طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی
طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی

در سوسیس و کالباس چه چیزی می ریزند؟

مردم ایران سوسیس و کالباس هایی با گوشت

 

 های غیر قابل مصرف هند می خورند!

 
به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در محل دکتر رحیمی، معاون اول رئیس جمهور (سابق) امروز 24 فروردین در مراسم روز جهانی سلامت:

به بخش تغذیه مردم کشور اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر مردم از تغذیه خوبی برخوردار نیستند به عنوان مثال برای تولید سوسیس و کالباس از لاشه های گوشت های غیر قابل مصرف را از سردخانه های هند وارد کشور می کند و آنها را در قالب سوسیس و کالباس به خورد مردم می دهند آنهایی که در گمرک اجازه ورود این گوشتها را می دهند ایا انسان هستند؟ 

 

 

با تاکید بر اینکه پزشکان اجازه ورود به طب ایرانی و اسلامی را نمی دهند گفت: کشورهای غربی داروهای شیمیایی را به کشورهای افریقایی و آسیایی می فروشند و بیش از 20 سال می گویند  این داروها سرطان زا بوده است این در حالی است که اکثر داروهای خودشان از طبیعت به دست می آید.

رحیمی بار دیگر بر فارسی نوشته شدن نسخه ها و آزمایش ها تاکید کرد و خطاب به مسئولین و پزشکان گفت: چرا اجازه نمی دهید نسخه ها فارسی نوشته شود؟ چرا نمی گذارید خود ما متوجه شویم؟ تمام استدلال پزشکان در عدم اجرای این موضوع این است که فرد از بیماری خود اطلاع نیابد این در حالی است که به هر حال همه بیماران از بیماری خود اطلاع خواهند یافت.

رحیمی با بیان اینکه از شما دلسوز تر برای کمک به این مشکلات و حلشان  کسی دیگری نیست و  گفت: یکی دیگر از معضلات ما در دارو گرانفروشی است اگر داروخانه ای دارو را گران می فروشد نباید تعطیل شود باید توجه داشت تمام این مشکلات را تنها دین و باورهای ما باید درست کند.

وی ادامه داد: گفته می شود که در گمرک مواد آرایشی پیش از مقدار نیاز کشور وارد می شود آیا واقعا ما درگرفتن مجوز مواد آرایشی هم تحریم هستیم؟ این یک سوداگری است که دراین زمینه ما باید ازچه کسی کمک بگیریم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد