیا این امر در این سن برای ایشان طبیعی است یا مشکلی وجود دارد ضمنا ایشون دیابت دارند و 2سال پیش به دلیل خونریزی شدید رحمشان را برداشتند مزاج ایشون هم گرم است اگر اطلاعات دیگری لازم است بپرسید تا جواب دهم لطفا راهنمایی کنید . ممنون  

از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و آزمایشات، سونو، عکس، ماماگرافی و هر چیز دیگری که از ایشان تهیه شده است را ایمیل کنید و توضیحات و نتیجه ی آزمون مزاج شناسی را نیز در ایمیل ارائه دهید. 

من دختری هستم 15 ساله برای درمان تنبلی تخمدان از عرق رازیانه استفاده میکنم اما حالا که پرید شده ام خون زیاد دارم آیا باید عرق را در مدت پرید قطع کنم  

استفاده از عرقیات و داروهای گیاهی بدون ایجاد تعادل طبع بی فایده است و اثر مقطعی دارد، بهتر است اول طبع خود را متعادل کنید. 

سلام .دختر مجرد هستم و 21سالمه.. دوروزه که در ناحیه اطراف دهانه واژن پوسته ریزی دارم.. به صورت دوتا نیم دایره پوستش از بین رفته و قرمز شده اطراف این قسمت هم حالت سفیدی پیدا کرده و پوستش برداشته میشه. کمی هم احساس خارش در اون ناحیه دارم.26اذر پریود شدم و در روز اخر قاعدگی این اتفاق افتاده. از چهار پنج ماه پیش ترشحات زیاد و بو دار داشتم که دکتر پماد کلوتریمازول و قرص مترنیدازول تجویز کرد که البته دوره درمان رو کامل نکردم. این دفعه اخر هم خون قاعدگیم به سیاهی میزد. ممنون میشم راهنمایی کنید علت مشکلم چیه و چجوری درمان میشه  

علت مشکل را با تشخیص طبع می توان تعیین کرد، ولی توصیه ی ما این است که محل را با روغن بنفشه طبی چرب کنید و محل را آفتاب بدهید، لباسهای زیرتان را نیز قبل از استفاده آفتاب بدهید. 

من دختری هستم که چندساله مبتلا به برص شدم وهر چه درمان کردم جواب نداده ایا درطب سنتی برص درمان دارد اگر دارد من چکار بکنم .  

بله، باید طبعتان را دقیق مشخص کنید. 

با عرض سلام و خسته نباشید. دختری 23 ساله هستم که پوستم جوش میزد و خیلی به دکترهای مختلفی برای این موضوع مراجعه کردم که هر کدام با یک روش جوشهامو درمان میکردن اما همشون مقطعی بود و بعد مدتی دوباره شروع به جوش زدن میکردم و الان حدود 2 ساله یعنی از بعد عروسیم که جای جوشها تو صورتم ایجاد چال کرده و خیلی آزارم میده این دکتری که اخیرا رفتم هم متخصص پوست و لیزره برام راکوتان تجویز کرده روزی 2 عدد به مدت 6 ماه و گفتن این تنها راه قطعیه درمانهو بعدش تازه شروع میکنیم به پر کردن جای جوشهاطی یه مدت زمان طولانی .این قرص تاثیرش بسیار عالیه اما تو همین یک ماهیم که استفاده کردم آسیبهای بسیار زیادی به بدنم زد چشمام تار میدید،پوست لبهام خشک و بلند میشد،روی دستهام قرمز و متورم شدو کلسترولم 214 شده بود که باعث درداستخوانهام شده بود و من الان یک ماهه که مصرفش رو قطع کردم و میخوام برای پر کردن جای این جوشها لیزر انجام بدم اما قبلش میخواستم بدونم اگه که واقعا راهه درمانی در طب سنتی برای رفع این مشکل وجود داره اون رو هم امتحان کنم چون ترجیح میدم از راههای طبیعه مشکل رو رفع کنم اما اگه واقعا کامل جای جوشهام رفع میشه چون واقعا خسته شدم از امتحان دکترای مختلف و نتیجه نگرفتن! و اگه که رفع میشه لطفا شماره یا ادرس یه دکتره قهار در این زمینه در تهران رو بهم معرفی کنید.باتشکر.  

شما ابتداء باید مزاجتان را مشخص کنید، امتحان روش های تهاجمی مشکل شما بیشتر کرده و هرچه این روش ها را امتحان کنید بدتر خواهد شد، راه این است که تعادل طبع ایجاد کنید، بعد هر روشی که امتحان کنید جواب خواهد داد. 

با سلام و عرض ادب جناب دکتر من خانمی 25 ساله هستم که موهای سرم (از ناحیه جلو سر بیشتر)از 18 سالگی شروع به سفید شدن کرده است فکر میکنم ارثی باشد چون موهای عمه ام هم زود سفید شد به نظر شما من برای متوقف کردن این فرایند سفید شدن زود راس چکار میتوانم بکنم اگر واقعا ارثی باشددرمان دارد؟آیا شما دارو یا شامپوی پیشنهاد می کنید؟ من به دلیل این سفیدی هر چهار ماه یک بار موهایم را رنگ میکنم به نطر شما کدام رنگ موها بهتر است؟؟ سایر ویژگی ها
قد158
وزن 73
مزاج گرم و تر
رنگ چوست سبزه
t3=186
t4=5.7
tsh=2.4با تشکر و دعای خیر   

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، از صابون شغاری و گل سرشور استفاده کنید. 

سلام و عرض ادب جناب دکتر من پسرم 31 ماهه است به تازگی اورا پوشاک باز کرده ام اما خیلی وقتها به آلت تناسلیش دست میزند وقتی می پرسیم می گوید که می خارد و خارش دارد. برای رفع این خارش چه کار باید کنیم؟؟
همچنین کمی لکنت زبان دارد و اول جمله را می کشدو تازگی اول کلمات را با ب شروع می کند مثلا به آقاجون می گوید باقاجون به دایی میگوید بادی
نظر جنابعالی چیست؟
  

طبعش را مشخص کنید و اعلام کنید، ناحیه ی تناسلی وی را با روغن بنفشه چرب کنید. 

من پسری 29 ساله هستم ازکودکی در چشمهایم مگس پران داشتم وبه تدریج زیاد شد تاسن 20سالگی بعد از ان مگس پران ها ثابت مانده اند.اما تعدادشان 20یا30تا می شود و ایجاد مزاحمت می کنند در ازمون مزاج سنجی هم مزاجم سردوتر شد در ضمن چشمهایم اشک الود می شود و زیاد پلک نی زنم خیلی ممنون می شم اگر برای من نسخه ای بگویید  

تا ده روز شبها دو قطره در هر چشم عسل طبیعی بچکانید، بعد از ده روز اگر تغییری حاصل شد، ادامه دهید، اگر نه زالو درمانی کنید. 

من مردی 30 ساله هستم ومزاج سرد دارم و در طی روز دچار خواب الودگی می شوم با اینکه شب 8 ساعت می خوابم از حرف زدن با دیگران زود خسته می شوم وحوصله گوش دادن به حرف دیگران را ندارم کم انرژی و مظطرب و افسرده هستم لطفا راهنماییم کنید  

آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را دقیق تر اعلام کنید. 

با سلام مجدد خدمت شما بزرگوار .حدود یکمه و نیم از رژیم سودا استفاده کردم به لطف و راهنمایی شما حالم خیلی بهتر و احساس خوبی دارم . آیا باز هم از جوشانده استفاده کنم چون دو روزه که استفاده نمیکنم دفع نداشتم .در ضمن برای لکهای کتف و صورت و فیبرومهای رحمی و آرتروز زانو چه دستوری می فرمایید.وزنم چهل و پنج کیلو میباشد . با تشکر از لطف حضرتعالی خدا نگهدارتان باد .  

با حالات و شرایط کنونی آزمون مزاج شناسی بدهید، روزانه یک استکان عرق رازیانه خالص صبحها میل کنید، یک استکان عرق بومادران شبها تا دو ماه ادامه دهید، غذاهای ملین میل کنید و بازهم با ما در تماس باشید، زانوهارا با روغن کوهان شتر چرب کنید. 

سلام من روی صورت و دست و ناحیه تناسلی دچار برص شدم. مشخصات بدنیم هم به بلغم میخوره خواهشن کمکم کنیییید تا اخر عمر دعاتون میکنممم  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

باسلام و خسته نباشید دوستان شما نسخه ای برام دادن (بلغم) چن تا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی فرمایید گفتن قدومه شیرازی استفاده کنم خواستم بدونم به چه شکل ؟ از چه سالادی می تونم استفاده کنم و ایاکاهو و کلم میشه استفاده کنم مثل قبلا ؟ گفتن هفته ای 2بار از عطوس استفاده کنم میشه بگین از چی بجز کندش میشه استفاده کرد وبه چه طریق لطفا بگین چه فایده ای برای سلامتی داره ؟ اینکه گفتن بدن با روغن سیاهدانه چرب کنم منظور تمام بدن هست و بخاطر بوش میشه از کنجد استفاده کنم ؟ با تشکر   

۱ - از عطار بپرسید راهنمایی می کند. 2 - سالاد کاهو با روغن زیتون 3 - عطوس باعث خروج بلغم از سر می شود، خصوصیات و مشخصات و فواید آن در صفحه ی آشنایی با محصولات گذاشته شده 4 - تمام بدن پس از حمام با روغن سیاهدانه چرب می شود، اگر روغن سیاهدانه اصل و خالص باشد و پایه ی آن روغن کنجد باشد، بوی آن بوی کنجد خواهد بود. 

بعضی وقتها وقتی دستم رو با آب سرد می شورم کهیر میزنه همچنین صورتم وقتی با هوای سرد مواجه میشه
مشکل را چه جوری برطرف کنم
ممنون
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

باسلام من 7 سال پیش انگشت دوم دستم در رفت وخودم جا انداختم اما باد کرد و خوب باز و بسته نمی شد رفتم پیش شکسته بند گفت استخوان انگشتت به شیره اش قاطی شده وبعد از چند ماه خوب میشود اما همچنان انگشتم کمی باد دارد وتا انتها باز نمی شود ایا راهی برای درمان انگشتم هست؟اینکه میگن جوشانده سبوس برنج بعد از سه ماه موهای سفید را سیاه میکند درست است یا نه؟  

برای انگشتتان نزد شکسته بند با تجربه بروید. تجربه ی جوشانده ی سبوس را ندارم و در متون طب سنتی هم برخورد نکردم. 

مزاجم سردی 1و تری 16 دارد.من پسری 29 ساله هستم و در طی روز دچار خواب الودگی می شوم با اینکه شب 8 ساعت می خوابم از حرف زدن با دیگران زود خسته می شوم وحوصله گوش دادن به حرف دیگران را ندارم کم انرژی و مظطرب و افسرده هستم لطفا راهنماییم کنید .ایا برای مگس پران هر شب عسل طبیعی در چشمم بریزم مگس پران خوب می شود؟ ایا راه دیگری هم وجود دارد؟  

شما می بایست منضج و مسهل بلغم استفاده نمائید، سؤال دوم شما قبلاً جواب داده شده. 

با سلام آیا تومور خوش خیم در دهان با طب سنتی به طور کامل درمان می شود ؟  

زالودرمانی مؤثر است. 

باعرض سلام وخسته نباشید:
بااینکه زیاد غذانمی خورم اما چاق هستم قد 160؛وزن 95؛زودرنج سوزش معده دست وپا بی حس میشود ولرزش دارد؛عصبی؛عادت ماهیانه نامنظم ؛ بارژیم لاغر می شوم اما مدت کمی طول میکشد که برمی گردد؛لطفا کمکم کنید.
  

آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام.
یک بار دکتر رفتم و دکتر تشخیص وجود 3 ذخم را داده بود که در دهانه معقد وجود داشت که با دارو خوب شدم ولی دوباره خونریزی شروع شد و سپس دوباره خوب شدم و باز هم مثل قبل خونریزی شروع شد.
میخواستم اگه میشه به جز عمل جراحی راهی را پیشنهاد کنید.
عمل جراحی مضرراتی دارد که این مضررات برای بنده مناسب نیست.
با تشکر.
  

مضرات عمل جراحی برای هیچ کس مناسب نیست، حتی خود پزشکان جراح که به راحتی جراحی را پیشنهاد می دهند خودشان اگر به بیماری دچار شوند تا حد ممکن از جراحی دوری می کنند، ابتداء یبوست را در خود رفع رفع کنید و طوری مزاجتان را تنظیم کنید که پس از هر وعده ی غذایی دفع کنید، میزان دفع تقریباً دو سوم حجم غذا باشد و مدفوع نرم باشد و زخم های موجود اگر روی مقعد است با عسل و اگر داخل روده است با تنقیه روغن بنفشه ی طبی خوب می شوند. 

با سلام و خسته نباشید.من به خاطر یبوست که داشتم بواسیر و افتادگی مثانه گرفتم میخواستم بپرسم با اینحالم میتونم باردار بشم البته بواسیرم خونریزی نداره فقط موقع اجابت مزاج دهانه مقعدم ورم میکنه و درد دارم .باتشکر  

تولید مثل به خاطر این موارد مختل نخواهد شد. 

عسل طبیعی اصل را از کجا بشناسیم وقیمت عسل اصل چقدر است؟من 22 سال دارم و مزاج سرد وخشک دارم و 5 سال است خلط پشت گلو دارم .ممنون میشم از راهنماییتون   

عسل طبیعی زنده است و در هوای سرد خود را جمع می کند و در گرما خود را باز می کند، شکست نور آن چپ گراست و معمولاً عسل های طبیعی قیمتی حدود 250000ریال تا 500000 ریال بسته به مرغوبیت و مکان و محل تهیه متغیر است. شما بهتر است به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

خانمی 41 ساله هستم گاهی موقع خواب از درون احساس سرما ولرز شدید دارم .فکرمی کنم یه قالب یخ تو معدمه یا خون سرد تو رگامه .سرم را هم زیر پتو می برم ولی باز هم احساس سرما دارم واز خواب بیدار می شوم ومی بینم خیس عرق هستم قبلا نزدیک روزهای پریودم این احساس را داشتم ولی چندوقت است درطی ماه چندین بارتکرارمی شود.چون ناراحتی معده هم داشتم به متخصص گوارش مراجعه کردم واندوسکپی کردن وگفتن مشکلی نداره فقط اسید معدت زیاده.کم کاری تیروئید م دارم وچندین ساله دارو مصرف می کنم.صبح که ازخواب بیدارمی شم خشکی دهان دارم وماده ی سفید رنگی هم روی لبامه.فکر می کنم طبعم سرده. لطفاراهنمایی کنید.  

لطفاً از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

سلام من تازه با سایت شما آشنا شدم وخیلی خوشحالم وباخواندن پرسش وپاسخها جواب خیلی از سوالهای خودم را گرفتم اما دختری دارم 7ساله که تادوروز از حمام ر فتنش میگذردبدنش بوی بدی میگیرد واگر حمام نرود این بو غیر قابل تحمل میشود بسیار برای او نگرانم که علت چیست ؟در ضمن برای داشتن موهای صاف وبراق چه تجویزی دارید ممنون  

برایش آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. برای براقیت موها و خوش حالت شدن آنها از روغن سیاهدانه اصل استفاده کنید. 

با سلام و عرض خسته نباشید!حدودا 3سال است که تغذیه ام را مطابق طب سنتی و سالم کرده ام ولی با وجود این یعنی خوردن گرمی ها به شدت احساس سرما میکنم و اصلا تحمل سرما را ندارم.جالبه که من قبلا تغذیه ی درستی نداشتم ولی حساس به گرما بودم!!!!!واقعا گیج شدم!  

به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید.‌ 

سلام
من پسی هستم 27 ساله و مجرد.چند ماهی است روی پوست آلتم لکه های قهوه ای رنگی ایجاد شده.در ابتدا فقط 1 دونه روی کلاهک بود ولی الان 5 تاست هم روی کلاهک و هم روی پوست آلتم.نه درد دارم نه خارش.دکتر اورولوژی هم رفتم گفت مشکل مقاربتی نیست.خود ارضایی هم برام عادت شده.
دیگه نمیدونم چه کنم.لطفا راهنمایی کنید
  

از خودارضایی به جد دوری کنید، شبها آلت را عسل مالی کنید و در طول روز با روغن بنفشه چرب نگه دارید. 

با سلام,لطفا"اگر میشه این بار بهم پاسخ بدهید چون خیلی احتیاج دارم به جوابتون؛1-من برای درمان واریکوسل خفیفم می خوام زالو بندازم لطفا"بهم بگویید زالو را باید کدام قسمت بدن بذارند تا واریکوسل درمان بشه؟2-چند دفعه باید زالو درمانی کنم تا واریکوسلم برطرف بشه؟یا همان یکدفعه کفایت میکنه.ممنون 

1 - زالو بسته به تشخیص طبیب بین بیضه و مقعد انداخته می شود . 

2 - تعداد دفعات بستگی به رفع واریکوسل در واقع شدت درگیری بیمار دارد. 

مربای گل سرخ را می توان به جای منضج بلغم استفاده کرد؟بهترین منضج ومسهل بلغم چیست؟   

مصرف داروهای پزنده اخلاط (منضج) و خارج کننده اخلاط (مسهل) بستگی به وضعیت بیمار دارد و به هیچ عنوان مصرف خودسرانه توصیه نمی شود، استفاده از برخی محصولات مانند مربای گل سرخ هر چند ممکن است جنبه ی منضج بودن را داشته باشد ولی بسیار ضعیف است و برای مواردی که اخلاط اثر بیشتری گذاشتند کارساز نیست، از طرفی مصرف زیاد از حد هیچ محصولی خوب نیست، لذا برای خروج اخلاط اربعه از بدن توصیه می شود به طبیب طب سنتی مراجعه کنید. 

با سلام و تشکر از اینکه بهم جواب دادید,آقای دکتر برای افزایش رشد قد حجامت موثرتره یه زالو,اگز زالو مهمتره زالو را باید کجای بدن انداخت تا برای افزایش رشد قد موثر باشه.ممنون میشم اگه جواب بدید  

برای افزایش قد چه در طب سنتی و چه در طب کلاسیک راه حل جدی وجود ندارد بهترین راه انجام ورزش های کششی است، اما برخی حجامت را توصیه می کنند، حجامت قبل از ده سالگی روی کمر و اگر مؤثر باشد در حد چند سانتیمتر افزایش خواهد داشت. 

با سلام مجدد سوال دیگه داشتم جایگزین لبنیات که منع مصرف دارم با طبع سرد و تر چی می تونه باشه و اینکه میشه از مرغ و خروس محلی استفاده کنم با توجه به دستور منعی که برا مصرف مرغ دادن ؟ با تشکر  

شیر بادام با عسل  و حبوبات و سبزیجات تازه جایگزین مناسبی برای لبنیات است؛ خروس محلی هر دو هفته یکبار حتی کمتر. 

پسری2/5 ساله دارم که تقریبا از 4 ماهگی اب دهانش سرازیر میشد و هنوز هم ادامه دارد طوری که روزی 5 بار لباسش را عوض میکنم چه کنم ؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید .  

اطلاعات داده شده کافی نیست، آزمون مزاج شناسی بدهید و وضعیت خوراک و دفع وی، رنگ چهره و اینکه لاغر است یا چاق و وضعیت خواب و بیداری ایشان را گزارش کنید. 

با سلام.
نتیجه آزمون مزاج شناسی
سردو تر و بلغمی-درجه سردی 2از4-درجه تری 1از4-غلبه ی بلغم حاد وغلبه ی سوداوی حاد
ممنون.
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

salam,khanomi hastam 32saleh,az ashe salamati etefadeh mikonam,joshondeh shab sevomo khordam,farda zohresh ghazaye tarkibeye dogho khordam,vali aslan alayeme eshal nadaram,mikhastam elatesho bedonam,mamnonam.. 

تشخیص علت با این اطلاعاتی که شما دادید مقدور نیست ولی این مورد جای نگرانی ندارد در افراد مختلف اثرات متفاوت دارد. 

با سلام.یک سول :
ایا این عقیده که نباید اب خام(نجوشیده)را با چای(اب جوشیده) مخلوط کرد درست است چون گاهی برای سرد کردن چای افراد اب سرد بر استکان چای خود اضافه می کنند.این کار از دید طب سنتی ایراد دارد؟
با سپاس فراوان
      

این اعتقاد کاملاً صحیح است، این کار (سرد کردن چای داغ با آب سرد) را اغلب برای کودکان انجام می دهند که اگر دقت کنید اکثر این کودکان دندانهایشان از داخل می پوسد. 

با سلام. 27 سال سن دارم و مدت یک سال و 5 ماه ازدواج کردم از شهریور امسال عادت ماهیانه ام نامرتب شده با انجام آزمایش هورمونی پزشکم کپگفت در آینده نزدیک دچار یائسگی زودرس می شوی. به پیش پزشک طب سنتی رفتم حجامت ساکرال انجام داد و یکسری دارو دادند با قطع دارو به دلیل احتمال بارداری عادت ماهانه ام قطع شده و باردار هم نیستم، برای درمان چکار کنم پزشک طب سنتی ام سرش شلوغ و دیر به دیر وقت می دهد راه درمان من چیست؟ لطف می کنید پزشکای مورد تائید خود را معرفی نمائید؟ خیلی هم آدم استرسی هستم و نگران اینم که اتفاق بدی برای خانواده ام نیفته. افکار منفی زیاد دارم.ممنون.  

به مدت یکماه به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید و پس از آن شرح حال کاملی از خود ارائه دهید. 

با سلام. همسرم 35 سال سن دارند و آزمایش اسپرموگرام که دادند گفتند کمی اسپرمشان از نظر تعداد و تحرک ضعیف است، از چه داروی گیاهی می توان استفاده کرد؟ در ضمن به فشار خون بالا و برونشیت مزمن هم مبتلا هستند. با تشکر.  

با سلام. همسرم به برونشیت مزمن دچار شده و سرفه های گاهاً خلطی و اکثراً خشک داره، دکترش هم گفت میزان مونواکسید کربن ریه اش 14 که حد نرمالش به خاطر آلودگی 0 تا 3 هست. روزانه 3 تا 4 نخ سیگار هم می کشه ، لطفا راهنمایی فرمائید از چه داروی گیاهی می توان استفاده کرد؟ سن همسرم 35 سال هست. با تشکر.  

می بایست ابتداء آزمون مزاج شناسی بدهند و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام خانمی 25 ساله هستم قدم 165 وزنم 45 فکر میکنم طبعم گرم و خشکه ولی بعضی از علامت های سودا رو هم دارم. موهایم ضخیم مشکی و حالت دار پوستم گندمی مایل به سفید و خیلی خشک است، استخوان بندی درشتی، دارم گرمایی هستم، خیلی حساس و زود رنجم، در اجتماع کم حرفم، دیر تصمیم به انجام کاری میگیرم زیاد میخوابم، یک ساله که ازدواج کرده ام ولی بی میلی جنسی دارم که فکر میکنم مربوط میشه به عفونت های رحم که زیر نظر پزشک طب سنتی در شیراز درحال درمان آن هستم . تصمیم دارم بچه دار شم ولی با این وزن کمم خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنید خدا خیرتان دهد.  

چون تحت نظر طبیب هستید فقط به دستورات ایشان توجه و عمل کنید انشاءالله به نتیجه ی مطلوب خواهید رسید. 

با سلام. آدرس مطب شما کجاست؟ از کجا می تونم گوشت مرغ و خروس و تخم مرغ محلی گیر بیارم. مرکز خرید مطمئنی توی تهران و کرج داره؟  

به سایت ravazadeh.com مراجعه کنید. 

سلام خسته نباشید مدتی زایمان سزارین کرده ام اب رفته به سرم وهرروز سرم درد میکندلطفأ راهنمایی کنیدممنون 

اطلاعات داده شده کافی نیست. 

سلام باتشکر از وب عالی وکاربردیتون به خیلی از سوالات پاسخ دادین اما من یه سوال پرسیدم ومتاسفانه پاسخ دریافت نکردم بدن دختر 7ساله من بوی بسیار بدی میدهد وبسیار نگرانم که اعتماد بهنفسش پاییین بیاد وبرای حضور در جمع دوستانش دچار مشکل بشود خواهش میکنم پاسخ بدهید چکارکنم وچه درمانی پیشنهد میدهید  

پاسخ شما خواهر محترم هم داده شده، لطف کنید از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام وخسته نباشید .بنظر شما شربت عسل بمدت سه روزکه اقای خدادادی گفتن میکروب معده رو از بین میبره.  

بسیار خوب و مؤثر است. 

سلام.من پودرکندش رو از خودتون خریدم(برای پرشدن مو) میخواستم بپرسم به چه صورت استفاده کنم؟منظورم اینه که مثلا چندگرم کندش رو با چندگرم روغن زیتون مخلوط کنم و چطوری(مثلا بجوشونمش یا...؟)؟چند وقت یکبار استفاده کنم و چنددقیقه روی سرم بمونه؟ممنون از راهنماییتون.  

مقدار مصرف کندش بسته به سطح پوست محلی که می خواهید استفاده کنید دارد و درصد مخلوط شدن آن با روغن زیتون در حدی است که یک مایع روغنی روان بدست بیاید و مخلوط کردن کافی است و احتیاط به عملیات دیگری ندارد؛ هر شب به مدت حداقل دوماه استفاده نمائید و حداقل دو ساعت روی محل بماند. 

با سلام . من خانومی 29 ساله هستم ، 3ماهه تلاش برای باروری می کنم ،پریود های نامنظم دارم در اصل ژنتیکی است و به مادرم رفتم ،طوری که بعضی مواقع 3 ماه یکبار یا 6 ماه یکبار یا شاید هم بیشتر،پریود می شوم. پزشکم داروی پروزسترون برایم تجویز کرده به همراه متفورمین، ولی اصلا نمی تونم داروی شیمیایی مصرف کنم عوارض بدی دارد.چکاب کامل کردم مشگلی جز نامنظمی پریود ندارم .مادرم برای بارداری خود نزد یک فرد طب سنتی رفت و او به مادرم گفت دارای رحمی ظعیف و سرد هستید و با روغن بادام تلخ و کوهان شتر و زرده تخم مرغ رسمی و چیزهای دیگر برای او شیاف درست کرد که استفاده کند و با وجود مصرف دارو های شیمیایی وگفتن پزشکان به مادرم که شما نازا هستید و اثری از بارداری در مادرم نبود ،با مصرف این شیاف مادرم باردار شد و من و برادرم را دارد. فردی که مادرم پیش او رفت فوت کرده و از شما خواهش میکنم برای باردار شدنم کمکم کنید،چون از طرف خانواده همسرم تحت فشارم،چطور میتونم با شما تماس مستقیم داشته باشم؟
ببخشید یه سوال دیگه اینکه ، وقتی نزدیکی تمام شد و انزال صورت گرفت زیر دلم درد می گیرد و انگار بادی در رحم من میپیچد و دل درد می گیرم و احساس می کنم بعد از چند روز به خونریزی می افتم در صورتی که باردار نیستم این حالت اصلا وجود دارد؟
  

شماره تلفن خود را اعلام کنید تا با شما تماس حاصل شود. 

من 53 سال دارم و مدت یکسال است که یایسه شدم و وقتیکه چیزی میخورم بدنم عرق میکند و بعد از 5 دقیقه بدنم که از عرق میافتد بدنم سرد میشود و گاهی لرز هم میگیرد
طبعم سرد و خشک است سردرد میگرنی هم دارم خوراکیهای سرد بهم نمیسازد تامیخورم سردرد میگیرم سردردم مدت 20 سال هست که دارم سینوسهایم هم برایم مشکل ساز است با کوچکترین سرما سردرد میگیرم و مشکل ریه هم دارم با کوچکترین سرما خوردگی تا دو ماه سرفه های وحشتناک میکنم به حدی که به بیمارستان میروم تا خوب شوم قدم 160 و وزنم هم 85 است تمام مشکلاتم را گفتم انشالله با راهنماییهای شما بهبود یابم ممنون
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، هفته ای دوبار بخور مرزنجوش بمدت ده دقیقه بدهید و پس از آن از عطوس استفاده کنید. 

سلام خسته نباشید دختری هستم 32 ساله مجرد ، که نزدیک 8 ماه است که دچار خارش بدن در قسمت سینه ، کتف و شانه و پشت بدن شده ام . بنده به گرمی جاتی مثل خرما، گردو،عسل، تخم مرغ حساسیت دارم طوری که با خوردن آنها بدنم جوش میزند و دچار زخمهای دهانی(آفت) می شوم . الان نیز نزدیک به سه ماه است که ساق پاهایم به شدت درد میکند بخصوص که احساس سوزش شدید در استخوان پاهایم میکنم که آزمایش خون و ادرار دادم گفتن عفونت ادراری دارم که داروهایش را مرتب استفاده کردم در ضمن ام آر آی هم دادم گفتن مشکلی ندارم ولی با وجود مصرف تمام داروهای مربوط به عفونت ، کمردردو پادرد ولی همچنان مشکل سوزش استخوان ساق پاهایم حل نشده دیگر نمیدانم چیکار کنم خواهش میکنم بنده حقیر را راهنمایی بفرمایید .  

شما بزرگوار هستید، لطفاً از طریق اینترنت آزمون مزاج شناس بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام.من خیلی حساس و زودرنجم و فشارهای روحی مختلفی از جمله مرگ مادرم داشتم.دکترها گفتند تخمدانهام کوچک شده البته پریودم سه سال قطع شده اما از اونجایی به خدا ایمان و باور دارم و میدونم برای او غیرممکن معنی نداره میخوام برای بار دوم ازدواج کنم و حتی مادر بشم(همسر اولم 8سال پیش فوت کرد) روحیه ام رو تغییر دادم و اجازه نمیدم چیزی ناراحتم کنه شک ندارم باید درمان سنتی بخصوص شنیدم عسل درمانی توصیه های شما و باورم به معجزه خداوند به آرزوی مادر شدنم میرسم انشالله.لطفا راهنمایی ام کنید.متشکرم  

روحیه ی بسیار خوب شما و باور زیبای شما تحسین برانگیز است باور کنید ما هم از روحیه ی شما روحیه گرفتیم، شک نداشته باشید که شما مشکل آنچنان جدی ندارید، شرایط و مشکلات بوجود آمده باعث تحریکات عصبی شدید در نتیجه نرسیدن پیامهای عصبی و تغذیه به تخمدانها شده، لذا نگران نشوید و فقط به فقط روحیه ی شادابی و نشاط و امید را در خود تقویت کنید و مطمئن باشید که شما هیچ مشکلی ندارید، از دعای خیرتان ما را هم بی بهره نگذارید که اعتقاد داریم خداوند دعای افراد شاداب و امیدوار را مستجاب می کند.  

ای نسخه ی نامه ی الهی که تویی *** وی آینه ی جمال شاهی که تویی 

بیرون زتو نیست آنچه در عالم هست *** از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی 

با سلام وخسته نباشید میخواستم بپرسم شربت عسل که میکروب معده رو ازبین میبره فرقی نداره چه عسلی باشه .بینهایت ممنونم  

عسل گل معمولاً اینگونه است. 

سلام مدتی است که صورتم لک دارد و بعد از زایمان بیشتر شده است چه کاری برای درمان لک ها پیشنهاد دارید 

اطلاعاتی که ارائه دادید کافی نیست. 

سلام 53 سالمه مدتیه بدنم بینهایت داغه عرق میکنم مخصوصاشبهاحرارت کف پاها اوایل فکر میکردم همسرم داغ است تمایلی به همخوابی ندارم گرمی هم که میخورم دهانم اف میزنه ممنون میشم جواب بدین   

از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام فرمائید. 

باسلام مرد32ساله هستم چند ماهی است زخمی داخل بینی دارم که گاها"منجر به خونریزی میشود چند بار به پزشک متخصص مراجعه ولی نتیجه ای حاصل نشد لطفا راهنمایی فرمایید.  

این موضوع دو حالت می تواند داشته باشد، اول اینکه خون دماغ می کنید و این مسئله علت های زیادی می تواند داشته باشد از جمله فشار خون که جلوی آنرا نباید بگیرید مثلاً رگ بسوزانید، دوم اینکه واقعاً به دلیلی بینی شما زخم شده و ترمیم نمی شود، اینهم دلیلش باید بررسی شود از جمله خشکی بینی که بهترین راه پیشنهادی ما چکاندن قطره ی روغن بنفشه است. 

پسری هستم 19 ساله با مزاج گرم و درجه 3 از 4
از لحاظ خشکی و تری متعادل
وغلبه حاد سوداوی
ولی به نظر خودم مشکل غلبه صفرا هم فکر میکنم دارم(پزشک طب سنتی هم این موضوع را گفت)
مشکلم این است که صورتم مخصوصا در ناحیه پیشانی جوش شدید میزند و جای آن روی پیشانی وصورتم میماند.چند بار هم حجامت و یکبار فصد و چند بار هم زالو روی صورت انداخته ام ولی باز پس از مدتی کوتاه دوباره جوش زدن صورت و جای آن ماندن شروع میشود.عرق کاسنی و شاهتره و خاکشیر هم روزی دوبار استفاده میکنم ولی باز هم کارساز نیست.
هنمچنین مشکل دیگر من تیرگی رنگ پوست صورت است.تو رو خدا بگویید مشکلات من از غلبه صفرا است یا سودا؟؟؟
اگر پرهیزات صفرا را رعایت کنم به ضرر سودا میشود و اگر پرهیزات سودا را رعایت کنم صفرا ام غلبه میکند و صورتم جوش میزند.
در حال حاضر هم بیشتر پرهیزات صفرا رو رعایت میکنم
تو رو خدا کمکم کنید که مشکل از کجاس
یه مشکل دیگه:بر اثر جوش زدن در سمت راست صورتم سوراخ های کوچکی هم بوجود آمده(جای جوش).لطفا برای این هم و لک جای جوش های پیشانی ام هم راه حلی بگین که دارم افسرده میشم.ممنون
  

اصلاً نگرانی به خود راه ندهید و از افسردگی و استرس به شدت دوری کنید، به نسخه ی سودا در وبلاگ با دقت تمام عمل کنید. 

مادرم 50 ساله است سودایی سنگ کلیه دارد اولین بار چه توصیه ای دارید  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنند و جوشانده گیاه بندوک میل کنند. 

با سلام وخداقوت بنده خانمی هستم ۲۵ ساله بزرگ شده تهران که ۳سال میشه که ازدواج کردم وساکن اردبیل هستم باهوای سردوخشک دقیقابعداز ازدواجم مشکلاتم شروع شداول با نامنظم شدن پریودم شروع شد:رنگ پوستم روشن هست ولی روبه تیرگی یازردی میره مخصوصا کشاله هام خیلی تیره شده.لاغراندام هستم باوزن ۵۵وقد۱۶۵ زیرچشمام گودافتاده وصورتی استخوانی دارم پوست خشکی دارم که گاهی اوقات شدیداجوش میزنه چرکی وخونی وبعضی مواقع خوب میشه ولی شدیدجاش مونده.داخل بینیم خشکه.رنگ چشمام میشی هست.رنگ موخرمای تیره٫صاف حالت پذیر بارشدسریع کف سرم چرب باخارش بعداز حمام که خشک میکنم خارش دارد.ریزش شدید موی سراز سمت چپ وراست جلوی سر وهمچنین ابرو ومژه ها.لبهام پوسته پوسته میشود.ناخنهایم شکننده وازسمت رویش ترک ترک میشود.موهای کشاله هام ضخیم وزیاد شدن.انگشتان پاهایم اکثرا سرد هستن.پاهایم در نشستن زیاد به خواب میروند.پریودهام نامنظمه تا ۵ روز دیرمیشه واخرین سونوی که گرفتم این بود جوابش: تغییراتPCOخفیف درتخمدانها مطرح است.بنده یک سال میشودکه کم کاری تیروید دارم وچند ماه است که به حال نرمال درامده البته هرروز ناشتانصف قرص لووتیروکسن استفاده میکنم وتااخرعمرم باید استفاده کنم.خیلی کم اشتها هستم نمی تونم غذا بخورم مگربه جبروبه غذاهای شورونمکی تمایل بیشتری دارم دیربه دیر دفع مدفوع دارم تیره وبدبو نفخ ویوبوستم دارم وادرار هم در دو زمان بیشتر میشود هروقت سردم بشود ووقتی اب یانوشیدنی بیاشامم ۱۵ دقیقه بعد باید بروم.فقط از زیربغل عرق میکنم انهم نه زیاداست ونه کم ولی گاهی اوقات بدبوست.زود به زود عفونت واژن دارم با خارش شدید.خون پریودم تیره وکم است دو نهایت سه روز.رگهای دستانم برجسته است.اگرغذای تند بخورم دست وپام داغ میشه.باخوردن اجیل جوش میزنم.لگن بزرگی دارم سینه های کوچک.خوابهای اشفته میبینم همش میخوام برم توفکر خیلی استرس دارم دیرخوابم میبره وکسل هستم کارواجبی نداشته باشم همش میخوابم واذیت میشم تمرکزندارم کاری روشروع کنم عجله میکنم فقط زودتر تموم شه یه کتاب ونمیتونم تمرکز کنم بخونم بعضی مواقع احساس گر گرفتگی دارمولی دلم اب نمیخوادکلا جسه ضعیفی دارم.همسرم شکل وسرعت اسپرم ش مشکل داره هفت ماه پیش اقدام به بارداری کردم در موسسه ناباروری رشت وبعداز مصرف امپول های افزایش تخمک ۲۱ امپول وبعدتحت عمل تخمک کشی قرارگرفتم وبعد عمل انتقال جنین وتا ۱۸ روز بعدش ۱۲۰ جورامپول قرص ‌شیاف هورمونی استفاده کردم اما نگرف جنین حالاسال بعدهم میخواهیم دوباره برویم نزدیکهفت میلیون پول خرج کردیم باکلی بدبختی....شماروبه خدا راهنمایی کنید همیشه دعاتون میکنم.

با این اطلاعاتی که شما دادین پیشنهاد می کنیم فعلاً برای بچه دار شدن اقدام نکنید تا مشکلات دیگر شما برطرف شود، اقدامات قبلی هم که برای باروری انجام دادید اگر دوباره هم تکرار کنید بی نتیجه خواهد بود، به هیچ عنوان از داروی هورمونی استفاده نکنید، روزانه یک استکان عرق رازیانه خالص میل کنید و به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام و احترام ،
می خواستم بپرسم بهترین روش استفاده از سرمه چشم چگونه است مثلا چه زمانی تهتر است کشیده شود ؟ چند بار در روز؟ در ضمن سرم را از مرکز احیاگران تهیه نموده ام .
با تشکر فراوان از شما
 

برای استفاده از سرمه زمان خاص یا تعداد دفعات خاصی توصیه نشده. 

سلام طبع من معتدل نشون داد بنده دچار اختلال هراس(پانیک )هستم و 80 کیلو دارم خورد و خوراکم هم خوبه قرص های اعصابی مانند الپروزولام مصرف میکنم ولی دکترم نمیتونه من رو در استفاده از این داروها ترک بده از نظر طب سنتی راه درمان کامل و ترک قرص ها که اثار روحی و روانی زیادی روی من داره را لطفا بیان کنید؟
2-در ضمن من حتی هنگام بازی کامپیوتری . یا هنگام شنا در استخر سرم گیج میره و در رانندگی هم همینطور برای این مشکلم هم راهکاری ارائه بفرمایید
سپاس
  

اگر طبع شما معتدل باشد نباید چنین مشکلاتی داشته باشید در نتیجه بهتر است مجدد آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

بنده دارای مزاج دموی هستم و طبق مزاج بنده من نباید بوی بد دهان داشته باشم و افسردگی هم نداشته باشم
ولی هم بوی بد دهان شدید دارم و اظطراب شدید و در مواقعی طپش قلب و افسردگی خفیف راهکار مناسب چیست؟
2-اگر طب سنتی خوب است و ختی بعضی از همکاران شما ادعای درمان بیماریهای صعب العلاج را دارند ولی چرا در زمانهای قدیم اکثر افراد مریض در اثر نبود دارو میمردند و درصد مرگ و میر بالا بود؟
3-برای لاغری من که دموی هستم رژیمی پیشنهاد دهید؟
4-چه مدت زمان نیاز است تا طبع دموی من با اصلاح روش مصرف مواد غذایی اصلاح و تعدیل شود؟
سپاس
  

۱ - مزاج همیشه پایدار نیست و غلبه پیدا می کند در شما هم امکان غلبه ی طبع وجود دارد که این علائم نمایان شده. 

2 - علت های فراوانی وجود دارد، یکی اینکه در آبادیها طبیب نبوده و برای انتقال بیمار از این آبادی به آبادی دیگر زمان زیادی صرف می شده، اطلاعات عمومی بسیار کم بوده و برخی اوقات یک کار بسیار ساده از روی نا آگاهی باعث مرگ فرد می شده و ... 

3 - فصد و حجامت را باید پیگیری کنید. 

4 - حدود دوماه. 

سلام.درجه سردی : 1 از 4
درجه تری : 2 از 4
مزاج شما غلبه بلغم حاد دارد.
مزاج شما غلبه سوداوی حاد دارد.من لوزه درجه 3 دارم .برای متعادل شدن مزاج و همچنین تورم لوزه چه دستور می فرمایید؟
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، صبحها دم کرده آویشن شیرازی با عسل قرقره کنید. 

با سلام و تشکر فراوان من چند سوال داشتم .١.بین مدتیکه تزریق واژینال انجام میشه نزدیکی مانعی نداره؟٢_من خشکی چشم دارم از عسل زنده میتونم داخل چشمم بریزم ؟  

۱ - همان شب تزریق نزدیکی نکنید. 

2 - بسیار مفید است.

سلام
ببخشید من موهام قبلا خیلی خوب و خوش حالت بود.ولی از وقتی که چسب مو استفاده کردم مو هام دچار موخوره شده و حالت بهم چسبندگی و خشک شدن گرفته.نسخه ای واسه درمانش هست؟؟
ممنون
     

از صابون شغاری و گل سرشور استفاده کنید پس از حمام هم موهای خود را با روغن سیاهدانه چرب کنید. 

سلام من کندش برای مو سر می خوام     

آدرس خود و نام شریف و شماره همراه خود را اعلام کنید. 

سلام
پسر من سه ماهشه، دو هفته میشه که دماغش موقع نفس کشیدن خر خر میکنه، لطفا راهنمایی کنید
درضمن قیمت روغن بنفشه و کوهان شتر رو میخواستم من شیراز زندگی میکنم،
ممنونم
     

اگر گرفتگی دارد با آب نمک دریا باز کنید و اگر خشکی دارد با روغن بنفشه طبی چرب کنید. 

روغن بنفشه 70000 ریال و کوهان شتر 60000 ریال می باشد. 

با سلام,آقای دکتر من امروز برای درمان واریکوسل نسبتا"خفیفم رفتم زالو انداختم که درکل 8زالو روی بیضه هام انداختند که 4عدد روی بالای بیضه و 4عدد زیربیضه یعنی قسمت زیرین بیضه ام انداختند که حدود یک ساعت و ده دقیقه طول کشید,میخواستم آقای دکتر بدونم باید چه کار کنم بعد از زالو درمانی برای اینکه زالو درمانی تاثیر بهتری بر روی درمان واریکوسلم بذاره چون قصد دارم بعد از چند روز برم و سونوگرافی انجام بدم و نتیجشو ببینم؛لطفا"اگر میشه من را راهنمایی و امروز بهم جواب بدین.خدا خیرتون بده     

هیچ کاری نکنید، دستکاری نکنید و نخارانید، اجازه دهید التهاب و خونریزی آن برطرف شود و اگر دچار خارش شد با روغن زیتون چرب کنید، اگر ورم و درد داشت به طبیبی که زالو انداخته مراجعه کنید؛ توصیه می کنیم در انجام سونو گرافی عجله نداشته باشید، یکبار دیگر زالو بیندازیذ سپس سونو اجام دهید. 

با عرض خسته نباشید پسری 24 ساله هستم صورت لاغری دارم و با توجه به مزاج گرم و تری که دارم میخاستم بدونم چیکار کنم تا صورتم پر و کمی چاق بشه البته اندامم هم لاغر هست وزنم 62 کیلو قدم172و هرچقدر هم بخورم وزنم 63 یا 64 بیشتر نمیشه با تشکر     

طبع شما حتماً گرم و تر نیست، باید طبع خود را دقیق شناسایی کنید و غلبه ی طبع خود را مشخص کنید. 

سلام من 26 سالمه درآستانه جدایی از همسرم هستم .فشار روحییم تقریبا زیاده هر چند خیلی تلاش می کنم باکمک از خداوند و قرآن و ائمه این بلا رو تحمل کنم.
1.من همیشه دچار عفونت واژن می شم الانم با اینکه چندماهه در منزل پدری هستم اماعفونت همراه با خارش وکمر درد و پادرد دارم.خواهشا یه درمان قطعی بهم بدین. در سایت فرموده بودین از تیغ و نوار بهداشتی استفاده نکنید میشه بفرمایین به جاشون از چی استفاده کنم؟
2.دکتر بهم گفته تخمدان چپت نامیزانه و پرمویی دارم میشه از دمنوش رازیانه و عسل استفاده کنم.؟ در ضمن بعد از ازدواج همش صورتم جوش می زنه مخصوصا تو دوره تخمک گذاری وپریودی خیلی اذیتم می کنه خودم فکر می کنم به خاطر هورمونام باشه می شه راهنماییم کنید واسه بر طرف شدنش؟
3. صورتم لک زیاد می زنه و نفخ معده هم دارم وتقریبا خیلی چیزا رو نمی خورم به علت معده درد و سنگینی معده و حالت سنگینی در معده و گلوم دارم و از بچگی اینطور بودم هزار بار دکتر رفتم و هزار تا دارو خوردم بی فایده .خودم فکر میکنم تجمع سودا دارم ازتون استدعا دارم راهنمایم کنیدچی کار کنم/:
اگه ادرس یه پزشک(تاکید میکنم پزشک) طب سنتی در اصفهان بهم بدین ممنون میشم
   

اول بگذارید به شما عرض کنیم که مسائل جسمی شما ربط مستقیمی با نوع تفکر شما دارد، شما مشکلی که برایتان پیش آمده را بلا می بینید در صورتی که ازدواج نوعی انتخاب است که شما اینگونه انتخاب کردید پس بلا نمی تواند باشد، می تواند شکست در انتخاب باشد، که به قول بزرگان هر شکست مقدمه پیروزی است؛ یا اینکه در پایان فرمودید (تاکید می کنم پزشک) این هم از نوع تفکر شماست، در صورتی که پزشکان محترم کاملاً قابل احترامند اما پزشکند و طبیب طب سنتی با پزشک حداقل در ماهیت نوع عملکرد متفاوت است، (که توضیح آنرا در صفحه ی اول وبلاگ آورده ایم) در نتیجه ی نوع تفکر شما و سؤالاتی که کردید خوب جواب ما هم همانگونه خواهد بود اما اگر به گونه ای دیگر می پرسیدید جواب ما هم شاید متفاوت می بود: 

1 - دلیل اصلی عفونت های شما عصبی است که می بایست آنرا از بین ببرید، برای خارش، واژن را با روغن بنفشه چرب کنید و محل را آفتاب بدهید و بجای تیغ از نوره محلی و بجای نوار بهداشتی از پارچه نخی پنبه ای استفاده فرمائید. 

2 - این مورد هم منشاء عصبی دارد. 

3 - این مورد هم منشاء عصبی دارد. 

از طرفی شما دچار غلبه ی سودا شده اید که باید برطرف کنید، اگر به خیابان بروید تعداد زیادی تابلو خواهید دید که پزشک هستند و حجامت و طب سنتی انجام می دهند، حتماً آنکه می خواهید پیدا می کنید. 

باسلام وخسته نباشید .شربت عسل اقای خدادای رو روزانه برای رفع میکروب معده چند بار باید روزانه بخورم .برای این منظور همون عسل دارویی که از محصولات شماست میشه استفاده کرد.اگه میشه چطور میتونم ازتون تهیه کنم.  

مصرف عسل برای دفع میکروبها مفید است، حال به هر تعداد دفعات و به هر شکل مهم نیست، برای تهیه محصولات می بایست آدرس پستی و نام محصول و شماره همراه خود را اعلام فرمائید. 

سلام خسته نباشید خدا خیرتان بده- من چند وقته که وقتی چیز ترش می خورم، بلافاصله سرم شروع می کنه به خاریدن یعنی خارش می گیره مثل وقتی که انار ترش یا پیاز یا پرتغال ترش بخورم و با اینکه مزاج ترشی سرد و خشکه می خواستم بدونم علتش چیه و درمانش هم چیه؟ در ضمن من صفرایی سودایی هستم  

غلبه ی سودا دارید آن را رفع نمائید. 

باسلام خدمت شما استاد عزیر.چرا با توجه به اینکه اکثر خانم ها بلغمی هستند نسخه ای برای بلغم نمی گذارید؟اگر می شود یک منضج و مسهل تک نسخه ای بلغم را معرفی کنید؟   

چشم در اولین فرصت. 

با سلام وخسته نباشید همسر من به خاطر میکروب معده که داشت دکتر براش انتی بیوتیک تا دو هفته انتی بیوتیک تجویز کرده از طرفی وازینال عسل هم میکنه میخواستم بپرسم این قرصها اثر وازینال عسل رو نمیبره وربطی بهم نداره .ممنون میشم راهنمایی کنید  

میکروب معده را هم با عسل از بین ببرید. 

سلام و احترام خدمت استاد گرامی
پسری هستم 28ساله، کلونسکپی انجام دادم و مشخص شده است کولیت زخمی دارم، هنوز درمان را شروع نکرده ام ، تجویز جنابعالی در این خصوص چیست؟ و رژیم غذایی مناسبی که باید رعایت کنم؟احساس خشکی دهان و لب نیز دارم، مزاجم سرد وخشک میباشد
باتشکر و قدردانی
اگر ممکن هست یک نسخه از جواب را نیز به ایمیلم ارسال بفرمایید
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام من 24 سال دارم و از دوران نوجوانی تا الان در هر ماه در دهانم چند آفت با هم میزند و حدود 10 روز خوراک و اعصاب را از من میگیرد واقعا خسته شده ام هر آفتی که خوب میشود یک هفته نشده چندتای دیگر ظهور میکند. لطفا راهنمایی کنید ممنون .  

لطفاً آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

باسلام من طی آزمایش خونی که دادم دکتر معتقد بود کم خونی ندارم ولی تمام علائم کم خونی را دارم از جمله خستگی و بی حوصلگی گزگز شدید دستها و پاها یخ کردن شدید نوک دست و پاها سرگیچه سیاه شدن دور چشمها علت این چیست؟آیا به علت غلضت خون است؟  

لطفاً آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

باسلام من مردی هستم ۳۵ساله باوزن ۷۴ ‌وقد ۱۷۹پوستم روشن موهای خرمایی رنگ صاف رنگ چشمانم میشی ساکن اردبیل هستم حدود ۳ سال میشود که دیابت نوع یک دارم وانسولین مصرف میکنم مدتیست صبحها خلط روشن رنگ از گلویم میاید پوست خشک دارم موهای سرم از کنارسرم سفید شده زود عصبانی میشوم وزود هم ارام بعضی مواقع یوبوست دارم رنگ مدفوعم توسی رنگ یا زیتونی میشود کف پاهایم قارچ دارد بیضه ام یکیش کوچک است تعداد اسپرم هام خوبه ولی شکل وسرعتشون مشکل داره خواب الود شدم خواب زیاد میبینم گاهی اوقات زمان غذاخوردن فکم چنان درد میگیرد که نمیتوانم بازوبسته اش کنم نزدیک گوشم به غذاهای ترش علاقه دارم کم حافض ام باتشکر  

شما ابتداء به نسخه ی صفرا و پس از 15 روز به نسخه ی سودا استفاده کنید. 

با سلام,آقای دکتر با ا نجام حجامت ساکرال واریکوسل درمان میشه یا نه,اگر میشه چه مدت باید انجام بشه تا درمان صورت بگیره؟(برای از بین بردن جای زخم زالو چه کار باید انجام داد تا سریعا"جای زخمش خوب بشه؟.ممنون میشم اگر بهم جواب بدین  

برادر عزیز شما دوباره دچار وسواس و فکرهای آزار دهنده شدید که این امر برای سلامتی شما مضر است، درمان واریکوس با حجامت طولانی تر و دارای درد بیشتر و جای آن هم تا آخر عمر باقی می ماند، جای زخم زالو که به اندازه ی یک نیش سوزن است و جایی هم نیست که در معرض دید عموم باشد، و طی حدود دو هفته کاملاً برطرف می شود و لازم نیست هیچ چیزی روی آن بزنید، افراد زیادی زالو را روی صورت حتی داخل دهانشان می اندازند و اینقدر بی طاقتی نمی کنند باز هم توصیه می کنیم کمی در این مورد مطالعه کنید خودتان متوجه اشتباهتان در این مسئله خواهید شد. 

بنده ۲۵ سال دارم ۱۶۵ قدم ووزن ۵۶ کیلو با مزاج سوداوی هیچوقت از صورت چاق نمیشوم خیلی لاغر هستم ولی اگر چاق بشم از شکم وپهلو چاق میشوم لاغری صورتم ازارم میدهدلطفا کمکم کنید.   

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

مردی هستم ۳۵ ساله مزاجم رافرمودین اول صفراوبعداز ۱۵ روز سودا را انجام دهم دکترا گفتن به صورت طبیعی بچه دار نمیشم چون اول درتعداد اسپرم مشکل داشتم وحالا در شکل وسرعت حرکتشان مشکل دارم تریاک مصرف میکنم یک سال است که زیادش کردم یک بارهم عمل میکرواینجکشن انجام دادیم جنین نگرفت میخواستم بدانم ایا تریاک مشکلم را اثر بد دارد چون دیابت نوع یک هم دارم ایا بر دیابتم اثر بد دارد لطفاراهنمای کنید  

بله - تریاکی که امروزه وجود دارد دارای ناخالصی های فراوان است و معلوم نیست چه موادی به آن اضافه می شود این مواد مضر و مرگبار است و حتی باعث دستکاریهای هورمونی در بدن می شود؛ توصیه می کنیم از همین لحظه اراده کنید و آنرا کنار بگذارید. 

1-مزاج امامان و اهل بیت چه بوده است؟
2-بهترین مزاج چیست دموی یا متعدل و ایا مزاج معتدل هم خود مزا حساب میشود؟
3-ایا از چوبی که زمان اهل بیت مسواک ساخته میشد الان موجود است و ایا امکان تولید ان را دارید؟
4-روشهای طبیعی و طب سنتی برای تاخیر و افزایش زمان انزال و رابطه جنسی و لذت بردن بیشتر وجود دارد؟
  

۱ - معتدل 

2 - اعتدال - بله

3 - بله 

4 - چنین روشهایی مورد تایید طب سنتی نیست. 

باسلام وخسته نباشید.دختری 3ساله ونیم دارم ک از6ماهگی دچارحساسیت غذایی ب لبنیات ازجمله شیرگاووماست و...تخم مرغ شیرینیجات حاوی تخم مرغ ب مرکبات ازجمله پرتقال وخیارسبزوگوجه وخرمابه گوشت مرغ وماهی حساسیت دارداگرمواردبالارااستفاده کندعلائمی مثل دونه های قرمزب بدنش میزندعلی الخصوص آلت تناسلی وصورتش دکتراپرهیزغذایی دادن وگفتن تاآخرعمرحساسیتش خوب نمیشه لطفاراهنمایی کنیدمن بایدچکارکنم .باتشکر      

به نسخه ی سودا بویژه جوشانده ی آن عمل کنید. 

با سلام و احترام. خانمی 27 ساله متاهل دارای وزن 53 کیلو و قد 168 سانتی متر و ساکن تهران میباشم. 3 سال پیش پس از ماه رمضان که در تابستان بود و روزی 16 ساعت در یک کارگاه نسبتا کم نور در حالی که روزه بودم کار سخت انجام می دادم و دائما سر پا بودم از همان موقع در اواخر تابستان به شدت احساس خستگی و کوفتگی بدن داشتم که حتی با خوابیدن درمان نمی شد.یکسال بعد به علت همین مشکل کار را رها کرده ام اما الان پس از گذشت 3 سال هنوز تمام بدنم درد می کند. احساس می کنم هیچ کالری و انرژی برای انجام کارها ندارم. حتی کیف دستی ام را با سختی و مشقت حمل میکنم. صبح ها که از خواب بیدار میشوم تمام عضلات و استحوان ها و مفاصلم دچار درد فراوان و خشکی بیش از حد است تا حدی که انگشتان دستم خشک و سخت می شود. رفته رفته به سمت شب که می رویم کمی خشکی و دردم تسکین می شود. درد آنقدر شدید و طاقت فرسا نیست که نتوانم تحمل کنم و نیاز به مسکن باشد ولی چون دائمی و فراگیر است و زندگی کردن را از من صلب کرده واقعا برایم طاقت فرسا است. الان یکسال است ازدواج کرده ام. اما به علت درد و خستگی توان انجام امور شخصی حتی حمام رفتن و امور منزل را ندارم.حتی در این مدت توان انجام رابطه جنسی با همسرم را نیز نداشته ام و همچنان باکره هستم. به سختی و مشقت دانشگاه میروم و درس می خوانم. اگر روزی مجبور شوم کاری انجام دهم با سستی و خستگی و درد فراوان بسیار بیشتر از حد معمول مواجه می شوم.در این مدت اکثرا خواب هستم یا دراز می کشم ولی چون خوابهای آشفته می بینم با سر درد و کسلی از خواب بیدار میشم.در این مدت دکترهای زیادی رفتم و آزمایشات مختلفی دادم. رماتیسم و کم خونی ندارم. تخمدان پلی کیستیک داشتم که همون 3 سال پیش 6 ماه قرص خوردم و خوب شد.تیروئید هم مشکلی ندارم. کلا چک کامل بدنم از نظر خونی مشکلی نداره.با دستگاه بادی سنتز تست دادم که تراکم بافت عضلانی ام فقیر بود واسه همین رفتم باشگاه ورزش کنم اما دردم بیشتر شد و بعد یه ماه بیخیال شدم.در اینترنت علایم بیماریم و جستجو کردم که به بیماری فیبرومیالژی رسیدم. اما گویا هیچ درمانی تا حالا نداشته.من حالا فقط می خوام یه چیز و بدونم: اونم این که آیا به درمان من امیدی هست؟ چکار باید بکنم؟ خدا خیر بده شمارو خواهش می کنم زندگیم و نجات بدین. ممنونم  

خواهر محترمه: چرا اینقدر نا امیدانه صحبت می کنید؟ اتفاق خاصی نیفتاده، آلودگی هوا، نامناسب بودن خوراک و حمام ناصحیح عامل این موضوع است که انشاءالله حل خواهد شد، خودتان را شرطی نکنید و بدنبال بیماری با اسامی عجیب و غریب نگردید، بهتر است ابتداء آزمون مزاج شناسی بدهید و مشخص کنید که چه غلبه ی طبعی دارید، بعد از آن راههای درمانی مناسب را به شما خواهیم گفت. 

زنی 35 ساله هستم آزمون مزاج شناسی داهام سودایی هستم حدود چهار سال است دارویی روماتیسمی مصرف می کنم تنگی کانال دست دارم وفشار چشم دارم ورم معده ومری ام دارم وحدود چند است که از لحاظ غریزه جنسی ضعیف شده ام وهیچ واکنشی ندارم 

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید و هر شب قطره عسل در چشمتان بچکانید. 

با سلام و احترام ،
همسر من که دارای طبع گرم و تری و خشکی معتدل است جند شبی است که بعد از خوردن شام دچار نفخ شکم می شود و نمی تواند خوب بخوابد به طوری که قید شام خوردن را می زند . . راهنمایی می فرمائید چه اقدامی انجام دهد .
با تشکر فراوان
 

همراه با غذا مایعات میل نکنند و پس از غذا نصف استکان عرق نعنا خالص میل کنند. 

سلام خیلی تشکر میکنم ازوبلاگ خوبتون،من یه دختر23ساله ام که دردشدید دارم روزاول یادوم قاعدگی به متخصص هم مراجعه کردم سونو هم انجام دادم اماهیچ مشکل کیستی یا عفونت هم نداشتم اما دردهای شدید دارم ضمن اینکه خونریزی خیلی کمی دارم حداکثر2روزاول قاعدگی، روز سوم هم خیلی کم لکه بینی دارم احساس میکنم به مرورزمان قاعدگیم کمترمیشه واین منو خیلی نگران کرده از12سالگی پریودشدم الان هم عقد هستم لطفا راهنماییم کنید  

5 شب تزریق واژینال عسل داشته باشید و روزی یک استکان عرق رازیانه خالص میل کنید؛ دمنوش زنجبیل هم میل بفرمائید. 

سلام خانم من کرون دارن ودرمدت 3ماه زیرنظردکتراست وهیچ بهبودی نیافته لطفا ماراراهنمی کنید وادرس خودتان بدهیدتاحضورابیایم  

اطلاعات داده شده کافی نیست. 

با عرض سلام
من پسری18ساله هستم.از سن بلوغ تا حالا جوش زدن در بدنم(بیشتر در کمر)قطع نشده البته صورتم جوش نمیزنه ها....برای جلوگیری چیکار کنم...ممنون
  

آزمون مزاج شناسی بدهید و غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 

با سلام و خسته نباشید. 41 سال دارم مدتی است فیبروم دارم و اندازه آن بزرگ است مدت 9 ماه است تحت نظر دکتر سنتی هستم بعد از مصرف یک سری دارو سونو دادم تغییر چندانی نداشتم. و روزهای دوم وسوم پریودیم درد و خونریزی شدید دارم. از شما میخواستم راهنمائیم کنید. با تشکر  

بهترین و مؤثرترین راه زالو درمانی زیر نظر فردی وارد است. 

با سلام من بسری 15ساله هستم با توجه به ازمون مزاج شناسی مزاج گرم تر دارم اکنون دارای درد نسبتا زیاد کمر و بخصوص لگن و گاهی مواقع درد مچ دست و کتف سر درد بی حال و احساس خستگی و سوزش چشم و قرمزی دارم با توجه به مدارک بزشکی تشخیص روماتیسم ستون فقرات نوع (as) داده اند مادرم هم سابقه ی روماتیسم مفصلی دارد علت این بیماری چیست و باید نباید های را باید رعایت کنم که بیشرفت نکند تشکر  

مشکلاتی که فرمودید با مزاجی که اعلام کردید هم خوانی ندارد، لطفاً مجدد آزمون مزاج شناسی بدهید و غلبه ی طبع خود را مشخص کنید. 

با عرض سلام و آرزوی توفیق
برای رفع سوزش ،خشکی و خارش شدید و ترک و التهاب دستها به خصوص در دوران بارداری در طب سنتی چه درمانی وجود دارد.
باتشکر
  

برای برطرف شدن کلی بهتر است غلبه ی طبع خود را مشخص کنید، اما روغن سیاهدانه مسکن بدی نخواهد بود. 

با سلام و احترام
لطفا یک دستور غذایی برای افرادی که مبتلا به اگزما هستند تجویز نمائید.  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

باسلام وخداقوت باتوجه به این که فرمودین نسخه سوداویها رو انجام بدم گیاهان داروئی که برای دمنوش لازم بود تهیه کردم ولی هلیله کابلی را پیدا نکردم ونیست چه کنم؟دوم اینکه هلیله سیاه وزرد را به صورت درسته (پودر نشده) تهیه کردم سوال اینکه چطوری درستشان کنم ؟ از پوستشان یا کلا استفاده کنم؟ لطفا به صورت کامل توضیح دهید اجرتان با جدم      

هلیله ی کابلی را می بایست تهیه کنید، هلیله ی زرد و کابلی باید از پوستشان استفاده شود. 

سلام جناب دکتر.یکی از دوستان سوالی کرده بودن در مورد عمل کیسه صفرا و توضیحی دادین که عوارض داره.من دو ماه عمل کردم۲۹ سالمه .نگران شدم گفتین عوارض داره میشه توضیح بدین چرا و چه باید بکنم.دکتر به من گفت راه مجاری رو گرفته و بزرگ بوده.آیا میشد با طب رفعش میکردم؟ به بارداری که ربطی نداره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.  

هر چیزی که خداوند مهربان در بدن ما قرار داده حکمتی داشته، و نمی شود گفت فلان قسمت اضافی است و می شود خارج کرد، حتی آپاندیس هم هنوز متوجه حکمتش نشده اند؛ بعضی از قسمت ها ی بدن را می توان جدا و خارج کرد و انسان هم زنده می ماند ولی این به این معنی نیست که کار بدن مانند قبل انجام می شود و فرد مانند یک فرد عادی زندگی می کند، ساده ترین مشکل این است که فرد تا زمان طولانی، چه بسا تا آخر عمر باید دارو مصرف کند. در هر حال شما که عمل را انجام دادید و حالا پیشنهاد می دهیم بجای فکر به مسائلی که راه برگشت ندارد به سلامتی و طول عمر خود تمرکز کنید. 

سلام گل سنا ی که در دمنوش سودایها ذکر کرده اید چیست؟ اب+ خاک= گل یا گیاه سنا است که از برگ گل ان استفاده میشود؟  

حتماً منظور شما گل ارمنی است، گل ارمنی نوعی خاک است که سودا را در خود می کشد، و با مسهلی که در جوشانده وجود دارد سریع از بدن خارج می شود. 

خانمی 31 ساله سودایی چند ماهی که خیلی احساس سرما میکنم جکار کنم بهتر بشم دستورات سودا را دارم انجام میدم 

نگران نباشید این نشان دهنده گرم شدن طبع شماست. 

سلام خسته نباشید،میخواستم بدونم گل سر شوى و رغن کنجد ومواد خوراکى مثل تخم مرغ محلى ،مرغ محلى ،گوشت بره و ... همه چیزایى که طب سنتى تجویز میکنه ازکجا تهیه کنیم که از نظر بهداشتى مطمئن و ارگانیک باشه؟لطفاً جایى رامعرفى بفرمایید که خودمان حضورى خرید کنیم!!!چند بارى که از مغازه هاى مختلف تخم مرغ محلى خریدارى کردیم داخلشان لخته هاى خونى مشاهده کردیم و همه رو تو سطل زباله انداختیم!!!  

اگر در تهران هستید از فروشگاههای آقای دکتر روازاده که آدرس ایشان در سایتشان هست و در شهرستانها هم به وفور پیدا می شود، اگر در تخم مرغ خون دیدید ناامید نشوید خاصیت تخم مرغ های محلی همان است که داخل بسیاری از آنها نطفه دارد و مطمئن بودن موادغذایی از نظر بهداشتی همان است که به روش سنتی تهیه شود. 

سلام،میشه کمى راجع به رژیم حذف ناهار توضیح بدهید !!!این رژیم رو چگونه اجرا کنیم که دچار ضعف و بیحالى و سرگیجه نشویم ؟در ضمن در این نوع رژیم (روزى دو وعده غذا صبحانه و شام)میان وعده میتوان مصرف کرد؟مصرف میوه و آب به چه صورتى باشد؟براى خانمهایى که در اثر رژیمهاى کم کالرى و طولانى مدت سوخت و ساز بدنشون پایین اومده چى پیشنهاد میدهید؟  

چنین رژیمی را ما پیشنهاد نداده و نمی دهیم، اگر جایی در وبلاگ چنین موضوعی آمده است تذکر دهید تا اصلاح شود. 

خانمی 31 ساله سودایی راستش متوجه نشدم فرمودید طبعم داره کرم میشه من به خاطر جوش زددن مدت ی سال تونستم از گرمای بدنم کم کنم اما الان سرما خیلی ازارم میده نمیتونم حمام برم چسبیدم به بخاری میترسم گرمی بخورم دوباره جوش بزنم چکار کنم که دوباره احساس گرما کنمودوباره جوش نزنم مرسی  

سعی کنید غذاها را به اعتدال میل کنید و از اینکه احساس سرما می کنید نگران نباشید، بدن وقتی به حالت تعادل برسد به گرمی و سردی هوا واکنش نشان می دهد. 

سلام اقای دکتر مزاجم دموی است وبنا به تست مزاج شناسی سودای حاد دارم دمای بدنم بالا و پرخواب و کم حوصله و بی حال و کاهش شدید میل جنسی دارم لطفا راهنماییم کنید با تشکر  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام من 33سالمه و متاهلم نزدیک دوساله به بیماری پانیک (اختلال هراس)مبتلا شدم و نشانه های این بیماری که در من بروز کرده این موارد است:سرگیجه زیاد خصوص هنگام رانندگی و استخر و شنا رفتن و حوصله بچه و جمع را نداشتن و افت فشار حتی بعضی مواقع تا 7 و ترس از مرگ شدید و طپش قلب و دیگر علایم این بیماری
و حدود دو سال داروهای دکترم را که مانند الپروزولام را که مصرف میکنم عوارضی مانند سرگیجه و خواب الودگی زیاد و احساس بد و کسلی برایم به همراه داشته است و زندگیم طی این دوسال با مشگل روبه رو شده است
مزاجم هم در ازمون مزاج شناسی به شرح زیر نمایش داده شد:
مزاج فعلی شما خشک است.
به لحاظ سردی و گرمی متعادل.
درجه خشکی : 2 از 4
مزاج شما غلبه سوداوی حاد دارد.
حالا از شما تقاضا دارم نسخه درمانی برای من ارائه دهید تا با مشگلم و بیماریم با طب سنتی درمان شود و از عوارض داروها راحت شوم و بتوانم داروها را ترک کنم چون داروها را هم نمیتوام ترک کنم
منتطر نسخه درمانی شما و طب سنتی هستم
سپاس فراوان
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام من گرم و تر دموی
درجه گرمی 3از 4
درجه تری 2از 4
غلبه صفراوی حاد
غلبه سوداوی حاد هستم و پسری 21سالمه هستم و
1-من دچار بوی شدید دهان هستم و مخصوصا مواقع شب ها هنگام خواب و صبحها بعد از بیداری خیلی زیاده و مواقعگرسنگی و تشنگی خیلی بیشتر میشود و مواقع سیری و مسواک زدن کمی بهتر میشود ولی دوباره شروع میشه حالا چه نسخه ای برای من دارید?
2-من دچار افسردگی نسبتا کم و اظطراب بالا هستم. تو هیچ شغلی بند نمیشوم و روز های جمعه و روزی که فرداش روز شروع کاریه حالم بد میشه و استرس میگیرم و حالات روانی مشابه افسردگی دارم و کارها را به پایان نمیتونم برسونم نسخه ای پیشنهاد میدهید?
3-حالا که من هم غلبه سوداوی و صفراوی حاد دارم هردو راچگونه برطرف کنم و روش آن چگونه است ?یعنی حالم خیلی بده که نه طبعم معتدله و سوداوی و صفراوی به من غلبه کرده?
ممنون سپاس
  

1 - هر روز صبح آب نمک دریا قرقره کنید. 

2 و 3 - ابتداء به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید، پس از یکماه آزمون مزاج شناسی بدهید اگر غلبه ی صفرا برطرف شده بود به نسخه ی سودا عمل کنید. 

باسلام وخسته نباشید بنده خیلی امید به بهبودی پیداکردم البته با اشنای شما میخواستم بدانم بنده که مزاجم سوداوی هست وکم کاری تیروییددارم پس از رفع سودا تیرویدم هم عادی میشود؟چه مدت طول میکشد مزاجم متعادل شود؟ ازکجاباید باخبرشوم که بهبود یافته ام؟ چگونه در تعادل بمانم؟اطلاعات شما ازکجاست؟ ایاتاییدیه وزارت بهداشت راداراست؟ چندنفر تابه حال نتیجه گرفتند؟ باتشکر از شما  

1 - انشاءالله 

2 - رفع کامل غلبه ی سودا حدود شش ماه طول می کشد. 

3 - تغییر حالات روحی و جسمی کاملاً نشان دهنده تغییر طبع خواهد بود. 

4 - با زندگی متعادل در تعادل خواهید ماند، غذای متعادل، خواب متعادل، استحمام صحیح، ورزش و غیره 

5 - گروه احیاگران طب ایرانی، مؤسسه ای پژوهشی و فرهنگی در زمینه ی طب سنتی است که به مطالعه و تحقیق در متون طب قدیم و تحقیق و مطابقت آن با شرایط امروزی می پردازد. 

6 - منظور شما را متوجه نشدیم که چه چیزی دارای تائیدیه وزارت بهداشت است؟ 

7 - منظور شما را متوجه نشدیم که از چه چیزی نتیجه گرفته اند؟ اگر منظور از درمان با طب سنتی و اجرای دستورات آن است در سؤالات می توانید ببینید که چه تعداد از هموطنان اظهار لطف نموده اند. 

سلام من خانمی 32 ساله هستم مدت 6 ماه است دچار منگی در سر شدم پس از مراجعه به چندین پزشک و انجام ام آر آی گفتند که چون قبلا میگرن داشتم و به مدت 3 ماه قبل از ماه رمضان از قرص های جلو گیری استفاده کردمل لخته های ریزی در مغزم ایجاد شده .مدت 4 ماهی است از آسپرین و دپاکین استفاده میکنم ولی حالت های سرم بهتر نشده وتقریبا همیشه این حالت را دارم .فقط صبح ها تا چند ساعت خوب هستم .لطفا راهنماییم کنید .انداختن زالو به من کمک میکند؟ لطفا پزشکی حاذق را توی این زمینه به من معرفی کنید .چطور میتوانم این لخته ها را از بین ببرم .ممنون  

در این مورد تعلل نکنید فوراً به زالو درمانی بپردازید و کوتاهی نکنید، در هر شهری که هستید همانجا طبیبانی برای این کار وجود دارند. 

با سلام شما فرمودین بهترین راه در درمان زخم رحم واینال عسل هستش می خوام بدونم کسی که هم زخم داره و هم کیست تخمدان عسل منع استفاده نداره ؟ با تشکر  

خیر 

مدت سه سال است که سنگینی سر و لرزش بدن دارم خواب الود هستم چند روز حالم خوب میشود چند روز حالم بد است میگویند از گوش است یا میگویند از اعصاب است یا میگویند اگر باردارشوی خوب میشوی دکترهای زیادی رفتم اما فایده ای نداشت طب سنتی هم رفتم فایده ای نداشت همیشه حالت گیج و منگ دارم سرم گیج است 33 سال دارم 158قد 70 کیلو وزن زن هستم دارای یک فرزند طبعم بلغمی است یک سال هم است که کمردرد گرفتم که به پهلو هایم میزند لطفا یک دکتر طب سنتی حاذق در تهران معرفی کنید  

جناب آقای دکتر روازاده و جناب آقای دکتر فهیمی آدرسشان را از سایتشان دریافت کنید. 

سلام ایا عرق نعناع و نبات داغ و عسل برای زن باردار مضرر است و باعث سقط می شود و از نظر طب سنتی یه خانم باردار که نفخ می کنه چیکار کنه  

عرق نعنا خالص کفایت می کند. 

با سلام و تشکر.من خانمی هستم ٣١ساله خیلی حساس و زودرنجم ،از دست کسی ناراحت بشم خیلی حرص میخورم و خود خوری میکنم دوست ندارم با کسی رفت و آمد کنم طوریکه هر روز آرزوی مرگ میکنم . بعضی وقت به فکر خود کشی میافتم به خاطر همین استرسها تپش قلب گرفتم .با اینکه ذره ای به کسی بدی نمیکنم تحمل بی مهری ندارم.نمیدونم چکار کنم یه دارویی بهم بگید که آروم بشم.  

احتمالاً شما غلبه ی سودا دارید که باید آنرا برطرف کنید. 

با سلام مجدد اطلاعاتی در مورد قرص اگناگول می خاستم و اینکه گفته میشه کسانی که کیست تخمدان و اندومتریوز دارن روزانه استفاده کنن نظر شما چیه ؟ با تشکر  

معمولاً ما با قرص هایی که اخیراً با عنوان قرص گیاهی به بازار عرضه می شود ارتباطی نداریم و از این گونه قرص ها تجویز نمی کنیم، اما مطالعه ای که راجع به این قرص کردم و ادعای اینکه از گیاه پنج انگشت تهیه شده می تواند در ارتباط با موضوعی که طرح کردید مؤثر باشد. 

با سلام و وقت بخیر به من گفتن دهانه رحم خیلی سفت و سخت شده کیستم دارم طبعم سرد و تر ه طب سنتی راهی برای درمان مشکلم داره و ایا عسل در درمان این مشکل موثر هست ؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید با تشکر .  

باید طبعتان را به تعادل برسانید برای این کار ابتداء آزمون مزاج شناسی بدهید و سعی کنید از خوراک هایی استفاده کنید که طبع شما را به تعادل برساند، روزی یک استکان عرق رازیانه خالص میل کنید. 

با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیز گرامی
دختری هستم 30 ساله که از درد و ورم مفاصل رنج می برم.ناراحتی معده هم دارم که با انجام آندوسکوپی التهاب معده و گاستریت هم در من مشاهده شد.
تا به حال تقریبا همه ی راهها را برای بهبودی ام رفته ام اما نتیجه ای نگرفته ام.تنها رژیمی که از آن نتیجه بسیار خوبی گرفتم،رژیم خام گیاهخواری بود که یکی دو سال پیش به مدت تقریبا چهل روز انجامش دادم.بیست روز از رژیمم گذشته بود که آزمایش خون انجام دادم و دیدم که
anti ccp منفی شده بود و esr هم شده بود 6.کم خونی که قبلا داشتم هم تقریبا داشت برطرف میشد و لب مرز بودم و اعداد در حال بالا رفتن بودند.تنها چیزی که پایین نیومده بود و بیشتر هم شده بود CRP بود،شده بود 17. بقیه ی فاکتورها همه خوب بودن.ولی بعد از مدتی بخاطر حرفای دیگرون و خوندن چیزهایی توی اینترنت در مورد اثرات منفی گیاهخواری مطلق ،بعدش گذاشتمش کنار دیگه.و دوباره به رژیم معمولیم برگشتم و شروخ کردم به خوردن غذاهای پخته که بعدش دو باره اون فاکتورها همه بالا رفتند.
حالا من می خوام از شما بپرسم که آیا اگه به رژیم خامگیاهخواری برگردم،کار نادرستی کردم،و آیا بعدها برای سلامتیم ضرر داره؟البته قرآن کریم رو هم که می خونم و می بینم که خداوند به خوردن گوشت و شیر و ... سفارش کرده،از این لحاظ هم دچار عذاب میشم و فکر می کنم که اگه گوشت و شیر و چیزهایی که خداوند فرموده رو مصرف نکنم گناه کردم و خداوند در آخرت منو عقوبت می کنه.خواهش می کنم بهم بگین چیکار کنم.
ممنونم از لطف تون.
  

این صحیح است که خداوند همه ی مواد خوراکی را آفریده تا انسان از آن بهره ببرد، اما گاهی اوقات برخی از مواد غذایی برای بعضیها مضر است، پس نباید استفاده شود، خوردن گیاهان برای انسان در اولویت است و خوردن غذاهایی از قبیل شیر و گوشت و غیره بعنوان مکمل کاربرد دارد، لذا پیشنهاد می دهیم از گیاهان بیشتر استفاده کنید، خام خوردن گیاهان زیاد مد نظر نیست و می توانید پخته خواری هم بکنید و از محصولات حیوانی کمتر استفاده کنید، از طرفی آزمون مزاج شناسی بدهید و غلبه ی طبع خود را از بین ببرید به این صورت بیشتر و سریعتر به شما کمک خواهد شد. 

سلام عرض میکنم خسته نباشید میگم به همه ی شما عزیزان زحمتکش
ممنونم که پاسخ سوالات مون رو در سریعترین وقت ممکن میدین.ان شاءالله در دنیا و آخرت عاقبت به خیر بشین.
ببخشید می خواستم بپرسم آیا این درسته که میگن ویتامین
B12 فقط در غذاهای حیوانی وجود داره و در گیاهان اصلا این ویتامین وجود نداره؟خواهش میکنم دقیق پاسخم رو بدین که بتونم تصمیم بگیرم. 
 ویتامین مورد نظر را فقط در فرآورده های حیوانی یافته اند و امروزه در غلات بصورت مصنوعی تزریق می شود. 

سلام و تشکر از راهنماییتون.میخواستم بپرسم از همون عسل زنده میتونم به چشمم بریزم یا قطرش فرق میکنه؟  

بله - مناسب است. 

با سلام و احترام
من با کمک همکاران محترمتان در بخش نازایی در حال پیگیری موضوع عدم باروری خودم هستم . به من دستور خوردن رازیانه یه استکات صبح ناشتا و بومادران یک استکان شب داده شده است میشه بفرمائید بهترین زمان مصرف آن چند روز در یک ماه می باشد .
با تشکر فراوان و التماس دعا
  

با توجه به مشکل شما و نوع تجویز می بایست از زمانی که به شما دستورات داده شده تا مرحله ی بعدی که با شما تماس حاصل می شود هر روز استفاده نمائید. 

با سلام من دختری 29 هستم تا قبل از سن 18 سالگی موهای بسیار پرپشتی داشتم در سن 18-19 سالگی رژیم سختی گرفتم و بعد از آن موهام با ریزش شدید مواجه شد و در حال حاضر بسیار کم پشت شده تا این سن بیشتر از 20 تا دکتر پوست عوض کردم اما انه تنها به حالت سابق برنگشته که روز به روز بدتر می شه _ اغلب پزشکان بهم قرص های مکمل دادن و اخیراً هم قرص ال دی که چون خیلی سردرد می گیرم نخوردمشون _ می خواستم ببینم ایا راهکاری داره موهام به حالت اول برگرده ؟
در ضمن من تمایل زیادی هم به خوردن شیرینی دارم و هم ترشی _ معدم بیسار ضعیفه و غذارو به سختی هضم می کنه چاق نیستم قدم 169 و وزنم 58 _ اغلب اوقات دفعای بسیار سخت و چسبناکی دارم . اگگه بیشتر از یه دعده غذا در طول روز بخورم سر دلم میمونه و احساس فساد تو معدم میکنم _ لطفا راهنماییم کنید
  

در حمام به زیر دوش نروید، به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، هر روز کمی پودر کندش با روغن زیتون مخلوط کنید و روی پوست سر ماساژ دهید. 

با سلام. 45ساله هستم با مزاج سردوتروبلغمی. حدود10 کیلو اضافه وزن دارم.دچار کم خونی فقر آهن و نیز مینور هستم.چون دائما دچار ضعف میشوم در رژیم خیلی موفق نمیشوم لطفا غذاهای مناسب ونامناسب با این مزاج را برای لاغری معرفی نمایید.
من بهتر است غذاهای سرد بیشتر بخورم یا گرم؟
  

از غذاهای با طبع گرم استفاده کنید، حمام صحیح بروید، بدن را با روغن سیاهدانه چرب کنید، از ظروف مسی استفاده کنید، آهن کوره رفته در غذا بیندازید، بادرنجبویه، چای کوهی و مرزنجوش جداجدا دم کنید و میل کنید. 

با سلام وتشکر .من بخانمی هستم که به خاطر یبوست افتادگی مثانه گرفتم وبعضی وقتا چند قطره ادرار ازم خارج میشه .به نظر شما برای افتادگی مثانه باید چکار کنم مزاجم بلعمیه  

عرق دارچین روزی یک استکان استفاده بفرمائید، سردیجات میل نفرمائید، ورزش را در برنامه ی روزانه ی خود قرار دهید. 

با سلام و عرض ادب
دختری 30 ساله هستم که التهاب معده دارم.یعنی آندوسکوپی این رو میگه.می خواستم بپرسم در طب سنتی،داروئی برای درمان قطعی التهاب معده وجود داره؟چکار باید بکنم که التهابش رفع بشه؟
با تشکر بسیار
  

از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام خدمت شما استاد گرامی. به من گفتید ٧شب در میان واژینال عسل کنم ٦شب در میان انجام دادم ولی پریود شدم و یک شبش مونده چکار کنم.  

مشکلی نیست بعد از عادت اگر هنوز ترشحاتی باقی مانده بود ادامه دهید. 

باسلام
من خانمی 26 ساله با قد 160 و وزن 78 پوست گندمگون متاهل ساکن کرج با اب و هوای معتدل می باشم.
1. از زمان بلوغ : داخل سفیدی چشم راستم لکی قهوه ای شبیه به خال به وجود امد و در طی 2-3 سال مقداری بزرگتر هم شد و همچنین در پهلوی چپم حالت رگه های تیره به وجود امدو قسمت جلوی گردنم حالت ورم و گواتر به خود گرفت بدون هیچ درد و ناراحتی اما با انجام ازمایشات مشخص شد که تیروئیدم نرمال است . البته ناگفته نماند که من قبل از بلوغ به شدت لاغر و استخوانی بودم اما بعد از آن استخوان هایم درشت و چاق شدم به خصوص در ناحیه شکم و پهلو که هر کاری هم می کنم لاغر هم نمی شوم. ناحیه زیر بغل و کشاله ران و تناسلی با وجود استفاده از موبرهای قدیمی (واجبی ) تیره هستند و همچنین با خوردن گرمی کشاله های رانم خارش و کهیر می زند و همچنین تکرر ادرار و سوزش هم می گیرم .پریودم به موقع است ولی از زمان بلوغ تا به حال قسمت تناسلیم بوی بدو تعفن می دهد به همراه حالت های پنیری مانندالبته ترشحاتم بی رنگ است
2. پوست صورتم شاداب نیست حالت رنگ پریدگی و بی حالی داردو همچنین دور چشمانم گودرفته وتیره است و در ناحیه چانه موی زائد دارم. موهای سرم به رنگ خرمایی تیره و وزوزی و ژولیده و فر هست که خیلی اذیتم می کند.
3.
4. لای انگشتان پایم قارچ دارد که با شروع فصل گرما خارش شدید می گیرد.
5. دهانم با وجود دندان های سالم بو می دهد که حتی با خوردن و اشامیدن هم برطرف نمی شود.
6. یبوست دائم دارم و خیلی کم تشنه ام می شود.
7. مردم گریزم و اصلا دوست ندارم در مهمانی ها و مجالس ظاهر شوم.
8. نمی توانم روان صحبت کنم فراموشی دارم تمرکز حواس ندارم .
9. دراثر سرما و یا عصبانیت سردردمی گیرم(قسمت جلوی سرم و پشت چشمانم ) حالت ضربان که فقط در صورت بالا اوردن اسید معده ام سردردم خوب می شود.
10. میل جنسیم نسبتا خوب است
11. از همان دوران بلوغ یک بار به همراه مدفوع خونریزی داشتم و بعد از آن در ناحیه مقعد حالت یک خال گوشتی (احتمالا بواسیر) به وجود امد.
12. پوست بدنم گاهی روشن وگاهی تیره است دلیلش را هم نمی دانم
از مزاجم سر در نمی اورم و نمی دانم چطور مشکلاتم برطرف می شود.
اگر جواب را به ایمیلم بفرستید یک دنیا ممنون می شوم شاید از سایت نتوانم جواب را پیدا کنم.
از خداوند منان آرزوی طول عمر با عزت و با برکت را برایتان خواهانم.
  

1 و 2 - به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

4 - با روغن بنفشه محل را چرب کنید و آفتاب هم بدهید. 

5 - دلیل، احتمالاً عفونت رحم است باید آن را برطرف کنید. 

6 - آب یخ میل نکنید پرهیزات سودا را مرتب انجام دهید، دمکرده برگ سنا با گل سرخ روزی یک لیوان صبح میل کنید و بیست روز ادامه دهید. 

7 تا 12 - دلیل تمام این موارد غلبه ی سودا است که با رعایت نسخه ی سودا انشاءالله ظرف شش ماه برطرف خواهد شد. 

من مزاج سردوتر دارم و در پیشانی و بازو و پشتم جوش های بزرگی وجود دارد علت ان چیست ؟راه درمانش چیست؟   

شما به احتمال بسیار بالا غلبه ی سودا پیدا کرده اید، به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام من دختری 19 ساله هستم مجرد.من کم خونم وریزش مو دارم در ناحیه سر و موژه و ابرو.وجوش های زیادی در کمرم وجود داره.اگهمیشه جواب منو بدید.  

از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

باسلام
با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس از پاسخ به سوالم -
1-در مقاله ای خواندم که سودایان لاغر و استخوانی هستند پس چرا من چاق هستم در صورتی که شما در جواب نوشته اید که غلبه سودا دارم .
2- گفته اید که عفونت رحم را برطرف کنم اما نمی دانم چطور اینکار را انجام دهم !؟
3- با توجه به اینکه هنوز مادر نشده ام می خواستم بپرسم داروهایی که تجویز کرده اید در بارداری البته در 2-3 سال آینده مشکلی ایجاد نخواهد کرد
4- لطفا مزاج خودم را هم جهت اطلاع از احوالاتم بگویید
4- پاشنه پاهایم هم ترک دارد و در تابستان بیشتر می شود برای علاج ان چه کار کنم ؟
5- من صبح ناشتا شیره انگور می خورم ایرادی نداردو آیا نسخه برگ سنا و گل سرخ شما را جایگزین کنم و همچنین خوردن گرمی اذیتم می کند.؟
6- خوردن گرمی زیاد در بدن و یا کبد مشکلی ایجاد نمی کند؟
7- بابت موهای ژولیده و چشمان گود و تیرگی آلت تناسلی چه کار کنم و همچنان از واجبی استفاده کنم یا خیر چون تاثیری نه در تیرگی و نه در بوی بد این قسمت داشته؟ تزریق عسل در واژن چطور؟

با تشکر از اینکه تجربیات و علمتان را در راه خیر و در اختیار مردم قرار می دهید.
با سپاس
  

۱ - شما غلبه ی طبع دارید یعنی مزاج سرشتی شما چیز دیگری است و بنا به دلایلی غلبه مزاج دیگری را پیدا کردید. 

2 - از نوار بهداشتی استفاده نکنید و در دوران عادت خود را نشوئید و پس از دو دوره تزریق واژینال عسل داشته باشید. 

3 - نه تنها مشکلی ایجاد نمی کند به شما کمک هم می کند. 

4 - غلبه ی سودا فعلاً تشخیص ماست و می بایست به نسخه ی سودا عمل کنید. 

5 - شیره انگور مفید است، خوردن گرمیجات هم برای شما مفید است. 

6 - بستگی به طبع شما دارد. 

7 - همه موارد بدلیل غلبه ی سوداست که با نسخه ی سودا رفع می شود انشاءالله. 

با سلام
خانمی 48 ساله با وزن 85 و قد155 با رنگ پوست سفید مایل به قرمز (سرخ و سفید) در شهر ملایر با آب و هوای سرد و خشک
کوهستانی زندگی می کنم . از طریق اینترنت ازمون مزاج شناسی را انجام دادم و به این شکل بود :
مزاج فعلی شما سرد و تر است، به عبارت دیگر بلغمی هستید.
درجه سردی : 3 از 4
درجه تری : 2 از 4
مزاج شما درجه دم خفیف دارد.
مشکل اصلیم مربوط به سردردهای مداوم و سرگیجه و گوش هایم می باشد.
با کوچکترین نسیم و سرمایی سردرد می گیرم حتی شبها موقع خواب باید سرم را با هد و روسری بپوشانم وگرنه سردرد می گیرم.
سال گذشته سرگیجه داشتم به طوریکه وقتی می خواستم بخوابم از پشت سرم احساس سرگیجه می کردم چندین بار به دکتر رفتم گفتند تعادل گوش میانی به هم خورده و همچنین از قسمت سینوس ها عکس گرفتم و مشخص شد که در در زیر گونه (لپ) سینوسم چرک کرده قرص های مختلفی مصرف کردم و الان چند ماهی است که سرگیجه ندارم ولی الان در حال حاضر اصلا تحمل سروصدا را ندارم گوشم کیپ می شود صداها در مغزم می پیچد و حس میکنم چندین برابردر داخل سرم صداها انعکاس میابد خواهشا بگویید عامل سرگیجه از چه بوده و ناراحتی الانم به چه شکل است؟ خیلی عذاب می کشم کمکم کنید .
و همچنین هردوچشمم ناخونک سفید دارد که به مرور بزرگتر شده و تقریبا الان یک مقدار روی گردی چشمم هم امده برای درمانش چه کار کنم؟
از شما خیلی خیلی ممنونم انشالله همیشه سرزنده و پایدار باشید.
  

هفته ای دوبار هر بار به مدت ده دقیقه بخور مرزنجوش بدهید و پس از آن از عطوس استفاده کنید. داخل گوش دو قطره عسل و پس از آن دو قطره سرکه خانگی روی آن بریزید و یک پنبه داخل گوش بگذارید و تا صبح باشد، داخل چشمهایتان شبی دو قطره عسل بچکانید. 

با سلام
من آقایی 58 ساله با قد 162 و وزن 68 می باشم. رنگ پوستم سبزه و اندامی نسبتا ظریف دارم. کف سرم طاس شده (البته پدرم هم به همین شکل طاس شده بود) 30سال پیش چربی خونم به حدی بالا رفت که خانه نشین شدم اما با پرهیزات بهتر شدم تا اینکه امسال دوباره چربیم مقداری بالا(600) بود و با خوردن قرص و پرهیز به نرمال رسید.
حدودا 30 سال است که بیماری بیخوابی دارم و در این مدت هر شب نیم ساعت قبل از ساعت خواب یک عدد قرص لورازپام 10 میل مصرف کرده ام . به خاطر بیماریم کل زندگیم عوض شد شغلم را رها کردم و برای ادامه زندگی به روستا رفتم اوایل حتی 16 شبانه روز با خوردن هرنوع قرصی خواب به چشمانم نمی آمد تا اینکه لورازپام به بدنم ساخت و خوابم بردو تاکنون از ان استفاده می کنم هر دکتری رفتم نتیجه نگرفتم . البته افسردگی هم دارم و قرص فلوکستین مصرف می کنم.
خواستم با شما هم مطرح کنم شاید ...
ممنون بابت زحماتتان      

با عرض پوزش
همین الان برایتان ایمیل فرستادم ازمون مزاج شناسی را انجام دادم جوابش به این شکل است:
مزاج فعلی شما گرم و خشک است، به عبارت دیگر صفراوی هستید.
درجه گرمی : 1 از 4
درجه خشکی : 3 از 4
مزاج شما غلبه سوداوی حاد دارد.
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ با دقت و وسواس عمل کنید و پس از یکماه نتیجه را گزارش کنید. 

سلام .زنی 43 ساله هستم که به سرطان دهانه رحم مبتلا شده ام .چند ماهی از بهبودم می گذرد اما بازهم نگران هستم که بیماری ام برگردد.آیا راهی برای جلوگیری از بازگشت بیماری ام وجود دارد؟  

به نسخه ی سودا در وبلاگ با جدیت عمل کنید تا سموم بدن شما دفع شود. 

با سلام و تشکر.میخواستم بپرسم روغن بنفشه که گفته بودید ده روز داخل و اطراف واژن بزنم رو موقع پریود هم میشه استفاده کرد؟  

استفاده نشود بهتر است. 

با سلام وخسته نباشید.من 23 سالم هست.حدود 1سال هست که بالای چشمم پف دار شده.البته پف بیشتر در گوشه ی داخلی چشمم هست.وپف چشم چپم از راست بیشتر است.علت این پف چیه؟اگرممکن است راه حل دائمی و100%برای رفع این پف بفرمایید.ممنون  

سرشب بخوابید و صبح زود از خواب بیدار شوید، شبی دو قطره عسل داخل هر چشم بچکانید. 

سلام خسته نباشید دمنوش گل گاوزبان برای سوداویها خوب است؟ودیگر چه دمنوشهای برای این مزاج خوب است؟  

بله، گزنه، زیرفون، گلپر، زیره سیاه، بادرنجبویه، سنبل الطیب، چای کوهی، افتیمون و ... 

سلام عرض میکنم.
دختری 30 ساله هستم.این مشکلات رو دارم:
کم اشتهایی،چروکیدگی و بی طراوتی پوست،گود افتادگی دور چشمها،برآمدگی رگهای ناحیه مچ دست و پشت دست فقط،زیادی فکر و خیال و وسواس،زیادی و چسبندگی آب دهان،ضعف هضم،ریزش و کم پشتی موی سر خصوصا در طرفین جلوی سر،سستی گوشت اندامها،پرخوابی و خواب آلودگی،زیر بغلم زیاد عرق میکنه،الان که فصل زمستونه زیاد لباس می پوشم ولی با این حال باز هم خیلی خیلی حساسم و زود به زود سرما می خورم،از اول فصل سرما تا حالا 5،6 بار سرما خورده ام.با اینکه حس میکنم سرد مزاج هستم ولی گاهی اوقات خیلی گرمم میشه و دوست دارم هوای سرد استنشاق کنم.از نظر استخوان بندی هم متوسط هستم نه زیاد ریز نقش و نه زیاد درشت اندام.51 کیلو وزن دارم و 160 سانت قد.صورتم لاغره.فقط رانها و ساق پاهایم کمی پر حجم هستند.موهای سرم اگر اغراق نکرده باشم همش سفیده و روز به روز سفیدتر هم میشه.سرعت رشد موهام هم زیاده.درد و ورم مفاصل دارم.معده م ناراحته.آندوسکپی انجام دادم بهم گفتن معده ت التهاب داره و گاستریت.به نظرم همه ی ناراحتی هام از معده م هست.به نظرتون برای درمانش چکار باید بکنم؟از موقعی که معده م ملتهب شد چند ماه بعدش مفاصلم هم ورم کردن.هفت ساله اینجوری ام.خیلی راه ها رو هم رفتم.تمام لحظه ها و روزهای قشنگ زندگیم هدر رفت.کمکم کنید.
  

مشکلات شما ریشه در تفکرات شما دارد، احساس یاس و ناامیدی و تباهی زندگی باعث می شود که بدن شما هم به این باور برسد و شما را بدین سمت سوق دهد، پیشنهاد ما این است که بیشتر روی تفکرات مثبت تمرکز کنید، از زندگی لذت ببرید، سرگرمی برای خود فراهم کنید و شادی و نشاط را فراموش نکنید، در ضمن از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و غلبه ی طبع خود را اعلام کنید تا به شما راهکارهای رفع مشکلات جسمی تان را پیشنهاد دهیم. 

سلام و خسته نباشید عرض میکنم.من همون خانم 30 ساله هستم که گفته بودم مشکلات زیر رو دارم:
کم اشتهائی،بی طراوتی پوست و ...و گفته بودم التهاب معده دارم.امروز بعد از ظهر سوالم رو براتون فرستادم.فرموده بودین آزمون مزاج شناسی بدم و نتیجه رو خدمت تون اعلام کنم.نتیجه این بود:
طبع شما در حال حاضر سرد است
درجه سردی 2 از 4
خشکی و تری متعادل
مزاج شما غلبه بلغم حاد دارد
مزاج شما غلبه سوداوی حاد دارد
با سپاس فراوان
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

نوزاد من از دو ماهگی ریفلاکس معده داره وبه شیر و پروتین گاوی که من میخورم استفراغ میکنه وبه گندم و گوجه و تخم مرغ و داروها حساسه و صورتش اگزما میزنه چیکارکنم؟  

احتمالاً خود شما و نوزادتان غلبه ی سودا دارید که می بایست با عمل به نسخه ی سودا آنرا برطرف کنید. 

با سلام
خانمی 38 ساله هستم . صورتی لاغر دارم . لطفا به من بگویید چگونه میشود صورت را چاق کرد و آیا ورزش های مخصوص صورت فایده ای دارد یا نه
  

از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام
خانمی 38 ساله هستم . صورتی لاغر دارم . لطفا به من بگویید چگونه میشود صورت را چاق کرد و آیا ورزش های مخصوص صورت فایده ای دارد یا نه  

با سلام
دختر 8 ساله ای دارم که ناخن هایش را می جود . چه کنم تا این کار را ترک کند  

با سلام
مادری شیرده هستم و 38 سالمه / یکی از سینه هایم شیر خیلی کمتری نسبت به دیگری دارد و اندازه هایشان هم باهم متفاوت شده / چه کنم تا هم از نظر شیردهی و هم از نظر اندازه با هم یکسان شوند
  

سؤالات مطروحه درست طرح نشده اند و اطلاعات لازم را ارائه نداده است؛ لذا پاسخگویی ممکن نیست. 

با سلام.من 23 سالم هست افتادگی پلک دارم و پوست اطراف چشمم خیلی زیاد شل است. چگونه میتوانم پوست اطراف چشمم را دائمی سفت کنم؟ممنون  

البته باید علت و طبع شما را جویا شد اما بعنوان پیشنهاد می توانیم زالو درمانی را پیشنهاد دهیم. 

با سلام من از 18 سالگی موهایم کم کم شروع به ریزش کردند و الان که 40 ساله هستم موهای سرم خیلی ریخته و هر کاری کردم فایده نداشت و ازمایشاتم نشان می دادند که هورمون مردانه ام زیاد است ولی بعد از ازدواج وزایمان هورمنهای مردان ام نرمال شده تقریبا 9 سال است ولی بازهم ریزش مو دارم می خواستم بدانم ایا با طب سنتی چاره ای است یا نه و مو های مرده با طب سنتی می توانند دوباره رشد کنند یا نه با تشکر  

ابتداء آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام و خسته نباشید .من این ماه حدود ده روز به پریودم مونده ولی 4 روزه که فقط چند قطره خون میبینم ولی پریود نمیشم به خاطر همین کمر درد و دل درد دارم چکار کنم که پریود بشم .باتشکر  

اطلاعات داده شده برای پاسخگویی کافی نیست. 

سلام خسته نباشید
بنده یکی از دریچه های قلبم تنگ است یعنی در اصل از اون موقعی که به دنیا اومدم تنگ بوده و یک سوراخ هم بین دو بطن قلبم بوده که تحت عمل جراحی واقع شدم و به همین خاطر بطن راستم بزرگ شده. و نکته بعدی اینه که هر دفعه ای بعضی اوقات قلبم یهو می زنه مثل تیک عصبی.
5 سال پیش هم یک بار آنژیو کردم اما باز هم هنوز دریچه تنگ است و دکتر می گه اندازش برای اون موقع خوب بوده و الان تنگ است و فعلا قصد انجام کاری نداره و الان هم بیست ساله ام.
رفته ام پیش یکی از طبیبان طب سنتی اصفهان و یه دو ماهی دارم دارو می خورم تا زالو بندازم میخواستم ببینم آیا این بیماری درمان می شود و اگر درمان می شود تا چه حد؟ و آیا این روش هم مورد تایید شما هست و اینکه این بیماری از کودکی ناشی از چیه، چی باعث این بیماری می شه(مبانی طب سنتی را خونده ام)
دارو ها
صبح ناشتا: نصف استکان عرق بیدمشک و نصف استکان گلاب و یک قاشق چایخوری تخم ریحان
قبل از ناهار: یک قاشق پودر بیسموت گیاهی با یک استکان آب
بعد از ظهر مسهل عام
قبل از شام همان پودر بیسموت و آب
شیره انگور هم وسط ناهار وشام
شب موقع خواب بخور و انفیه و چکاندن روغن بنفشه در بینی
با تشکر
  

همان مسیری را که پیش گرفته اید را با جدیت هرچه تمام تر پیگیری کنید، انشاءالله نتیجه خواهید دید. 

با سلام و احترام
قبلا اقدام به مش کردن موهایم کرده ام حالا که مدتی گذشته موهای مش شده حالت وز و خشکی گرفته برای درمان آن چه چیزی را پیشنهاد می دهید . در موهای من عادت به رنگ کردن پیدا کرده یعنی هر 2 ماه یک بار باید موهایم را رنگ کنم وگرنه حالتی بدی پیدا می کند . طبعم سرد است با تری و خشکی متعادل .
با تشکر فراوان
  

با رنگ موی شیمیایی به شدت مخالفیم. 

سلام بنده دموی هستم ولی این ماشین گرفتگی و حالت تهوع هنگام ماشین راندن پدرمو دراورده و بعضی اوقات فشارم را هم پایین میاره و به خاطر این ماشین گرفتگی حتی گواهینامه هم نمیتونم بگیرم و این حالت در فصل گرما بیشتر میشود
حالا راهکار طب سنتی برای این کار چیست؟ممنون
  

به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید، در هنگام رانندگی سقز بجوید، ورزشهای گردن انجام دهید، با روغن بنفشه گردنتان را ماساژ دهید. 

سلام در نسخه سوداویها فرمودین مااعجبین باسرکه سیب میشه درست کرد؟  

تفاوتی نمی کند. 

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان 
دختری هستم 30 ساله.به علت التهاب معده و روماتیسم مفصلی،می خوام رژیم خام گیاهخواری رو در پیش بگیرم.چون قبلا هم انجامش دادم و نتایج خیلی خوبی ازش گرفتم.فقط با توجه به اینکه ویتامین ب12 توی گیاهان موجود نیست،
1 - آیا من می تونم از طریق مصرف مکمل ویتامین ب12 ،بدنم رو تامین کنم و به این صورت بدنم دچار کمبود نمیشه؟
2- روزانه چه مقدار باید مصرف کنم؟
ممنون میشم اگه راهنمائیم کنید.
  

نیازی به مصرف مکمل نیست، گوشت را هم کاملاً ترک نکنید، مصرف کمی گوشت در برنامه ی غذایی لازم است، در هیچ کاری افراط و تفریط مورد قبول نیست.  

باسلام بنده دارای مزاج سوداوی هستم هنگام مسافرت با ماشین حالت تهوع کلافه ام میکند هرچیزی بخورم بلافاصله بالا میاورم ادامس میجوم فایده ندارد ابلیمومیخورم فایده نداردخلاصه مسافرت کوفتم میشود لطفاراهنمای بفرمایید  

می بایست سودا را از بدن خارج کنید، بدین منظور به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام دستتون درد نکنه یک هفته است چشم به راهم گذاشتین اگه سخته تون بود میگفتین من توشهر غریب هلیله کابلی رو پیدانکردم باشما درمیون گذاشتم فرمودین ادرس پستی بگم تاواسم بفرستین دوستام سه ماه ازمن جلو هستن تودرمان امامن هنوز تو مرحله اولش موندم تا سودامو برطرف کنم تا بتونم بچه دار بشم به خدا از همسرم وقت گرفتم تا اول راهای درمانی شمارو انجام بدم ولی ایشون میگن بریم مرکز ناباروری دوباره اقدام کنیم   

آدرس فرستادید اما شماره تماس اعلام نکردید تا مراحل هماهنگی انجام شود.

با سلام
ببخشید گفته بودین که ده دقیقه بخور مرزنجوش بدهید و پس از آن از عطوس استفاده کنید. از چند تا عطاری پرسیدم نمی دونستن عطوس چیه خواستم از خودتون بپرسم که چطوری تهیه اش کنم؟
و سوال دیگر اینکه آیا خوردن عرق رازیانه به لاغر شدن کمک می کند؟
  

عطوس داروی عطسه آور است که در بخش آشنایی با برخی محصولات طب سنتی آمده است. عرق رازیانه موجب تغییرات هورمونی خواهد شد. 

با سلام و احترام
در سوال قبلی خود خواهش کرده بودم برای بازسازی موهای رنگ شده ام که حالت وز پیدا کرده است راهنمایی بفرمائید که پاسخ دادید با رنگ شیمیایی مخالف هستید ، فرمایش شما صحیح ولی پاسخ سوال من داده نشد لطفا بفرمائید برای بازسازی موهای رنگ شده ام چه کنم و چه چیزی را جایگزین رنگ شیمیایی نمایم .
با تشکر فراوان
  

موهای رنگ شده با بلند شدن مو کم کم از بین خواهند رفت، اما بعنوان رنگ مو، مواد طبیعی زیادی وجود دارد که می توانید از طریق اینترنت یا کتابها مختلف آنها را بیابید. 

سلام . آیا برای درمان بیمای اسکلودرمی و برای سفتی پوست درمان گیاهی و سنتی وجود دارد ؟ خانم ، 23 ساله هستم و 3 سال هست که این بیماری رو دارم . با تشکر 

اصلاح مزاج و تنظیم تغذیه در برنامه درمانی خیلی موثر است.و برای ارائه برنامه درمانی معاینه بیمار توسط طبیب حاذق طب سنتی ضروری است تا با توجه به نوع و وسعت سوء مزاج برنامه درمانی ارائه شود ،پرهیز از مصرف سردیجات و مصرف مواد غذای گرم و پرهیز از مصرف مواد غذایی مضر قدم اول است.انجام حجامت هم یک پای درمان هست. 

باسلام
من دختری 26ساله هستم
از سن 14سلگی به مرور زمان موهای زائد در ناحیه گردن روی سینه به سمت زیر بغل زیر شکم وران ها شروع به رشد کردن
وباگذشت زمان بسیار زیاد وضخیم وبلندتر شدن
و4سالی هست که در صورتم هم شروع به رشد کردن وهر روز بدتر از دیروز وپوستم رو خراب کردن وهربار که اصلاحشون میکنم بعداز 7روز از زیر پوست پدیدار میشوند و این مسئله باعث افسردگی من شده طوری که اکثر اوقات از بیرون رفتن پرهیز میکنم
در قسمت ران ها وسینه وقتی اصلاحشون میکنم وقت رویش زیر پوستی میشوند
وبرعکس موهای سرم ریزش شدید داره وشادابی وبراقیتش رو ازدست داده ابرو ومژه هام هم کمی ریزش دارن طوری که گاهی با چندبار دست کشیدن میریزن
وپوست وموهام یه مدت خشک وبدونه چربی میشه
دوباره یه مدت چرب چرب
پوست شل ونازک وکم طاقتی دارم نه چاقم نه لاغرم
هیچ وقت سرحال نیستم هرصبح که بیدار میشوم بجای آنکه شاداب باشم احساس خستگی وکسالت میکنم
بعداز ورزش هم بجای شادابی احساس خستگی وخواب آلودگی میکنم
توانایی هام با گذشت زمان کمتر وکمتر میشود
خیلی زود خسته میشوم
هیچ کاری رو به اتمام نمیرسانم
تمرکزم خوب نیست
بسیار حساس وزدرنج هستم
با هر موضوع ناراحت کننده ای سریعاً افسرده میشوم


وهرچه میگذرد طاقتم در مقابل سرما وگرما کمتر میشه
همیشه هم در گلویم خلط احساس میکنم که گاهی هم کمی خونی هست وبا خنده یا گریه ویادر محیط گرم وپراسترس سریعا خودنمایی میکنن وصدایم هم میگیرد
ودر سرما وتابش شدید نور خورشید سردرد وچشم درد میگیرم
ودر گرما عرق شدیدی میکنم
ودر زیر بغل سمت راستم وقتی عرق میکنم ماده زردنگ متمایل به سبز ترشح میشه که بدبو هست
این اطلاعاتم
قدم 163
وزن60
نمیدونم جواب تست مزاج شناسیم تا چه حد درست بوده ولی برایتان میگذارم
مزاج گرم
درجه گرمی 1از4
به لحاظ خشکی وتری متعادل
غلبه صفراوی حاد
غلبه سوداوی حاد
ممنون میشم بگین چه مشکلی دارم وچه باید بکنم
خواهش میکنم کمکم کنید تا ازین مشکلات رهایی بیابم
سپاس فراوان
  

ابتداء به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید، پس از پانزده روز آزمون مزاج شناسی بدهید اگر غلبه ی صفرا برطرف نشده بود، پانزده روز دیگر ادامه دهید، و اگر برطرف شده بود به نسخه ی سودا عمل کنید.  

سلام خانم 26 ساله هستم مزاجم گرم ومعتدل و1از 4از چند ساله بدنم جوش میزنه بازوهام سینه وکتفام  وصورتم مخصوصا نزدیک سیکل ماهیانه غلبه سوداوی و بلغمی دارم  میخواستم بدونم اایا من مشکل کبدی یا هورمونی دارم ایا باید پاکسازی کبد کنم  خواهش میکنم جواب بدید

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام و خسته نباشید.من چند روزه اطراف مقعدم میسوزه و خارش داره چکار کنم وقتی میشورم کمی بهتر میشه ولی باز سوزشش شروع میشه  

با روغن بنفشه طبی چرب کنید. 

سلام .برای پف بالای چشم که پف بیشتر سمت گوشه ی داخلی چشم است ایا زالودرمانی جواب میدهد؟اگر بله زالو رادقیقا کجای چشم باید گذاشت؟ممنون  

باید بررسی شود که علت این پف چیست، بهتر است به طبیب حاذق طب سنتی مراجعه کنید. 

سلام لطفا جواب مرا بدهید همیشه چند بار باید سوالم را بفرستم تا جواب بگیرم دختر چهار ساله ای دارم که بسیار خوش اشتهاست با قد 105 وزن 23 وزنش کمی زیاد شده شکم هم پیدا کرده چه کنم تا اشتهایش کمتر شود لطفا راهنمایی کنید برای کاهش اشتهای کودکان ایا راهی هست ؟ فعالیتش خوب است مهد هم می رود ولی در حال چاق شدن است .  

لطفاً از طریق سایت های مزاج شناسی آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

باسلام خدمت استاد محترم
1-من هر سال به خال های بدن و صورتم 2- 3 تا اضافه می شود خال ها به رنگ قهوه ای هستند اول به صورت کمرنگ حالت کک مک و بعد به مرور زمان پر رنگ می شوند و خال به وجود می اید بیشتر روی صورت وبازوهایم به وجود امده با اینکه همیشه از کرم های ضد افتاب استفاده می کنم. الان حدود 6 عدد خال در صورت که فقط یکی از انها را از بچگی داشته ام و بقیه بعدا به وجود امدند و بیش از 10 خال در دستانم دارم البته مادربزرگ پدری ام خال زیاد داشت.
2- درخوابگاه دانشجویی که بودم یکی از دوستانم خال های سفید کوچکی که حالت چربی مانند داشت در زیر چشمانش بود من هم از آن موقع چندین خال به همان صورت سفید و چربی مانند در زیر چشمانم به وجود امد البته نمی دانم واقعا خال است یا چیز دیگر. چندین بار انها را کندم اما دوباره به وجود امد.
3- در زمان بلوغ در پهلویم که ان موقع خارش خیلی شدیدی داشت رگه های قهوه ای و تیره به وجود امده برای از بین بردن انها چه کار کنم
4- در نوشته هایتان خواندم که در دوران پریود از نوار بهداشتی استفاده نکنیم جایگزین ان را چه می گویید؟
با سپاس فراوان
  

۱-۲-۳ - به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

4 - نوار بهداشتی را در پارچه ی نخی پنبه ای دو لا بپیچید و استفاده کنید. 

سلام علیکم- برای بار دوم سوال میکنم که قبلا جوابما ندادین-
تو کودکی یه بار مورد عمل جراحی تنگی دریچه و سوراخ بین دو بطن واقع شدم، حالا بیست ساله ام و دو باره دریچه ام تنگ شده است، رفته ام پیش طبیب طب سنتی و دو ماه دارو خورده ام و الان سری اول زالو درمانی را روی دست گذرانده ام که دوباره باید دارو مصرف کنم و 25 روز بعد بروم دوباره زالو درمانی شوم، تو سوالات دیدم که شما گفته اید اگر زالو در جای مناسب و شرایط مناسب انداخته شود، بیماری روماتیسم قلب از بین می رود، میخاستم ببینم جای مناسب و شرایط آن چیست؟
در ضمن مزاج من صفراوی با غلبه سودا است
با تشکر
  

مواردی این چنین جزو موارد حساس می باشد، لذا می بایست حضوراً به طبیب حاذق طب سنتی مراجعه کنید، از توضیحاتی که داده اید معلوم است که طبیبی که شما به وی مراجعه کرده اید کار را به خوبی دارند پیش می برند، محل انداختن زالو با نظر طبیب است لذا توصیه می کنیم با ایشان همراهی کنید، مشکل برطرف خواهد شد. انشاءالله 

با سلام
لطف می کنید چند تا غذای گرم و خشک بگید>
آیا خرما خشک یا تر؟
  

گردو، بادام، فندق، پسته، خرما. 

با سلام و خسته نباشید به علت تزریق امپول برای درمان اندومتریوز و کیست پریود نمی شم و این باعث مشکلاتی برام شده اگه دارو یا خوراکی هست که باعث پریود شدنم بشه لطفا راهنمایی کنید مزاجم سرد و تره . با تشکر  

روزی نصف استکان عرق زنیان خالص و یک استکان عرق رازیانه خالص میل کنید. 

سلام قبلا ازمون مزاج شناسی دادم نتیجه سرذ وتر بود اما الان که مجدد ازمون تکرار کردم نتیجه خشک به لحاظ سردی و گرمی متعادل درجه خشکی 2 از 4 مزاج غلبه سودای حاد میشه دلیلش بگین و اینکه بده یا خوب ضمنا تحت بظر گروه محقق شما هستم  

پس از تماس با شما نتیجه غلبه ی طبع خود را اعلام کنید و به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام و عرض خسته نباشید
من خانومی 26 ساله هستم هر از گاهی کل صورتم باد میکنه در این حالت اول بخشی از صورتم مثل چشمهام یا لبهام شروع به خارش میکنه بعد حالت گزگز ایجاد میشه سپس یهو پف میکنه بعد کل صورتم پف میکنه تا حدی که لبهام کاملا بزرگ شده به طرف بیرون برجستگی ایجاد میکنه و چشمهام از گوشه داخلی پف کرده چشمام جمع میشن و زیرش هم پف میکنه قیافم حالت وحشتناکی پیدا میکنه همچنین این حالت وقتی که گریه میکنم هم ایجاد میشه. وقتی اینطوری میشم از همسرم و اطرافیانم خیلی خجالت میکشم عاجزانه التماستون میکنم کمکم کنید و برای درمان راهنمایی ام کنید. ممنون.
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام طبع دختر 4ساله من گرم وتر است پوست وموی روشن وچشم سبز داره وزن 24قد 105 لطفا برای کاهش اشتهای دخترم مرا راهنمایی کنید چه چیزی برای کاستن از اشتهای کودکان موثر است ؟ در ضمن من 2تا3بار هر سوالم رو می فرستم بعد شما جواب می دهید لطفا راه بهتری برای ارسال سوالات بگذارید  

غذاهای سرد و خشک به ایشان بدهید و حمام صحیح برود و استخر هم مناسب ایشان است، توصیه می کنیم زیاد روی کم شدن اشتهای ایشان تاکید نکنید و بیشتر به تعادل طبع ایشان توجه داشته باشید؛ اگر راه بهتری برای پاسخگویی به سؤالات پیشنهاد بدهید خوشحال خواهیم شد. 

سلام من
سرد و تر بلغمی با غلبه سودا هستم
موقع ماشین سوار شدن ماشین منو میگیره و حالم بد میشه و احساس میکنم فشارم افتاده و سرم سنگین میشه و تا شب که میخوابم همینطورم!?
2-من زیاد میخوابم و تا ظهر و شب نخوابم حالم درست نمیشه
3- من خیلی خیلی باد شکم دارم و شکمم کار نمیکنه. چکار کنم?
4-من رگ زیر چشام هم چپ هم راست بیرون زده و مثل یه کابل شده ?
5- من کیست تخمدان 5 میلی متر دارم و قرص یاسمین برای دفع کیست میندازم ولی خیلی عوارض داره و به من فشار میاره راه درمانی و دارویی برای از بین رفتن کیستم چیه?
6-من رسوب سنگ کلیه دارم یک درمان برای این مشکلم هم بیان کنید?
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، روزی یک استکان عرق رازیانه میل کنید، روزی دو لیوان عرق خارشتر خالص میل کنید. 

با سلام
شما گفته بودین واسه رفع یبوست دم کرده برگ سنا با گل سرخ بخورم چندین روزه که دارم اینکارو می کنم یبوستم یه کم بهتر شده ولی شکمم خیلی قار و قور می کنه چه کار کنم؟
ممنون
  

نگران نشوید به این کار ادامه دهید، انشاءالله مشکل حل خواهد شد. 

با سلام
من همیشه روی زبانم یک لایه سفید رنگی(به قول معروف میگن بارداره) وجود داره که باعث میشه دهانم بوی بد بگیره و اینکه وقتی استرس بهم وارد میشه یا عصبانی میشم دهانم خشک خشک میشه واین حالت هم باعث ایجاد بوی بد دهانم میشه .ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.
  

از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام و خسته نباشید
من 2 ماه پیش 27پریود شدم ولی ماه پیش به علت سنگینی کار 20شدم که یه سرما خوردگی شدید باعث شد زود تموم شه و اینکه 3عدد سفازولین واسه چرک بدنم زدم ولی این ماه از 20 تمام علائم پریود رو دارم ولی هنوز نشدم و اینکه یک هفته پیش هم قرص جلوگیری اورژانسی مصرف کردم تا زودتر بشم آخه می خوام برم مسافرت و می خواستم راحت باشم و اینکه از بیبی چک هم استفاده کردم که منفی بود و هرچه قدر می خوام بهش فکر نکنم نمی شه میگید چیکار کنم
ممنون میشم زود جواب بدید.طبع هم سرد
  

بهتر است آزمون مزاج شناسی بدهید و غلبه ی طبع خود را مشخص کنید. 

سلام.من برای ورم بالای چشمم زالو انداختم البته چشمم 2 هفته است که بی دلیل ورم کرده و ورم چشمم خیلی کم است وفقط گوشه ی داخلی چشمم است اما دکتر زالو را زیر استخوان ابروگذاشت ومستقیم روی ورم نزاشت که همون قسمت فقط یکم گود شده وهیچ تاثیری روی خالی شدن پف چشمم نداشت.البته قبلا بهم پیشنهاد داده بودین برای افتادگی پلک و شلی پوست اطرا ف چشمم زالو بندازم.سوال من اینه که چرا این زالویی که روی پلکم (البته برای تورم پلک)انداختم هیچ تاثیری روی تورم وافتادگی پلکم نزاشته؟اگر یکبار دیگه زالو بندازم اما این بارمستقیم روی خود ورم چشمم تاثیری داره برای خالی شدنش یا خیر؟  

زالو درمانی دارای مقدماتی است که اگر مراعات شود اثر زالو درمانی بهتر است در هر حال در اکثر موارد زالو درمانی با یک مرتبه اثر خود را نمایان نخواهد کرد و دوره ی درمان را باید کامل کنید. 

سلام
من دموی هستم حالا
1- از عطر و مشکی که پیامبر و اهل بیت استفاده میکردند الان چه طوری میتونم پیدا و خرید کنم?آیا گرونه?
2-من طبعم گرمه ولی حالت های اظطراب و افسردگی هم دارم وقتی زعفران مصرف میکنم حالم خوب میشه ولی چون اونم گرمه منم گرمه به من ناسازگار میشه حالا چه کار کنم تا دمکرده زعفران و یا چای کوهی و اویشن و سایر گیاهان دارویی را معتدل کنم تا به من که طبعم گرمه ضرر نرسونه?
3-ما ترکها یه گیاه برای افسردگی داریم به نام توکلیجه که مثل پنبه است و خوشبوست و سفید رنگه بردم پیش عطاری گفت اون گل راعی هست که به اون چای کوهی و علف چای هم میگن درسته توکلیجه همون چای کوهیه?
4-ایا واقعیت دارد که اگر یه حبه سیر را قورت بدیم و دفع نشه یبوست داریم?
5-من که دموی هستم بهترین فرد برای ازدواج من چه از نظر جسمی و چه روحی باید چه مزاجی باشه تا باهم به مشکل نخوریم?
  

1 - اطلاع دقیقی راجع به آن ندارم ولی خیلی وقت پیش یکی از عزیزان چنین عطری را از مکه برایم آورده بودند. 

2 - طبع که شما می فرمائید یک کلمه ی کلی است و برای بررسی دقیق طبع و اشکالات موجود در بدن باید غلبه ی طبع شناسایی شود. 

3 - بله 

4 - پس از هر وعده ی غذا می بایست دفع داشته باشید، مقدار دفع باید تقریباً دو سوم حجم غذایی باشد که خورده اید و مدفوع هم باید نرم و بدون فشار خارج شود، اینها اگر در شما نیست یبوست دارید. 

5 - بهتر است با کاندید همسری خود نزد مشاور طب سنتی بروید. 

باسلام واحترام
من دختری 32 ساله هستم که دارای فیبروم رحمی می باشم درزمان پریود خونریزی زیاد وهمراه بادرد دارم لطفاً مراراهنمایی فرمائید که ازچه داروهای گیاهی جهت ازبین بردن این عارضه استفاده نمایم . باسپاس فراوان
 

مؤثرترین روش برای درمان فیبروم زالو درمانی است. 

با سلام
دهانم خیلی بوی بد میده چه کار کنم؟
24 ساعت بو میده غذا بخورم نخورم بو میده شوهرم دیگه تحملو نداره خیلی خجالت می کشم. کمکم کنید
  

به نزد طبیب حاذق طب سنتی بروید. 

سلام استاد خسته نباشید .1من به خاطر یبوست بواسیر گرفتم البته خونریزی ندارم اگه مدفوم سفت باشه درد و سوزش میگیرم مقعدم ورم میکنه احساس سنگینی مقعد دارم زیاد نمیتونم بشینم به خاطر همین سر کار نمیتونم برم یه مدت پماد ام جی و انتی هموروید مصرف کردم کمی بهتر شدم من در موقع نامزدی نزدیکی مقعدی داشتم به نظر شما به خاطر اون اینجوری نشدم چون قبل ازدواج نه مشکل یبوست داشتم نه بواسیر .زالو درمانی میتونه بهم کمک کنه .لطفا راهنمایی کنید چون خیلی اذیت میشم  

سعی کنید از غذاهای یبوست زا پرهیز کنید(مانند برنج) غذاهای ملین بیشتر استفاده کنید، با روغن بنفشه ی طبی روی مقعد و داخل آن را چرب کنید. 

سلام . زالو انواع مختلفی داره یا اینکه همش یکی هست؟چون شنیدم بعضی زالو ها خطرناک هستند.ممکنه مشخصات زالوی خوب را بفرمایید؟برای گذاشتن روی ورم چشمم میخوام.اگر خودم زالورا ازجوب یا جایی که غورباغه زندگی میکنه بگیرم ایا قابل استفاده است یا خیر؟  

حدود 600 نژاد زالو وجود دارد که دو نژاد از آن برای درمان بکارگیری می شوند، برخی از نژاد زالو سمی هستند، زالو باید از مراکز مورد تایید وزارت بهداشت تهیه شود، به شما توصیه می کنیم به هیچ وجه خود درمانی نکنید، علیرغم ظاهر ساده نوع کار (زالو درمانی) مکانیزم خاصی درکار است که حتی در خیلی از مراکز زالو درمانی هم کار به خوبی نتیجه ی مطلوب را ندارد، چون مکانیزم آن یا طبع فرد و غیره در نظر گرفته نمی شود. 

آقایی هستم 36 ساله متاهل که مدت 2 سال است از رهنمودهای دکتر روازاده که خداوند عمر باعزت و طولانی به او بدهد بهرهمند هستیم . طبق نظر همکاران دکتر طبع بنده سوداوی است . دومشکل اساسی دارم . اول اینکه تمرکزم بسیار بسیار پایین است و بطوری که در حین صحبت کردن موضوع کلا از خاطرم میرورد و خیلی سحت میتوانم به یک موضوع فکر کنم و فکرو ذهنم به جای دیگر میرود . حافظه کوتاه مدتم خیلی ضعیفه و افکار مزاح و پریشان خیلی به سراغم میاید . دوم اینکه خیلی خونسرد هستم ولی موقع عصبانیت بدنم بشدت سست شده و میلرزد. لطفا راهنمایی کنید متشکرم  

با سلام آقایی هستم 36 ساله متاهل. دو ساله که از پیروان دکتر نیز هستم . موقعی که از زمین بلند میشم یا وقتی ایستادم و سرم رو پایین میار وبلند میکنم دور سرم نقطه های نورانی ظاهر میشن بنظر شما مشکل چیه ضمنا طبعم سردو خشکه . راستی طبع سردو خشک نقطه ضعف برای ما سوداویهاحساب میشه یا نه .  

سلام آقای 36 ساله هستم . مزاجم سوداوی است . قسمتی از پای چپم بی حسی دارد و همچنین قسمت کوچی نیز روی دست چپم البته نمی دانم شاید در ورزش رزمی ضربه به جاهای مختلفم بدنم برخورد کرده به خاطر آن باشد . ضمنا مدت 2 سال است که از پیروان کتر روازاده میباشم .  

فعلاً بمدت یکماه به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام خدمت افای دکتر
من همونیم که پیام گذاشتم واسه بوی دهان
مزاجم بلغمیه قسمتی که معده ام هست خیلی روبه جلو حتی از شکمم هم جلو تر اومده چه کار کنم خوب شه ؟
ایا بلغمم تاثیری روی بوی دهانم داره؟ در ضمن ترشحات پشت گلو هم دارم و هر شب روغن بنفشه در بینی ام می چکانم
بوی دهانم از دندان و لثه هایم نیست نمی دانم چه کار کنم کمکم کنید
ایا در کرج و یا نهایتا تهران هم شعبه دارید که معالجه حضوری شوم.
  

احتمالاً شما باید عفونت رحمی داشته باشید ،که اگر این چنین است باید آن را برطرف کنید. 

با سلام و خسته نباشید.
دختر جوانی هستم که تقریبا 95 درصد موهای سرم سفید است.اگر اغراق نکرده باشم.و مجبورم تقریبا هر 10 روز یک بار خصوصا موهای جلوی سرم رو رنگ کنم.از بس این کار رو کردم پوست جلوی سرم درد میکنه.میدونم رنگ موی شیمیایی عوارض زیادی داره.حنا هم که میزنم رنگ موهام قرمز میشه چون سفیده.می خواستم از حضرت عالی بپرسم آیا ماده ای گیاهی برای رنگ مو وجود نداره که بتونم از اون استفاده کنم؟خواهش میکنم راهنماییم کنید.متشکرم.
  

احتمالاً شما غلبه ی سودا دارید، که اگر این چنین است می بایست به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، مصرف هلیله ی سیاه همه روزه بمدت حدود یکسال باعث سیاه شدن موی شما خواهد شد. 

با عرض سلام و خسته نباشید.
مادر من 47سالشه.حدود 15ساله که دیابت داره.متاسفانه یکی دو سالی هست که فکر میکنم دیابت داره عوارض خودشو نشون میده،مثلا چندماه پیش شانه سمت چپشون دچار یخ زدگی شده بود که چندین جلسه فیزیوتراپی هم رفتن اما فقط کاهش پیدا کرد و بهبود قطعی نداشت.حالا این به کنار، الان یه مدتیه تو قسمت بالا و سمت راست شکمش درد داره،سونوگرافی کبد و کیسه صفرا رفته ولی عارضه ای رو نشون نداده.اما این درد خیلی اذیتشون میکنه.میوه هم که میخورن دردشون بدتر میشه.نتایج آزمون مزاج شناسی مادرم:مزاج سرد و به لحاظ تری و خشکی متعادل و درجه سردی:3 از4.
پیشنهاد شما واسه مادر من چیه؟
و اگه میشه لطف کنید یه دکتر طب سنتی تو مشهد یا تهران بهم معرفی کنید تا مادرمو ببرم یه معاینه بشه.
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنند. 

با سلام واحترام.من به خاطر میکروب معده ،میخوام ٧روزفقط شربت عسل بخورم الآن ٤روز خوردم ولی از یه طرف هم تبخال تناسلی گرفتم که دکتر برام دارو داده .نمیدونم شربتو ادامه بدم یا دارو ها رو بخورم؟  

قبل از هر چیز تعادل طبع ایجاد کنید. 

با سلام
غیر از گوشت ها وتنقلات مثل گردو و بادام و ... غذا چی هست بخوریم که واسه
رفع سودا خوب باشه من رژیم سودا دارم همه چی بده شما بگین غذا چی بخورم؟  

چیزهایی که برای سوداویها مضر است در واقع مواد سودا زا هستند، که متاسفانه جزء غذاهای اصلی امروزی شده است، به غیر از غذاهای سودا زا همه ی مواد غذایی را می توانید میل کنید. 

باسلام خسته نباشید اول اینکه تحته درمان شما هستم و نسخه سودارا انجام میدهم ولی خیلی احساس ضعف میکنم با مصرف دمنوش سودا علت جیست؟
دوم اینکه تونیک گیاهی طلسم موثر است؟ کاملا گیاهی است وبرای ریزش موست؟
  

قبل از استفاده از نسخه ی سودا مطمئن باشید که قلبه ی سودا دارید؛ با تونیک ها آشنایی نداریم و استفاده هم نمی کنیم. 

سلام عرض میکنم خدمت تون استاد گرامی
راجع به سفیدی موی سرم پرسیده بودم،شما فرموده بوین که هلیله سیاه مصرف کنم.من چون ناراحتی معده دارم و گاهی اوقات ترش میکنم،خواستم بپرسم که :
هلیله سیاه رو چه وقت بخورم،همراه غذا یا با معده ی خالی؟
چه مقدار در روز بخورم،یکی یا بیشتر؟
آیا باید پودرش کنم؟
ممنونم از راهنمایی تون
  

کمی از پوست هلیله ی سیاه را داخل دهان، مدتی بچرخانید.  

زنی 33ساله هستم.در ابتدای ازدواج بابت تجویز اشتباه پزشکان 7دوره از قرص ضد بارداری استفاده کردم.به مدت 3سال است که پوست صورتم دچار لکه های قهوه ای شده بخصوص در قسمت بالای لب که به شدت پررنگ بزرگ است و تقریبا پوشش ناپذیر
پزشکان لیزر را تجویز کرده اند.آیا راهی برای درمان این لکه های موذی هست؟
تمام شادی و اعتماد به نفسم درگیر این مسئله است
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام
من یه خانم 26 ساله هستم یه سوال داشتم خدمتتون
موهام نهایتا تا سر شونه هام بلند میشه بعد از اون وز میشه و موخوره می زنه و حالتشو از دست میده رشدشم کم میشه که اجبارا کوتاهش می کنم هر کاری می کنم موهام بلند شه و سالم بمونه نمی تونم چه کار باید کرد؟
  

با صابون شغاری شستشو دهید و با گل سرشور بزنید و با روغن سیاهدانه چرب کنید. 

سلام اقای دکتر دختری 20ساله هستم ودوساله ازدواج کردم خیلی لاغرم وافسوس میخورم وزنم47وقدم165هستش وصورتم خیلی جوش میزنه جای جوشهامم قرمزه وخیلی دردمیکنندوقتی به جوشام دست میزنم .یه چیزموثرکه زودجواب بده براجوشام ولاغریم معرفی کنید وسوال بعدیم اینه که 4ماههقصدبارداری دارم ولی نشده تاحالا وپارسال براچاقیم کپسولهای گیاهی که نمیدونم واقعاگیاهی بود ودست سازهم بودمصرف کردم ایامیتونم بگم روی تخمدانم تاثیرگذاشته ؟ بی صبرانه منتظرجوابتونم کمکم کنید  

آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

سلام،من یه مشکلی دارم.اینه که پوست خیلی خشکی دارم و تو زمستون هم پوسته پوسته میشه.هر نرم کننده ای هم استفاده کردم ولی جواب نداده،شماچه راهی پیشنهاد می کنید؟  

با روغن بنفشه ی طبی چرب کنید. 

سلام.اگر ممکن هست برای رشد وضخیم شدن مژه دارویی معرفی کنید؟ایا سرمه برای پرشدن مژه خوب است؟      

از سرمه ی اصیل استفاده کنید. 

سلام ،خسته نباشید
١_به خاطر میکروب معده و یبوست طولانی مدت و تبخال مکرر تناسلی ازتون سوال کردم و شما گفتید که به نسخه سودا عمل کنم باید چند ماه این نسخه رو عمل کنم ؟مزاجم بلغمی با غلبه سوداوی حاد است.٢_و اینکه با تزریق واژینال عسل هنوز عفونتم خوب نشده ،سوزش و وخوارش و تورم قسمت خارجی رحم دارم طوریکه کمرم و تمام بدنم درد میکنه نمیدونم دیگه چکار کنم.
  

۱ - یکماه دستورات سودا را اجراء کنید پس از آن دوباره شرایط خود را توضیح دهید. 

2 - سعی کنید روزانه محل واژن و مقعد را آفتاب دهید یا جلوی بخاری بگیرید، پس از توالت و حمام حتماً خود را کاملاً خشک کنید؛ محل خارش را با روغن بنفشه ی طبی چرب کنید. 

باسلام وخداقوت حضور محترم شما . از شما بینهایت سپاسگزارم بخاطر راهنمایی هاییکه برای خوانندگان سایتتون دارید. میخواستم بدونم محصولات احیاگران طب ایرانی را باید از کجا خریداری کنم ؟ بنده تازه متوجه سایت
شما شدم ، موفق و موید باشید در پناه خدا، انشا الله . صمدی پور از مشهد مقدس
  

نوع محصول و آدرس و تلفن خود را اعلام کنید ترتیب ارسال داده خواهد شد. 

با سلام و عرض ادب
من بهداشت در مورد زنان را کاملا رعایت می کنم اما همیشه پس از رابطه با شوهرم خارش و سوزش می گیرم
می خواستم بپرسم برای اینکه بدانم که همسرم دارای عفونت و یا چیز دیگری هست یا نه باید به کجا مراجعه کنیم؟
  

به نزد پزشک بروید، آزمایشات و معاینات لازم را برای شما انجام خواهند داد. 

با سلام
عرق هایی که از بیرون و عطاری ها تهیه می شود ایا خالص است؟
اسانس ندارد؟
با تشکر
  

معمولاً عرقیات کارخانه ای خالص نیست. 

با عرض سلام خدمت استاد محترم. میخواستم بپرسم ما داخل آپارتمان زندگی میکنیم چون حمام ودسنشویی داخل خونست خونه کمی نم داردو به همین علت جانوری داخل خانه ما هست که کوچیک است وخاکی رنگه دوتا شاخک داره وخیلی هم سریع میره که ترکا بهش میگن(شه قورداقی) وبه فارسی نمیدونم چی میگن به اینا .جانوری است که به نم میاد یخواستم بپرسم چیزی هست که بریزم که اینا از بین برن چون همش احساس میکنم داخل بدنمن .واینکه دستای مادرم (مادرم 35 سال داره وگندم گونه ولاغره وقد تقریبا بلندو پوست گرمه وقتی دست میزنم) میخواستم بگم دستاش به شدت لاغره وزبره وچروک شده وصورت لاغری داره.واز این مشکل رنج میبره آیا درمانی هست که به قدر مطلوب چاق بشن.خوراک خوبی هم دارن ولی سودی ندارهوموهاش کوتاهه واصلا رشد نداره لطفا راهنماییم کنید. با تشکر از شما  

مقداری تنباکو خیس کنید و آب آنرا اسپری کنید در محل رفت و آمد حشرات؛ ایشان از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهند و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام و خسته نباشید
بنده 5 ساله که ازدواج کردم اما متاسفانه همسرم اصلا میل جنسی نداره یعنی حتی تحریک هم نمیشه خودش هم ناراحته از این موضوع خیلی هم سعی میکنه که بشه اما نمیشه دکتر هم مراجعه کردم اما جوابی نمیدن !
ممنون میشم راهنماییم کنید
  

بهتر است آزمون مزاج شناسی بدهند. 

سلام.خانمی هستم27ساله.بلغمی مزاج.درجه سردی1از4وتری1از4.دوسال اسن قصد باردار فقشدن دارم.ولی تا کنون موفق نده ام.در فصل سرما سرمایی و در گرما گرمایی.دستانی گرم و پاهایی سرد دارم.قبلا پریود منظمی داشتم ولی جدیدا گاهی اوقات با تاخیر دو هفته ای وبیشتر مواجه میشوم.نتایج عکس رنگی و سونو خوب بوده.شنیده ام اگر بعد پریود رحم رطوبتی باشد باردار نمیشوم.به همین خاطر نگرانم.ومیخواهم راهنماییم کنید.ایا تزریق عسل مفید است؟در ضمن شوهرم سال ۸۸واریکوسل عمل کرده وضعیتش تقریبا خوب است کمی مشکل کم تحرکی اسپرم دارد. ,,  

به طبیب طب سنتی مراجعه کنید. 

با سلام. ببخشید من چندین بار سوال کردم در مورد استفاده از هلیله سیاه برای رفع سفیدی مو،شما هم لطف کردین جواب دادین.ولی من متاسفانه درست متوجه نشدم چکار باید بکنم.می خواستم بپرسم:
1- هر شب چه مقدار مصرف کنم؟یک قاشق چایخوری یا مرباخوری؟
2- آیا میشه پودر هلیله سیاه رو به همراه شامم بخورم،یعنی وسط غذا؟
ممنونم
  

برای سیاه شدن موهای سیاه قدما هلیله ی سیاه را بصورت مکیدن توصیه کرده اند، حدود دو ساعت در دهان نگه دارید. 

با سلام و خسته نباشید.همسرم ٣٢سالشه. مزاجش صفراویه قدش ١٥٥و وزنش ٥٢کیلو خیلی از غذاهارو نمیخوره ،تنوع غذاییش خیلی کمه ،از گوشتها فقط کباب میخوره ،اشتهاش کمه،نسبت به قدش خیلی لاغره.صورتش چروک داره .میخوام یه کم چاق بشه و چروک صورتش برطرف بشه.لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم.  

به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنند. 

سلام استاد .از دست من نارا حتشدید اگر من تند تند پیام میدم چون ضروریه وگرنه قصد مزاحمت ندارم. لطفا سوالاتمو پاسخ بدید .با تشکر از شما  

سؤالات شما پاسخ داده می شود ظاهراً از طریق ایمیل دریافت نمی کنید، لطفاً بررسی کنید. 

با سلام
من مدتی ریفلاکس معده داشتم و با عرض پوزش - زیاد بالا می اوردم و گاهی وقتها انقدر شدت داشت که وارد بینی ام هم می شد به نظر شما امکانش هست چیزی از ان تهوع ها در راه بین دهان و بینی ام گیر کرده باشد خودم این حس را دارم اگر هست چه طور ان را بیرون اورم؟
ممنون
  

امکان چنین چیزی وجود دارد، به طبیب طب سنتی مراجعه کنید. 

دختری هستم23ساله که 2بار است که موقع استفاده کردن از نوره قسمت راست شکمم کنار نافم رنگ پوستم کبود شده است که بعد از شستشو با آب کبودی از بین رفته است.آیا این کبودی نشانه بیماری خاصی هست؟  

علت می تواند غلبه ی سودا باشد، آزمون مزاج شناسی بدهید. 

سلام استاد خسته نباشید .من خشکی چشم دارم چند سال پیش دکتر رفتم قطره کلرامفنیکل داد و گفتش که عفونت پلکمه یه مدت خوب بودم و بعدش قطره اشک مصنوعی خارجی دادن تا یه مدت خوب بودم ، جدیدا باز چشمام خشکی داره ،میخواستم ازتون بپرسم عسل زنده بریزم خوبه ؟و بفرمایید که تا چند روز و چند بار در روز بریزم؟.با تشکر فراوان  

بله، چند شب انجام دهید هر شب دو قطره در هر چشم، اگر مفید افتاد ادامه دهید. 

سلام استاد گرامی. استادبرای مادرم تست مزاج دادیم .5 مورد سردی مزاج بود و3مورد گرمی مزاج و2مورد گرم وخشکی بود .فکر کنم سرد باشه ولی باز خودتون نوشتم که بهتر تشخیص میدید. استاد باعرض معذرت اینکه سینه های مادرم کوچیک است وصورت ودستاهای لاغری دارد ودستاش طوریه که رگ هاش زده بیرون.وپلکاش میریزه .واینکه بالای پلکشش پوست پوست میشه .لطفا برای این موارد اگر درمانی هست لطف کنید وراهنمایی کنیدواگر امکانش هست سریعتر پاسخ بدید. با تشکر از شما  

نتیجه ی آزمون مزاج شناسی را دقیق بفرمائید، در واقع دقیق به سؤالات پاسخ دهید، سپس غلبه ی طبع ایشان را اعلام کنید. 

باسلام من دختری 24 ساله هستم در سنین نوجوانی مدتی جوش میزدم ولی به مرور بهبود پیدا کرد
الان به مدت 6 ماه است که روی صورتم به خصوص در ناحیه گونه ها نزدیک بینی و پیشانی ام جوشهای بسیار ریز چرکی میزنم خوشبختانه مشکل هورمونی هم ندارم این جوش ها به خصوص بعد از حمام زیاد میشوند یعنی طی 6 تا 7 ساعت پس از حمام بیش از 20 تا 30 تا جوش میزنم برخی از دوستان میگفتند چون پوستم چربه اینقدر جوش میزنم ولی پوست من با شستن با صابون خشک میشود باور کنید از درمان انها دیگه عاجز شدم لطفا اگه درمانی هست هر چه زود تر پاسخ منو بدین باتشکر
  

در نسخه ی سودا که در وبلاگ هست، یک جوشانذه توصیه شده که آنرا پانزده روز استفاده کنید و نتیجه را گزارش کنید. 

با سلام. راهنمایی می خواستم در مورد دختر جوانی که مادر و نزدیکان ایشان سرطان روده بزرگ داشته. حالا این دختر جوان دارای تعداد خیلی خیلی زیاد پولیپ روده است. دکتر می خواهد روده بزرگ او را از بدنش خارج سازد. من به ایشان از طب سنتی گفتم. حال شما چه راه حلی و چه دکتری و چه درمانگاهی را پیشنهاد می کنید؟ با تشکر  

ابتداء ایشان می بایست آزمون مزاج شناسی دهند و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام مجدد.به طور کلی پولیپ روده بزرگ که امکان سرطانی شدنش هست، در همه مزاج ها درمان دارد؟  

با پاکسازی بدن امکان درمان بسیار زیاد است. 

سلام استاد .استاد عزیز با عرض شرمندگی نتونستم تشخیص بدم .مادرم لاغره. وپوست گندمی. پوست گرم . سرعت رشد مو کم. بدنش کم مو .موش نازک .موی سیاه. شکل اعضا معتدل.خواب زیاد داره. رنگه مدفوع وادراش طبیعی. اصلا امیداوری نداره. خیلی صبوره. و35 سالشه. قد خوبی داره. وزنش 54 کیلو است.وصورت لاغری داره به طوری که استخوناش زده بیرون ودستاش هم همینطوره.ویک مورد هم اینکه یکی از آشناهای ما دختری6 ساله دارد که مبتلا به دیابت نوع 1 است روزی 2بار انسولین میزنه یکی صبح میزنه ویکی شب 8واحد صبح میزنه و4واحد شب( مخلوطی از شیری وکریستال) پوست بدنش گرمه. ولاغره . رنگ پوست تیره داره.سرعت رشد موش معتدله. بدن کم مو داره .ولی موی دستش خوبه .موهای نازکی داره. ومی لخت وصافی داره.رنگ موهاش مشکی. خواب کم وبیداری زیادی داره. ومدفوعش بدبو است ورنگ تیره داره.حافظه رو به پایین داره. پررو است وهر روز یه بهونه میگیره . وعصبی است .واز 3 سالگی فهمیدن که دیابت داره . از وقتی فهمیده دیابتی است خیلی بیشتر عصبی شده. وقندش بیشتر بالا میره واکثرا روی 300 است وبه 500 هم رسیده. وقتی شبا میخوابه افت قند داره .خیلی بهونه گیره استاد مادر پدرشو داغون کرده کسی نمیتونه به بچه چیزی بگه همه ی بچه ها رو میزنه وقندش پایین اومدنی روی 50 حتی 30 هم میاد. روزا اگه تحرکش زیاد باشه قندش میاد پایین ولی اگر تحرک نداشته باشه روی 300 وبه بالا است وجدیدا روی گونه سمت چپ یه لکه سفیده متوسط پیدا شده . وتابستونا حرارت بدنش زیاده .ودکترا به والدینش گفتن بچه بیارید با استفاده از بند ناف اون سلول بنیادی ( لوزالمعده) در ست کنن به (لوزوالمعده) بچشون پیوند بزنن که انسولین ترشح کنه .چون بدنش اصلا انسولین ترشح نمیکنه .ایا این کار را بکنن جواب میده . وموی سرش خیلی زیاد میریزه وابروهای کم پشتی هم داره . وچشمش پف داره ودور چشمش تیره است. از شما خواهش میکنم حتما راهنماییم کنید مادر این بچه چون تعریف شما کردم قسم داده منو از شما خواهش کنم جواب بدید . واقعا افسردگی گرفتن چون بچشون خیلی پر خاشگره . استاد لطفا در مورد مادرمم راهنماییم کنید .دست شما درد نکنه .آیا این بچه آشناهامون با طب سنتی خوب میشه چون دیابت نوع 1 است وابسته به انسولینه . واینکه یک رژیم غذایی خوب برای این بچه بنویسید .دست شما درد نکنه ممنون میشیم جواب بدید .باتشکر از شما  

اگر برای مادرتان آزمون مزاج شناسی بدهید و غلبه ی طبع ایشان را مشخص کنید جواب دقیق تری خواهید گرفت، در مورد آن بچه ی شش ساله نیز نسخه ی سودا در وبلاگ را پانزده روز انجام دهند و درمان پزشک را هم قطع نکنند و بعد از پانزده روز نتیجه را اعلام کنند. 

با عرض سلام .من آزمون مزاج شناسی دادم مزاج گرم وخشک داشتم . من مردی 35 ساله هستم که172قد دارم .مشکلی که من دارم اینه که مشکل زود انزالی دارم وموهای جلوی سرم کم پشته ومفاصلم درد میکنه .وکمی ناآرام هستم .لطفا منو راهنمایی کنید .  

به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید. 

استاد مزاج مادر من سردو خشک پس سودایی است .حالا راهنماییم کنید .  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنند. 

سلام ایا زالو برای ورم پلک بالا جواب میدهد یا خیر؟  

باید حضوراً به طبیب مراجعه کنید. 

با سلام و ادب و تشکر بابت وبلاگ خوبتون . 
من 20 سالمه دختر هستم . در تشخیص مزاجم دچار مشکل شدم . آزمون مزاج شناسی مزاج من رو دموی گرم و تر تشخیص داده ولی خودم احساس میکنم خیلی درست نیست یه سری از ویزگی های صفراوی ها و بلغمی ها رو هم دارم .
قدم 172 و وزنم 75 کیلو هست . پوستم سفید و نازکه و جای زخم و جوش روی پوستم خیلی خیلی دیر خوب میشه . چاقی در قسمت شکم و پهلو دارم و اسکلت درشتی دارم . با وجود اینکه چاق هستم سینه هام به نسبت خیلی کوچیک و شل هستش . و با وجودی که پوستم سفیده پوست صورتم سرخه و جوش های ریزقرمز زیر پوستی اطراف چونه و غبغبو گونه که سالهاست جاش خوب نمیشه . و صورتم خیلی پف داره و چشمام رو کوچیک کرده این پف .
موهای خیلی خیلی نازک و کم پشتی دارم . مخصوصا در قسمت جلو سر و شقیقه ها کاملا کف سرم معلومه . با وجود اینکه موهام رو کوتاه نگه میدارم ولی همچنان ریزش داره و خیلی کم پشت و نازکه و به شدت چرب . جوری که هرروز باید سرمو بشورم . مو ها و ناخن هام اصلا رشد نداره .
از هیچگونه مواد آرایشی و بهداشتی شیمیایی سودازا استفاده نمیکنم و از صابون مراغه و گیاه آلوئه ورا و سرمه و روغن شترمرغ اسثفاده میکنم . ولی پوست و موم اصلا خوب نیست .
اصلا نمیتونم لاغر شم بارها دست به رژیم زدم ولی بی فایده .
از دوران بلوغ هم که پریود شدم تا الان نامنظم خیلی کم و بدون درد بوده همراه با لکه بینی زیاد . دوبار به فاصله چند ماه سونوگرافی رفتم دفعه اول تشخیص کیست دادن ولی دفعه دوم گفتن که از بین رفته . یه دوره از عرق رازیانه استفاده کردم . 
در مورد خلقیات روحی هم تا حدودی عصبی هستم خیلی فکر میکنم . سکوت و آرامش و تنهایی رو بیشتر دوست دارم . بیشتر به علوم انسانی و هنر علاقه دارم ولی زود جوش و پرحرف هم هستم تا حدودی . فعالیت فیزیکیم هم خیلی کمه .
میدونم که خیلی قلم فرسایی کردم ولی خواستم تمام موارد رو بگم تا تشخیص شما راحت تر باشه . پوزش میخوام و خواهش میکنم شیوه درمانی که مناسب تشخیص میدی در اختیارم قرار بدید .
باتشکر و آرزوی موفقیت
  

از ظاهر امر اینگونه پیداست که مزاج سرشتی شما باید دموی باشد و اینگونه پیداست که غلبه ی طبع پیداکردید که از اطلاعاتی که دادید نتوانستیم تشخیص دهیم، بهتر است از طریق آزمون مزاج شناسی یا مراجعه به یک فرد خبره غلبه ی طبع خود را مشخص کنید، ریزش موی شما مقداری به طبع گرم شما بستگی دارد و مقداری از آنهم بدلیل استفاده از دوش می تواند باشد که پیشنهاد می دهیم در حمام زیر دوش نایستید، بقیه مشکلاتی هم که بیان کردید با تعادل طبع برطرف خواهد شد. 

با سلام. ممنون که به سوالات قبلی من پاسخ دادید. با توجه به تعداد زیاد درمانگران طب سنتی من می خواستم درمانگری مطمئن و ماهر را به من معرفی کنید (به جز سید محمد موسوی) که می توانند پولیپ روده بزرگ ژنتیکی و سرطان روده بزرگ را درمان کنند. با تشکر از شما  

تقریباً در تمام شهرهای ایران درمانگران طب سنتی وجود دارند، اگر فردی که به طب سنتی اشتغال دارد، اصول آنرا رعایت کند و اطلاعات علمی در این مورد داشته باشد و اهل تحقیق و پژوهش باشد و به اصول ششگانه ی طب سنتی آشنا باشد و خداترس و پارسا باشد قابل اطمینان خواهد بود و اگر از دست خودش کاری بر نیاید شما را به طبیب حاذقی معرفی خواهد کرد، در مورد شناخت طبیب طب سنتی، در صفحه ی (تذکری برای هموطنان عزیز) وبلاگ مطالبی درج شده است که توجه شما را به آن جلب مب کنیم. 

سلام آقای دکتر٬ ۴۴ سالمه سال ۸۶ تیروئیدمو عمل کردم. ده ساله ازدواج کردم .هیچ مشکلی برای بارداری نداشتم همه چیز عالی بود ولی همسرم بچه نمی خواست سال ۹۰ بخواست خدا حامله شدم ولی در هفته دهم سقط کردم دکتر گفت بخاطر مصرف دوز بالای قرص لیوتیرکسن٬از اون ببعد بخاطر مشکلات و استرس سیستم بدنم کاملا بهم ریخت طوریکه پرولاکتین خونم بالاست الان دارم قرص مصرف میکنم مدتی هست پریودم بهم ریخته طی ازمایشات معلوم شد لوله چپم بسته است ولی دکتر گفت با یه لوله هم امکان بارداری هست اما فکر میکنم تخمک گذاری هم ضعیف شده به دکترم گفتم دارو به من بده ولی میگه اول باید پرولاکتین خونت پایین بیاد .از دکترم خواستم با توجه با شرایط سنی ام چکار کنم گفت نگران نباش درنهایت اگه نشد از طریق لقاح مصنوعی .ترا کمکم کنید در ضمن دارم قرص ویتاگنوس هم میخورم مدتی پیاز درمانی و رازیانه مصرف کردم ولی بعد متوجه شدم باعث افزایش پرولاکتین میشه .دکتر خواهش میکنم کمکم کنید چکار کنم.در ضمن من الان شش ماهه در المان زندگی میکنم و توی ایران نیستم تا تحت نظر دکترم باشم.  

ابتداء آزمون مزاج شناسی بدهید و غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 

باسلام.قاعدگی های نامنظمی دارم.ازمایشات هورمونی نرمال بودند.اما در سنوگرافی هایی که در چند ماه اخیر به طور مرتب در روز 14قاعدگی انجام دادم به من گفتند که تخمدان ها فاقد فولیکول هستند وکیست های ریز در اطراف وروی تخمدان ها مشاهده شده.داروهای ضد بارداری هم مشکلم رو برطرف نکرده.الان سه ماهه که باتزریق امپول پروژسترون پریود میشم. چه داروی گیاهی میتونم استفاده کنم که این حالت تنبلی تخمدان وکیست های ان برطرف شود؟برای باز شدن قاعدگیم از چه دارویی میتوانم استفاده کنم؟من 29سال دارم وطبع سردوخشکی دارم.همسرمن واریکوسل داره به همین دلیل حرکت اسپرم خیلی ضعیف وتعداد اسپرم نرمال هم کاهش داشته.از عمل جراحی هم میترسه ایا باداروهای گیاهی این مشکلش برطرف میشه؟ چه دارویی ؟ایشون هم مزاجشون سردوخشک است .مقدارتستسترون هم در ایشون پایینترین حد نرمال بوده.37سال داره.ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.مابرای بارداری اقدام کردیم اما بی نتیجه بوده 5ساله.باتشکرازشما  

شماره تلفن خود را اعلام کنید با شما تماس حاصل خواهد شد. 

سلام ایا راهی برای برجسته شدن چشمان گود وفرو رفته هست یا خیر؟  

ابتداء آزمون مزاج شناسی بدهید و غلبه ی طبع خود را اعلام کنید.  

با عرض سلام و ارادت
آیا در محصولات خود _ عنبرنسارا _ دارید ؟ برای رفع عفونت سینوس ها تجویز شده است. از لطف و مساعدت شما سپاسگزارم .
  

خیر - زیاد با آن موافق نیستیم. 

با سلام و عرض ادب خدمت استاد محترم
یه سوال داشتم خدمتتون
من ورم معده دارم معده ام چند سالیه که به این حالته کاملا از روی لباس هم قابل تسخیص چه کار کنم خوب شه
با سپاس فراوان
  

لطفاً آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

با عرض سلام من زنی 298 ساله متاهل میباشم که با توجه به آزمونهای انجام شده از طریق اینترنت مزاج من گرم و خشک می باشد که دارای مشکل جوشهای صورت به صورت جوشهای بزرگ و بعضی جوشها بزرک و برجسته و بعضی شون چرکی هستن تعداد جوشها خیلی زیاد هستن که در شقیقه شروع و للوپ و کنار لبها هستن که از سن بلوغ شروع شده اند و با رفتن به دکتر و خوردن قرص بهتر شد ولی خوب نشد که الان دوباره برگشتن و مشکل بعدی من همچنین احساس گرمی شدیدی در بدن دارم و نسبت به رب و گوجه و ادویه حساسیت زده و کهیر میزنم و احساس گرمای شدید می کنم و همچنین دارای اضافه وزن بوده و چاق هستم قدم 168 و وزنم 9 کیلو می باشد که بهد از بدنیا آمدن فرزنم پارسال بیشتر شده که قبلا 80 کیلو بودم و موشکل بعدی من داشتن عفونت قارچی است که خوب نمی شود خواهش میکنم راهنمایی کنید.
با تشکر
  

برای پانزده روز به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام استاد
ببخشید من دارای نوزاد پسر هستم آیا چون پسر است و رازیانه هورمون زنانه دارد ،مصرف عرق یا دم کرده اش (برای ازدیاد شیرمادر) برای فرزندم ضرر دارد یا ربطی ندارد و می توانم مصرف کنم ؟
طبعم سودایی ست
ممنون از زحمات شما
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید و روزی یک استکان عرق یونجه استفاده کنید. 

با عرض سلام و خسته نباشید
فردی هستم با مزاج صفرا برا رسیدن به مزاج گرم و تر یا معتدل کلیه کارهایی که باید انجام دهم را معرفی
در ضمن سنم 24 قدم 168 و وزنم 47 توصیه های خوبی برا رسیدن به قد و وزن ایده عال با تشکر
  

به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام. من 2 ساله که ازدواج کردم و 31 ساله هستم و کیست آندومتریوز سه سانتی در تخمدان دارم.میخواستم بدونم در طب سنتی درمان داره یا نه؟ فعلا هم قصد بچه دار شدن ندارم  

ابتداء آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام من خانمی 30 ساله هستم و3 سالی هست که ترشحات غلیظ سبز و زرد رحمی دارم ولی درد و سوزش ندارم و از پماد و انتی بیوتیک های شیمیایی زیاد استفاده کردم ولی درمان نشدم .لطفا کمکم کنید چون میخواهم باردار شوم ولی عفونت نمیذاره  

از نوار بهداشتی استفاده نکنید، در دوران عادت خود را نشوئید، از تیغ استفاده نکنید، پس از یک دوره ماهیانه که پاک شدید هشت شب، شب درمیان تزریق واژینال عسل با سرنگ 20cc داشته باشید، روزی یک استکان عرق رازیانه خالص میل کنید. 

حدوددوسال است که ازدواج کرده اموبچه دار نشده ام باآزمایشهایی که داده ام نشان دادکه دچارکمبوداسپرم وعدم تحرک وجهش هستم داروهای زیادی مصرف کرده ام.امپول منوگوم وگونادوتروفین تزریق میکنم .واریکوسل ندارم دارای طبع متعادل هستم.لطفامراراهنمایی نمایید
باتشکر
  

زالو درمانی یا حجامت کمر کارآمد است. 

با سلام،خانمى ٣٨ ساله هستم جواب تست مزاج شناسى ام به این ترتیب میباشد
مزاج فعلی شما سرد و خشک است، به عبارت دیگر سوداوی هستید.
درجه سردی : 2 از 4
درجه خشکی : 3 از 4
مزاج شما غلبه بلغم حاد دارد.
مزاج شما غلبه صفراوی حاد دارد.
مزاج شما غلبه سوداوی حاد دارد.
مشکلات فراوانى از جمله ناراحتى معده همرا با سر درد،ریزش موى شدید،کمردر،دبى خوابى و بد خوابى، ،گز گز کف پا به طور مرتب و در شبانه روز،بى حسى و خواب رفتگى کامل دست و پا به هنگام خواب که با درد همراه است ،سردى ساق پا در حد احساس یخ زدگى و لکهاى تیره در ساق پا،سرگیجه و افت فشار خون ،نفخ شکم و.چاقى شکم و پهلو،...
شما چه درمانى را پیشنهاد میکنید؟ضمن اینکه الان چند ماهه که براى وقت گرفتن از یک متخصص طب سنتى تلاش میکنیم (خودم و همسرم)و هنوز موفق به گرفتن وقت از هیچ مطب و درمانگاهى (در تهران) نشدیم !!!!
  

ابتداء پانزده روز به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید، سپس یکماه به نسخه ی سودا عمل کنید سپس باقی مانده علائم را گزارش کنید. 

با عرض سلام- دختری 4ماه و نیمه دارم که مدت 2 ماه است مدفوعش بلغمی شده و چند با رهم در مدفوعش خون دیده ام گفته می شود که به پرتئین شیر گاو حساسیت دارد کلا محصولات گاوی را از رژیم غذائیم حذف کرده ام ولی تأثیری نداشته لطفا راهنمایی بفرمایید در طب سنتی درمانی دارد. در ضمن دخترم فقط با شیر مادر تغذیه میکند.  

خودتان آزمون مزاج شناسی بدهید و یک قطره شیر روی ناخنتان بدوشید ببینید غلت می خورد یا مثل شبنم می ایستد، سپس نتیجه را به همراه غلبه ی طبعتان گزارش کنید. 

سلام قبلا سوال کردم برای برجسته شدن چشمان گود وفرو رفته راهی هست یا خیر. فرمودید ازمون مزاج شناسی بدهم. مزاج فعلیم سوداوی وغلبه سوداوی حاد وصفراوی حاد  

ابتداء به نسخه ی صفرا در وبلاگ به مدت پانزده روز عمل کنید سپس به نسخه ی سودا عمل کنید. 

حدود ٢ سال پیش شروع به نوشیدن چای دارچین کردم به این صورت که شب دو عدد چوب دارچین ١٢ سانتی را داخل فلاسک أب جوش انداخته و روز بعد ان را که حدود ١/٥ لیتر می شد تا شب می نوشیدم پس از دو ماه مصرف روزانه صورتم ناگهان جوش های زیادی زد به این صورت که اول در وسط پیشانی بالآی أبرو جوش بزرگی مانده دمل کوچک ظاهر شد و سپاه اطرافش به تناوب جوش زد بطوریکه در مقطعی حدود ١٠ جوش دور هم بود انها که خوب میشد به ترتیب این اتفاق روی گونه رأست، گونه چپ، بینی ، چانه افتاد مصرف دارچین را قطع کردم و پس از حدود دو ماه جوشها پاک شد ولی گاهی که ندانسته کمی دارچین بخورم دوباره این مراحل در مقیاس کوچک تر تکرار می شود. راه درمانی دارد؟  

مصرف دمنوش های گیاهی می بایست با توجه به طبع شما صورت گیرد، از طرفی مصرف طولانی مدت هر ماده غذایی موجب درد سر خواهد شد. بهتر است ببینید طبعتان چیست و بر اساس آن مواد غذایی را تناول کنید. 

باسلام من از آخرای بهار سال 92روی پای راستم عارضه ای همراه با خشکی وخارش وقرمزی والتهاب به وجود آمدکه متاسفانه طی مراجعات به پزشک پوست وحتی طب سنتی وزالودرمانی الآن تقریبا در اکثرقسمتهای بدنم در حال انتشار هست.من از دیگران زودتر احساس گرما میکنمموهام مجعد مشکی ومدتی هست رشدش کم شده.حدودا با روزی 6ساعت خواب به راحتی فعالیت مفید دارم عاشق تحرک وفعالیت بدنی هستم وکار پر تحرک را ترجیح میدم رنگ پوستم سفید هست.در دفع گاهی دچار یبوست وادرار تیره با بوی تند اما بدون سوزش هستم.تقریبا اضافه وزن دارم اما بدنم عضلانی ست چون هیچ وقت ظاهرم با وزنم متناسب نیست . علاقه خاصی به غذاهای سرد پیدا کردم بیشتر از قبل.با خوردن تمام مواد غذایی هیچوقت مشکلی نداستم اما به تازگی با گوجه هویجگرمیجات مثل تخم مرغ وبادنجان التهابهای پوستی اگزما در بدنم ایجاد میشه طوری که در خواب هم اذیت هستم واز شدت خارش میخارونم که منجر به زخم میشه.تقریبا از زمان اگزما وشیوعش در بدنم مویرگها سطح پوستم رو میبینم وروی پا ودستام رگهام به رنگ سبز دیده میشن.مدتی هست در پیاده روی جلوی ساق پام درد شدید احساس میکنم واذیت هستم .تقریبا کف پام مقداری صاف هست.14 اسفند 92بادکش درمانی در پشت وشکم وحجامت عمومی در پشت با تیغ داشتم.لطفا هرچه زودتر راهنمایی بفرمایید  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، البته بهتر این است که آزمون مزاج شناسی بدهید و مطمئن شوید که غلبه ی سودا دارید. 

سلام همسر من به تازگی خیلی دچار آبریزش بینی میشود به طوری که چند بار از خواب بیدار میشود.آنتی هیستامین هم براش اثر نمیکنه   

بمدت یک هفته بخور اوکالپتوس بدهند و پس از آن از عطوس (عطسه آور) استفاده کنند. 

سلام.حدود چند ماه است که بالای چشمام کمی پف کرده است که این پف جابه جا میشود مثلا اگر سرم صاف باشد پف گوشه ی داخلی چشمم جمع میشوداگر سرم را به چپ یا راست کج کنم پف هم به همان سمت میرود که نمیدونم این پف چربی است یا عفونت یا....دکتر هم نتونست تشخیص بدهد. زالو هم انداختم اما تاثیری نداشت.لطفا راهنمایی کنید که چیکار کنم که این پف ازبین برود چون حالت چشمام رو خیلی زشت کرده.مزاجم هم سوداوی  

فعلاً بهتر است به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید و نتیجه را پس از بیست روز گزارش کنید، کمی عسل طبیعی داخل چشمتان و روی پلک بریزید و روی آنرا با گاز ببندید و یک شب باقی بماند. 

با سلام برای خارج کردن سودا از سر ؛ که بشدت روی تمرکز و سفیدشدن مو تاثیر گذاشته چکار درمانی میتوان انجام داد. با تشکر  

ضمن اینکه به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل می کنید، با گل سرشور سر را شستشو دهید، سدر و حنا و مورد بهمراه زرده تخم مرغ به سر بزنید و بیست دقیقه بماند. 

روی صورتم کک مک دارم خواهشا علت ودرمانشوبفرماییدممنون  

لطفاً از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 

با سلام خدمت شما مهربان .پسری سی و یکساله با طبع گرم و غلبه سودا بسیار عصبی هستم همیشه دلشوره و اظطراب دارم مدت یکسال فلوکستین مصرف می کردم حالم خوب بود مدتی دارو را قطع کردم به حالت قبل برگشتم .میشه لطف کنید بنده را راهنمایی کنید .در ضمن یکماه و نیم میشه که ما الجبن ناشتا میخورم به جای چای هم از اسطوخودوس و سنبله الطیب استفاده میکنم شب هم مومیایی قبل از خواب میخورم .اینم بگم که احساس کند ذهنی میکنم با تشکر فراوان از لطفتون .  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید و روزی یک لیوان شربت سرکه انگبین تا 40 روز میل کنید. 

سلام خسته نباشید
دختری 26 ساله عستم با طبع صفرایی غلبه سودا وزنم پایین است جای جوش تا مدتهای طولانی شاید برای همیشه بر روی صورتم می ماند حتی جوش سطحی که الان مدتی است به دلیل کاهش وزن شدید که در طول 6 ماه 7 کلیو کم کردم به شدت صورتم لاغر شده جوش میزنم و رنگم تیره شده و اشتها زیاد به خوردن ندارم و در حال حاضر یک لک به اندازه سکه روی بینیم به وجود امده می خواستم هم برای رفع این لک هم تیرگی پوستم و شلی ان و همچنین چاق شدن راهنماییم کنید
می خواستم مصرف عرق کاسنی همراه با عسل و رازیانه همراه با عسل را بدانم برای چاقی و روشن شدن پوستم و از بین رفتن لک موثر می باشد
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام
من دختری 26 ساله هستم که طبعم صفرایی غلبه سودا درام
دچار ریزش ابروزیاد هستم و ابروهایم کاملا خالی شده و دیگر رشت نمی کند و تارهای آن بسیار نازک شده پوستم نیز تیره شده میخواستم راهنماییم کنید
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، ابروهایتان را سرمه اصیل بزنید. 

با سلام من مرد مجرد 28 ساله هستم مزاجم گرم و معتدل با غلبه سوداوی است من از بچگی خجالتی بودم و حدود 7 سالی میشود که اضطراب شدید اجتماعی دارم به اینصورت که موقع خوردن چای در جمع دستانم میلرزد و موقع صحبت کردن در جمع اگر کسی مستقیم به من نگاه کند دندانهایم به هم میجسبند به طوری که بعضی ها میگویند چرا با دندان چسبیده صحبت میکنی و یا اگر کسی به من نگاه کند من احساس میکنم حرکات مرا توجه دارد و اینها مرا خیلی آزار میدهند اگر این علاعم رفع شوند میتوانم بر خجالتی بودنم غلبه داشته باشم از شما خواهشمندم داروهای گیاهی و یا درمان کاملی اگر وجود دارد برای ریشه کن کردن این علاعم بفرمایید. من افسردگی نسبتا زیاد دارم و کمی هم وسواس در پاکیزگی. با تشکر.  

به نسخه ی سودا در وبلاگ دقیق عمل کنید. 

باسلام وخسته نباشید دوتاسوال درموردخودم وهمسرم براتون فرستاده بودم قبل ازاینکه پاسخ به سوالات6رابذاریدولی جوابی پیدانکردم شما که اینقدرزحمت میکشیدلااقل سوالهایی که جواب ندارندیاقبلا به یکی دیگه جواب دادین بنویسید قابل طرح نبودیاقبلا پاسخ داده شده تقریبا 2ماه است به سایتتون سرمیزنم وله همش در6 مانده بنده خداهمسرم میپرسه چی شد جواب نوشته نشده من الله توفیق  

سؤالات قبلی شما را پیدا نکردیم، با عرض پوزش خواهشمندیم مجدداً سؤال خود را مطرح فرمائید.  

با سلام
میخواستم راهنماییم کنید که پودر کندش اصل رو از کجا میتونم تهیه کنم برای موی سر؟
متشکرم 

می توانید آدرس خود و نوع و تعداد محصول را به همراه شماره تماس اعلام کنید.

 با سلام من چند سوال داشتم که برایم خیلی مهم هستند خواهش می کنم جواب دهید 1-من موهایم از 20 سالگی شروع به ریزش کردند و دکتر ها گفتند هورمون مردانه ام زیاد است ولی بعد از ازدواج هورمونهایم نرمال شدند ولی باز ریزش مو دارم ایا موهای ریخته شده دوباره رشد می کنند یا نه2-بعد از حاملگی شکمم بزرگ مانده حدود 8 سال است ایا راهی برای کوچک کردن شکم هست یا نه 3- در دوران حاملگی صورتم ما بین چشمها و گونه هایم لکهای قهوه ای ظاهر شدند و تا حالا هر کاری کردم از بین نرفتند ای دارویی برای این لکها هست یا نه و تا حالا برای همه بیماری هایی که نوشتم خیلی دکتر رفته ام و داروهای گیاهی استفاده کرده ام ولی فایده ای نداشتند خواهش می کنم در این موارد مرا یاری کنید منظر جوابتان هستم با تشکر از شما  

۱ - در حمام زیر دوش نایستید. 

2 - با روغن کوهان شتر چرب کنید، ورزش های شکمی و ماساژ شکمی مداوم کارساز است. 

3 - به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام وخسته نباشید.امیدوارم هر چی از خدا میخاین بهتون بده.همونطور که فرمودین رژیم دفع صفرارو شروع کردم از دو روز پیش.البته الانم چندتا آفت خیلی دردناک کنار زبونم دارم که رب انار میزنم دردش قابل تحمل میشه.عرق کاسنی و شاهتره و خاکشیر و شیر هم میخورم.پرهیزاتم رعایت میکنم. امروز زانوم به شدت درد گرفته.طوری که واسه نشستن و بلند شدن واقعا مشکل دارم. احساس میکنم خیلی خیلی کم ورم داره.سوال اولم این بود که میتونه بخاطر رژیمم باشه؟(البته قبلا یخورده صدا میداد زانم ولی الان دردش شدیده )و اینکه چکارش کم؟سوال دومم اینکه یه جوشونده که کاسنی و نیلوفر و عناب و گل بنفشه و شاهتره و گل سرخ بود که باید میخوردم من همه رو پیدا کردم بجز نیلوفر که نبود.حالا میتونم نیلوفر رو حذف کنم؟و منظورتون ازگل سرخ همون گل محمدیه؟ 

بنظر میرسد درد زانو بدلیل مصرف سردیجات باشد که پس از دوره دفع صفرا برطرف خواهد شد ولی می توانید با استفاده از روغن های گرم درد را برطرف کنید، سعی کنید نیلوفر را تهیه کنید اگر پیدا نشد چاره ای نیست، گل محمدی با گل سرخ متفاوت است ولی در این مورد جایگزینی آن مشکلی ندارد.