طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی
طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی

دومین نظرخواهی عمومی

هموطن عزیز سلام:   

 

به نظر شما چگونه می شود  

  

طب ایرانی و اسلامی 

  

را احیاء نمود ؟

یک نظر خواهی عمومی!

به نظر شما چرا  ؟؟؟؟

با عرضه مواد غذایی و دارویی سالم و  

عاری از مواد شیمیایی یا ترویج و اشاعه  فرهنگ  

واقعی طب سنتی و اسلامی برخورد و مقابله می شود ؟ 

نظرات خود را در قسمت (یادگاری) وارد نمائید. 

بی تفاوت نباشید شما هم نظر بدهید! 

توجه فرمائید: با توجه به اینکه نظرات زیادی ارسال شده است امکان انتشار تمام آنها نیست لذا ضمن تشکر از همه بازدید کنندگان محترم نظرات شما به تدریج منتشر خواهد شد و در برنامه های موسسه احیاگران راهگشا می باشد.

پیشنهاد مذاکره آمریکایی‌ها حیله‌‌گرانه ‌است

خبرگزاری فارس:رهبر معظم انقلاب با اشاره به سخنان آمریکایی ها مبنی بر اینکه توپ در زمین ایران است خاطرنشان کردند: توپ در زمین شماست. چرا که شما باید پاسخگو باشید که آیا سخن گفتن از مذاکره همزمان با ادامه فشار و تهدید، ‌اصولاً معنایی دارد؟ 

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) در دیدار فرماندهان، مسئولان و دیگر پرسنل نیروی هوایی ارتش، استمرار فشارهای گوناگون و تهدیدات 34 ساله امریکا را همزمان با سخنان مسئولان این کشور درباره آمادگی برای مذاکره با ایران را نشان دهنده فقدان حسن نیت امریکایی‌ها دانستند و با اشاره به هوشیاری و مرعوب نشدن ملت ایران در مقابل حرکتهای حیله گرانه تأکید کردند: ملت عزیز، بصیر و پر استقامت ایران روز 22 بهمن متحد و کوبنده به میدان می آید و در حرکتی ملی و انقلابی، بار دیگر توطئه دشمن را برای جدا کردن مردم از نظام و انقلاب، ناکام می سازد.

رهبر انقلاب با اشاره به فاصله عظیم جایگاه کنونی ملت ایران با 34 سال قبل خاطرنشان کردند: مردم ایران در این 3 دهه، به ملتهای دیگر آموختند که می توان و باید در مقابل سلطه بیگانگان ایستاد و با توکل به خدا، حرکت مستقل، پیشتاز و سرافرازانه را ادامه داد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای روزهای دهه فجر را فرصت مناسبی برای ارزیابی حرکت 34 ساله نظام و ملت در عرصه های مختلف برشمردند و افزودند: این نگاه نشان خواهد داد که راه آینده را چگونه انتخاب کنیم و چگونه بپیماییم.

شیطان سوگند یاد کرده

جزء ۵ - سوره النساء - آیه 119

وَلأُضِلَّنَّهُمْ وَلأُمَنِّیَنَّهُمْ وَلآمُرَنَّهُمْ فَلَیُبَتِّکُنَّ آذَانَ الأَنْعَامِ وَلآمُرَنَّهُمْ فَلَیُغَیِّرُنَّ خَلْقَ اللّهِ وَمَن یَتَّخِذِ الشَّیْطَانَ وَلِیًّا مِّن دُونِ اللّهِ فَقَدْ خَسِرَ خُسْرَانًا مُّبِینًا ﴿۱۱۹﴾

و مسلّما آنها را گمراه می کنم و به آرزو (ى دور و دراز) دچار می سازم و به آنها فرمان می دهم که گوش‏هاى چارپایان را (از روى خرافه و بدعت) بشکافند (سوره مائده آیه 103) و دستور می دهم که آفرینش خدا را (در روح و جسم) تغییر دهند (دین فطرى را تبدیل به کفر، صفات نیکو را تبدیل به رذایل، عبادت‏ها را تبدیل به عصیان و جسم طبیعى را تبدیل به طرز دیگر نمایند) و هر که شیطان را به جاى خدا سرپرست و یاور خود گیرد حقّا که به زیانى آشکار دچار گردیده است.

نان سیاه یا نان کامل

ماده گندم به دو صورت آماده می شود: نان سفید و نان سیاه. منظورم از نان سفید نانی است که گندم آن را به وسیله ماشین های خصوصی آرد می کنند. این ماشین ها کاملاً سبوس گندم رامی گیرند به طوری که تقریباً مغز گندم باقی می ماند و از آن نانی سفید و زیبا ساخته می شود.

سبوس همان جدار و پوست گندم است که دائماً برابر نور و تشعشعات خورشید و باد و باران بوده و به وسیله همان ماشین ها از نان سفید دور می مانند و ازاین رو نان سفید را به صورت غذایی بی خاصیت بلکه زیان آور درمی آورد.

امتحان علمی دانشمندان نشان داده است که اگر سگی را با نان سفید تنها غذا دهیم حداکثر پنجاه روز زنده می ماند. درصورتی که سگ هایی که با نان کامل یعنی نانی که الک نشده باشد تغذیه شوند، سالها صحیح و سالم می مانند.

ادامه مطلب ...