طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی
طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی

پاسخ به سؤالات جدید 7

با سلام می خواستم قیمت این پودر را بدانم خواهش می کنم قیمت انرا برایم ارسال کنید تا اگر توانستم انرا بخرم با تشکر 

به آدرس ایمیلی که داده بودید ارسال شد. 

با سلام و عرض خسته نباشید و تشکر از زحمات شما.
مدتی است که گوش چپم دچار کاهش شنوایی ناگهانی شد و مشکل خاصی نداشتم به غیر از عفونت و درد دندان. دو بار به دکتر مراجعه کردم و تست شنوایی دادم که دکتر نسخه ای تجویز نکرد و رزیمی هم نداد اما شنوایی گوشم در نوار پایینتر از نرماله و تقریبا نزدیک 70 درصد. یه مشکلی هم که هست اینه که با قورت و بلعیدن صدایی از گوشم میاد البته فقط هنگام قورت دادن آب دهان و قورت دادن..
از شما استدعا دارم بفرماید چکار میتوانم بکنم تا مشکلم حل شه؟
بی نهایت سپاسگذارم.
  

به مدت یکهفته در گوشتان دو قطره روغن زیتون بریزید، پس از چند دقیقه دو قطره عسل و فوراً دو قطره سرکه خانگی و با پنبه تمیز ورودی گوش را بپوشانید تا صبح، اگر پس از این یکهفته مشکل برطرف نشد به طبیب طب سنتی مراجعه کنید. 

سلام، من ب مدت نه ماه ابرویم ازقسمت تاج رفته، فقط ی ردیف اون مونده مزوتراپی سه بارانجام دادم نتیجه ای ک نداشته ابرویم کامل ورم کرده، الان ماینوکییدیل وبتامتارون استفاده میکنم کنارش ازسوخته فندق وسرمه وروعن زیتون وسیاهدانه وبادام تلخ وروغن کندش استفاده میکنم امامیخام جواب روازشمابگیرم ک فقط گیاهی استفاده کنم درضمن من تحت نظرپزشک طب سنتی برا بارداری هستم وهرلحظه احتمال بارداری رو دارم دکترب من وهمسرم گفته درحال حاضربیستدرصددرمان وجودداره، خواهش میکنم جواب مرابدهید وب آدرس ایمیل همسرم دهید.من ب مدتسه سال ازسایه ابرو استفاده کردم وکم خونی دارم وزمانی ک متوجه رفتن ابرویم شدم استرس شدیدی چندروز قبل ب من وارد شدک هنوز دراون استرس وجنگ روانی هستم.ممنون ازلطف شما.  

در وضعیتی که شما بیان فرمودید یک نوع آشفتگی مشاهده می شود که باعث عدم تعادل طبع شده است، سعی کنید با آرامش طبع خود را به تعادل برسانید کم کم موضوع حل خواهد شد انشاءالله، پیشنهاد ما این است که زیر نظر همان طبیب طب سنتی که قرار دارید به دستوراتشان کامل و صحیح عمل کنید، وضعیت هورمونی بدن خود را به تعادل برسانید، در کنار آن وضعیت روحی و عصبی خود را نیز تقویت نموده و به تعادل برسانید و از استرس و هیجان دور شوید، داروهای گیاهی و شیمیایی را نیز باهم استفاده نکنید، وسواس و حساسیت را نیز از خود دور کنید، به خدا توکل داشته باشید، به یاری خدا مشکل شما حل خواهد شد. 

سلام .امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید و همواره در پناه خدا موفق و پیروز باشید.من رژیم دفع صفرا رو دارم که یه جوشونده داره(عناب+برگ کاسنی+شاهتره و ...)که دو روزه صبح میخورم بعدشم چیزی نمیخورم تا ظهر.ولی یبوست دارم.میخواستم ببینم بخاطر همین داروه که اینطوری شدم؟و اینکه واسه دفع صفرا باید همینطوری باشه؟!! البته اینم بگم که من نیلوفر رو نتونستم گیر بیارم و توش نریختم.مرسی از جواباتون.  

لازم نیست تا ظهر ناشتا بمانید، اگر تا دوروز دیگر یبوستتان ادامه داشت، روزی یک لیوان دم کرده برگ سنا و گل سرخ میل کنید تا رفع آن ادامه دهید. 

با عرض سلام
دختری 29 ساله ای هستم و همیشه متابولیسم نرمال داشتم بدنم سالم بود اما برای کاهش وزن به پیشهاد یکی از دوستان از مواد غذایی چربی سوز استفاده کردم و الان بعد از کاهش 10 کیلو وزن به مشکلات زیادی برخورد کردم
فکر مبکنم دچار بلغم شدم چون مدت 3 ماه گیاه خوار بودم و از سبزیجات چربی سوز نظیر کرفس و فلفل قرمز و گریپ فروت استفاده می کردم ..کم کم روی عادت ماهیانم تاثیر گذاشت و سیکل جنسیم کوتاهتر شد به طوری که هر 20 روز یکبار عادت ماهیانه میشدم ..الان هم فقر اهن دارم و هم کلسیم ..با خوندن مقاله ی شما احساس کردم که مبتلا به بلغم شدم..البته من طبع بلغمی نداشتم آیا میشه طبع من درست بشه و به حالت اول برگرده ؟ممنون  

بهتر است ابتداء از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 

سلام.من سردی 1و تری 2 از چهار دارم.چند ماه است کل بدنم می خارد برای خارش بدنم چه کنم؟  

از گرمی جات بیشتر استفاده کنید و با روغن بنفشه طبی بدن را چرب کنید حمام صحیح را هم جدی بگیرید. 

سلام.من مزاج بلغمی دارم ومدتی است در بغل مقعد خود یک جوش درامده و مرتبا چرک در می اید و گاهی خون می اید و بوی بدی می دهد .به نظر شما چه روغنی یا کرمی باید استفاده کنم؟
باتشکر از شما استاد عزیز: 
 

برای پاسخگویی دقیق اطلاعات شما کافی نیست، اگر یبوست دارید یبوست را رفع کنید و بررسی کنید که این جوش چه منشائی دارد. 

سلام نوروز مبارک
1-ایا ازمایشی هست که بدیم ببینم آیا بوی دهان ناشی از مشکلات معده است?
چگونه میتوان فهمید بوی دهان از عفونت لثه یا سردی معده یا سینوزیت است?
3-من دموی هستم با غلبه سودا شب ها هنگام خواب و.صبحها بعد از خواب و مواقع گرسنگی و تشنگی بو میده دهانم در ضمن همیشه دهانم و گلویم خشک است و بو بیشتر میشه ? میتوانید نوع بوی دهانم رو تشخیص بدید?
  

1 و 2 - بررسی جز به جزء لازم دارد، ابتداء چند روز آب نمک غرغره کنید و ببینید بوی دهان باقی می ماند یا خیر، سپس دندانهای خود را نیز مورد بررسی قرار دهید شاید منشاء پوسیدگی دندان باشد، پس از آن طبع خود و وضعیت معده خود را مورد بررسی قرار دهید، اگر مؤنث هستید ممکن است ترشحات رحمی عامل بوی بد دهان باشد که باید مورد بررسی قرار گیرد. 

3 - به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام و تبریک عید نوروز. و تشکر از زحمات شما.
میخواستم بدانم آیا برای کاهش شنوایی که از مشکلات گوش داخلی و جمع شدن مایع در گوش داخلی به وجود آمده درمانی هست؟
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.
  

اطلاعات داده شده کافی نیست، اما پیشنهاد می کنیم چند شب ابتداء در گوش دو قطره روغن زیتون بچکانید، سپس بعد از دو دقیقه قطره عسل و فوراً قطره ی سرکه خانگی بچکانید و یک تکه پنبه جلوی گوش قرار دهید و تا صبح بماند. 

مردی هستم 34 س دموی دارای کبد چرب احساس درد در قفسه سینه .خارش بدن لطفا راهنمایی کنید  

لطفاً آزمون مزاج شناسی بدهید و غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 

باسلام .برای کم شدن موهای شرمگاهی داروی سنتی یا روش سنتی وجود داره؟  

سعی نکنید موهای زاید را کم یا سرعت رشد آن را کم کنید، موی زاید یکی از راههای دفع بدن است و باید تا آخر عمر بدون هیچگونه خللی رشد کند، در صورت دستکاری در نظم آن مشکلاتی برای شما ایجاد خواهد شد. 

با سلام
میخواستم بدونم این محصولات رو از کجا میتونم تهیه کنم؟من ساکن تهران هستم.ایا امکان خرید اینترنتی وجود داره؟
 

محصولات تهیه شده توسط گروه احیاگران طب ایرانی به روش کاملاً سنتی و با متدهای موجود در متون طب سنتی و اسلامی تهیه شده است لذا امکان تولید انبوه و تجاری سازی وجود ندارد، و بیشتر به عنوان نمونه محصولات قدیمی به متقاضیان عرضه می گردد، از این رو چنانچه متقاضی محصولات گروه احیاگران طب ایرانی هستید، آدرس و نام و شماره تماس خود را از طریق سامانه پیامک یا ایمیل یا در قسمت تماس با من وبلاگ اعلام فرمائید تا ترتیب ارسال داده شود. 

سلام من رژیم دفع صفرا رو دارم .میخواستم ببینم مصرف جوانه گندم برام ضرر نداره؟  

زیاده روی نشود خیر. 

سلام آقای دکتر
2 سوال دارم اگه به هر دو پاسخ بدید ممنون میشم
پسرم 26 سالمه مشکلی دارم استخوان های بدنم بسیار نازک و ضعیف هستند مخصوصا مچ دست آیا راهی برای قوی و قطور کردن آنها وجود دارد؟
و آیا راهی موثر برای افزایش سایز آلت تناسلی وجود داره؟ روغن هایی مثل روغن خراطین موثر هستند ؟
  

اطلاعات داده شده کافی نیست بهتر است حضوراً به طبیب طب سنتی مراجعه کنید.

سلام وقتتون بخیر.می خواستم درمان عفونت قارچی کشاله رانو بدونم.پماد بتامتامازون و کلوتریمازول استفاده می کردم.ولی دوباره برگشته .میشه
راهنمایم کنید.باتشکر.

اطلاعات داده شده برای پاسخگویی کافی نیست. 

سلام وقت بخیر خانمی 38 ساله هستم دو سال و نیم از زایمانم میگذره درمواقعی در ناحیه رحم درد شدید احساس میکنم بطوریکه هنگام دستشویی امکان بلند شدن ندارم ترشح دارم و به محض درمان مجدد این علائم را دارم تمام اصول بهداشتی را هم رعایت می کنم چه خودم و چه همسرم لطفا راهنمایی کنید.  

لطفاً از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 

سلام، خانمی 28 ساله هستم، مدتی است برای بارداری اقدام کرده ام، اما متاسفانه نتیجه نگرفتم، البته قبل از اقدام به بارداری با مراجعه به پزشک متوجه شدم مشکلی ندارم. اما در حال حاضر مشکلی که دارم این است که فکر میکنم رحم مرطوبی دارم، به طوری که پس از قطع قاعدگی سریعا ترشح دارم، تا دو روز، بعد 2،3 روز کم شده یا قطع شده باز ترشح دارم تا قاعدگی بعدی!
و از زمان اقدام متوجه شده ام که 24 ساعت بعد از نزدیکی، ترشح زیادی دارم.
البته تمامی ترشحات کاملا روشن و یا بی رنگ بوده، بدون بو و سوزش و خارش.
  

لطفاً شماره ی تلفن خود را اعلام کنید تا گروه مامایی ما با شما تماس بگیرند. 

سلام. برای درمان درد آرتروز پا لطفا نسخه ایی بگوید
با سپاس.
  

لطفاً از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید و بگویید آرتروز کدام قسمت را درگیر کرده است. 

آیا از روش طب سنتی می توان گرفتگی لوله رحمی را برای بار دار شدن باز کرد. با تشکر  

در برخی از موارد این امکان وجود دارد، نیاز به بررسی بیشتر می باشد. 

سلام ایام خوش
بنده دموی و دارای غلبه سودا هستم دیروز رفتم پزشک طب سنتی بعد از بررسی گفتن دیروز حجامت عام یا کتف انجام دادم درسته که دیروز جزو روزهای توصیه شده اهل بیت نیست ولی چون نشانه های طبع دموی مانند خمیازه و سنگینی سر و چشم و خواب آلودگی و کمر درد و زانو درد و چرت و...زیاد شده بود و طی روز خیلی خسته میشدم مجبور شد دیروز حجامت عام یا کتف روم دیروز انجام بده تا طبع دموی من تعدیل شد و خدا روشکر امروز دیگر از نشانه های بالا اکثر موارد خبری نیست و خوب شدم به لطف خدا حالا چند سوال دارم
1- چند ساعت یا چند روز بعد از حجامت معمولا نتیجه ان را می‌بینیم?
2-بین دو حجامت چقدر باید فاصله باشد من 21سالمه?
3- برای غلبه سودام گفت اول ورزش رو شروع کن و.برای خارج کردن سودای سوخته ماه اردیبهشت فصد یا حجامت سر بکنم تا حالت های روانی و افسردگی و اظطراب و عصبانیتم از بین بره آیا این توصیه خوبیه ?ولی خیلی از فصد و حجامت سر میترسم?
4- شربت سودا که از مویز درست میشه آیا درسته که غلبه سودا رو درمان میکنه و حالت های افسردگی را از بین میبره?از کجا خرید کنم ?اصلش رو چه طوری گیر بیارم?
5-ایا بند نشدن در یک شغل و این شاخه و اون شاخه کردن و بند نشدن در یک مکان که من دارم هم از نشانه های غلبه سوداست و با فصد و انجام نسخه سودا از بین میبره?
6- بهترین شغل و ورزش برای دموی ها از نظر طب سنتی چیست?
ممنون
  

1 - بستگی به طبع و حالت خون دارد، اما معمولاً یکی دو رو بعد از حجامت بتدریج نتایج آن معلوم می شود. 

2 - بیست روز فاصله مناسب شماست. 

3 - بله توصیه مناسبی بنظر می رسد، فصد که مانند خونگیری است و حجامت هم که انجام داده اید ترس به خود راه ندهید. 

4 - این هم توصیه ی مناسبی است بهتر است از همن طبیب تهیه کنید. 

5 - کمی اثرات دموی بودن شماست و کمی هم سودا. 

6 - شغل های مدیریتی و بهترین ورزش شنا می باشد. 

باسلام و درود فراوان.آیا میتوان چای سبز را آسیاب کنیم وآنرا به صورت مثلا روزی یک قاشق با آب مصرف کنیم یا داخل کپسول بریزیم و سپس آنرا مصرف کنیم.یا باید حتما دم کرده انرا مصرف کنیم.  

خیر، اولاً گیاهانی که باید دمکرده مصرف کرد بدلیل عصاره کشی آن است، ثانیاً اصولاً با مصرف چای که از برگ گیاه چای تهیه می شود بدلیل داشتن سمومی در آن موافق نیستیم و توصیه نمی کنیم. 

با سلام.آقای دکتر من 3تا سوال دارم که ممنون میشم مثل قبل راهنماییم کنید.من طبق فرمایشتون رژیم دفع صفرا گرفتم مدتیه حالا چطور بفهمم مفید بوده یا نه؟چون همیشه وسطای سیکل ماهیانه آفت میزدم این سری در حین رژیم آفت داشتم ولی الان خوب شده میترسم ماه اینده باز آفت بزنم!سوال دومم اینکه من یه لکه قهوه ای روی گونم داشتم که الان یکم پررنگ تر شده و چون میخوام تو یه هفته کمرنگ شه باید چکارش کنم؟(چون عروسی داریم هفته آینده)سوال سوم اینه به نظر شما حجامت واسه من خوبه که انجام بدم؟هم واسه لکه ها و هم چون غلبه صفرا و غلبه سودا داشتم و مزاجم درجه سردی یک و معتدل البته قبل از رژیم.خیلی ازتون ممنونم...  

اگر پانزده تا بیست روز به نسخه ی صفرا عمل کرده اید، از این پس به نسخه ی سودا عمل کنید. 

مادرم سه سال پیش دراثرسیروزکبدی :کبدش ازکار افتاد وشکمش آب آورد بعدازیک سال توده بدخیم در کبدش دیده شد که تحت عمل قرار گرفت به مدت 2سال مشکلی نداشت اما دوباره این توده برگشت کرده وبا سرعت زیاد رشد می کند چکار کنیم؟  

حضوراً به طبیب حاذق طب سنتی مراجعه کنید. 

دختری هستم 32 ساله با غلبه صفرا وکبدچرب با مزاج سرشتی دم 3 ماه است که خارش بدن دارم وحالت سرگیجه مدام ضعف دارم سابقه سینوزیت وکولیت عصبی روده باورم معده دارم وترس اجتماعی شدیدی دارم دکترم گفته ضعف طحال داری چند وقت است که پشت حلقی بدبو دارم وبا فرودادن هر لقمه بوی بدی در دهانم میپیچد فکر وخیال زیادمیکنم لطفا راهنماییم کنید  

به نسخه صفرا در وبلاگ عمل کنید.

با سلام و سپاس بابت سایت مفید شما
خانمی هستم 33 ساله که در آزمون طبع شناسی گفته شده طبع گرم داشته و از لحاظ تری و خشکی متعادل هستم ولی مزاجم غلبه صفرا و سودا و بلغم حاد دارد. دو مشکل خارش شدید پوست و درد در زانو و کمر دارم که برای آنها به متخصصین طب ستنی مراجعه کرده ام ولی هر تجویری برای حل یک مشکل، معمولا وضع مشکل دیگر را بدتر کرده است. به عنوان مثال برای رفع خارش پوست، عرق کاسنی و اقلیما تجویز کرده اند ولی متخصص دیگر گفته که برای بهبود درد زانو باید از مصرف مواد غذایی سرد و مرطوب پرهیز کنم.
ممنون خواهم شد اگر مرا راهنمایی بفرمایید. ضمنا من به طور دوره ای حجامت عام می کنم .
    

چون مزاج شما چند غلبه دارد، بهتر میدانیم غلبه ی طبع را بترتیب از گرم به سرد برطرف کنید، پس ابتداء بیست روز به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید سپس به نسخه ی سودا تا رفع کامل سودا عمل کنید. 

اینجانب اخیرا بعلت دل درد شدید به دکتر مراجعه نمودهام و تشخیص سنگ کیسه صفرا و پانکراتیت داده شده حدود 12 سال است بعلت سندروم بهجت قرص پردنیزولون مصرف مینمایم لطفا راهنمایی فرمایید  

طبع شما بهم ریخته است، بهتر است آزمون مزاج شناسی بدهید و غلبه ی طبع خود را مشخص کنید.

با سلام و تبریک به مناسبت سال نو همراه با یک تشکر ویژه به خاطر سایتتون.خانمی 31 ساله هستم در این یکی دو روز اخیر خارش در قسمت خارجی الت تناسلی دارم.البته همراه با ترشح سفید رنگ به صورت لخته ای.از صبح چند مرتبه با بتادین خودم رو شستم به طوریکه ترشحات ابکی و کم شده و خارش هم خیلی کم شده .میخواستم از شما بزرگوار سوال کنم علتش چی میتونه باشه؟ و اینکه چه کار کنم تا خارش و ترشح کاملا قطع بشه؟باز هم از سایت خوبتون ممنونم.  

معمولاً خارش قسمت شرمگاهی بعلت رطوبت و تاریکی و حرارت ایجاد می شود پیشنهاد می دهیم محل شرمگاهی را هر ماه یک یا دو دفعه آفتاب بدهید یا جلوی بخاری بگیرید، از نوار بهداشتی استفاده نکنید و در دوران عادت خود را نشوئید، ترشحات را هم با تزریق واژینال عسل از بین ببرید. 

سلام
خواهر من دموی است طبق ازمون مزاج شناسی ولی به جای اینکه مثل دموی ها خون زیادی داشته باشه کم خونی شدیدی داره و ضعف بدنی و بی حالی و ریزش مو داره بالاخره طبع ایشون چیه و چه طوریه? در ضمن برای رفع این حالش چه کار کنه?
2- من هم دموی هستم ریزش مو داشتم ولی با حجامت عام و مصرف جوشانده بابونه و مالش ان به سر ریزشم شکر خدا قطع شده ولی حالا برای رویش جاهای خالی سرم و رویش مجدد موهای ریخته شده چه نسخه ای میدید?
3- برای درمان یبوست چه نسخه ای میدید (دموی)و اینکه درمان های طب سنتی مقطعی است مثلا این نسخه ای که میدید تا موقعی که مصرف کنیم یبوست نداریم و بعد از قطع مصرف یبوست برمیگرده?چه کار کنم?
4- برای کم خونی و لاغری بچه دختر 1ونیم ساله چه نسخه ای دارید?
5- در فصل گرما و افتاب لای پاهام قرمز و متورم و خون الود میشه بر اثر راه رفتن و سایش و درد شدیدی دارم نسخه شما چیه?
  

1 - ممکن از مزاج خواهر شما مزاج سرشتی ایشان باشد و ایشان غلبه ی طبع پیدا کرده باشند که باید آنرا مشخص کنید. 

2 - پودر کندش را با روغن زیتون مخلوط کرده و شبها به سر خود بمالید. 

3 - برای دوام تدابیر طب سنتی باید پرهیزات و تدابیر آنرا جدی بگیرید، غذای امروزه که متداول است معمولاً یبوست زا هستند چون غلظت غذاها زیاد است، پس می بایست از خوردن غذاهای غلیظ پرهیز کنید، خشکی و تری غذا ها و گرمی و سردی آنها نیز باید در حالت تعادل باشد. 

4 - عرق یونجه روزی یک استکان میل کند. 

5 - سعی کنید شبها بدون لباس باشید، صبحها با روغن بنفشه چرب کنید و با عرق شاهتره نیز محل های تورم را خنک کنید. 

با سلام .اینجانب 42 ساله با طبع سرد و غلبه سودای حاد و صفرای حاد در آزمون مزاج شناسی فشارم بالا البته قرص مصرف نمیکنم آیا راه درمانی هست هر چقدر هم رعایت غذائی میکنم از 13 روی 9 پائین تر نمیرود لطف میکنید اگه جواب بنده را بدهید .  

به مدت بیست روز به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید سپس یکماه حداقل به نسخه ی سودا عمل کنید. 

با سلام مردی 34 ساله هستم صفرایی با غلبه سودا که طی ازمایش خون متوجه چربی خون وکبد چرب شدم احساس درد در زیر قفسه سینه خارش درناحیه کمر و بین پاها احساس گرما در سر لطفا راهنمایی کنید تشکر .  

به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید. 

با عرض سلام دختری هستم 21 ساله با مزاج سوداوی که غلبه صفرا پیدا کردم. اکثرا یبوست دارم و لاغرم.پوستم به شدت خشک است و روی صورتم ،سینه و کمرم جوشهای ریز قرمز میزنم که خارش دارند.با مصرف سردیها برای درمان صفرا دچار ناراحتی میشوم (به خاطر سوداوی بودنم) برای درمان چه پیشنهادی دارید؟ مخصوصا جوشهایم. ممنون  

در نسخه ی صفرا در وبلاگ جوشانده ای هست که آنرا به مدت پانزده روز میل فرمائید. 

با سلام
میخواستم بدونم برای رشد نوزاد 3 ماهه، مادر باید چه غذایی بخورد تا بتواند جایگزین قطره آ-د باشد جون به بجه نمی سازد و باعث دل درد او میشود.
با تشکر
  

روزی یک لیوان عرق یونجه میل کنند. 

سلام براتون سوال فرستادم جواب دادید نسخه صفرا رعایت کنم درکجای وبلاگ هست درکدوم قسمت باید پیدا کنم  

در صفحه ی 6 ( نسخه ای برای صفراویها ) 

با سلام
فردی هستم مبتلا به دیسک خفیف کمر و التروز گردن خفیف. با خوردن پنیر، شیر و ماست گاو درد استخوان من بیشتر میشود. کدو و بادمجان نیز باعث افرایش کمر درد و زانو درد من میشود. علت این امر چیست و چه کنم؟
  

طبع شما غلبه ی سردی دارد و با خوردن سردیجات و مواد سودا زا حالات شما تشدید می گردد، راهکار تعادل طبع است. 

سلام
زنی 55 ساله هستم که از 42 سالگی متوجه کم شنوایی شده ام که ناشی از ضعف عصب گوش می باشد. با وجود استفاده از سمعک باز هم مشکل شنوایی دارم. آیا طب سنتی و یا زالو درمانی راه حلی برای درمان این بیماری دارد؟
آیا مرکز مشاوره معتبری در اصفهان برای طب سنتی و زالو درمانی می شناسید؟
  

حضوراً به طبیب طب سنتی مراجعه فرمائید. در اصفهان اطباء حاذقی وجود دارند که می توانید از طریق سایت طبیب شهر آنها را بیابید. 

با سلام.
لطفآ جهت رفع سنگینی گوش وبالا بردن میزان شنوائی چه باید کرد با سپاس فراوان
  

برای پاسخگویی به اطلاعات دقیق تر و بیشتری نیاز است. 

با سلام
ضمن تبریک سال نو و ارزوی تندرستی
من دختری 20ساله با وزن 50 و قد 155 لاغر اندام و ریز نقش ساکن در منطقه اب وهوایی سردوخشک . ازمون مزاج شناسی را انجام دادم بدین شکل :
مزاج فعلی شما گرم است.
درجه گرمی : 1 از 4
به لحاظ تری و خشکی متعادل.
مزاج شما غلبه سوداوی حاد دارد.
از 14-15 سالگی دچار وسواس های شدید شدم و همچنین هجوم افکار بد و ترس از اتفاق های بد و ناگوار و از دست دادن عزیزانم باعث شد که همیشه نگران و هراسان باشم
همیشه و هر لحظه منتظر اتفاق بد بودم از ان موقع تا به حال تحت درمان روانپزشک هستم و دارو مصرف می کنم. فراموشی بسیار دارم و این باعث شده که نتوانم در درسم موفق شوم افسردگی هم دارم همیشه بی حال و بی حوصله هستم اصلا دوست ندارم از خواب بیدار شوم . صورتم هم نسبت به همسالانم پژمرده است .
اگر کمکم کنید ممنون میشم
طول عمر با برکت و با عزت را از خداوند منان برایتان خواهانم.
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ دقیق عمل کنید. 

با سلام و ادب !
پسری 24 ساله هستم با قد 170 و وزن 57 Kg . مزاجم گرم و تر و یا به عبارت دیگر دموی هست , حدوداً پنج ساله که مشکل انقباضی عضله قلبی از ناحیه متصل به شریان ابهر ( Aorta ) , و همچنان نفس تنگی خفیف دارم ! بنابر توصیه دکتر از حمل و نقل اشیاء سنگین و پیاده روی زیاد و ماشین سواری اضافه تر از دو ساعت و استرس گرفتن و... جلوگیری میکنم و ضمناً حدود یک ساله که از داروی دیگوگسین ( Digoxin ) استفاده میکنم ولی هر موقع که از استفاده دارو دست بکشم درد قلبم که از نوع سیخ زدن هست شدت میگیره . ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنید . با سپاس
  

ابتداء مطمئن شوید که مزاج شما از نوع غلبه ی دم می باشد، اگر اینگونه بود حجامت، فصد بهاره، مصرف روزانه یک لیوان شربت سرکه انگبین و عصرها مصرف کاهو با سکنجبین عسلی و استخر به شما توصیه می شود. 

سلام. من 30 سالمه ،سینه های کوچیکی دارم.یک ماه ،هر روز عرق رازیانه استفاده کردم ولی چون طبعم گرمه صورتم بدجوری جوش میزد و ملتهب می شد. واسه همین خوردنشو قطع کردم. میخوام بدونم چیز دیگه ای هست که بتونم جایگزین رازیانه کنم که سرد باشه و به همون اندازه موثر؟؟؟      

مصرف هورمون ها معمولاً بصورت مقطعی باعث بزرگ شدن سایز سینه می گردد، برای تغییر سایز سینه در طب سنتی بادکش گرم 40 جلسه توصیه شده است. 

بنده خانمی 28 ساله و مجرد از 15 سالگی همچنان جوش میزنم وجوش های ریز و گاهی متوسط و قرمز رنگ همه نوع دارو و ازمایشی انج م دادم که هیچ مشکلی وجود ندارد ودر هنگام جوش صورتم گر گرفتگی پیدا میکنه و سپس صورتم جوش میزنه و چند دوره قرص راکوتان نیز خوردم ولی باز جوش میزنم برای رفع جوش چیکار باید انجام بدهم      

لطفاً از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

با سلام
من با تشخیص پزشک طب سنتی سرد و خشک هستم که حتی سردی بیشتر است . قاعدگی نا منظم دارم که با مصرف رازیانه مرتب شده بودم ولی تازگی به مدت 2 ماه است که قاعده نشدم با توجه به اینکه عرق رازیانه هم می خورم . لطفاً راهنمائی بفرمائید.
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام با توجه به پاسخ شما نسبت به ازمون مزاج سنجی جواب این ازمون به این صورت بود
مزاج فعلی گرم و خشک است، به عبارت دیگر صفراوی هستید.
درجه گرمی : 2 از 4
درجه خشکی : 2 از 4
مزاج غلبه سوداوی حاد دارد
  

به مدت پانزده روز به نسخه ی صفرا در وبلاگ و سپس به نسخه ی سودا عمل کنید. 

با عرض سلام و احترام ! بنده مدتی طولانی هست که ناراحتی قلبی دارم که قبلا سوالمو طرح کرده بودم و این جواب رو از طرف شما داشتم : ابتداء مطمئن شوید که مزاج شما از نوع غلبه ی دم می باشد، اگر اینگونه بود حجامت، فصد بهاره، مصرف روزانه یک لیوان شربت سرکه انگبین و عصرها مصرف کاهو با سکنجبین عسلی و استخر به شما توصیه می شود. که واقعا ممنونم از لطف تون .
حالا میخوام اگه ممکن باشه کمی در مورد حجامت و فصد بهاره و چگونگی و میکانیزم کار آن توضیح بدید و همچنان در مورد چگونگی استفاده سکنجبین عسلی و شربت سرکه انگبین , و دیگر اینکه هفته چند بار برم استخر و چه موقع ها !؟ و مهمتر اینکه بعد از اقدام به اجرای دستورات شما مصرف دارومو قطع کنم یا نه !؟ در ضمن باید علاوه کنم که مزاجم مطمئناً از نوع غلبه ای دم هستش . با سپاس  

با توجه به اینکه غلبه ی دم (خون) به نوعی معنی پرخونی را داراست لذا در گذشته افرادی که غلبه ی دم داشتند، در فصل بهار اقدام به فصد می نمودند، فصاد بر اساس تجربه ی خود یکی از رگ هایی که صلاح می داند از دست یا پا سوراخ می کند و کمی خون از آن خارج می گردد و محل را می بندد، اینکار باعث می شود که کمی از حجم خون بدن کم شود و بدن را تنظیم خواهد کرد، حجامت نیز به این دلیل برای شما مناسب است چون طبع آن سرد است و باعث تعادل در بدن شما می گردد و غلظت احتمالی خون را نیز از بین خواهد برد، همانطور که گفته شده کاهو با سکنجبین عسلی عصرها میل کنید، شربت سرکه انگبین هم همینطور این دو مورد از قاعده خاصی برخوردار نیست، هفته ای یک یا دو بار استخر برای شما مناسب است، داروهای شیمیایی را نباید به یکباره قطع کنید این دستورات را انجام دهید وقتی مشاهده کردید که اثر بیماری شما کم شده کم کم داروها را قطع کنید، اما بهتر است با مشورت پزشکتان باشد. 

با سلام ،
ضمن تبریک سال نو ، می خواستم خواهش کنم بفرمائید آیا طب سنتی برای زگیل تناسلی درمانی دارد یا خیری ؟
همسر من طبع گرم و با خشکی و تری متعادل دارند دچار زگیل تناسلی شده اند . ممنون میشم از پاسخ شما .
  

سیر را عصاره گیری کنید و روزی دو مرتبه مقداری عصاره سیر را روی زگیل بگذارند، این کار را دو هفته انجام دهند. 

با سلام
میخواستم بدونم این محصولات رو از کجا میتونم تهیه کنم؟ساکن تهرانم.آیا امکان خرید اینترتی هم وجود دارد؟قیمت محصولات؟نمایندگی ها؟
با تشکر
  

برای تهیه محصولات احیاگران طب ایرانی، می بایست نام محصول و تعداد محصول را به شماره سامانه پیامک 10000297265180 ارسال فرمائید تا قیمت محصولات و ترتیب ارسال محصول با شما هماهنگ گردد. 

سلام
من دموی هستم با غلبه سوداوی ولی توی شغلم این شاخه اون شاخه میکنم و توی هیچ شغلی بند نمیشم زندگیم داغون شده وقتی سرچ کردم دیدم یکی از عوارض و علائم غلبه سوداست حجامت کردم کمی بهتر شدم از لحاظ روحی ولی مشکل پابرجاست چه کار کنم این حالت بند نشدن در یک شغل و حتی بند نشدن در یک مکان را برطرف کنم تو رو خدا کمکم کنید امکان مراجعه به طبیب ندارم?
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام
خانمی 53 ساله و سیار چاق هستم و هر رژیمی میگیرم باز هم لاغر نمی شوم و میزان غذا بنده بسیار کم است و طبع بنده مزاج فعلی شما سرد و تر است، به عبارت دیگر بلغمی هستید.
درجه سردی : 1 از 4
درجه تری : 1 از 4
مزاج شما غلبه سوداوی حاد دارد.
لطفا راهنمایی کنید
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام مدت 2 سال است که دچار عارضه لک و جوش قهوه ای رنگ در بازوهای خود شدم لطفا راهنماییم کنید  

لطفاً آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 

با عرض سلام دختر خانمی هستم 36 ساله آزمون مزاج شناسی داده ام ،مزاج فعلی من سرد است،درجه سردی 2 از 4 به لحاظ تری و خشکی متعادل ،مشگل من نامنظمی پریود،کم اشتهایی و همچنین بیشتر اوقات روده ام صدا میدهد،سردرد شدیدی دارم البته هورمون پرلاکتینم بیش از حد ترشح میکند، همیشه قرص مصرف میکنم،همین بالا رفتن هورمون باعث شده بیشتر اوقات جلو چشم سیاهی بره و دچار سرگیجه بشم،از شما خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید.  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام و عرض ادب
من خانمی 26 ساله هستم و چندین سال است که کم کاری تیروید دارم برای درمان آن چه کار کنم؟
ممنون
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

با سلام اوایل اسفند مسئله بی خوابی 30 ساله ام را با شما از طریق سایت در میان گذاشتم
گفتم اگر امکان پذیر است به صورت تلفنی تماس بگیرم و از جنابعالی مشاوره بگیرم.
لطفا جوابم را بدهید.
با تشکر
  

ابتداء آزمون مزاج شناسی بدهید سپس نتیجه ی غلبه ی طبع خود را هم می توانید از همین طریق هم از طریق تلفنی که در وبلاگ اعلام شده بهمراه شرح حال کامل اعلام فرمائید. 

باعرض سلام و خسته نباشید
19سالمه و مایلم اختلالات جسمیم رو با استفاده از مواد طبیعی برطرف کنم اما از اونجا مشکلات یکی دوتا نیست میخواستم ببینم من که مزاجم دمویه و علی رغم معده قوی ای که داشتم حدود یکسال بیش ورم معده و رفلاکس داشتم و گرچه الان تسکین بیدا کرده اما دیگه معدم مثل سابق نشد. از طرفی کبد چرب درجه1 دارم و هماتوکریتمم بالاست. بوستم خشکه و موهای سرم چرب ,با این تفاسیر بهترین تجویز به نظر شما چیه؟ چون واسه هرکدوم درمان هایی هست از لحاظ گیاهی که ممکنه باعث تشدید یه مسأله ی دیکه بشه
باتشکر
موفق باشید
  

به نظر میرسد شما غلبه ی سودا پیدا کرده باشید، بررسی کنید اگر اینگونه بود باید غلبه ی سودا را برطرف کنید. در اکثر موارد با تعادل طبع، این مشکلاتی که شما بیان فرمودید برطرف می گردد. 

باسلام من بعد از زایمان سزارین که 3 ساله پیش بود بعد از 8 ماه پریود شدم ولی از همان هر وقت پریود می شوم تا موقع تخمک گذاری لکه بینی دارم سپس قطع میشه تمام مراحل تشخیصی آزمایش و سونوگرافی و دارو درمانی رو انجام دادم ولی نتیجه ای حاصل نشد از شما خواهشمندم کمکم کنید . باتشکر   

در عمل های جراحی یک اتفاق مهمی که می افتد این است که، خیلی از رگ های خونی و عصبی که حتی شاید با چشم هم دیده نمی شوند پاره می شوند و اختلالاتی در کار بدن ایجاد می شود، ممکن است مشکل شما حاصل عمل سزارین باشد یا اینکه به دلیل غلبه ی طبع رخ داده باشد. برای اینکه این موضوع را بررسی کنید بهتر است از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 

با سلام و عرض خسته نباشید. ..
در ازمون مزاج شناسی اعلام شد مزاج فعلی شما سرد و تر است، به عبارت دیگر بلغمی هستید)
درجه سردی : 2 از 4
درجه تری : 2 از 4
مزاج شما غلبه دم حاد دارد.
مزاج شما غلبه بلغم حاد دارد
مزاج شما غلبه صفراوی حاد دارد.
مزاج شما غلبه سوداوی حاد دارد.)
با این وضع مزاج من خانمی 40 ساله و با قد 159 و وزن 97 کیلوگرم هستم و دارای استخوان درد شدید هستم و تا کنون با رژیمهای مختلفی وزن خود را کم کرده ام ولی بعد از مدت خیلی کم وزنم بیشتر از قبل شده است و الان می خواهم وزنم را کم کنم پیشنهاد شما چیست ؟ و همچنین برای درد استخوانها یم چه کنم> و پاشنه پاهایم خار دارد که درد شدیدی دارد و کلافه شده ام لطفا مرا راهنمایی کنید.با تشکر
  

ابتداء بمدت بیست روز به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام من مدت 4ماههست که ای یو دی دارم 2دفعه است که بعد از پریودی 10روز و بیشتر لکه بینی دارم دکتد سونو گرفت ولی ای یو دی مشکلی نداشت لطفا راهنمایی کنید  

بسته به شرایط بدن شما خیلی از مواقع گذاشتن iud باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد. استاتید امروزی طب سنتی زیاد با گذاشتن iud موافق نیستند. 

با سلام و تشکر از زحمات جنابعالی
در پاسخ سوال قبلی اینجانب مربوط به عارضه زگیل تناسلی فرومده بودید از عصاره سیر ستفاده کنیم می خواستم سوال کنم تاثیر سیر تازه بیشتر است یا سیر های خشک . ممنون از الطاف شما
  

عصاره سیر تازه 

باسلام خانمی ۲۴ساله هستم هفت ماه پیش یه دوقلو شش ماهه سقط کردم بعدازیکماه به دلیل وجود جفت کورتاژشدم که درحین کورتاژ رحم وروده ام سوراخ شده وازروی شکم عمل شددم بعدازان پریودی کاملا منظمی داشتم دو سه ماهه که واسه بارداری اقدام کردیم نتیجه نگرفتیم درضمن پریودیم هم نامنظم شده ازتونخواهش میکنم راهنماییم کنید ایا میتونم بازم بچهداذشم، چگارباید بگنم؟  

پارگی در یک عضو به معنی جدا شدن و قطع شدن بسیاری از مویرگها و عصب ناحیه می باشد و در اکثر مواقع بستن ناحیه ی پاره شده بوسیله ی عمل جراحی هم کارساز نخواهد بود، لذا پیشنهاد می دهیم به یک طبیب حاذق طب سنتی مراجعه داشته باشید. 

با سلام دختری 26 ساله ام. من پوستم سفیده اما صورتم ب دلایل مختلف همیشه قرمزه. هم یکم دونه های زیر پوستی دارم هم هر وقت خسته میشم یا عصبانی قرمز میشه. وقتی هم خجالت میکشم صورتم ب شدت قرمز میشه و انقد داغ میشه ک میزنه ب سرم و سرم درد میگیره. میشه یک راهنمایی اساسی بکنید . اصلن اطرافم کسیو ندیدم ک مث من قرمز بشه ممنون میشم ک جوابرو برام تو جی میلم بفرستید اخه من نمیتونم ب این سایت زیاد سر بزنم ممنون .اگه بشه ک زود جواب بدید ک یک دنیا ممنون میشم بای  

لطفاً آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 

سلام.من دختری 29 ساله هستم که سال 87 هنوز نمی دونم چه اتفاقی افتاد که پای راستم از نوک انگشتان تا باسن دچار ورم شد. به دکترای زیادی با تخصص های مختلف قلب و عروق ، مغز و اعصاب ، و... مراجعه کردم. ولی هیچ کدوم نتونستن راهی برای درمان من پیدا کنند. کارهای روزانه و یا فکر و خیال و ضعیف شدنم هم باعث ورم بیشتر شده. حتی جورابهای مخصوص هم بهم دادن. و چند تا آمپول هم بهم تزریق کردن ولی همش ورم پام کم و زیاد میشه.حتی نامزدیم به خاطر این موضوع بهم خورد و گفتن که نمی تونی باردار بشی. خواهش می کنم منو راهنمایی کنید.ممنونم  

اطلاعات داده شده کافی نیست. 

سلام .من کرمان عطاری دارم .میخواستم ببینم قیمت روغن بنفشه و کندش وسایر محصولات چنده و کیفیت رو تضمین میدهید که برای مغازه ام وبرای فروش سفارش بدهم .وبا چه شماره ای تماس بگیرم .ممنون  

لطفاً آدرس ایمیل خود را دقیق ارسال کنید تا لیست اجناس و قیمت برای ارسال شود.

سلام آقای دکتر خسته نباشید من 33 سالمه ومتاهل . دچار اقسردگی و ضعق اعصاب وهیستری هستم طبع من سوداوی حاد(آزمون طبایع رو انجام دادم) آیا در طب سنتی راهی برای درمان هست؟      

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام۱۹سالمه طبق آزمون مزاج شناسی،مزاجم بلغم خفیفه وتیروئید کم کار دارم وزنم ۵۰هستش چندسال ک پشت دستم با پاهام ی دونای داره ک ی سری رفتم دکتر گفت اینا فلیکول مو هستش ی چیزی شبیه ب وازلین بهم داد استفاده کردم مشکلم برطرف نشد باید چیکار کنم. 

اطلاعات داده شده کافی نیست. 

سلام ۲۲سالمه وزن۵۰ مزاجم غلبه سودای حاد هستش،از بچگی مشکل بوی دهن دارم و تا الان ادامه داره علاوه بر اون خونریزی لثه هم دارم لثم ضعیفه و قرمز رنگه،ریزش مو و موخره هم دارم و موی زائد توصورتم دارم و لکه قهوه ای ناشی از آفتاب دارم که با مراجعه به پزشک مشکلم برطرف نشد  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام،من پسرم شش ماهشه از پنج ماهگی غذا بهش دادم، الان سرما خورده بینیش کیپ شده و سرفه میکنه، دور دهانشم دونه های قرمز زده و پوسته پوسته شده، عرق هم زیاد میکنه، لطفا راهنمایی کنید، ممنونم  

بخور مرزنجوش بدهید و پس از آن مقدار بسیار کمی عطوس در بینی اش بدمید، پرتقال خونی نیز به وی بدهید، دمنوش آویشن شیرازی هم روزی یک استکان بخورانید. 

سلام.من مردی 30ساله دارای طبع گرم ودکتر گفته که سودا دارم.چندماه پیش برای دیسک کمر دکتر بمن رژیم 16اش ابغوره داد وگفت کبدم چربه .الان 8ماهه ازرژیمم گذشته وبواسیرم داخلیه بیشتروزیاد شده حالا چیکار کنم ؟؟؟درضمن من سوزش ادرار هم دارم.ومیترسم بدون مشورت پزشک هرچیزیو بخورم چون هم دیسک هم سوزش وهم بواسیر دارم.لطفن جوابو به ایمیلم هم بفرستین.ممنون ازراهنماییهاتون.  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، بررسی بیشتر نیاز است برای اینکه ببینید سوزش ادرار شما چه دلیلی دارد به دلیل آنکه پی ببرید بهتر می توانید راه درمان پیدا کنید، به جهت بواسیر ابتداء می بایست یبوست خود را برطرف کنید، و تنقیه روغن بنفشه ی طبی نیز بسیار کارساز است. 

با سلام وتبریک سال نو آیا امکان مشاوره ودرمان تلفنی برای شهرستانی ها امکان پذیراست؟ با تشکر

 شماره تلفن در صفحه اول گذاشته شده است. تا جایی که سواد و تجربه ی ما اجازه می دهد بدون دریافت هزینه به هموطنان مشاوره خواهیم داد. 

باعرض سلام ووقت به خیر .
21 سال دارم و بدنم موی فراوانی دارد. برای خلاصی از این موها چه پیشنهادی میکنید؟
 

اطلاعات داده شده کافی نیست، اما بدانید که رشد مو یکی از راههای دفع در بدن است، لذا سعی نکنید جلوی مسیر دفع بدن خود را بگیرید. 

سلام، ممنون از توجه شما، برای پسر شش ماهه ام سوال پرسیده بودم ولی متوجه نشدم کدام دارو برای سرماخوردگی و کدام برای اگزما است، دکتر گفته به خاطر آب دهانش دور دهانش دچار اگزما شده.ممنونم  

توصیه هایی که گفته شد انجام دهید اگر دانه های قرمز پس از یک هفته برطرف نشد مجدداً اعلام فرمائید. 

با سلام
من شنیدم کاسنی و شاتره برای صفراوی ها خیلی مناسبه.میخواستم بدونم عرقش رو باید استفاده کنم یا دم کرده گیاهش رو؟و اینکه اصلا چطوری این دو رو با هم مصرف کنم و چه زمان هایی و برای چه مدت؟و دیگه اینکه من قرص مخمر جو استفاده میکنمواستفاده همزمان این ها موردی نداره؟برای جای جوش هام که بعدا لک میشن درمانی هس؟مزاجم گرم و خشک هست.ممنووون ازتون
  

آماده سازی گیاهان دارویی به اشکال مختلف غلظت آنرا تغییر خواهد داد، پس اگر می خواهید دارویی که استفاده می کنید اثر بیشتری داشته باشد، بترتیب جوشانده، دمکرده و عرقیات تقسیم می شود. با قرص مخمر موافق نیستیم، به شما پیشنهاد می دهیم به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید.

من خانمی به سن 34 و پس از دادن آزمون مزاج شناسی مشخص شد که دارای طبع سوداوی هستم امسال احساس خستگی و سردرد و پا درد دارم خواهشمند است مرا راهنمایی کنید  
اگر غلبه ی سودا دارید به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 
سلام. اقای دکتر من با تست مزاج شناسی که در گوگل سرچ کردم به این نتیجه رسیدم که طبعم گرم وخشکه.سعی کردم به سوالاش درست جواب بدم.من به تازگی وارد سن 23شدم.قدم 59 1وزنم 53هست.کمی چاقی شکمی دارم. .دچار پرمویی به خصوص درساق پا زیرناف وران و کشاله ران هستم.در عوض موهای سرم کم پشت و نازکه.راه درمان چی هست؟ازمصرف عرق رازیانه به مدت 4ماه می ترسم.از اینکه چاق بشم یا جوش بزنم یا دچارسستی معده وتشنج عضلانی بشم می ترسم.اگه چای نعناع استفاده کنم موثره؟لطفا منو راهنمایی کنید.خواهش می کنم.  
به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید. 
سلام . خسته نباشید
من حدود 6 سال ازدواج کردم اوایل ازدواجمون همسرم در مورد روابط جنسیش خوب بود ولی الان اصلا تمایلی به رابطه داشتن نداره مگر خودم داوطلب بشم . و نزدیکی هم که میکنیم در حد 2 دقیقه نمیشه و زود ارضا میشه . میخواستم از شما راهنمایی بگیرم آیا میشه دارویی معرفی کنید که هم میل جنسیشو بالا ببره و زود انزالیشو رفع کنه .
و سوال دیگم اینه که من خودم مدت 1_2 سال شده که دهانم بو گرفته هر کار میکنم خوب نمیشه دندانپزشکی هم رفتم البته لثه هام یکخورده عفونت دارند ولی من با وجودی که مسواک هم میزنم اگر 1 دقیقه دهنم بسته باشه زود بو میگیره و احساس میکنم دهانم خشک شده . اگر لطف کنید و راهنمایی کنید ممنون میشم .
  
بهتر است همسرتان به طبیب طب سنتی مراجعه داشته باشند، بوی دهان گاهی می تواند از عفونت رحمی باشد یا دلایل دیگری از قبیل عفونت لوزه یا ... باید بررسی بیشتری شود. 
با سلام مدت 14 سال است که مدام عفونتهای رحمی می گیرم با فاصله کوتاه.به خصوص عفونت قارچی.حالا دیگر پماد و فلوکونازول تاثیر ندارد.به تازگی 2تا 3 روز مانده به پریود دانه های ریز دردناک که خارش هم ایجاد می کند در قسمت تناسلی می زنم .بعد از نزدیکی احساس سوزش دارم .آزمایش هم دادم نتیجه قارچ منفی بوده. ممنون میشوم راهنماییم کنید.  
دیگر پس از 14 سال باید پی برده باشید که در این سالها شما فقط شاخ و برگ ها را کوتاه کرده اید، ولی اگر می خواهید از شر این مشکل خلاص شوید باید ریشه را بخشکانید، اول در دوران عادت خود را نشوئید، از نوار بهداشتی و دستمال توالت و کاغذی استفاده نکنید، از تیغ استفاده نکنید، لباس های زیر خود را حتی اگر نو هستند هم آفتاب دهید، محل شرمگاهی و اطراف آنرا با روغن بنفشه طبی چرب کنید، پس از اولین دوره ی عادت که پاک شدید به مدت هشت شب، شب درمیان تزریق واژینال عسل 10cc هر بار داشته باشید؛ این موارد را تا دو دوره عادت رعایت کنید سپس اگر دانه ها و سوزش هنوز وجود داشت مجدداً اعلام کنید. 
با سلام. خسته نباشید.
من یک بار از شما درخواست برای تجویز نسخه ایی داشتم برای کاهش شنوایی و ممنونم که راهنمایی کرده بودید من طبق نسخه عمل کردم و از قطره زیتون و عسل و سرکه استفاده کردم اما تغییری صورت نگرفت.
میشه لطف کنید بفرمایید آیا راه درمان و نسخه دیگه ایی برای کاهش شنوایی عصبی وجود داره؟
و آیا میشه عصب از بین رفته گوشم درمان بشه؟
از شما استدعا دارم راهنمایی ام کنید, خیلی دارم اذیت میشم.
(وبازم عرضم به حضور که کاهش شنوایی من ناگهانی بود و اصلا نفهمیدم چرا اینجور شد.)
با کمال تشکر.
  
خب با توجه به اینکه گوش خود را بوسیله ی قطره های داده شده تمیز کرده اید و هنوز مشکل رفع نشده و خود شما هم اظهار می کنید که این موضوع بدلیل مشکل در عصب گوش است، لذا زالو درمانی را توصیه می کنیم. 
با سلام و خسته نباشید.ببخشید آقای دکتر خواهرم سوزش ادرار شدید داره و چون پریودم هست خیلی اذیت میشه.دکتر گفته مثانش ورم داره. زیر شکمش هم درد شدید داره.میشه بفرمایید چکار کنه دردش کمتر شه.مرسی 
بمدت سه روز پوست سفید هندوانه میل کنند. 
سلام/37 ساله ام دو ساله سرگیجه گرفته ام ستون فقراتم میلرزد و احساس میکنم زمین تکان میخورد یا فرش را از زیر پایم میکشند با اینکه از ممنوعات استفاده نمیکنم اول سوزش معده میگیرم وقتی سوزش زیاد شد حالت تهوع و سردرد شدید میگیرم تا به طور کامل بالا نیاورم حالم خوب نمیشود اول یک ماده بیرنگ ترش بعد ماده زرد و تلخ ودر اخر ماده قهوه ای سوزاننده بطوریکه احساس میکنم از گلو تا معده ام زخم شده و بعد 7تا10روز بعد همین حالت تکرار میشود رنگ پوستم گندمگون بود ولی حالا تیره شده کک و مک ولک زده وچروک شده است یبوست ندارم ولی بواسیر از حاملگی دارم قبلا بدنم همیشه سرد بود و اخیرا گرمی زیاد استفاده کردم گاهی گرم گاهی سرد میشود در ضمن فیبروم رحمی و زانو درد هم دارم لطفا راهنمایی ام کنید .متشکرم  
لطفاً آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 
سلام از اینکه به سوالات بدون هیچ چشم داشتی جواب میدید واقعن ممنونم.برادر من26سالشه ولاغراندام هست درطول سال ازاواسط فروردین تااواخر ماه مهر بطور وحشتناکی دچار ابریزش بینی میشه که مدام ازبینیهاش اب میاد وچشاش خارش داره وقرمز میشه وگلوش بشدت میخاره وبینیهاشم کلن کیپ میشه که نفس کشیدنشو سخت میکنه ومدام عطسه میزنه.خوردن قرصای ضدحساسیت یاغیره فایده نداره.وگاهی وقتا هم چون کشاورزیم مجبوره بره باغ البته باغم نره اوضاعش همینه اما یه ذره خفیفتر.ماتو اب وهوای خشک خراسان زندگی میکنیم.لطفن راهنمایی بفرماییدواگه ممکنه جواب رو به ایمیل بفرستین.باتشکر  
از اول اردیبهشت 3 بار به فاصله ی 25 روز یکبار یک حجامت عام انجام دهند. 
مادرمن47سالشونه وهمیشه ذهنش اشفته اس واصولن منفی باف هس ونگران بااینکه الان توزندگی مشکلی اصلن نداره وبچهاش همه سالم وخوشن اماچون گذشته ی تقریبن تلخی داشته وسالهاپیش دو برادرشو بانامردی ازدست داده وطی این 4سال اخیر هم پسر جوون برادر دیگش وپدر ومادر بخاطر کهولت سن...........اکثرن میگه که فلان خوابودیدم که مثلن اونایی که الان زنده نیستن تو خابشن یاادمیی ک تو ذهنش شاید باهاشون درگیری داشته .....که منو نگران میکنه .الان بمن گفته از شما بپرسم که چیکار کنه یا چی بخوره که الزایمر نگیره!!!!!!!!!!!بااین حرفاش ناراحت میشم که چرا انقد ذهنش درگیره وکاملن مشخصه که یک احساس شکست وافسردگی داره حتی یکبار گفت منوببرین دکتر اعصاب که من افسرده ام.مادرم خیلی اهل نماز ودعاس وهمیشه تسبیحش تو دستشه وذکر میگه.ازتون خاهش میکنم بگید چکار کنم براش .لطفن جوابو ب ایمیلمم بفرستین.مرسی  
به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنند. 
با سلام
من 31 ساله و 1.5 ساله متاهل. از 10-12 سال پیش یادمه لکه بینی داشتم. انواع قرصهای LD و یاسمین و مارولون و آمپولها جواب نداد. الان پریودم حدود 7-8 روزه و تا روز 13 -14 لکه بینی دارم. خواستم روش درمانی بهم معرفی کنین چون خیلی اذیتت میشم.
آیا عرق رازیانه مفیده ؟ ( یکی از دوستام استفاده کرده و راضی بوده. اما میگن برای زنان ممکنه توده در سینه داشته باشن و مضر باشه)
کی باید بخورم؟ بین دوره پریود ؟ و اصلا چی بخورم؟؟
من فاصله پریودهام منظمه البته از وقتی قرص خوردم فاصله پریودهام از 23 روز شده 18-19 روز
لطفا راهنمایی کنین...
ممنون
  
لطفاً از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 
باسلام. خسته نباشید تقریبا یک هفته پیش چندتا سوال پرسیدم اما هنوز جواب ندادید. لطف کنید جواب بدید. کد 201 هستم (خانم یوسفی)   
جواب سؤالات گذشته ی شما ارائه شده است. 
با سلام و احترام
چه جوری می تونم بعضی از محصولات گروه احیا گران طب ایرانی رو بخرم؟
با تشکر
  
نام محصولات مورد نظر خود را به شماره سامانه 10000297265180 پیامک کنید. 
نوزاد۳ ماهه دارم خیلی کم خوابه، مادربزرگم میگه قدیم برای درمان کم خوابی و بی خوابی نوزاد خشخاش رو دم میکردن قبل از خواب به نوزاد میدادن، چند روز پیش هم از عطاری پرسیدم این رو تایید کرد
لطفا نظرتون رو بگید و اگه تایید میکنید میزان مصرف رو هم بگید
  
دم کرده پوست خشخاش برای یک خواب راحت مؤثر است به شرط آنکه، این کار همیشگی شما نشود و زیاده روی نکنید. 
باعرض سلام وخسته نباشید
من دختری 24 ساله هستم وآزمون مزاج شناسی را انجام دادم نتیجه این بود که سرد مزاجم ودرجه سردی 2 از 4 است وبه لحاظ خشکی وتری متعادل ولی مزاجم غلبه بلغم حاد وغلبه سواداوی حاد است. من الان باید چکار کنم کارهای مربوط به رفع بلغم کنم یا سودا ؟ همیشه هم این سردرگمی در من بود که سوداوی مزاجم یا بلغمی چون اکثر خصوصیات هردوی این مزاجها را دارم لطفا بفرمایید چه کارهایی باید انجام دهم ؟ آیا میتوانم حجامت کنم؟
  
به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 
سلام من دارای طبع گرم وخشک صفراوی حاد و سوداوی حاد هستم ودارای مشکلاتی از قبیل یبوست ومشکل دفع تلخی دهان عرق بدبو پا درد در شب تا اول صبح خستگی مفرط خواب الودگی شدید حتی با خواب زیاد کم حوصله کم شدن حافظه ضعف اعصاب وافسردگی شدید افکار منفی دارم خرما عسل وگردونمی تونم مصرف کنم تمام بدنم گرمی میشه ایا عمل به نسخه صفرا کافیه ؟ نوره محلی و سفیداب محلی رو چطور تهیه کنم؟ میشه سفیداب صنعتی به جای محلی استفاده کنم؟ تشکر  
به نسخه ی صفرا یکماه عمل کنید، طرز تهیه نوره و سفیدآب را از طریق گوگل سرچ کنید. 
سلام و خسته نباشید.طبق دستور شما من رژیم دفع صفرارو گرفتم نزدیک یک ماه اما امروز بازم آفت زدم!که یکیش که رو زبونمه انگار با چاقو یه تیکه ازش برداشتن و روش آفت نسبتا بزرگو دردناکه! دقیقا یک هفته بعد از تموم شدن پریودم مثل همیشه که اینطوری بوده!واقعا خسته و داغونم دیگه.به نطرتون چکار کنم؟  
اگر غلبه ی صفرا ی شما از بین رفته است می توانید به دستورات سودا عمل کنید، معمولاً وقتی غلبه ی صفرا و سودا توام بوجود می آید و علائمی از قبیل آفت حتی با از بین رفتن صفرا ایجاد می شود نشانه ی صفرای سوخته که همان سودا است، می باشد؛ لذا آزمون مجدد بدهید اگر غلبه ی صفرای شما از بین رفته بود نسخه ی سودا را عمل کنید، در ضمن وقتی آفت می زنید، با انگشت کمی رب انار را روی آفت بگذارید و کمی فشار دهید. 
باسلام
منظوراز طزریق واژینال عسل، همون عسلی که برای خوردنه هست؟
چطورتماس بگیریم برای روغن کوهان شتر؟
  
عسل طبیعی مناسب تزریق واژینال است. برای تهیه محصول، نام محصول و تعداد و آدرس دقیق پستی و کد پستی را به شماره سامانه 10000297265180 ارسال فرمائید. 
سلام آقای دکتر من دوباره تست مزاج شناسی دادم و نتیجش بر خلاف انتظارم این شد:
مزاج فعلی شما گرم و خشک است.
درجه گرمی : 1 از 4
درجه خشکی : 1 از 4
مزاج شما غلبه بلغم حاد دارد.
مزاج شما غلبه صفراوی حاد دارد.
مزاج شما غلبه سوداوی حاد دارد.
فک کنم کل سیستم بدنم بهم ریخته!حال و روز خیلی بدی دارم!اینم بگم که بعد از اینکه رژیم دفع صفرام تموم شد یکم کاجی خوردم که زیره ورازیانه داشت!به نطر شما چه راه سریعی هست که درمان بشم؟چون سرماخوردم رب انار که میزنم به آفتم سرفه های شدید میگیرم!به نظر شما حجامت کنم زورتر خوب میشم!یا رژیم آش جو بگیرمو دیگه هیچی نخورم!؟
ممنونم که جواب کامل میدین.
  
یک حجامت عام انجام دهید و همزمان یک حجامت پشت گوش، سپس تا سه روز، روزی یک لیوان ترنجبین با خاکشیر میل کنید، سعی کنید در این سه روز گرمی جات مثل کاچی نخورید، پس از آن جوشانده سودا که در نسخه ی سودا هست را با جدیت استفاده کنید، نگرانی به خود راه ندهید، وقتی چند غلبه ی طبع ایجاد می شود این قبیل مشکلات گریبانگیر فرد می شود، صبر و تحمل خود را از دست ندهید و سعی در تعادل طبع خود داشته باشید؛ اگر بتوانید آش سلامتی را هم اجراء کنید مفید و مؤثر است. 
مرسی که راهنماییم کردین.فقط میخواستم بپرسم حجامت پشت گوش چطور انجام میشه؟چون مادرم میخواد برام انجام بده.حجامت عام هم بین دو کتفه؟و اینکه ترنجبین و خاکشیر رو بجوشونم بعد مصرف کنم؟
و اینکه مواد لازم واسه جوشانده سودا رو میتونید برام بفرستید؟هزینش چقدر میشه و چطور بپردازم؟بینهایت ازتون ممنونم...
  
به فردی که حجام باشد مراجعه کنید، جوشاندن ترنجبین و خاکشیر لزومی ندارد، برای تهیه جوشانده سودا، نام محصول و آدرس پستی خود را به شماره سامانه 10000297265180 پیامک کنید. 
با سلام و عرض ادب خدمت شما .من 29 سال دارم ومتاهل .از 15 سالگی بدنم شروع به رشد موهای زائد کرد البته فقط کشاله های ران .وساق پا وزیر بغل و بین پا .صورت وزیر چانه من کاملا طبیعی هستند .یک بار به دکتر پوست مراجعه کردم ایشون دارویی به من دادند کمی بهتر شدن اما همچنان رنج میبرم از پرمویی وپیش همسرم موذب هستم .کاملا پاهای من مثل مردهاست .3سال هستش که مومک میندازم اما اذیتم میکنه وقتی مو میخواد رشد کنه خارش شدید دارم تا حدی که زخم میشه پاهام و بعد هم که زخمها همه شده لک .نمیدونم چه کنم .تیغ هم نمیتونم استفاده کنم چون فرداش درمیاد وهمین وضع رو داره .خواهش میکنم راهی جلو پام بزارید .تشکر .در ضمن من تازه با این سایت آشنا شدم ونمیدونم چطور باید طبعم رو بدونم .  
بهتر است ابتداء از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 
با سلام و وقت بخیر
مزاج فعلی من سرد و خشک است.
درجه سردی : 2 از 4
درجه خشکی : 1 از 4
مزاج من غلبه سوداوی حاد دارد.
این نتیجه تست مزاج شناسی بنده است. من 32 سال دادم و تصمیم به بارداری در یکی یا دو ماه اینده دارم.
صورتم به تازگی جوشهای بزرگی میزند با اینکه خوراکی هایم زیاد فرقی نکرده است.
لطفا بفرمایید قبل از بارداری اصلاح مزاج لازم است؟ باید چه اقدامی انجام بدهم.؟ ممنونم از شما که حقیقت طب را اشکار میکنید و ملت را از دسیسه های اجنبی اگاه میکنید
به امید تعجیل در فرج امام زمان و روزی که مسلمانان پیشرو در همه علوم باشند
  
بله بهتر است قبل از اقدام به بارداری در بدن خود و همسرتان تعادل طبع ایجاد شود. حضرتعالی با توجه به اطلاعاتی که داده اید، به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 
باسلام دوساله ک ازدواج کردم بیماری واریکوسل داشتم عمل کردم اما جواب نگرفتم.بنظر شما چکار کنم  
بهترین و مؤثرترین درمان که در طب سنتی جهت درمان واریکوسل توصیه شده است، زالو درمانی می باشد. 
با سلام و عرض ادب خدمت شما .من 29 سال دارم ومتاهل .از 15 سالگی بدنم شروع به رشد موهای زائد کرد البته فقط کشاله های ران .وساق پا وزیر بغل و بین پا .صورت وزیر چانه من کاملا طبیعی هستند .یک بار به دکتر پوست مراجعه کردم ایشون دارویی به من دادند کمی بهتر شدن اما همچنان رنج میبرم از پرمویی وپیش همسرم موذب هستم .کاملا پاهای من مثل مردهاست .3سال هستش که مومک میندازم اما اذیتم میکنه وقتی مو میخواد رشد کنه خارش شدید دارم تا حدی که زخم میشه پاهام و بعد هم که زخمها همه شده لک .نمیدونم چه کنم .تیغ هم نمیتونم استفاده کنم چون فرداش درمیاد وهمین وضع رو داره .خواهش میکنم راهی جلو پام بزارید .تشکر .طب من مزاج فعلی شما خشک است.
به لحاظ سردی و گرمی متعادل.
درجه خشکی : 4 از 4
مزاج شما غلبه سوداوی حاد دارد.
  
به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 
سلام خسته نباشید پسر من سه سال وهفت ماه است و سینوزیت داره و شبها به دلیل اینکه نمیتونه خوب نفس بکشه مرتب بیدار میشه همیشه (چهارفصل) احساس گرما میکنه پوست بدنش گندمی صورتش سفید وتپل استخوان بندی متوسط فوق العاده بد غذا لبنیات و میوه اصلا مصرف نمی کنه برای درمان سینوزیت باید چکارکنم در ضمن کم توجه وپرخاشگر هم هست برای این مشکل چکارکنم؟  
هفته ای دو شب بخور مرزنجوش به مدت دو دقیقه بدهید و پس از آن عطوس داخل بینی ایشان بدمید. 
زنی 48 ساله هستم دررحمم سه تا فیبروم دارم که باعث خونریزی شدید شده است از ماه قبل که پریود شدم خیلی شدید بود که باامپول پرژستورن کم شد ولی بند نیامد باقرص مدرکسی بند امد ولی باقطع قرص خونریزیم شروع شده 5 روز اول کم بود ولی حالا شدید شده 4 روز است که شدید شده رازیانه عرقش وجوشاندهاش را مخورم ولی تاثیر نداره لطفا راهنمایم چه بخورم تا خوب بشوم با تشکر  
در مسئله ی فیبروم ملاک خونریزی یا عدم خونریزی نیست، کاری که باید انجام دهید این است که ابتداء تعادل طبع در بدنتان ایجاد کنید سپس زالو درمانی بفرمائید تا زمان ریشه کن شدن، در غیر اینصورت توسط عمل جراحی یا کورتاژ بسته به تشخیص پزشک باید با فیبروم مبارزه کنید. 
سلام خسته نباشید .خواستم بدونید اصلا از نوع پاسختون به سوالام خوشم نیومد من 2 بار از شما سوال پرسیدم اما جواب شما به پاسخ سوال من ربطی نداشت.شما یک کلمه به سوال من جواب دادید که به نسخه سودا عمل کنید خوب چه کاریه مگه خودم بیسوادم وقتی دیگه بدونم طبعم چیه دستورالعمل همون طبع رو اجرا میکنم دیکه چه لزومی داشت با شما مشورت کنم. اگر قراره پاسخ به سوالی داده بشه لطف کنید کامل پاسخ بدید.من که راضی نبودم .به هر حال موفق باشید .اصلا قصد بی احترامی نداشتم و صرفا رک وراست نظرم رو بیان کردم .اگر چه مشکلم حل نشد .پاینده باشید  
با تشکر از اینکه ما را لایق می دونید و بی پرده و با صداقت حرفهاتون را با خدمتگذاران خودتون مطرح می کنید، این موضوع را حتماً می دانید که از منظر طب سنتی تمام  بیماریها منشاء در عدم تعادل طبع دارد، وقتی شما برخی از مشکلات را مطرح می کنید و جواب این است که به فلان نسخه عمل کنید، به این معناست که اگر غلبه ی طبع خود را برطرف کنید مشکل شما برطرف خواهد شد و چنانچه پس از انجام دستورات، علائمی باقی بود مجدداً گزارش خواهید کرد، از طرفی دستورات مربوط به غلبه ی طبع در یک نسخه ی کامل و جامع در وبلاگ گذاشته شده و دیگر نیازی نیست یک یک همان دستورات را برای همه سؤال کنندگان مطرح کرد و دیگر اینکه اکثر مراجعین به وبلاگ این موضوع را نمی دانند لذا اینگونه راهنمایی می شوند، امیدواریم از ما راضی شده باشید. 
با سلام : بجای عرق دارچین (توصیه شده در نسخه سودا) امکا نش هست از دمکرده استفاده کرد ؟ یا از عرق دارچین لاریس ؟ در تهیه جوشانده گل ارمنی چطور باید استفاده کرد ؟ با تشکر  
دمکرده دارچین قوی تر است نسبت به عرق آن، بسته به طبع شماست اگر سردی زیاد قالب است مس توانید از دمکرده آنهم استفاده کنید. اگر منظور جوشانده ای است که در نسخه ی سوداست، دستور تهیه آن همانجا وجود دارد. 
با سلام بینهایت از راهنماییهاتون ممنونم.خواهرم یک میوم ساب سروزال داره که اندازش 45در 35 میلیمتره.پریودش تا یک ماه پیش منظم بود ولی اینبار لکه بینی داشت چند روز بعد خونریزیش شدید شد.درد خیلی شدیدی ام داشت.تازه ام ازدواج کرده.قبلا یکم سایزش کوچیکتر بود الان بزرگتر شده.
نتیجه آزمون مزاج شناسی این شد :
مزاج فعلی شما سرد است.
درجه سردی : 1 از 4
به لحاظ تری و خشکی متعادل.
مزاج شما غلبه دم حاد دارد.
بازم لطف کنید و راهنماییم کنید.
  
به ایشان فصد بهاره توصیه می شود و زالو درمانی برای از بین رفتن میوم مناسب است. 
من به خاطر رابطه مقعدی الان دچار بی اختیاری باد شکم شدم به طوری که مکرر از مقعد من بوی بدی می اید و اصلا قطع نمیشه ومواقعی که استرس دارم این بو زیاد میشه لطفا راهنمایی فرمایید.  
از نزدیکی از راه مقعد با جدیت پرهیز کنید و مقعد را شبها با روغن بنفشه طبی چرب کنید. 
با عرض سلام سوالی داشتم تورابخدا کمکم کنید دقیقه ای نیست که به آن فکر نکنم و تقریبا زندگی ام را مختل کرده خواهش میکنم پاسخ را برایم ایمیل کنید من دختری 19 ساله ام ازسوم راهنمایی که اولین پریود را داشتم بعد از آن با فاصله های خیلی طولانی پریود میشدم مثلا هر 4 یا 6 ماه یکبار بلغمی مزاجم (سردوتر )و تاحالا خیلی دکتر رفتم گفتند تخمدان کمکاروپلی کیستیک داری متفورمین مصرف کردم حدود 7ماه ولی هنوز هم مرتب نشده حدود 10کیلو وزن هم کم کرده ام و الان حدود 58کیلووزن دارم خیلی ازنازایی میترسم تمام فکرو ذهنم مشغول مشکلم هست بسیار استرسی ام و با تلاش بسیار موفق به رفع استرس هم نشدم دستانم هم مداوم عرق میکند التماس میکنم به من درا سرع وقت کمک کنید  
ابتداء مطمئن شوید که غلبه ی طبع شما چیست، اگر سردی بر شما غلبه داشت، گرمیجات میل کنید و از سردیها دوری کنید، روزی یک استکان عرق رازیانه صبحها و یک استکان عرق بومادران شبها میل کنید، روزی یک استکان عرق دارچین میل کنید و خود را مرتب کنترل کنید، نگرانی و استرس مشکل شما را حادتر می کند پس نگرانی به خود راه ندهید. 
باعرض سلام وادب.من دختری 27ساله هستم.رنگ پوستم سبزه است ولی رنگ پوست صورتم خیلی تیره تر از پوست بدنم هست،علاوه بر اون کدر هم هست،این مساله خیلی مرا رنج میدهد،لطفا مرا راهنمایی کنید.  
لطفاً آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 
سلام.من دوسال پیش دچار بواسیر شدم واهمیت ندادم بعد از مدتی بواسیر خوب شد ولی الان چند ماه است دچار فیستول مقعد شده ام و مدام ترشحات چرکی وگاهی خون می اید .لطفا برای درمان فیستول روغن یا پمادی را معرفی کنید . در ضمن مزاج من سردوتر است.  
بمدت دو هفته دمکرده برگ سنا و گل سرخ روزی یک لیوان میل کنید، با روغن بنفشه مقعد خود را چرب کنید. 
سلام پسر من 3 ساله هست. مشکل ریه داره یعنی وقتی سرما می خوره خس خس داره و ... دو بار هم بستری شده. هنوز نمی تونه کنترل ادرار و مدفوع داشته باشه. خیلی دیر به حرف افتاد الان هم خیلی کم می تونه صحبت کنه.خیلی هم خجالتیه. من چند روزه گذاشتمش مهد کودک که هم زبون باز کنه و هم اجتماعی بشه اما در همان روزهای اول کرمک گرفته... من هنوز برای کرمک دکتر نبردمش. اما از اطلاعات سایت فهمیدم بلغمی تزاجه و در ضمن عاشق شیر و ماست و دوغ و برنج است. غصه گرفتم که چیکار کنم؟  
بهترین راه حل این است که ایشان را نزد یک طبیب حاذق طب سنتی ببرید. 
باعرض سلام وخسته نباشید من پسری 23ساله هستم من در2سال گذشته ازقرص های چاقی دکتر جیمز که در ماهواره تبلیغ میشدمدت یک هفته مصرف کردم ودچار لاغری صورت و چهره ام تغییر کرد که انگار مردی 50ساله هستم ومصرف دارو رابلافاصله قطع کردم ولی هنوز صورتم به حالت اول برنگشت ازمایش خون وادرار هم دادم که جوابش خوب و نرمال بود واز شما خواهشمندم که من را راهنمایی کنید متشکر  
شما غلبه ی طبع پیدا کردید، غلبه ی طبع خود را پیدا کنید و آنرا برطرف کنید و اگر نزد طبیب طب سنتی بروید بهتر است. 
سلام
..من 45ساله دارای طبع سردو خشک هستم و سودایی...دوست دارم صورتم چاق شود و زیر چشمانم خیلی گود است ممنون میشم راهنمایی بفرمایید در ضمن من نمیدانستم پرسشمو کجا بنویسم شرمنده
  
به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 
سلام و خسته نباشید.
میخواستم بپرسم حتما باید حجامت عام و حجامت پشت گوش رو همزمان انجام بدم؟ چون امروز بعدازظهر نوبت گرفتم واسه حجامت ولی از حجامت پشت گوش میترسم!میتونم فقط عام رو انجام بدم؟و اینکه همین یه نوبت حجامت کافیه یا باز انجام بدم؟و یه پماد سیکالفیت که ترمیم کننده زخمه دارم میشه بعد از حجامت ازش استفاده کنم که جاش نمونه؟ بینهایت ازتون ممنونم و همیشه دعاتون میکنم..
  
حجامت پشت گوش بسیار ظریف و بدون بادکش است و ترس شما بی مورد است. نیازی به استفاده از پماد نیست روی محل حجامت با عسل پانسمان کنند و دو روز شستشو ندهید. 
سلام.
دختری هستم 26 ساله. من نمیتونم از روی خصوصیاتی که گفته میشه مزاجم رو تشخیص بدم میخواستم لطف کنید بگید مزاج من چیه و چه چیزهایی رو باید مراعات کنم.
من موهام خرمایی تیره هست و نه خیلی لخته و نه خیلی مجعد. خوابم بد نیست. شب اغلب به راحتی خوابم میبره و حداقل تا ساعت 8 صبح به راحتی میخوابم. البته اگر کاری نداشته باشم تا 10 هم میتونم بخوابم. دهانم بدبوست و موقعی که از خواب بیدار میشم دهانم بدمزه است. عاشق شیرینی جات و کیک ها به خصوص شیرینی و کیک های کاکائویی هستم و کاکائو هم خیلی دوست دارم. خرما هم خیلی دوست دارم. علاقه ای به گوشت ندارم. به ترشیجات هم علاقه ای ندارم. خیلی ماست دوست دارم.اغلب خیلی زود به زود گرسنه ام میشه و مجبورم مداوم بخورم. به خصوص این که در روز خیلی بدنم شیرینی میطلبه. اغلب بی حال و حوصله ام و حوصله انجام کاری رو ندارم.حافظه خوبی ندارم. بی دقت هستم. خلط پشت گلو همیشه دارم که فکر میکنم سینوزیته و با مراجعه به پزشک و درمان های آنتی بیوتیکی هم خوب نشده.عرق هم به نسبت زیاد میکنم و عرق هام هم بدبوست و زیر بغلم یه دو سالی هست که خارش میگیره مخصوصا زمان هایی که گرمم میشه و عرق میکنم به طوری که با خاروندنش حالت اگزما پیدا میکنه و مجبورم برای خوب شدنش از پمادهای کورتون دار استفاده کنم مثل تریامسینولون . گرمایی هستم و گرمارو دوست ندارم وزمستان و هوای سرد رو ترجیح میدم.. اعتماد به نفس بسیار پایینی دارم و این یکی از مشکلات بسیار بزرگ منه به طوری که توان نه گفتن به بقیه رو ندارم. به گفته دیگران پوستم سفیده ولی من خودم رو با افراد سفید که مقایسه میکنم احساس میکنم پوستم روشن هست اما کمی هم رنگدانه های زرد داره. یه مدتیه که جوشهای زیرپوستی میزنم. خیلی عصبانی نمیشم و اغلب با بقیه مدارا میکنم .
اگه لطف کنید و علاوه بر تعیین مزاج بنده، راهکارهایی برای جلوگیری از خارش زیر بغل و افزایش اعتماد به نفس و درمان سینوزیت بدید ممنون میشم.(لطفا ایمیل بفرمایید)
  
هر چند اطلاعات جامعی ارائه ندادید، اما بنظر میرسد شما بلغمی مزاج باشید، پس از بررسی دقیق تر مصرف منضج و مسعل بلغم و رعایت پرهیزات آن به شما توصیه می شود. 
سلام خسنه نباشید من باید یکماه از نسخه صفراویها استفاده کنم در یکماه فقط باید مواد غذایی نامبرده را استفاده کنم یا میتونم از ماهی میگو بستنی و فالوده هم مصرف کنم؟ انار جایگزین داره ؟چون فصلش گذشته حجامت پشت گوش رو فقط یکبار انجام بدم یا فاصله زمانی خاصی داره؟ ازبردباری شما در مقابل سوالات من تشکر میکنم خدا قوت موفق باشید  
استفاده از موادی که فرمودید به شرط آنکه طبیعی باشند بلامانع است، رب انار یا زرشک می تواند جایگزین انار باشد، حجامت پشت گوش یکبار کافی است. 
باسلام وخسته نباشید من درمورد لکه های قهوه ای که به طور ناگهانی دراطراف کمر و زانو ایجادشده بپرسم ایا درمانی هست با تشکر  
می بایست غلبه ی طبع خود را مشخص فرمائید. 
سلام و ممنونم که با حوصله جواب سوالامو میدین.امروز حجامت کردم.میخواستم ببینم حالا باید چه چیزایی نخورم؟ترنجبین و خاکشیرم شروع کردم.  
پس از حجامت بهتر است از ماست، خیارشور، آبلیمو، آبغوره، کله پاچه، تخم مرغ و غذاهای چرب استفاده نکنید.  
سلام
در مورد پرسش من که گفتم زیر چشمام گود و لاغر سودایی هستم چه کنم صورتم چاق شه فرمودید قسمت سوداوی رو بخونم ولی شرمنده قبلا و بارها و بارها خوندم چیزی از چاقی صورت و گودی زیر چشم نداشت شرمنده اگر راهی است بفرمایید اگر نه که بگویید راهی نیست ...ممنون
  
مشکل شما غلبه ی سوداست که موجب لاغری و ایجاد رنگ تیره در صورت و بدن می شود، لذا اگر به نسخه ی سودا عمل کنید مشکلات شما بتدریج برطرف خواهد گردید. 
درمان دارویی داشتم جواب نگرفتم مزاج خشک طبع متعادل درجه خشکی2 به 4مزاج سوداوی حاد صدای گوش من الان سی روز هم ادامه دار است و قطع نشده تزریق داخل گوش هم داشتم لطفا بگویید درمان دارد یا خیر و شنوایی من برمیگردد و این صدا قطع میشود  
صدای گوش از عوامل مختلفی ایجاد می شود، که یکی از عوامل اصلی غلبه ی طبع است، لذا بهتر این است با انجام نسخه ی سودا اول غلبه ی سودا را برطرف فرمائید. 
با سلام باتشکر از جواب سوال قبلی من گفته بودم سه تا فیبروم در رحمم دارم و48 سالم هست وخونریزیم بند نمیاید شم گفته بودید باید اول به تعادل طبع برسید من نمی دانم چه کاری باید انجام بدهم لطفا مرا راهنمایی کنید  
ابتداء از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید.پدرم 79 ساله است پارکینسون دارد دوبار با فاصله کم سکته کرده وقتی غذا می خورد سکسکه می کند وزرد اب بالا می اورد لطفا راهنمایی کنید
توصیه می شود به طبیب حاذق طب سنتی مراجعه فرمائید.
با سلام با تشکر از راهنمایی شما ازمون مزاج شنناسی من سرد وخشک است درجه سردی2از4درجه خشکی 2از4ومزاج من غلبه صفراوی حاد دارد ازمایش خونم کلسترولم 44تا بالا است درسونوگرافیم نوشته شده رحم بااندازه طبیعی واندومتر به قطر11 میلیمتر چندین میوم هیپواکو درسوب سروزال خلفی به قطر 10/5و12/5 میلیمتر ویک میوم 10 میلیمترب میومتر قدامی با اثر فشاریروی اندومتر دیده می شود تخمدانها ابعاد نرمال دارند درشترین فولیکول در تخمدان چپ وبه قطر26 میلیمتر دیده شدهباتشکر از راهنمایی شما
به مدت یکماه به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید و برای زالو درمانی به طبیب مراجعه بفرمائید.
با سلام من 23 سال دارم طبع من صفراوی است میخواستم یک نسخه برای درمان و رفع لاغری صورت با توجه به طبع من بدهید با تشکر وسلامتی شما دکتر گرامی
به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید.
با سلام و تشکر از وبلاگ مفیدتون.امیدوارم که جواب سوال من رو هم بدین چون واقعا خسته شده هام از این وضعیت.دختری 30 ساله هستم و حدود 2 سالی است که جلوی چشمانم خصوصا چشم چپ لکه های تیره رنگی حرکت میکنند و با حرکت چشمم جا به جا می شوند به پزشک مراجعه کردم گفتند چشمتان سالم است و این مورد درمانی ندارد.خواهش میکنم راهی به من نشان دهید واقعا تحمل چنین چیزی مشکل است .پیشاپیش تشکر میکنم
چند شب از قطره عسل در هر چشم دو قطره بچکانید، اگر بهبود حاصل نشد برای زالو درمانی به طبیب مراجعه کنید. 
سلام استاد خسته نباشید.من قبلا درباره نزدیکی دردناک و عفونت رحم که داشتم پرسیدم و شما تزریق عسل و بعد روغن بنفشه طبی و آفتاب دادن رحم را تجویز کردید من با توصیه شما بهتر شدم .میخواستم بپرسم موقع پریود سوزش بیرون رحمم خوب میشه ولی با اتمام پریود باز درد و سوزشم شروع میشه باید چکار کنم ؟با تشکر  
از نوار بهداشتی استفاده نکنید و در دوران عادت خود را نشوئید. 
پدرم 79سال داردودو بار به فاصله چند روز سکته مغزی کرده ویک ماه در بیمارستان بستری بود پارکینسون هم داردبرای بهبود وضعیت او چه دستور تغذیه ای باید رعایت کرد  
قبلاً هم به این سؤال پاسخ داده شده ایشان را می بایست حضوراً نزد یک طبیب طب سنتی ببرید تا ایشان را معاینه و مزاج ایشان را مشخص نمایند. 
من سودای شدید دارم و رماتیسم دارم چند سوال به صورت تلفنی و مستقیم دارم .اگرمانعی ندارد شماره خود را به من بدهید.مرسی ممنون  
در صفحه ی اول وبلاگ شماره تماس گذاشته شده است. 
باسلام دختری هستم 20ساله یک کیست 5 سانتی درتخمدان سمت راستم است با تجویز دکتر قرص جلوگیری یاسمین به مدت دوماه مصرف مکنم کستم. هشت سانت بوده که الان 5 سانت شده دکتر گفته زیاد کوچک نشده به من قرص مد فرمین هم داده که روزی یکی بخورم مزاج فعلی من 
گرم است درجه گرمی3از4 به لحاظتری وخشکی متعادل لطفا مرا راهنمایی کنید چه کاری انجام بدهم که این کییت از ببن برود با تشکر از شما
  
یک شماره تلفن ارائه دهید تا با شما تماس حاصل شود. 
با سلام
من در زمان بچگی پوستم سفید بود ولی بعد از بلوغ سبزه و گندمگون شدم و الان 27 سال سن دارم
خیلی زجر می کشم که پوستم تیره شده تو رو به خدا بگین من چه کار کنم؟
چی بخورم چی نخورم؟
فقط خواهشا نگین به نسخه سودا مراجعه شود.  
ببخشید با عرض پوزش من همون خانومیم که 5 دقیقه پیش راجع به تیرگی پوستم کامنت گذاشتم
می خواستم بگم که گاهی اوقات پوستم سفید وگاهی اوقات بدرنگ و زرد وتیره می شود.
معمولا بعد از حمام پوستم 2-3 درجه روشن تر می شود وهمچنین زیر بغل و تناسلی هم همیشه تیره تر از پوستم می باشد.خواهشا کمکم کنید فقط نگید که به نسخه هاتون مراجعه کنم.
در ضمن خوردن اسفند چه فوایدی دارد؟ایا به لاغری و تیرگی پوست کمک می کند.
انشا اله از زندگیتون خیر ببینید.  
راستش ما بدلیل اینکه طبق متون و دستورالعمل های طب سنتی عمل می کنیم غیر از دستورات طب سنتی راه دیگری بلد نیستیم که ارائه کنیم، نمی دانیم انتظار شما از ما چیست؟! اما تا آنجا که تجربیات و مطالعات ما نشان می دهد بروز چنین مشکلاتی در بدن ناشی از غلبه ی طبع است و راه آن رفع غلبه ی طبع و ایجاد تعادل طبع است. 
با سلام پدرم 79 سال دارد دربیمارستان زخم بستر گرفته چگونه درمانش کنیم وبعداز اجابت مزاج جه جوری اونو بشوریم تازخمش بدتر نشود وچند وقت طول می کشد تابهبود پیدا کند  
اگر زخم بستر عفونت دارد، زخم را با سرم شستشو تمیز کنید و با مخلوط عسل و نمک پانسمان کنید. و اگر عفونت ندارد با مخلوط عسل و روغن زیتون پانسمان کنید. 
با سلام
مدتی می باشد که پوست اطراف دو چشمم دچار خارش های نسبتا زیادی می شود که با خارش ان پس دور چشم دچار پوسته پوسته شدن می شود و بعد از چند ساعت جای خارش کمی متورم می شود به چشم پزشک که مراجهعه کردم یه پماد با نام بتامتازون داد که موقتی درمان می کنه و بعد از مدتی دوباره خارش ها شروع می شود .
آیا در طب سنتی راهی برای خلاصی این مشکل هست‌؟
با تشکر
  
فعلاً با روغن بنفشه طبی محل را چرب نگه دارید، و برای درمان قطعی غلبه ی طبع خود را مشخص فرمائید. 
با سلام
خانمی 24 ساله با مزاج سرد و تر هستم، وزن 55، به مدت چند ماه میشه که دل دردم، و این درد وقت راه رفتن برام ایجاد میشه و هر وقت استراحت کنم و آرام یکجا بشینم هیچ دردی ندارم، درد در قسمت ناف و به پایین ایجاد میشه و پخش میشه، درد با وقفه هست و هر یک چند ثانیه آرومه و دوباره درد پخش میشه، میخواستم بدونم علتش چیه و چطوری میتونم درمانش کنم؟
البته باید بگم که آزمایش دادم و گفتن که میکروب جاردیا هست و داروهای مختلفی مصرف کردم که هیچ تأثیری نداشت ، به دکترای مختلفی مراجعه کردم اما هیچ کدوم نتونستن دردم رو دوا کنن.
سوال دومم این هست که مادربزرگی دارم که مدت 30 سال میشه که با خودش حرف میزنه، اصلا آرامی نداره و شب و روز با خودش حرف میزنه، البته اگه باهاش حرف بزنی حواسش هست و جوابتو میده و حافظه اش هم خیلی خوبه و خاطرات گذشته رو به خوبی یادآوری میکنه اما این مشکل رو داره و همه از دستش کلافه شدن چون شبا با صدای خیلی بلند با خودش حرف میزنه و انگار یه چیزایی رو می بینه البته این حدس خودمه هاا، میخوام بدونم راه حلی برای مشکل ایشون و خوب شدن دائمی اش هست یا خیر؟ به دکترای اعصاب زیادی مراجعه کردیم و با داروهایی که دادن هیچ نتیجه ای حاصل نشده که هیچ بدتر باعث گیج و منگ شدن و باد کردن بدنش شده با مصرف داروها، سنش بالاست، اگه جوابم رو بدین یه دنیا ممنون میشم
  
روزی یک لیوان شربت زعفران و عسل میل کنید، روزی یک لیوان دمکرده برگ سنا با گل سرخ صبحها میل کنید. 
باید مزاج مادر بزرگ خود را مشخص فرمائید. 
با سلام وخسته نباشید
من خانومی هستم که دیروز راجع به پوست کامنت گذاشتم می خواستم بگم که کم کاری تیروئید هم دارم آیا تیرگی پوست ناشی از این مشکل نیست؟ جهت درمان و تنظیم تیروئید باید چه کارهایی را انجام دهم
با تشکر
  
هرچند شما فرموده بودید این را نگوئیم! ولی بدانید که درمان شما در انجام نسخه ی سوداست. 
با سلام
سرماخوردگی پسر من تقریبا خوب شد اما امروز متوجه شدم دوباره صورتش دونه زده و خشک شده. آیا روغنی نیست که این مورد را درمان کند در ضمن پسرم خیلی گرماییه برا همین آیا حجامت براش خوبه. من روغن بنفشه می خوام چه جوری تهیه کنم؟ نمایندگی تو شیراز ندارین؟ممنونم  
روغن بنفشه مناسب است، اگر به حجام مراجعه کنید به شما خواهند گفت که حجامت برای شما مناسب است یا خیر، برای تهیه محصولات احیاگران نام محصول و تعداد را به شماره سامانه 10000297265180  پیامک کنید. 
با سلام یه سوال داشتم. من صابون اصل از نمایندگی دکتر روازاده در شیراز تهیه کردم. اما چون آب اینجا گچ داره صابون روی مو رسوب میکنه و بسیار بد حالت میشه. آیا شما برای این مشکل راه حلی بکار برده اید؟
ممنونم
  
پس از صابون زدن با محلول آب و سرکه سرتان را بشوئید. 
با عرض سلام و خسته نباشید.
من حدود6 ماه هس که از ابتلا به عفونتم میگذره،سری اول رفتم پیش ماما بهم دارو و پماد داد،یه 2-3هفته ای خوب بودم اما دوباره عود کرد،خلاصه تا الان که فروردین93هس من4بار رفتم پیش ماما،تا داروهاشونو مصرف میکنم خوبه اما باز عود میکنه.توروخدا بگین چیکار کنم؟الان2شبه که تزریق واژینال عسل انجام میدم اما هنوز سوزش و خارش هم تو دهانه وازن و هم بقیه قسمتای بیرونی دارم!
  
از نوار بهداشتی استفاده نکنید، در دوران عادت خود را نشوئید، از تیغ استفاده نکنید، پس از اولین ماهیانه که پاک شدید، بمدت هفت شب، شب در میان تزریق عسل 10cc هربار انجام دهید، شرمگاهی را حمام آفتاب بگیرید و با روغن بنفشه طبی چرب کنید. 
باسلام
دختری هستم 23ساله طبق ازمون شمافهمیدم که طبعم گرمه من در دوران کودکی بسیار باهوش بودم حتی در دوران تحصیلم همیشه جز شاگردای زرنگ بودم وحافظه قوی داشتم اما الان چندماهیه که دیگه حافظم یاری نمیکنه شدیدا دچاره فراموشی شدم در حدی که همه کارامو قرارام یادم میره چهره ها تو خاطرم نمیمونه حتی وقتی تاکسی سوار میشم یادم میره کرایه دادم یانه همش یادم میره درو قفل کردم یا نه از لحاظ روحی مشکلاته زیادی داشتم و درگیری فکریم یه مدت زیاد بود ولی خدارو شکر الان درگیری فکری ندارم وکاملا ارومم من همیشه درس و سره کلاس یاد میگرفتم اما الان هر جزورو صدبار مرور میکنم و بازم یادم نمیمونه الانم زمان امتحانا نزدیکه ومن واقعا نگران وضعیتم حس میکنم به زودی دچار الزایمر میشم چون روز به روز دارم بدتر میشم خواهش میکنم راه حلی ارایه بدین یا چه چیزایی بخورم که حافظم قوی شه
  
به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید، هر روز به اندازه ی یک نخود کندر خوراکی بجوید. 
با سلام
خانم 31 ساله ای هستم با وزن 52 و قد 150 . از حدود یک سال قبل دچار درد خفیف زانو شدم الان حدود 3 ماه است که این درد شدید شده و همراه با صدا دادن زانو است البته این صدا دادن زانو را از دوران نوجوانی داشتم . الان هم قصد بارداری دارم لطفا مرا راهنمایی کنید باید چیکار کنم؟
  
لطفاً از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید. 
با سلام و عرض احترام و ادب خدمت شما استاد عزیز
ببخشید می خواستم بپرسم هلیله سیاه طبعش چی هست؟بعضی جاها توی اینترنت نوشتن طبعش سرده و بعضی جاها نوشتن گرمه.
پودرش رو از کجا می تونم تهیه کنم؟جایی رو سراغ دارین که سفارش بدم برام بیارن؟
ممنونم از پاسخ تون.تشکر میکنم.
  
هلیله ی سیاه سرد و خشک است و میتوانید از عطاریها تهیه کنید. 
باسلام دختری هستم 28ساله دارای وزن46وقد157 بامزاج سردوخشک ودرجه سردی1از4وخشکی1از4دارای غلبه بلغم حادوغلبه صفراحادوغلبه سوداحادهستم به مدت هفت سال مبتلا به بیماری صدف درناحیه سر وانگشت اشاره هستم تاکنون بعضی مواقع از پمادکلوبتازول وروغن بنفشه استفاده کردم اما موثر نبوده بیشتراوقات زانوهام دردمیکنه وزود خسته میشم چشمام سیاهی میره صورتم جوشهای زیرپوستی وچرکی میزنه شماچه درمانی روبرا پیشنهاد میکنیدباتشکر  
شما می بایست بدن خود را به تعادل برسانید، برای اینکار ابتداء باید غلبه های طبع خود را از بین ببرید که ابتداء صفرا و سپس سودا و بلغم را از بین ببرید، انشاءالله تمام مشکلات یکی یکی برطرف می شوند، برای مشکلاتی که ناشی از غلبه ی طبع باشد درمان های موضعی بی فایده است. 
با سلام وخسته نباشید.خانمی 39ساله با وزن58کیلو قد 157 با مزاج گرم که درجه گرمی1از4به لحاظ تروخشک متعادل غلبه صفراوی حادوغلبه سوداوی حادمیباشم تقریبا از نوجوانی درگلویم به اندازه یک تخم مرغ وجود داردکه ازآن موقع چندین بار ازمایش گواتردادم نتیجه منفی بوده فقط موقعی که از نظر روحی نارحتم برجسته میشود وهیچ درد وعارضه ای احساس نمیکنم ایا ممکن است که کیست باشد به نظر شما چگونه درمان را شروع کنم ایا نیاز به جراحی وجود دارد و اگر نیست شماچه درمانی را توصیه میکنید ودرضمن حدود هشت سال پیش سقط جنین کردم که بعد ازآن تمام صورتم لکهای قهوه ای زده به متخصص پوست مراجعه کرده کم رنگ شدولی از بین نرفت درآن موقع فشارهای روحی زیادی رو کشیدم ایا ممکن است این لکها از روی فشار روحی باشد لطفا راه درمانی راپیش رویم بگذارید سپاسگذارم  
تشخیص اینکه برآمدگی گلوی شما دقیقاً چیست که اینگونه امکان پذیر نیست، برای اینکار نیاز به آزمایشات و گرافی ها و شاید نمونه برداری باشد، اما توصیه ما این است که حساس نشوید، سعی کنید مزاجتان را به تعادل برسانید مزاج شما غلبه ی سردی و گرمی با هم و غلبه ی خشکی شدید دارد به نظر می رسد این مسئله را حل کنید مشکل شما حل شود، لذا بمدت بیست روز به نسخه ی صفرا در وبلاگ دقیق عمل کنید، پس از آن مجدد آزمون مزاج شناسی بدهید اگر صفرا برطرف شده بود سودا را برطرف کنید. لکه های روی صورت شما هم ناشی از غلبه ی سوداست که پس از رفع صفرا به سودا خواهیم پرداخت. 
با سلام و تشکر از صبر و حوصله ی شما می خواستم بپرسم برای مراقبت کلی از مویی که کم پشت و نازک چه توصیه ای دارید خیلی ممنون از لطف شما  
از صابون شغاری و گل سرشور برای شستشو استفاده کنید و پس از استحمام موهای خود را با روغن سیاهدانه چرب کنید. 
با سلام وتسکر از راهنمایی سما برای درمان فیبرمم نوشته بودید زالو درمانی کنم نمی دانم کدام قسمت بدنم رازالو درمانی کنم وایا حجامت با تیغ می تواند جای زالو درمانی انجام بگیرد  
اگر به طبیب حاذق برای زالو درمانی مراجعه کنید محل زالو اندازی و دفعات آنرا برای شما خواهند گفت، برای این مورد حجامت کارساز نیست و زالو درمانی هم باید دقیق طبق اصول و با پیگیری فراوان از سوی شما انجام شود با یکبار یا دو بار زالو اندازی نتیجه ای نخواهد داشت و در کنار آن یکسری از داروهای گیاهی نیز باید استفاده شود. 
سلام,ایا کسی با مزاج گرم و خشک میتونه برای پرپشت شدن موهاش از روغن کرچک یا نارگیل استفاده کنه؟  
افرادی که مزاج گرم دارند معمولاً موهای کم پشتی خواهند داشت، لذا بهترین کار برای این افراد خروج و تعادل حرارت سر است که با سدر و حنا بدست می آید. 
با سلام من مزاجم طبق آزمون مزاج شناسی اینترنت سرد و خشک است و باو جود مصرف داروهای تاموکسی فن سه دوره و مصرف کلومیفن در یک دوره هنوز باردار نشده ام طبق عکس رنگی رحم سالمی دارم لطفا توصیه های خود برای باروری را به ایمیلم ارسال کنید با تشکر  
شما میتوانید عدد 4 را به شماره سامانه 10000297265180 پیامک کنید تا با شما تماس حاصل شود. 
باسلام ،پدری 75 ساله دارم ساکن روستا در استان خراسان شمالی ، طی آزمایشات صورت گرفته مشخص گردید که ایشان سرطان معده وکبد دارند ولی به دلیل لخته خونی در قلب ، خون رسانی ضعیف ،کم خونی وفشار خون پایین شیمی درمانی برای ایشان پرخطر تشخیص داده شد وفعلا تحت درمان بیماری قلبی در منزل می باشند. خواهشمند است چنانچه راه درمانی از طریق طب سنتی واسلامی وجود دارد راهنمایی نمایید.با تشکر  
ابتداء از طریق اینترنت برای ایشان آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را از طریق سامانه 10000297265180 پیامک کنید. 
34 سالمه.حدود یک سال است که دچار درد شدید در ناحیه کشاله ران مفصل ران چپ هستم.در اواخر (ماه هشتم) بارداری به زمین روی لگن افتادم و چون ورم زیادی داشتم به کشاله ران چپم فشار اومد و از همون موقع دچار درد در ناحیه کشاله ران چپ شدم که به دلیل ورم زیاد این درد رو به بارداری ارتباط دادم و فکر کردم بعد از زایمان این درد برطرف میشه ولی همچنان تا به الان ادامه داره طوری که پای چپم لنگش داره و ادامه و گذران زندگی برایم خیلی سخت شده. پزشکان درمان رو در تعویض مفصل ران میدونن اونم ئر شرایطی که دیگه قابل تحمل نباشه و سنم بالا بالا رفته باشه. که شنیدم عمل خیلی سختیه و با داشتن بچه کوچیک خیلی خیلی می ترسم از زمین گیر شدنم و همچنین دوران نقاهت طولانیش.
لطفا ممنون میشم منو راهنمایی کنین
  
ابتداء لگن و وضعیت قرار گرفت استخوان لگن خود را بررسی کنید، به این صورت که انگشت شصت خود را روی تیزی استخوان لگن که در دو طرف شکم شما هست بگذارید و مقابل آینه بایستید و نگاه کنید که دو انگشت شما در یک خط قرار دارد یا خیر  
سلام,ممنون از جوابتون,گفتین من که طبعم گرم و خشکه برای تقویت موهام از سدر و حنا استفاده کنم,اتفاقا یه مدت کوتاهی این کارو کردم,ترکیب این دو تا رو تقریبا ده دقیقه روی موهام میذاشتم و میشستم,اما شنیدم سدر مو رو سفید میکنه,این درسته؟  
معمولاً این در مواردی است که طبع سرد شود ولی کلیت ندارد. 
باسلام من هفت سال است ازدواج کردم چهار سال قبل چهار ماهه سقط کردم ودیگر حامله نشدم داروهای زیادی تحت نظر دکتر استفاده کردم عکس رنگی،لاپراسکوپی انجام دادم که گفتند لوله های رحمم پیچ خوردگی پیدا کرده و حامگی طبیعی راندارم و بعد از آن دو بار ivfانجام دادم که نتیجه نگرفتم شکم درد دارم یبوست ،نفخ ،و دهانم بوی بد می دهد پریودم نامرتب و خوریزی قاعدگی ام خون بد بو و سیاه رنگ است لطفا راهنماییم کنید ممنونم  
می توانید عدد 4 را به شماره سامانه 10000297265180 پیامک کنید تا با شما تماس حاصل شود. 
سلام،وقتتون بخیر.
من بخاطر خارش شدیدی که داشتم دیروز رفتم پیش ماما.متاسفانه هم عفونت قارچی دارم و هم زخم دهانه رحم.قرار شده بعد از رفع عفونتم با پماد کلوتریمازول،زخممو فریز کنه.البته اینم بگم که من تا پریشب 5شب تزریق عسل انجام داده بودم اما مثه اینکه فایده ای نداشته،نمیدونم شاید عسلش واقعا طبیعی نبوده،من تا20 فروردین فقط یه التهاب خیلی کوچیک داشتم،اما الان وسیع شده.از اون موقع تا حالا چندبار عنبرنسارا دود دادم،توی محلول جوش شیرین نشستم،و آخریشم که 5شب عسل تزریق کردم،اما متاسفانه بدتر شده و بهتر نشده!بنظر شما چیکار کنم؟فریز انجام بدم یا نه؟
من مزاجمم گرم و خشکه،ممکنه این عفونتای مکرر بخاطر گرمی مزاجم باشه؟
مامام بهم میگه سیستم ایمنی بدنت ضعیفه که اینقد زود عفونت میگیری،واسه تقویت سیستم ایمنی چه مواد غذایی باید بیشتر مصرف کنم؟
  
از نوار بهداشتی یا دستمال توالت استفاده نکنید، در دوران عادت خود را نشوئید، از تیغ استفاده نکنید، از لباسهای زیر نایلونی و غیره که تنگ هستند استفاده نکنید، از لباس زیر گشاد پنبه ای بدون رنگ استفاده کنید، پارچه یا لباس که به بدنتان می چسبانید حتماً قبل از استفاده آفتاب دهید حتی اگر نو باشند، پس از یک دوره ماهیانه، بمدت ده شب پانزده سی سی عسل طبیعی بوسیله ی سرنگ پانزده سی سی بصورت شب درمیان تزریق واژینال کنید، توجه داشته باشید برای هر بار تزریق یک سرنگ جداگانه استفاده کنید، محل شرمگاهی را به مدت یک هفته آفتاب دهید، اطراف شرمگاهی را پس از حمام آفتاب، با روغن بنفشه طبی چرب کنید. 
عرض سلام و خسته نباشید، ممنون از صبر و حوصلتون...حدود 11 ماه پیش در بارداری دچار نکروز (قطع خونرسانی و بافت مردگی)در ناحیه استخوان مفصل ران چپ شدم و از آن موقع درد شدید و لنگش در این ناحیه دارم طوریکه احساس می کنم استخوان مفصل رانم در راه رفتن در حال شکستن هستش و خیلی ضعیف شده و وزنم روی آن فشار می آورد ،دیگر نمی توانم بدوم ، خوب راه بروم و یا به سمت چپ بخوابم.لازم به ذکر است که من توده استخوانی ظریفی دارم و لاغر اندام هستم.پوکی استخوان هم دارم و قبل از بارداری قرص کلسیم دی و آلندرونیت مصرف می کردم و در بارداری قطع شد و به دلیل افتادن روی لگن در ماه هشتم بارداری این مشکل برایم به وجود اومد که به تشخیص دکترا دچار AVN (نکروز استخوان ران) و قطع خونرسانی در این ناحیه تشخیص داده شد و به من گفتند که دیگر امکان بارداری مجدد برایم خطرناک است و نباید دیگر باردار شوم.د حال حاضر با یک استاد ماساژدرمانی ، روی این ناحیه ماساژ داده میشه و به توصیه ایشون زنجبیل و دارچین برای تسکین درد استفاده می کنم و هرگونه دارو و لبنیات حیوانی رو قطع کردم-نرمش برای تقویت عضلات مفصل ران انجام میدم و کمی دردم کاهش پیدا کرده و عملکردم در زندگی روزانه کمی بهتر از قبل شده ولی مشکلم برطرف نشده. میخواستم بدونم آیا ممکنه با روشهای طب سنتی ، خون در این ناحیه مجدداً جریان پیدا کنه و درد من برای همیشه برطرف بشه؟
با تشکر از وقتی که برای من صرف می کنید...با آرزوی سلامتی شما
  
اگر به طبیب حاذق طب سنتی مراجعه داشته باشید، بهتر است، چون باید معاینه ی دقیق صورت گیرد، طبع شما شناسایی شود، و به تدریج شما را به تعادل طبع برسانند پس از آن تدابیر رفع قطعی مشکل را به شما پیشنهاد کنند. 
مدتی که دچار دل درد و حالت ضعف در بدن میشم به طوری که این حالت برای چن دقیقه یا ساعت میگیره بعداز مدتی دورباره حالت طبیعی پیدا میکنم با مراجعه و ازمایشات تشخیص لوپوس دادن ایا در طب سنتی راهی برای درمان هست یا ادرسی هست جهت مراجعه با تشکر 
یک واحد سیاهدانه را پودر کنید در سه واحد عسل مخلوط کنید، به مدت 60 روز، هر هشت ساعت یک قاشق مرباخوری میل کنید. 
سلام خسته نباشید
مادر همسرم 70 سال سن داره شدیدا لاغر از اول لاغر بوده چند روزی است با درد شکم متوجه شدیم سرطان کبد داره لطفا بفرمایید آیا راه درمانی در طب سنتی وجود داره؟ دو سال پیش هم خواهرش همین مشکل و داشت که جراحی کردن بخشی از معده کل رحم و بخشی از روده هاش رو بریدن که مشکلات زیادی تحمل کرد و الان با دارو ادامه میده. لطفا راهنمایی کنید.
ممنون
  
قطعاً راه درمان وجود دارد، حتماً ایشان را نزد طبیب حاذق طب سنتی ببرید. 
با سلام و خسته نباشید خاستم بدونم دمکرده دارچین بهتره اول جوشاند سپس دم کرد یا نیازی به جوشاندن نیست و در صورت امکان بفرمایید چطور باید عصاره سیر گرفت با تشکر  
مقداری پوست دارچین را در قوری بریزید و روی حرارت بگذارید، به محض آنکه جوش آمد خاموش کنید و ده دقیقه دم کنید، مقداری سیر را بکوبید و داخل پارچه تمیز بپیچید و فشار دهید. 
باسلام به مدت دو سال است زیر چشم دخترم سیاه است وچروک های افقی دارددکتر هم رفته واز کرمهای زیر چشم استفاده کرده ولی فایده نداشته ازمون مزاج شناسی گرم است درجه گرمی 3از4به لحاظ تری وخشکی متعادل است قبلا نوشته بودم که در تخمدانش کیست هم داره می خواستم راهنمایی کننید برای دور چشمش چه کاری انجام بدهد وایا استفاده زیاد از موبایل باعث سیاهی چشم میشود با تشکر از شما  
آزمون مزاج شناسی که دادید مجدداً با دقت بیشتری تکرار کنید، به نظر میرسد دختر شما غلبه ی سودا داشته باشد، اگر اینچنین بود به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 
مجددا سلام،خیلی ممنون که به سوالم جواب دادین.اما مشکلی که هس اینه که ما تو آپارتمان زندگی میکنیم،دسترسی به آفتاب نداریم.جاش میشه از سشوار استفاده کرد؟
شما میدونید تو تهران عسل طبیعی از کجا باید پیداکرد؟این عسلی هم که گفتم به مدت5شب استفاده کردم ولی نتیجه معکوس دادو هم به اسم عسل طبیعی دادن و گفتن خاطرتون جمع جمع باشه!
توی تجربیات شما زخم دهانه رحم واقعا درمان شده؟
  
میتوانید کنار بخاری بایستید، از نمایندگان دکتر روازاده عسل طبیعی تهیه کنید، بله زخم دهانه رحم دمان می شود. 
دختری 7ساله دارم هرشب شب ادراری داره قبلا باهاتون مشورت کردم گفتید شبا شکمشو با روغن سیاه دونه چرب کنم و دم کرده گزنه بخوره قبل از عید اقدام کردم ازهمون شب اول نتیجه داد تا ی ماه خوب بود اما دوباره شروع شده نمیدونم چکار کنم  
کمر و پهلوهای بچه رو با روغن کوهان شتر چرب کنید و شبها موقع خواب پهلوهایش را با شال ببندید. 
سلام.دوره استفاده از جوشانده گیاهان چند روزه هست؟میخوام از جوشانده کاسنی و شاتره برای تعدیل صفرام استفاده کنم.ممنون از شما  
پس از بیست روز باید مزاج خود را بسنجید. 
سلام من دموی هستم با درجه گرمی 3از 4وتری 2از 4 از زمانی که بهار شده و هوا گرم شده حالم خیلی بد شده و صبحها و ظهرها از گرما میپزم انگاری ازم بخار بلند میشه و عرق زیاد میکنم و عرقم بوی بدی میده حالا با این تفاسیر:1-برای کم شدن گرمای بدنم و گرم شدنم و احساس گرمای زیاد چکارکنم حجامت کردم ولی تاثیری ندیدم?2-برای کم کردن عرق بدنم و بوی بد بدنم چکار کنم?3-طی روز مخصوصا ظهرها خیلی خواب الوده میشم برای رفع این بیخوابی و بی حالی چکار کنم?4-چرا نسخه دم یا دموی ها را توی وبلاگ نمی ذارید?
سپاس
  
به نظر می رسد مزاج شما غلبه دارد باید غلبه ی طبع خود را پیدا کنید و آنرا تعدیل کنید، از آنجایی که غلبه ی دم مشکل زیادی ایجاد نمی کند با کارهای ساده مثل استخر از بین می رود لذا لازم ندیدیم که در این خصوص نسخه ای ارائه دهیم. 
سلام من خانم متاهله 21ساله هستم وسوداوی مزاج هستم گونه هام تندتند سرخ میشه فقط بعدبیدار شدن ازخواب حالت طبیعیشو داره من چیکار کنم قرمز نشم خیلی ناراحتم تشکر  
ظاهراً شما غلبه ی طبع دارید، آنرا مشخص و اعلام کنید. 
سلام مادر من 60 ساله هست چند وقت است که از شانه تا نوک انگشتان دستشان درد بسیار ی میکند میخواستم ببینم طب سنتی برای ایشان درمان دارد یا نه تشکر   
از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهند و نتیجه را اعلام کنید تا بررسی شود. 
باسلام من موهای سرم مثل مردها ریخته اگر ازروبرونگاهم کنن تامغز سرم رامیشود دید یه دکتر مراجعه کردم وی الان یکسال است بدتر شده ک بهتر نشده در ضمن من تیرویید و بیماری ام اس هم دارم.زجرمیکشم بخاطرموهایم میخوام ازدواج کنم بخاطرموهایم شرط گذاشته اند لطفا راهنمایی ام کنید 
ابتداء آزمون مزاج شناسی بدهید و به تعادل غلبه ی مزاجتان بپردازید، در حمام هم زیر دوش نایستید، برای رشد مجدد می توانید از پودر کندش استفاده کنید. 
با سلام
خانمی 24 ساله هستم با مزاج سرد و تر، درجه سردی : 2 از 4
درجه تری : 3 از 4
مزاج شما درجه بلغم خفیف دارد.
وزن 55
قبلا برای شما در مورد مشکل درد شکمم که در وقت راه رفتن برام ایجاد میشد گفتم و شما هم این جواب رو بهم دادین: روزی یک لیوان شربت زعفران و عسل میل کنید، روزی یک لیوان دمکرده برگ سنا با گل سرخ صبحها میل کنید.
اما چند سالی میشه که مشکلات عادت ماهیانه دارم و از همون سالهای اول شروع عادت تا حالا که 24 ساله هستم همیشه این مشکل باهام بوده، و اونم اینه که گاهی منظم هست و گاهی نامنظم، روزهای اول که خون دیده میشه تا سه یا چهار روز بعدش خون خیلی کم به اندازه لکه بینی هست و بعد از روز چهار یا پنج میزان خون زیاد میشه و تا ده روز و گاهی بیشتر از اون تا پانزده روز میره، و حالا به تازگی نامنظم شده یعنی سه ماه پیش سه ماه به طور مرتب تاریخ 19 خون میدیدم اما بعد از اون تاریخ ها تغییر کرد و اول 17 شد بعد 13 و این دفعه هم تاریخ 9 که همین امروز هست شروع شده، این مشکل عادت ماهیانه همیشه هست و خیلی اذیتم میکنه و مانع انجام عبادات و تکالیف دینی ام میشه و تو اوقات پاکی هم باید همیشه نمازقضایی بخونم، دو هفته کمتر پاک نیستم که دوباره شروع میشه و خیلی کلافه ام کرده، ماه قبل که 13 روز طول کشید. و همونطور که گفتم روزای اول فقط لکه بینی هست و روز چهارم یا پنجم میزانش زیاد میشه و تا روز دهم کم میشه و همینطور تا روز 13 یا 14 بازم همونطور مثل روزای اول لکه بینی هست، تا که ختم میشه، البته اینو باید بگم که تو دوران عادت هیچ شستشو انجام نمیدم، در ایام پاکی با دست آلوده خودمو نمیشورم و خیلی مراقب پاکی هستم، از تیغ استفاده میکنم، و همینطور از نوار بهداشتی چون توی اداره ای کار میکنم که امکان استفاده از تکه نخی یا پنبه ای وجود نداره و اگه بخوام استفاده کنم به مشکل برمیخورم، مشکلات روحی و تشویشات ذهنی ام خیلی زیاد هست چون به مدت دوسال میشه که نامزد هستم و از ناحیه فراهم نشدن زمینه عروسی و مشکلات مالی تشویش دارم، میخواستم بدونم آیا راه حلی برای حل این مشکلم هست یا خیر؟ که به طور دائم از شر این مشکل خلاص بشم چون خیلی اذیتم میکنه و همیشه فکر و حواسم طرفش هست که چرا اینطوری میشه و همیشه نامنظم هست و طولانی.
و اینو هم باید بگم که در ختم عادت ماهیانه تا چند روز درد زیرشکم دارم و ترشحات سفید با سوزش و داغی خارج میشه.
  
بهتر است به متخصص زنان مراجعه کنید و معاینات دقیق و سونو گرافی رحم و ضمائم انجام دهند و در خصوص مشکلات احتمالی رحم بررسی شود، پارچه ی نخی ارزان قیمت است و می توانید چند تا کیسه که نوار بهداشتی داخل آن برود تهیه کنید و نوار بهداشتی را داخل آن بگذارید و استفاده کنید و در اداره آنرا دور بیاندازید، هر روز یک استکان عرق رازیانه خالص میل کنیدو از شربت عسل و زعفران هم استفاده کنید. 
باسلام.من دختری 23 ساله هستم.در آزمون مزاج شناسی طبایع مزاجم گرم وتر(درجه گرمی 1از 4و درجه تری 4از4)و غلبه سوداوی حاد داشتم.خیلی جوش میزنم هم صورتم هم سینه و پشتم ،جاشم میمونه.باید چیکارکنم هم واسه جواشام هم جاشون؟دوم اینکه زمان پریودیم درد شدیدی دارم و روزهایی که پریود نیستم ترشحات واژنم زیاد و بدبو چیکارکنم واژنم تمیز باشه و بو نده ودردم کم شه؟ ضمنا راجب دفع سودا زیاد مطالعه کردم و رعایت میکنم ولی جوشام و لکه هام خیلی خوب نشدن .محل سکونت ما سرد وخشک.  
به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، از نوار بهداشتی استفاده نکنید، در دوره عادت خود را نشوئید، از تیغ استفاده نکنید. 
سلام استاد خسته نباشید برای تزریق واجینال عسل از همین عسلهای طبیعی که از شهرستان می اورند میتوان استفاده کرد یا باید حتما از اون عسل که از محصولات شماست استفاده کرد .با تشکر  
هر نوع عسل طبیعی مناسب است. 
با سلام و عرض ادب.دختر جوانی هستم که درد و ورم مفاصل دارم(آرتریت روماتوئید) و بیشتر موهای سرم هم سفیده(تقریبا 95 درصدش!!).فرموده بودین که برای رفع موهای سفید،هلیله سیاه مصرف کنم.حالا می خواستم بپرسم که هلیله سیاه که طبعش سرد و خشک هست،آیا برای مفاصلم ضرر نداره؟و درد و التهاب اونها رو بیشتر نمی کنه؟  
مقدار هلیله ی سیاه که برای سپیدی مو توصیه شده است، روزانه کمتر از یک عدد است، که این مقدار طبع شما را تغییر آنچنانی نمی دهد از طرفی می توانید روزی یک قاشق عسل هم در کنار آن میل بفرمائید. 
با عرض سلام و عرض ادب. خسته نباشید.
من دوبار ازتون راهنمایی خواستم در مورد کاهش شنوایی حسی عصبی و بی نهایت از راهنماییای قبلیتون تشکر میکنم.
بار اول برام نسخه ایی پیشنهاد دادید که تاثیری نکرد و بار دوم زالو درمانی
سوالم اینه که زالو درمانی عوارضی نداره؟ و آیا تاثیری خواهد داشت؟
و امکانش هست که طبیب سنتی خوبی از شهر ارومیه رمعرفی کنید؟ خدا سلامتی و طول عمر و خیرتان دهد.
با سپاس.
  
همانطور که قبلاً هم توضیح داده شده، برای این قبیل موارد بهتر است حضوراً به یک طبیب حاذق مراجعه کنید، معمولاً اگر زالو درمانی زیر نظر فردی کار کشته انجام شود عوارضی نخواهد داشت، برای پیدا کردن طبیب حاذق در شهر خود بهتر آن است که پرس و جو کنید. 
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر گرامی و محترم. طی سوالات قبلی که گفته بودم و جواب شما از این قرار بود:
 
روز پنج شنبه درد شدیدی در قسمت پایین شکم احساس کردم که توانایی راه رفتن رو ازم گرفته بود و به صورت خمیده راه میرفتم صبحش دو لیوان آب ولرم و بعد از جوشانده رازیانه یا بادیان خوردم چون نتونستم عرق رازیانه رو گیر بیارم و بعد از گذشت چند لحظه درد شدیدی سراغم اومد. و در قسمت تناسلی احساس سوزن سوزن داشتم. تا غروب درد باهام بود و فرداش که دیروز بود به متخصص زنان مراجعه کردم و با معاینه سونوگرافی و گفتن دردهام که در وقت راه رفتن ایجاد میشه گفتن که داخل رحم چند کیست به وجود اومده و بعضی هاش کوچیک و یکی اش از همه بزرگتر و خونی هست و کیست خونی به صورت نیمه هست و هنوز کامل نشده، و گفتن درهام ناشی از کیست موجود هست، و هیچ مشکلی از ناحیه روده ها نیست، گفتن در وقت نزدیکی با همسر بعد از اتمام رابطه ناحیه تناسلی رو با آب گرم شستشو بدید و محلول بتادین رو هم دادن که در وقت رفتن به دستشویی با ریختن اون محلول در آب گرم خودم رو بشورم. و همینطور هشت تا آمپول Ceftriaxon 1g دادن همراه با Decadron که ضد حساسیت هست و گفتن که صبح و شب اون رو تزریق کنم و یه دو پاکت قرص امپرازول دادن که قبل از غذا استفاده کنم. و گفتن که از پارچه در هنگام عادت ماهیانه استفاده نکنم. و بعد از ختم داروها برای معاینه مجدد برم.
با اینحال و شرح حالی که براتون ذکر کردم و مشکلی که از طریق سونوگرافی مشخص شده شما چه توصیه ای می کنید؟ آیا مصرف رازیانه یا بادیان و شربت عسل و زعفران رو ادامه بدم ؟ برای از بین بردن کیست چه کنم؟ و بازم از پارچه کتان استفاده کنم در عادت ماهیانه؟
و در ضمن با خوندن مطالبی ارسالی بعضی دوستان در مورد مشکلات رحمی شما توصیه می کنید که تزریق عسل خالص در واژن صورت بگیره ولی اینکار برای من مقدور نیست و به جز عسل صنعتی که در بازار موجود هست نتونستم با تلاش های فراوان عسل خالص پیدا کنم چون در منطقه ای زندگی می کنیم که عسل خالص گیر نمیاد.
      
اولاً یک نکته ای را به شما و دیگر هموطنان عزیز یادآور شویم که اگر به افراد مختلف مراجعه می کنید و نظر افراد مختلف را جویا می شوید، این طور نباشد که نزد هر کدام رفتید نظر دیگری را به وی بگوئید، اینطوری هر کدام یه چیزی به شما خواهند گفت و نظر قبلی را نفی می کنند، در نتیجه شما گیج می شوید، در خصوص استفاده از پارچه نخی مسلماً طب جدید آنرا قبول ندارد چون این نوار بهداشتی حاصل تائید طب جدید است و باید آنرا رواج دهد اما اگر از پارچه نخی پنبه ای ( نه کتان ) استفاده شود و قبل از استفاده آفتاب داده شود قطعاً از عفونتها و قارچها و غیره دور خواهید بود، نوار بهداشتی را تا بیست سال پیش مغازه دارها با اکراه می آوردند برای فروش، چون کسی نمی خرید و مردم آشنایی هم نداشتند، شما اگر از مادرانتان و بزرگترانتان بپرسید می گویند در گذشته عفونت رحم و زخم رحم و کیست و غیره در این حد وجود نداشته و اکثر خانمها نمی دانستند این بیماریها چه هستند، و نوار بهداشتی و دستمال توالت و غیره هم وجود نداشته. اما در مورد مشکلی که متوجه آن شدید اگر می خواهید با طب جدید درمان کنید فقط به فقط توصیه های آن را توجه و اجرا کنید و اگر با طب سنتی قصد درمان دارید فقط به فقط با همان روش ادامه دهید و به هیچ عنوان روش های مختلف را با هم استفاده نکنید که خدای نکرده ممکن است به شما ضرری برسد.  
با سلام دختری 21 ساله هستم قبلا غلبه صفرا داشتم به علت مشکلات زندگی غلبه سودا پیدا کردم میخواستم بپرسم که حالا باید غذا های سرد خشک میل کنم مثل انواع ترشی جات یا باید از غذا های گرم تر مصرف کنم مثل شیره انگور و... به این علت دوچاره تردید شدم که جایی مطالعه کردم که غلبه سودا به علت غلیظ شدن خون است با تشکر  
نسخه ای برای سوداویها در وبلاگ گذاشته شده است، و اگر مطمئن هستید که غلبه ی سودا دارید و غلبه ی صفرا از بین رفته است، می توانید به آن عمل کنید. 
با سلامی مجدد
طبق گفته های شما در مورد استفاده از پارچه نخی پنبه ای و اینکه راه حل درمان از طریق طب سنتی خب بنده بخاطر اینکه این روش درمان طب سنتی اثربخشی زیادی دارد و بخاطر همون من مشکلم رو با شما درمیان گذاشتم که راه حل بگید
در مورد مشکلم که براتون گفته بودم دکتر عزیز و گرامی شما راه حلی نگفتید. بخدا خیلی درد دارم. مشکل کیست رو چطوری حل کنم؟
  
برای درمان کیست تخمدان ابتداء می بایست بدن را به تعادل طبع برسانید، سپس زیر نظر طبیب حاذق طب سنتی به ترتیب به دستورات ایشان عمل کنید و نتیجه ی مطلوب را دریافت کنید، در اینگونه مشکلات درد نیز وجود دارد، و در بیشتر مواقع درد عصبی است، پس بی تاب نباشید و با حوصله به درمان خود بپردازید. 
با سلام و تشکر از شما.قبلا هم در این مورد پرسیدم اما جواب ندادید امیدوارم اینبار جواب دهید .من دختری 29 ساله هستم دو سال است مشکل مگس پران چشم دارم مدتی عرق رازیانه استفاده کردم و حجامت ناحیه گیجگاهی انجام دادم اما هیچ فایده ای نداشت خواهشا راهی نشانم دهید بسیار عذاب میکشم  
از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 
سلام
مادرم شدیدا بواسیر دارند
بعد بلغمی هستند
البته همیشه قبل از این مشکل روزی 3 بار اجابت مزاج داشتند
از داروهای زب سنتی مق مصفای خون برای پاکسازی بدن استفاده کردند
همچنین پرهیز عذای گرم دارند و از الو برگه زردالو ...استفاده میکنند
ایشان دوبار با فاصله 20رو از زالو درمانی استفاده کردند در ناحیه بواسیر و مقعد
یه بار 3 و یه بار 6 تا
بسیار درد دارند و تمام وقت درد دراند
بعد از یه بار دستشویی رفتند تا 6 ستعت درد دارند
هر چند با زالو زایده کوچک شد اما خوب نشد
پیاده روی هم روزی یه ساعت میره
چه کنیم؟؟؟؟؟
  
اگر بلغمی هستند نباید از گرمیجات پرهیز کنند، بلکه برعکس باید از سردیجات پرهیز کنند، روزی یک لیوان جوشانده برگ سنا و گل سرخ صبح ها میل کنند، با روغن بنفشه طبی مقعد را همیشه چرب نگه دارند و به زالو درمانی هم ادامه دهند. 
با عرض سلام و خسته نباشید
با استفاده از نرم افزار مزاج شناسی مزاجم سوداوی حاد تشخیص داده شد. بدنبال نسخه سودا در وبلاگ شما گشتم ولی متاسفانه نتوانستم آن را پیدا کنم. خواهشمند است محل دقیق آن را در وبلاگ بفرمایید یا در صورت امکان آنرا برایم ایمیل نمایید.
سوال دومم اینست که آیا شما نوره سنتی برای فروش دارید یا خیر؟
با تشکر فراوان
  
نسخه ای برای سوداویها در صفحه ی 5 وبلاگ قرار دارد، نوره سنتی از محصولات احیاگران نمی باشد. 
با سلامی دوباره خدمت شما
ببخشید که من اینقدر مزاحم اوقات شریف شما میشم، شما در جواب بنده گفته بودید که برای رفع کیست رحم بدن خود را به تعادل طبع برسانم و سپس به طبیب حاذق سنتی مراجعه کنم. با این حال چه راه کاری رو پیشنهاد می کنید که بدنم به تعادل طبع برسه؟
ممنون تون میشم
  
ابتداء باید از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 
سلام.طبع من طبق آزمون گرم و خشکه.طی یکسال اخیر پنج شش تا از تار موهام سفید شده و چون 25 ساله هستم این موضوع خیلی نگرانم کرده.تو اینترنت خوندم که خشکی پوست و مو باعث سفیدی مو میشه.من هم پوست و موی خشکی دارم که نتونستم با کاسنی و حجامت و روزی هشت لیوان آب و روغن بنفشه و...درمانش کنم.مدتی هم از سدر و حنا استفاده کردم که احساس میکنم تاثیر منفی داشت و یکی از تار موهام تو این مدت سفید شد.راستی این مطلبم خوندم که سفیدی مو بخاطر سردی هس اما من طبعم گرمه!اآیا ماساِژ با روغن گرم برای من مناسبه؟بالاخره مشکل کجاست؟دیگه دارم امیدمو از دست میدم.چون خشکی پوست باعث چروکی زودهنگام و خشکی مو هم سفیدی زودرس موها میشه و میدونین چقدر اینا برای یه خانم مهم و ناراحت کننده س.دلم نمیخواد خودمو بسپرم دست داروهای عوارض دار و هورمونی دکترها.لطفا راهنماییم کنین.ممنون میشم دقیق و کامل برام توضیح بدین چون اطلاعاتم از طب سنتی زیاد نیس. و راستی آیا استفاده زیاد از میوه های ترش مثل انار برای من کارساز هست؟ممنونم از راهنمایی کاملتون  
شما غلبه ی طبع پیدا کردید پس غلبه ی طبع خود را شناسایی کنید و برطرف نمائید، نگرانی شما بی مورد است هرچقدر به این موضوعاتی که گفتید بیشتر فکر کنید، به موضوع نزدیکتر می شوید و بیشتر برایتان پیش می آید. 
بیماری های مادر بنده :
سن 52 سال چاق
فشار خون
چند سال هست لیکن پلان دارم که با دارو خوب شده بود ولی الان دوباره اوت کرده است و خارش دارم.قرص های پریزولون 5 و ایمینورال100 می خورم که 10 روز است استفاده کرده ام فشار خونم دوباره بالا رفته دارو را قطع کرده ام ناراحتی اعصاب دارم قرص آلپروزلام و سیتروپلام می خورم کم خونی هم دارم فولیک اسد می خورم.قند ندارم کمی پربی ام بالا رفته است ناراحتی معده گرفتم یک سال پیش که داروی معده خوردم ناراحتی معده ام همراه با استرس بود و چند وقت یک دفعه عفونت معده می گیرم که باید انتی بیوتیک استفاده کنم حالا برای رجوع به طب سنتی چه کنم .
  
پرس و جو کنید یک طبیب حاذق طب سنتی شناسایی کنید و به وی مراجعه کنید. 
با سلام
از طریق آزمون مزاج شناسی که انجام دادم این جواب اومد
مزاج فعلی شما سرد و تر است.
درجه سردی : 2 از 4
درجه تری : 3 از 4
مزاج شما درجه بلغم خفیف دارد.
با اینحال چطور میتونم به تعادل طبع برسم؟
به ادامه سوالام که در مورد از بین بردن کیست رحم پرسیده بودم شما گفته بودید که ابتدا باید به تعادل طبع برسم و سپس برای از بین بردن کیست اقدام کنم
  
از سردیجات پرهیز کنید، گرمیجات بیشتر استفاده کنید، منضج و مسهل بلغم استفاده کنید. 
با سلام
مدت ده ساله که آلرژی دارم تمام طول سال آبریزش و خارش چشم وحلق و دارم و مرتب دارو های آنتی هیستامین مصرف میکنم ولی صد در صد کنترل نمیشه وبا وجود مصرف دارو اگه یه آلرژن، خیلی قوی باشه دوباره علائم شدیدی ظاهر میشه هیچ وقت حتی در دوران بلوغ جوش نمیزدم ولی دوسه سالی میشه که با خوردن بعضی چیزها صورتم جوش میزنه، همیشه احساس خستگی دارم با توجه به اینکه بعضی مواد غذایی مثل خیار کاهو و....وقتی میخورمسردیم میشه وبعدش باید چند نوبت چای ونبات بخورم تا خوب شم به محض اینکه میرم شمال(گیلان) با اینکه خیلی رعایت می کنم ولی بازم سردیم میشه لب به ماهی نمیتونم بزنم چون بعدش دچار دلد درد و دل پیچه وتهوع واسهال میشم.کمی سرمایی هستم ولی با اینحال از بها رو تابستون بدم میاد چون آلرژیم تشدید میشه به خاطر باد کولر واینکه همیشه درو پنجره ها بازه، بعد از حمام دستو پاهام خصوصا کمرم خرش داره وباید از لوسیون بعد از حمام استفاده کنم رنگ پوستم گندمی هست قدم 168 ووزنم 54 کیلو ودر قسمت پهلو و شکم مقداری انباشتگی چربی دارم خیلی مطلب خوندم ولی نتونستم بفهمم مزاجم چیه راه حلی هست که از شر آلرژی نجات پیدا کنم البته غیر از حجامت آلرژی چون اصلا حاضر نیستم این کار رو انجام بدم ولی حجامت عام یا هر حجامتی غیر از حجامت آلرژی ویا طب سوزنی اگه به نظرتون جواب میده راستی یادم رفت بگم از این ده سالی که آلرژی دارم 4 سالی میشه که حداقل هفته ای 4 تا 5 بار دچار سردرد یکطرفه میشم یعنی اول بینیم کیپ میشه بعدش همون طرف سرم درد میگیره وفقط به سوماتریپتان جواب میده ولی واقعا اینقدر که دارو خوردم دیگه کلافه شدم شما رو به خدا راهنماییم کنین و بهم بگین مزاجم چیه؟
  
بهتر است حضوراً به طبیب طب سنتی مراجعه کنید، و هر دستوری که طبیب می دهد انجام دهید، اینکه بگوئید اینکار را می کنم یا نمی کنم یا فلان کار را انجام نمی دهم یک کار دیگر بگوئید، درمان انتخابی می شود که نتیجه ای نخواهد داشت. 
دختری دارم دارای طبع مزاج تر است. وزن ۷۰وقد ۱۶۵
به لحاظ سردی و گرمی متعادل.
درجه تری : ۲ از ۴
مزاج غلبه صفراوی حاد دارد.
مزاج غلبه سوداوی حاد دارد. ۵سال است ازدواج کرده و بچه دار نشده است چند بار به دکتر مراجعه کرده و متخصص گفته پلیپ رحم دارید و باید عمل جراحی انجام دهید تا بچه دار شوید آیا راه حلی وجود دارد که عمل انجام نشود ایشان تنبلی شدید تخمدان دارد و به گواتر از نوع کم کار مبتلا است لطفاً راهنمایی فرمایید .
  
عدد 4 را به سامانه 10000297265180 پیامک کنند، با ایشان تماس گرفته خواهد شد. 
سلام اینجانب مرد 45ساله هستم مزاج فعلی من تر و به لحاظ سردی و گرمی متعادلبادرجه تری 1 از 4و غلبه صفراوی حاد دارم قد176وزن 73و رنگ چهره سبزه آیا برای از بین بردن صفرا چه باید کرد؟ دوماً اینجانب چند سالی است دیسک خفیف کمر دارم ودائماً کمرم از پشت کلیه ها تا مهره ها درد دائمی دارم لطفاً کمکم کنید تا از درد کمر رهایی یابم  
به نسخه ی صفرا ر وبلاگ عمل کنید، برای پیشنهاد راهکار در خصوص دیسک کمر می بایست توسط طبیب طب سنتی معاینه شوید. 
باسلام و تبریک حلول ماه مبارک رجب.دختری 32 ساله هستم.سه ساله قاعدگی نامنظم پیدا کردم که ده روز عقب می افتاد .ار پی تجویز دکتر سنتی قرص مفتاح و یاسمن مصرف کردم که از انوقت یعنی 8 ماهه کلا پریود قظع شده.کیست ندارم.حدود سی کیلو ا1ضافه وزن.ب البته معده ام خیلی بزرگه و حتی در حالت گرسنمی هم انگار باد کبده فللمبس. اشتها زیاد.حساسیت به خوردنی های سرد اما بدنم در حد معمول سرد و گرمش میشود ولی دستام همیشه گرمه. حدود سی تار مو برچانه.مصرف متفورمین و پاستروژن کرونژه و کلومین . بیشتر لز دوماهه رازیانه و گاهی بومادرلن و زعفرهن و دازچین میختورم حساس تنگی نفس در هوای گرم.به شدت بی حوصله و میل به تنهایی دارم.همیشه سرم سنگینه.رنگ پوستم سفیده اما یکی دوساله زنگ پوست و دستام خیلی تیره شده شاید هم به خاطز افتاب باشه رنگ زانوها و ارنج هلم هم قهوه لی شده.اخیرا واقعا حوصله هیچ کاریو ندارم.پارسال 4 بار حجامت کردم که خون بسیار علیظی داشتم و با زحمت بیرون میومد و زود بند میومد.خانواده اصرار به ازدواجحم دارند اما از ازدواج و دردسرهاش میترسم.همیشه زود فراموش میکنم اما بعشصی وقها بهترم.للا سوالام
1.ایا حجامت برام مفیده
2.ایا درمانی برای قطع پریودی وجود دارد.
3.ایا اصافه وزن دلیل این موضوع است
4.ایا در صورت ازدواج بچه دابرخواهم شد
5.اعتمادم را به پزشکان از دست دلده ام میشه جایی معرفی بفرمایید که هم درمان سنتی باشد هم معتبر
  
با همه ی اطلاعاتی که دادید، اطلاعات مزاجی شما را نداریم، اما بنظر می رسد غلبه ی سودا داشته باشید، از طریق اینترنت بررسی کنید اگر غلبه ی سودا داشتید به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، در غیر اینصورت نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. اما پاسخ سؤالات شما: 
1 - حجامت با مشورت فرد حجامت کننده مانعی ندارد. 
2 - این سؤال با مطالب فوق مغایرت دارد. 
3 - گاهی اوقات اینگونه است باید بررسی شود. 
4 - دلیلی بر عدم بارداری شما در آینده ملاحظه نمی شود، بی نظمی در عادت ماهیانه دلایل مختلف دارد که در اغلب مواقع درمان می شود. 
5 - شهر خود را اعلام نکردید که ما طبیبی معرفی کنیم ولی از طریق سایت طبیب شهر می توانید طبیب طب سنتی پیدا کنید. 
با سلام
مدت چند ماه است که دست و پای چپم سنگین میشوند و حالتی مثل خواب رفتگی خفیف در نیمه چپ بدنم حس میکنم.
قبلا در زمان قبل از پریود و یا وقتی عصبی میشدم اینطوری بود ولی حالا بیشتر مواقع این طوری میشم.
32 سال سن دارم با مزاج سودایی
راه چاره چیست؟
ممنونم
  
باید سودا را از بدن خود دور کنید، بدین منظور به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 
سلام
2 ماه و نیم از زایمانم میگذره هنوز خونریزی دارم بهم گفتن یه مقدار از جفتم مونده با توجه به اینکه چسبندگی جفت هم داشتم طب سنتی دارویی برای دفعش داره ؟میترسم دوباره برم اتاق عمل
خواهش میکنم جوابمو بدید در ضمن من بچه هم شیر میدم
  
دامن بلند به پا کنید، لباس زیر خود را بیرون بیاورید و روزی سه مرتبه عنبرنسارا را زیر پاهایتان دود دهید. 
با سلام و تشکر استاد من یه بار ازتون سوال کردم که کف پام داغ میکنه ولی از مچ پا تا زیر زانو یخ میکنه و درد میکنه ولی الآن دستامم تا آرنج و بعضی وقت صورتم اونجوری میشه به پاهام روغن سیاهدونه میزنم و میبندم بهتره .دست و صورتمو چکار کنم .هوا سرد میشه بدتر میشه .  
به نظر میرسد این موارد حاصل غلبه ی طبع شما باشد، پیشنهاد می دهیم یا به طبیب حاذق طب سنتی مراجعه کنید یا آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را به ما اعلام کنید. 
با سلام از این که دوباره وقتتان را در اختیار من گذآشتید متشکرم من طبق نسخه صفرایی دارم عمل میکنم اما حدود 4 یا پنج روزه که در معدهام احساس سنگینی مکنم غذآم کم شده احساس گرسنگی میکنم ولی احساس مکنم چیزی درون معده ام است زبانم هم بار دارد یک حالتی شده وزن من 62 کیلو است غذای من همیشه کم بود ولی حالا احساس میکنم غذام اصلا هضم نمی شود قبلا گاهی این طوری مشدم ولی دو روز ناشتا که خاکشیر مخوردم خوب می شدم ولی هروز دارم ناشتا خاک شیر با عرق شاطره می خورم کاهی در معده ام که احساس سبکی میکنم زبانم خوبه ولی همینکه چیزی بخورم همان حالت مشود ازمون مزاج شناسی را قبلا براتون فرستادم وقتی که اینطوری مشوم شکمم هم خوب کار نمی کند سوال دوم من این است که ایا خوردن عسل برای من که سنم 48 سال است ودر رحمم فیبروم دارم باعث لکه بینی مشود چون احساس میکنم هر وقت عسل می خورم این طوری مشوم وخیلی وقته که مترسم عسل بخورم با تشکر از اینکه باصبر وحوصله جواب می دهید  
ابتداء بررسی کنید که آزمون مزاج شناسی که شما ارائه کردید صحیح و دقیق بوده، برای مدت یک هفته دمکرده برگ سنا با گل سرخ روزی یک لیوان صبحها میل بفرمائید، در مورد سؤال دوم شما عرض می شود که عسل به تنهایی باعث این مشکل نخواهد شد اما اگر غلبه ی طبع شما گرم باشد بدلیل بالا رفتن حرارت و خشکی بدن امکان چنین مسئله ای وجود دارد. 
با سلام
اقای دکتر من دنبال کتاب "درمان تومورهای مغزی از دیدگاه طب ایرانی ( سنتی ) " نوشته دکتر سید محمد موسوی میگردم و خیلی حیاتی است که بتونم برای یکی از عزیزانم این کتاب را بدست بیارم
لطفا راهنماییم کنید کجا میتونم پیدا کنم.....
خدا خیرتون بده
  
با شماره 02166920060 انتشارات زعیم تماس حاصل کنید. 
با سلام می خواستم بدانم مصرف جینسینگ با عسل را در دوران بارداری توصیه می کنید یا نه  
مصرف جنسینگ از ممنوعات بارداری است، مگر زیر نظر طبیب طب سنتی باشد.
با سلام و احترام
من و همسرم تصمیم گرفته از این به بعد به جای چای از دمنوش های گیاهی استفاد ه کنیم میشه خواهش کنم راهنمایی بفرمائید چه چیزی استفاده کنیم .
طبع من سرد 1 از 4 و تری و خشکی متعدل
همسرم طبع گرم 1 از 4 تری و خشکی معتدل
با تشکر از زحمات جنابعالی
  
دمنوش ریوند چینی و دارچین را پیشنهاد می دهیم. اما مداوم نباشد.
با سلام من دختری27 ساله هستم که به پسیاروزیس در ناحیه ی سر و مجرای گوش مبتلا هستم که خیلی خارش و سوزش گوش آزارم میده.آیا طب سنتی درمانی برای این بیماری داره؟  
از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید.  
با سلام:من دختری 23 ساله هستم حدود یک سال و نیم پیش متوجه شدم بیماری سلیاک دارم و به گندم و جو حساسیت دارم و دکتر منع کرده.و هم چنین بسیار لاغرم و زیر چشم هایم گود و موهای سرم نازک و بی حالت و نرم است و هم چنین 7 سال است که دچار گردن درد ام به صورتی که گودی پشت گردنم و شانه هایم درد میگیرد و اگر مسکن مصرف نکنم درد به سر و گوش و چشم هایم میزند.با تشکر   
به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، پشت گردن خود را مرتب با روغن سیاهدانه ماساژ دهید. 
با سلام و روز بخیری
در پاسخ سوالم برای دمنوش فرمودید دمنوش ریوند چینی و دارچین استفاده کنیم میشه بفرمائید ترکیب این دو یا به صورت جدا جدا استفاده شود.
با احترام مجدد
  
ترکیب هر دو مساوی 
سلام خسته نباشید ببخشید آدرس شما در تهران رو میخواستم برای درمان واریکوسل هم زالو درمانی مفیده یا نه ممنون میشم جوابمو بدین  
در تهران مستقر نیستیم، زالو درمانی برای درمان واریکوسل بسیار مؤثر است. 
سلام و خسته نباشید.واسه کسی که زونا گرفته چه درمانی دارید؟دردو خارش شدید داره.و سوزش شدید!  
حجامت کنند. 
با سلام پدر من 61 سالشه و در تمام عمر فردی بسیار سخت کوش و پر مشغله و فعال بوده و مفید برای جامعه،بسیار ریز بین و دقیق و آینده نگر است و در عین حال ذاتا خودخواه و خود رای است.قدش 172 و وزنش 55 کیلو است،گروه خونی اش A- است،20 سال است که بزرگی پروستات دارد و دارو مصرف میکند،اخیرا خیلی زیادتر فعالیت میکند با ایتکه بازنشست شده خانه میسازد باغ میسازد و ....و به همین دلیل خواب و استراحت کمی دارد ومتاسفانه به نصایح ما گوش نمیدهد،گاهی یبوست گاهی تهوع و سرگیجه دارد که فکر میکنم به دلیل فعالیت زیاد در این سن است،مشکل کنونی او این است بسیار لاغر شده و کم خوراک است و همچنین معده ی بسیار ضعیفی دارد.از شما خواهش میکنم بگویید با پدرمان چه کنیم!در ضمن ما اهل کاشان هستیم و هوای گرم و خشک است...از وقتی که میگذارید بسیار سپاسگذارم.  
اصولاً فعالیت برای افراد مسن خوب است، چه بسا اگر فعالیت نکنند مریض می شوند، اما باید مراقبت های لازم را از خود داشته باشند، مثلاً از غذاهای غلیظ کمتر استفاده کنند، کاهو با سکنجبین زیاد میل کنند، سبزیجات و میوه جات تازه فراوان میل کنند، استخر و استحمام صحیح را جدی بگیرند. 
سلام اقای به سن 23سال هستم موی محاسن ندارم و صدای شبیح زنان دارم و این 8 ماه که جنب نشده ام ایا درمانی یا نسخهای برای رشد محاسن دارید. ممنون  
به پزشک متخصص غدد مراجعه کنید تا آزمایشات هورمونی انجام دهند و نقایص احتمالی مشخص شود. 
سلام امیدورم که همیشه سالم باشین.قبلا خیلی راهنماییم کردین ازتون ممنونم.اگه یادتون باشه به من گفتین حجامت کنم.واسه مشکل افتم.که انجام دادم حدود 20 روز پیش.من هیشه پریودام منظم بود هیچ وقت بیشتر از دو روز پس و پیش نمیشد.ولی الان 10 روز عقب افتاده.و صورتم جوش زده که زیر پوستی هم دارن.میخواستم ببینم علتش چیه؟بینهایت ممنونم
نتیجه آزمون مزاج شناسی جدیدم!
مزاج فعلی شما گرم و خشک است.
درجه گرمی : 2 از 4
درجه خشکی : 2 از 4
مزاج شما غلبه سوداوی حاد دارد.م ببینم علتش چیه؟بینهایت ممنونم
  
به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، روزی یک استکان عرق رازیانه میل بفرمائید. 
با سلام و حترام
مدتی است که دست چپم
( ناحیه انگشتان و کف دست )بیشتر وقتها گزگز شدید و حالت بی حسی پیدا میکند . طوری گزگز میکند که کلافه شده ام .البته با تغییر حالت در سر و گردنم حالت گزگز از بین میرود . مثلا وقتی سرم را به سمت پایین که میبرم حالت گزگز کاملا ساکت میشود .قبلا در حین رانندگی قسمتی از گردنم درد میگرفت و گردنم حالت سفتی پیدا میکرد و از یک ناحیه بشدت احساس سوزش میکردم . و احساس میکنم کانالهای عصبی گدنم با مشکل مواجه شده اند که با تغییر حات در سرو گردنم این گز گز شدنها ساکت میشود . البته اینها برداشت شخصی حقیر است . سوداوی نیز هستم در ضمن برای نترس و شجاع بودن چه پیشنهادی دارید . ممنون از شما .
  
جانم به فدای مولای متقیان که فرمودند: هیچ کس بهتر از خود انسان نمی تواند دردش را تشخیص دهد، برداشت شما از مشکلتان کاملاً صحیح است، که متاسفانه امروزه بسیار شایع است، ابتداء به نسخه ی سودا عمل کنید، حجامت عام مؤثر است و ماساژ گردن و شانه و کتف با روغن سیاهدانه و بادکش گرم بسیار مطلوب است.  
سلام . دختر و 23 ساله هستم . به مدت 3 سال هست که بیماری اسکلودرمی دارم دکتر طب سنتی ابتدا حجامت در ناحیه زیر چانه و دو سر شانه را پیشنهاد دادند و بعد زالو درمانی . نظر شما چی هست ، آیا برای نرم شدن پوستم واقعا این کار موثر هست ؟ و پیشنهاد میکنید اول حجامت انجام بشه یا زالو ؟ و این کار باعث حمله ی بیماریم نمیشه ؟
اصلاح مزاج و تنظیم تغذیه در برنامه درمانی خیلی موثر است.و برای ارائه برنامه درمانی معاینه بیمار توسط یک طبیب حاذق طب سنتی ضروری است تا با توجه به نوع و وسعت سوء مزاج برنامه درمانی ارائه شود ،پرهیز از مصرف سردیجات و مصرف مواد غذای گرم و پرهیز از مصرف مواد غذایی مضر قدم اول است. چرب کردن بدن با روغن کوهان شتر یا روغن سیاهدانه مفید است. 
سلام. دوست من دو سقط به فاصله چند ماه به دلیل تشکیل نشدن قلب جنین داشته. لطفا راهنمایی کنید.ممنونم  
با این اطلاعات اندک پاسخگویی میسر نیست. 
سلام. پودر آنتی بلغم رو چطور میتونم تهیه کنم؟؟  
آدرس پستی و کدپستی و نام و تعداد محصول مورد نظر را به سامانه 10000297265180 پیامک کنید. 
با سلام
سر دردهای شدید که گاهی با حالت تهوع همراه هستند در دوران پریود نشانه چیست؟
در دوران بارداری هم میشه اصلاح مزاج کرد؟ مثلا سودا را از بدن بیرون کرد؟ من بسیار سودایی هستم ولی به گفته پزشک زنان باید زودتر باردار شوم.
اجرتون با مولود امروز
     
اختلالات دوران عادت بدلیل عدم تعادل طبع می باشد، که باید به تعادل طبع بپردازید. اگر باردار هستید بوسیله ی مواد غذایی می توانید طبع خود را بهبود ببخشید اما اگر باردار نشدید و غلبه ی سودا دارید توصیه ی ما این است که ابتداء سودا را از خود دور کنید.  
با سلام از اینکه با این سرعت پاسخ به سوالات میدهید کمال تشکر و قدردانی دارم .
حقیر در نوجوانی بسیار جسور و متهور بودم . بدریج ترس جای آنرا گرفته و با تمام توان جسمی که در حال حاضر دارم در جاهایی که باید عکس العمل از خودم نشان بدهم ترس وجودم را فرا میگیرد . میخواهم نترس و شجاع باشم . طبعم طبق نظر یکی از اساتید سوداوی است و لیکن تست مزاج شناسی میگوید صفراوی هستم .
  
هرچند سن خود را اعلام نکردید اما مقداری از این حالات مربوط به آبدیده شدن و کسب تجربه است که انسان را محتاط می کند، اما گاهی اوقات احتیاط بیش از اندازه تبدیل به وسواس می شود، سعی کنید در مواجه با مسائل مثبت بینی و اطمینان به خود را مد نظر داشته باشید، در خصوص طبعتان ممکن است تؤام سودا و صفرا غلبه کرده باشد، اول مطمئن شوید و سپس به تعادل طبع بپردازید. 
باسلام من دختری 20 ساله هستم رطوبت دست وپام خیلی زیاد جوری که دست وپام همیشه خیس هستن چکارباید بکنم؟  
از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 
سلام خسته نباشید من قصد بارداری دارم و بخاطر مسائلی که قبلا گفتم به توصیه شما باید یکماه به نسخه صفراویها عمل کنم آیا استفاده از این نسخه برای بار دار شدن مناسب است یا ضرر دارد؟ یه سئال دیگه داشتم برای بچه های بیش فعال هم طب سنتی دستوری داره؟ پسر 4ساله من بیش فعال و کم توجه ست  
نسخه ی صفرا در افراد صفراوی تعادل طبع ایجاد می کند و از آنجایی که حرارت بدن شما پائین خواهد آمد موجب جلوگیری از سوختن اسپرم می شود، در بچه های بیش فعال حجامت بسیار مؤثر است. 
سلام.یه خانوم 44ساله هستم دوتا بچه دارم چند تا سقط بافاصله داشتم دلم میخواد یه بچه ی دیگه داشته باشم دکتر گفت نمی تونم با ازمایش خون گفت که مگه با ایوی اف باردار شم ایا راهی دارم .متشکرم  
بدنتان را باید به تعادل برسانید. 
با سلام و خسته نباشید .من چند وقته مهره وسط کمرم درد میکنه وقتی که ماساژ میدم یه رگی جا به جا میشه. اول وقتی فشار میدادم درد میکرد ولی از وقتی ماساژ دادم درد میکنه .ممنون میشم راهنمایی کنید  
به دکتر کایروپراکتور مراجعه کنید. 
سلام خسته نباشید
من خانمی هستم 24 ساله که 4 ساله ازدواج کردم وتا الان بطور طبیعی جلوگیری میکردم یعنی سال 89 ازدواج کردم تا فروردین 92 جلوگیری داشتم/درست فروردین پارسال بود برای تعیین جنسیت<پسر>رفتم دکتر که اول از بدنم نمونه برداشت و گفت یه کم بدنت خشکه که بهم داروی اتینیل استرادیول داد همراه با تست تخمک گذاری که 3 دوره این قرص رو خوردم جواب نگرفتم بعد کیست اوردم 1 دوره با قرص یاسمین کیست رو برطرف کردم بعد 3 دوره لتروزول همراه امپول هاچ سی جی مصرف کردم بازم نتیجه نگرفتم بعد 1 دوره قرص اشتباهی داروخانه داد منم که دستخط دکترو نمیتونستم بخونم وقرص لاکتوفم بهم اشتباه داد خوردم بعد 2 دوره کلومیفن با امپول هاچ سی جی و بازم نتیجه نگرفتم بعد زنگ زدم دکتر گفت نزدیکی کن بدون دارو و روز 14 نزدیکی کن بیا ولی اون ماه نرفتم و ماه بعدش رفتم ازمایش کرد گفت رحمت خشکه و اسپرم نمیتونه توش حرکت کنه و دوباره نمیدونم چرااااا بازم قرص اتینیل استرادیول داد اخه اگه این قرص بهم جواب میداد که ماهای اول باردار بودم.در ضمن هم خودم و هم شوهرم ازمایشمون سالم بود
توروخدا کامل راهنماییم کنید دعاتون میکنم/در ضمن دکتر من منو سونو نمیفرستاد خودم میرفتم و گفت همش نرماله/و در ضمن من تاریخای پریودیم قبل اقدام منظم بود یعنی هر ماه دو روز زودتر میشدم ولی الان اینجوریه
البته خیلی من خونریزیم شدیده و چند ماهه که 1 روز قبل پری لک میبینم.
توروخدا راهنماییم کنید نمیدونم چیکار کنم
بخدا داغونم
میشه بگید در طب سنتی خوردن چه موادی باعث دوقلو پسر شدن میشود
  
شما می بایست تصمیم قطعی و محکم بگیرید که می خواهید با طب سنتی درمان شوید یا خیر و اگر تصمیمتان بر این شد که به دستورات طب سنتی عمل کنید، باید طی یک دوره ی مشخص به دستورات طب سنتی دقیق عمل کنید تا نتیجه ی آن را ببینید، باید بدانید که در درمان با طب سنتی نه باید عجله داشته باشید نه مواد مختلف را امتحان کنید. 
باسلام بنده 4 ماهه باردارم ودر بارداری اول قند نداشتم وفشار خونم هم متعادل است وآزمایش قند ناشتا حاملگیم 96 بوده برای پیش گیری از قند بارداری چه غذاهایی را مصرف نکنم وهمچنین همراه شیر شیره انگور استفاده می کنم با تشکر از شما  
برنج و نان سفید کمتر استفاده کنید، روغن زرد و عسل بیشتر استفاده کنید، روزی یک لیوان شربت سرکه انگبین میل کنید، اگر طبعتان سرد است خربزه مشهدی هم میل کنید و صبحانه ارده با عسل بخورید. 
باسلام من دختری 21ساله هستم.مزاجم سوداوی تشخیص داده شده حدودشش ماه است که مفاصلم وبه خصوص مفصل زانویم صدامی دهدوبیشتراوقات ساق پایم دردمی کند،بسیارلاغرهستم وبه هیچ وجه چاق نمی شوم،به صورت دوره ای به عفونت ادراری مبتلامی شوم.زودخسته می شوم وبیشتراوقات کسل هستم آزمایش خون چند باردادم مشکلی وجودنداشته فقط کمبودویتامین د داشتم.لطفامراراهنمایی کنید.باتشکر  
فعلاً با جدیت به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 
سلام خانمی24 ساله هستم که از مشکل موی زاید صورت و اکنه رنج میبرم شدیدا به فکر زالو درمانی وحجامت افتاده ام آیا تاثیری دارد ؟  
اگر منشاء سوداوی داشته باشد، بله 
سلام روز خوش
یکی از اطبای طب سنتی برای کنترل و درمان اظطراب من قرص گیاهی نروکسین شرکت دینه را پیشنهاد داد که در ضمن من غلبه سودا هم دارم
حالا میخواستم ببینم شما این قرص رو تایید میکنید
2-ایا این قرص مانند قرص های شیمیایی افسردگی عوارض خواب الودگی و اعتیاد به مصرف را دارد?
سپاس
  
اصولاً قرص هایی که ساخته می شوند چون برای ساخت و شکل گیری آنها نیاز به بیس و خمیر اولیه می باشد و معلوم نیست که آن خمیر از چیست و معمولاً از مواد شیمیایی است و منظور از گیاهی بودن اینگونه قرص ها استفاده از گیاه مدنظر در مواد آن است، لذا ما آنرا توصیه نمی کنیم، از طرفی هر نوع دردی یک نوع دارو می خواهد که تهیه داروی گیاهی برای هر درد روشی دارد مثلاً جوشانده یا غیره لذا نمی شود برای همه ی دردها از قرص استفاده کرد حتی اگر از گیاه مورد نظر باشد. برای رفع سودا نسخه ی سودا در وبلاگ بسیار کارآمد است. 
برای سردی جنسی خانمها چی پیشنهاد میکنید  
بسته به غلبه ی سردی باید از انواع گرمیجات استفاده کرد و مزاج را به تعادل رساند. 
سلام خسته نباشید
من خانومی هستم 24 ساله برای بارداری 14 ماهه اقدام کردم و رفتم دکتر ولی نتیجه نگرفتم اینسری دکتر گفت خشکی رحم دارم و اسپرم نمیتونه تو رحمت حرکت کنه و میمیره چیکار کنم خوب بشم در ضمن من عاشق جنسیت پسر هستم میشه بگید چیکارا بکنم و یه چیز دیگه ایا راهی برای دوقلو پسر شدن هست تورو خدا راهنماییم کنید اخه 8تا خواهر دارم دیگه طاقت ندارم بچه ی منم دختر بشه/
راستی من یه یسالی هست خیلی سردر میگیرم تقریبا هر روز نمیدونم چیکار کنم بدنم خیلی ضعیفه و همش مریض میشم/هیکل متعادلی دارم /خیلی زود تو سرما سردم میشه و تو گرما خیلی زود گرم میشم/تورو قران کمکم کنید
میشه یه دکترطب سنتی خیلی خوب تو تهران برای بارداری و جنسیت معرفی کنید ممنون
راستی اگه جواب سوال ها توی ایمیل فرستاده بشه و تو اینجا معلوم بشه جوابمون کجاست خیلی خوب میشه/ممنون
  
ششمین پاسخ قبل جواب شما گذاشته شده است. 
با سلام. من 2 سال پیش دچار سرگیجه شدم. نوار مغز ازمایش خون دادم سالم بود. متخصص گوش وحلق مراجعه کردم مدتی انتی بیوتیک و قرص بتاسرک مصرف کردم اما خوب نشدم. تا اینکه روانپزشک به من قرص سرترالین داد و علت را استرس دانست با مصرف ان خوب شدم اما بعد از یک سال و نیم با نظر دکترم ان را قطع کردم و بعد از یک ماه سرگیجه ام شروع شد. ماه قبل نزد دکتر طب سنتی رفتم و گفت علت سرگیجه ات وجود عفونت در پشت گوش و شقیقه ها دانست اما بعد از یک ماه از مصرف داروهایش هنوز خوب نیستم چه کنم تو رو خدا راهنماییم کنید  
به همان طبیب مراجعه کنید و نظر ایشان را در رابطه با زالو درمانی بپرسید. 
سلام خسته نباشید. براتون نوشته بودم که پای راستم 6 سالی هست که از ناحیه نوک انگشتان تا لگنم ورم میکنه. بیشترین ورم هم مربوط به قسمت قوزک پا،روی انگشتانم هست. بطوری که گاهی احساس میکنم الان پام ترک میخوره از ورم زیاد. پام به شدت یخ میکنه و ورمش گاهی کم و گاهی زیاد میشه.لگنم هم خیلی دردمیکنه.دکترای متخصص زیادی رفتم اما فقط گفتن که وریدای پام ضعیف شدن و عمل خون رسانی به پا کند انجام میشه. ازمایشهای زیاد،سونو گرافی داپلر هم انجام دادم . میگن احتمالا یه لخته خون ایجاد شده که دیگه اثری ازش نیست. جوراب واریس برام نوشتن. یه مدت هم قرص و آمپول برای دفع آب زائد بدن برام تجویز کردن. ولی هیچ اثری نداشت. خیلی وقته که منتظر جواب سوالم هستم. لطفا کمکم کنید.حداقل یه امیدی، یه راه و چاره ای بهم نشون بدید. خواهش میکنم.  
جواب سؤال شما دو مرتبه دیگر هم داده شده، بایست طبعتان را بررسی کنید و با توجه به طبعتان زالو درمانی کنید. 
سلام در یک تست مزاج شناسی متوجه شدم بلغمی مزاجم و توصیه شده بود لبنیات کم مصرف شود که بالطبع باعث کمی کلسیم بدن میشود لطفا راهنماییم کنید اگر ماست را با فلفل یا شیر را با عسل یا پنیر را با گردو مصرف کنم باز هم اثر مضر خودشان را دارند؟لبنیات روزانه چند واحد استفاده کنم واگه باید کم مصرف کنم جایگزینش چیست؟باتشکر  
مزاج بلغم یعنی طبیعت سرد و تر که لبنیات هم طبیعت سرد و تر دارد، به همین جهت در افراد بلغمی باید کمتر استفاده شود، بجای آن مواد مفید برای افراد بلغمی را استفاده کنید مشکلی پیش نمی آید، مثل ارده، عسل، شیربادام، شیره انگور و انجیر، بادام و گردو و مویز. 
باسلام خدمت اساتید بزرگوار,ضمن تبریک ولادت با سعادت امیر المومنین علی (ع),من سوالی داشتم خدمت شما بزرگواران,امروز مشخص شده که خانمم بارداره اگر میسه غذاهای مقوی در طب سنتی و اسلامی که برای خانمم بسیار مفید و پر فایده باشه را بگویید(درضمن خانمم خیلی ضعیفه)و دیگر اینکه غذاهای مقویی که خانمم باید بخوره تا برای جنینی که در شکم داره بسیار مفید باشه.خدا خیرتون بده و به حق آقا امیرالمومنین هر حاجتی داشته باشید براتون براورده کنه  
با سلام دوباره,مزاج خانمم گرم وخشک چون خیلی لاغره و ریز اندامه  
مورد سؤالی که شما مطرح فرمودید از موارد مهم در طب سنتی است لذا پیشنهاد می دهیم به یک طبیب حاذق طب سنتی مراجعه بفرمائید تا از نزدیک همسر محترمه تان را مورد مزاج شناسی قرار دهند و رهنمودهای مناسب را توصیه کنند. 
سلام من در حال حاضر ٣٨ سال تمام دارم مدت ٦ سأله تلاش برأی بارداری دارم موفق نشدم ٢ بار ivf داشته که یک بار ٤ تخمک و ٤ جنین با کیفیت و یک بار فقط ٢ تخمک داشتم که یکی بالغ شد تبدیل به ١ جنین با کیفیت ولی بإز هم نگرفت، ذخیره تخمک کمی دارم پریودهام تقریبا زمانش منظمه ولی سه روز اول لکه بینی قهروه ای تیره یا گاهی سیاه دارم که کمی توی أون یه چیزایی دون دون هم هست بعد فقط ٢ روز خونریزی دارم و بعد أون با یکی دو روز لکه بینی تموم میشه دردهم که دارم الان سالهاست مدل پریودم به أین حالته حالا میخوام دوباره برم واسه ivf چکار کنم که بگیره؟ أیا راهی هست که تخمکم بیشتر شه تورو خدا کمکم کنین و جواب مرور ایمیل کنین  
ظاهراً تصور شما از حاملگی فقط این است که تخمک با اسپرم آمیخته شود! در صورتی که اینچنین نیست، تا مادر از نظر روحی و جسمی آماده مادر شدن نباشد بعید است اتفاقی بیافتد حتی اگر حاملگی هم صورت بگیرد معلوم نیست که انتهای آن یعنی انسان تولید شده چه نوع انسانی است (از نظر فیزیکی رشد و نمو و هوش و...) پس پیشنهاد ما این است که به اصل بپردازید، بهترین کار این است که بدنتان را به تعادل برسانید، روابط خود را با همسرتان صمیمی تر و دوست داشتنی تر کنید، سفر، تفریح و خنده را جزو برنامه های اصلی خود قرار دهید، از غذاهای غلیظ و دارای مواد شیمیایی کمتر استفاده کنید، انشاءالله خداوند لیاقت مادری را به شما اعطا می فرماید. 
با سلام
واقعا ازتون ممنونم که جوابم را دادین و سعی میکنین که سلامتی را به مردم هدیه کنین
ان شالله خودتون هم همیشه سلامت باشید
فرمودین که قبل از بارداری باید اصلاح طبع کنم با توجه به سودایی بودن شدید من ( مخصوصا از نظر ویژگیهای روحی و ضعیف بودن معده و مشکل در هضم) میشه لطفا دستوراتی بفرمایید که بشه سریعتر سودا را خارج کرد
پزشک طب سنتی حجامت را پیشنهاد کردند اما راستش نمیدونم چقد برام موثر خواهد بود!! ولی اگر حجامت یا .... راه میانبری است که بشه زودتر سودا را دفع کرد لطفا ببفرمایید چون شرایط زندگیم بستگی به زودتر باردار شدن من دارد. خدا عوض کمکتون را بده
  
جواب شما با سؤال قبلی تقریباً مشترک است با این تفاوت که شما غلبه ی طبع خودرا اعلام کردید، بهتر است عجله نکنید و به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 
من37 سال دارم مزاجم غلبه بلغم حاد داردوغلبه سوداوی حاد دارد درجه سردی2از4وخشکی 1از 4جدبدا یک کیست هم در سینه دارم خیلی بیحال وبیحوصله هستم وکم خونی و یبوست هم دارم از امروز ماالجبن را شروع کردم وقرصهای اهن را که از فولاد کشته بدست میاید لطفا من را راهنمایی کنید  
به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، مصرف مواد مذکور منعی ندارد. 
باسلام
من مدتی هست که ران راستم ورم داره که جدیدا قوزک پای راستم هم خیلی درد داره و پاهام رو که رو زمین میگزارم درد میگیره و یا حتی میلنگم و دست راستم هم بعضی وقتها و گاهی اوقات دست چپم ورم می کنه و دردناک میشه در کنار همه این ها گاهی اوقات مفاصلم هم درد میگیره باید چی کار کنم که از این درد ها راحت بشم؟
  
از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 
با عرض سلام و احترام خدمت دوکتور.
چند هفته قبل پدرم به ورزش آغاز کرد ولی چند روز بعد پا هاش درد گرفت الان خیلی به مشکل قدم می زنه.شما چه توصیه میکنید تا به زودی سر حال بشه....
ممنون.
  
اطلاعات برای پاسخگویی کافی نیست. 
با سلام مادرم دارای طبع سرد بلغم حاد صفراوی حاد سوداوی حاد می باشد و بیش از 10 سال است که دارای آلرژی ست در چهار فصل عطسه های شدید وخارش بینی و سردرد می باشد راه درمان چیست؟  
ابتداء بمدت بیست روز به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید، پس از آن اگر صفرا کمتر شده بود به نسخه ی سودا عمل کنید. 
باسلام و خسته نباشید.من زنی 33ساله.از ازدواج اولم یه دختر 17ساله دارم.بعداز ده سال ودوسال پیش مجددا بامردی 55ساله و بدون فرزند ازدواج کردم.شوهرم از ازدواج اولش باخانمش که فوت شدن فرزندی ندارن.من تصمیم به بارداری دارم ولی ناموفق.دکتر هم رفتیم مشکلی خداروشکر نداشتیم.و سالم.ولی به تازگی با انجام آزمایشات وسونو شوهرم دچار واریوکوسل خفیف و حرکت کند اسپرم مواجه شده.من تصمیم به انجام لقاح ازمایشگاهی دارم.ایا غیر از این درمانی هست وایا دارو وطب خاصی برای همسرم سراغ دارین که مصرف کند که حداقل اسپرم خوب داشته باشد برای لقاح.خیلی نگرانم.برای همسرم.دعا کنید زودتر طعم پدرشدن رو بچشد.ممنون  
باید تحت نظر طبیب حاذق طب سنتی قرار بگیرند. 
سلام بر شما. آیا در طب سنتی بیماری سلیاک و درماتیت هرپتی فرم وجود داشته است؟ اگر وجود نداشته به نظر شما علاعمش به کدام طبع و مزاج بر میگرده. ممنون میشم اگه واسم ایمیل کنید چون شاید نتونم به وبلاگ قشنگتون سر بزنم  
بهترین راه درمان، پاکسازی و رساندن بدن به تعادل می باشد. 
با سلام و خسته نباشید:46 سال دارم مدت 1 سال است پریود نمیشم:البته از 38 سالگی پریودم نامنظم بوده: که داوهای هورمونی پزشک تجویز کرده بود که استفاده می کردم"ولی در حاله حاضر استفاده نمی کنم:بادرنجبویه"اسطوخودوس:یونجه:رازیانه:سیاه دانه:گل بنفشه: مدته 2 هفتس دارم استفاده می کنم:از موقعی که دارم استفاده می کنم تخمدانه چپم تیر می کشه: از شما عاجزانه تقا ضا می کنم من را راهنمایی کنید:با تشکر  
اطلاعات ارائه شده برای پاسخگویی کافی نیست.  
با سلام و خسته نباشید
میخواستم بپرسم از جوشونده ای که واسه دفع سودا که شامل هلیله و غیره بود و حدود یک ماهی تو یخچال بوده میشه باز استفاده کرد یا نه و فاسد میشه؟
آماده شده تو یخچال بوده.
  
اگر در یخچال نگهداری شذه باشد، فاسد نشده است.
با سلام من زن 58 ساله هستم مدت شش ماه است که چشم چپم آب مروارید دارد ولی هنوز برای عمل نرسیده . آیا با طب سنتی درمان کاملی برای این بیماری وجود دارد لطفاً بفرمایید. مزاج من سرد و تر است  
باید شرایط شما از نزدیک بررسی شود، بهتر است به طبیب حاذق طب سنتی مراجعه داشته باشید. 
با سلام خدمت اساتید بزرگوار,تشکر میکنم که من رو راهنمایی کردید,ولی آقا یا خانم دکتر من در بوشهر دارم زندگی میکنم و فکر نکنم در بوشهر طبیب متخصص در طب سنتی وجود داشته باشد,اگر وجود دارد حقیر را هم راهنمایی بفرمایید,سوالی داشتم خدمتتوت یکی از عوارض بارداری حالت تهوعی که برای زن حامله اتفاق می افتد میخواستم بدونم راهی یا دارویی هست که این حالت تهوع زمان حاملگی به سراغش نیاد.ممنون و خدا خیرتون بده  
ما اطلاعی از اطباء طب سنتی در شهر شما نداریم بهتر است از همانجا پرس و جو کنید، اگر خانم حامله تعادل طبع پیدا کند حالت تهوعش کم می شود، بهتر است آزمون مزاج شناسی بدهند و ببینند طبع فعلیشان چیست. 
با سلام ، دختری 33 ساله هستم که با مراجعه به دکتر طب سنتی متوجه شدم که طبع سوداوی دارم ، از طرفی حدود 13 سال است که پوست سرم جوشهای چرکی دردناک میزند و حدود 2،3 سال است که خارش پوستی مخصوصا در ناحیه ساق پا دارم ، به دکتر پوست مراجعه کردم و به من گفتند که مبتلا به بیماری درماتیت سبوره هستم که درمان قطعی ندارد اما با رژیم غذایی مناسب میتوانم این بیماری را کنترل کنم ، البته حدود 20 روز پیش بعد از یک دوره درمان فصد انجام دادم که دکتر گفتند غلبه صفرا دیده میشود ، با توجه به این توضیحات پیچیده اگر به من بگوئید که دقیقا چه چیزهایی بخورم و چه چیزهایی نخورم ، خیلی خیلی ممنون میشم .مخصوصا در وعده صبحانه با توجه به سوداوی بودنم منع لبنیات هستم واقعا نمیدونم چی بخورم ؟  
در یک دوره ی کوتاه بیست روزه به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید سپس بررسی کنید اگر صفرا از بین رفته بود به نسخه ی سودا عمل کنید. 
باسلام پدر من 75 سال دارد از زمانی که همه دندان هایش راکشیده است خیلی لاغر شده اشتهایش هم خیلی کم است با انجام آزمایش معلوم شده که کم خونی زیاد دارد در ضمن شبها وحتی روزها زیاد به دستشویی می رود برای دفع ادرار ناخن هایش کمی تورفتگی دارد  
توضیحات برای پاسخگویی بسیار ناقص است. 
با سلام سودای مزاج هستم 37 سال دارم آیا خوردن پیاز درمانی برای حاملگی صحت دارد سودای هستم اما کمتر به دستورات سودایی عمل میکنمیک م نوش مفید را لطفا معرفی کنید  
درمان ناباروری در افراد مختلف با توجه به غلبه ی طبعشان متفاوت است، پس اگر پیاز یا هر مادئه ی دیگری در برخی جواب بدهد ممکن است در برخی جواب ندهد، پیشنهاد ما این است که به نزد طبیب طب سنتی بروید، غلبه ی سودا معمولاً دیرتر از بدن خارج می شود، و اگر قصد خروج سودا را دارید پیشنهاد می کنیم دقیقاً به دستورات سودا حداقل بمدت شش ماه عمل کنید، می توانید از دمنوش های سیب، بادرنجبویه، زیرفون، دارچین، اسطوخدوس استفاده فرمائید. 
باسلام
مصرف کندور در دوران بارداری؟چه ماههایی؟
  
مصرف کندر در افراد مختلف بسته به طبع آنهاست، اگر برای طبع شما مناسب باشد ماههای اول جویدن کندر مفید است. 
سلام من دختری 29 ساله مجردبا وزن48 وقد162 ساکن تهران هستم دارای مزاج صفراوی با درجه گرمی1 خشکی 3 وغلبه سوداوی حاد میباشم.دچار افسردگی استرس زیاد خستگی وبیحالی کمبود انرزی بی انگیزه گی هستم, موهام نازک ودارای موخره میباشد . به تازگی پوست ضورتم پوسته پوسته میدهد. ممنون میشوم اگر مرا راهنمایی کنید  
به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 
با سلام و عرض خسته نباشید من مشکلی دارم که چند وقته خیلی اذیتم میکنه خواهش میکنم کمکم کنید من پسری هستم 22 ساله که مدت پنج سال درگیر خود ارضایی بودم و الان 4 یا 5 ماهه که دیگه واسه همیشه ترکش کردم ولی شبها التم سفت شده و بعد از چند دقیقه شل میشود و مایع بی رنگ و لزج ازش خارج میشه و زیر چشام هنوز گوده ولی نسبت به موقعی که خود ارضایی میکردم بهتر شده ولی این گودی خیلی اذیتم میکنه لاغرم هستم البته لاغر شدم ولی میخوام چاق بشم اگه هم شیرینی زیاد بخورم گلوم شروع میکنه به درد کردن و گلوم چرکی میشه اگه میشه لظف کنید کمکم کنید یه راهکاری بهم بدید که گودی زیر چشام خوب شه و جاقتر بشم موفق و پیروز باشید  
ورزش را بسیار جدی هر روز انجام دهید، از خوراکیهای ممنوعه استفاده نکنید، گردو، بادام، فندق، پسته، مویز، انجیر، کنجد، کندر را بکوبید و با عسل مخلوط کنید روزی دو قاشق میل کنید. 
پدرم کم خونی دارد به شدت اشتهایش کم است خیلی لاغر وضعیف شده است زانو درد نیز دارد دو سال پیش پایش شکست وپلاتین گذاشتند توی استخوان رانش از آن به بعد پادرد ش شروع شد ناکفته نماند که زانو درد قبلا داشت اما بعد از عمل نیز شدت گرفت وقتی که دندان هایش را در آورد دیگر میل به خوردن ندارد کم کاری تیروئید هم دارد تکر ر ادرار هم دارد پوستش خیلی چروک شده اصلا چیزی نمی خورد شبها چند بار برای دفع ادرار بیرون میرود روز هم زیاد دستشویی می رود بیشتر روزها هم خواب آلود است لطفا برای کم خونی اش مارا راهنمایی کنید چون ضعف عمومی بدنش کم شدهوبه سختی بلند میشود  
از خوردن غذاهای با طبع سرد و غلیظ، چای و قند، برنج، مرغ، گوشت گاو، غذاهای فریزری و بسته بندی صنعتی پرهیز کنند، روزانه یک لیوان شیر بادام با عسل میل کنند، سه روز، میانه روز یک لیوان شربت زعفران و عسل میل کنند، از انواع آشها، آبگوشتها، اشکنه ها و خوراکهای گیاهی و میوه جات و سبزیجات تازه بیشتر استفاده کنند، آش شله مشهدی بسیار مناسب ایشان است، شیره انگور، شیره توت و شیره انجیر را به اندازه مساوی باهم مخلوط کنند و روزانه سه قاشق میل کنند، گردو، بادام، فندق، مویز، پسته، چلغوز، انجیرزرد داخل جیبشان داشته باشند و هر وقت میل داشتند در طول روز استفاده کنند، پای خود را با روغن کوهان شتر مرتب چرب کنند، پیاده روی و تحرک یا ورزشهای ثابت حتماً باید در برنامه ایشان جای داشته باشد، از دمنوش های زیرفون، بادرنجبویه، زنجبیل، دارچین بهمراه شکر سرخ بجای چای استفاده کنند، هر روز عصر کاهو با سکنجبین عسلی میل کنند. 
سلام و ممنون از زحمات بی دریغتون
مادرم پارسال بخاطر کانسر سرویکس جراحی هیسترکتومی انجام داد.و الان مدتیه خیلی زود به زود سوزش ادرار شدیدی میگیره و با خوردن انتی بیوتیک مدت کوتاهی خوب میشه ولی بعد از چند روز باز شروع میشه.درد زیر شکم نداره و فقط مجاری ادرارش بشدت درد میگیره و تکرر ادرار داره ولی قطره قطره
نیست.میگه اخر ادرارش که تموم میشه مجرای ادرارش تیر میکشه و درد میکنه.خیلی ازتون ممنونم..  
فعلاً چند روزی قسمت سفید هندوانه را میل کنند سپس نتیجه را اعلام کنید. 
با سلام دخترم 8 سال دارد شبها موقع خواب خیلی خرو پف می کند دکترها میگویند لوزه سوم دارد باید عمل کند لطفا راهنمایی کنی  
اطلاعات ارائه شده برای پاسخگویی کافی نیست. 
سلام
٣٧ سال دارم ویک پسر ١١ ساله
یکسال ونیم پیش آندومتریوز داشتم ولاپراسکوپى کردم و٤٠ روز بعد عمل باردار شدم ولى خارج از رحم شد وبا آمپول برطرف شد.
اما متاسفانه لوله چپ دچار چسبندگى شده و لوله راست پیچ خورده
آندومتریوز هم درحال عود کردن مى باشد.
با ٥ پزشک مشورت کردم و همه آنها پیشنهاد آى وى اف دادند
اما من و همسرم راضى به اینکار نیستیم
آیا براى بازشدن لوله فالوپ درمان گیاهى یا سنتى اى وجود دارد؟
با احترام وتشکر
  
درمان وجود دارد، به طبیب طب سنتی حضوراً مراجعه کنید. 
سلام من به کولیت زخمی مبتلا هستم و وزنم به شدت کاهش داشته و مزاجم هم سودا م باشد درمانی دارد؟  
فعلاً به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 
با عرض سلام و روزبخیر
مادر من آزمون مزاج شناسی او سرد و تر و درجه سردی 3 از 4 و درجه تری 3 از 4 مزاج او غلبه سوداوی حاد دارد.
چند وقت پیش با خوردن دو وعده ماهی پشت سرهم تمام بدن شل شد و نصفی از صورت و لبش شل شد و نمی توانست خوب صحبت کند و بدنش پرش پیدا کرده بود و ایشون دارای بیماری فشار خون بالا و قند و چربی و ناراحتی قبلی است که با قرص کنترل می شود و هرشب قرص الپروزولام مصرف می کند و الان با خوردن غذای گرم حالش بهتر شده و اکنون غذاهای سرد اگر بخورد حالش بد می شود
از شما استاد گرامی خواهشمندست راهنمایی کنید چه کاری برای بهبودی کامل انجام داد
باتشکر از شما
  
به نسخه ی سودا در وبلاگ با جدیت عمل کنند، بعد از بیست روز وضعیت ایشان را گزارش کنید. 
با سلام، آیا شکر قهوه ای روبینا مورد تایید است، برای بیماران دیابتی چطور?  
در متون طب سنتی به شکر سرخ اشاره شده است و این شکر در برخی از عطاریها عرضه می گردد، برای بیماران دیابتی عسل طبیعی خالص توصیه می شود. 
باسلام وخسته نباشید خواهر من مزاج اوگرم است درجه گرمی3از 4 به لحاظ تری وخشکی متعادل و مزاجش غلبه سودای حاد دارد یک ماه است که سرگیجه دارد طرف جلوی سر و طرفین حالت سنگینی دارد بدنش سنگینی دارد 36 سالش است سردی اصلا نمی تواند بخورد بدنش حالت سستی دارد لطفا راهنمایی کنید چه کارهایی باید انجام دهد با تشکر فراوان از شما  
به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنند و هفته ای دوبار بخور مرزنجوش بدهند و پس از بخور از عطوس استفاده کنند. 
با سلام. لطفا مرا راهنمایی بفرمایید تا بتوانم مشکلم را مطرح کنم . اول اینکه این آزمون طبع و مزاج شناسی کجاست و چگونه باید انجام شود ؟ و دوم اینکه این نسخه سودا و صفرا و آش و. . . . که میفرمایید در وبلاگ هست کجاست کدوم وبلاگ همین سایت من که نمیتونم پیداش کنم
از طریق گوگل سرچ کنید (آزمون مزاج شناسی) سایتهایی در این خصوص هستند که سؤالاتی از شما می کنند، سعی کنید به سؤالات دقیق پاسخ دهید، تا جواب برای شما ارائه گردد. برای پیدا کردن نسخه ها به صفحه ی نخست همین وبلاگ بروید و در قسمت (لیست عناوین خاطرات) در سمت چپ وبلاگ کلیک کنید تا تمام عناوین مطالب وبلاگ برای شما نمایش داده شود. 
با سلام آیا در طب سنتی برای بهبود بیماری خود ایمن آنتی فسفو لیپید توصیه یادرمانی وجود دارد؟  
باید بیمار توسط یک طبیب حاذق طب سنتی مورد معاینه دقیق قرار گیرد. 
با سلام میخواستم در خصوص درمان یبوست مزمن منو راهمایی کنید البته باید بگم هر روز صبح ناشتا یک لیوان آب ولرم ناشتا می خورم اما به سختی روزی یک دفعه اجابت مزاج دارم در ضمن مزاجم طبق آزمون مزاج شناسی سرد وتر هست  
شما احتمالاً می بایست غلبه ی مزاج داشته باشید، که باید آنرا نیز مشخص کنید، بهترین راه برای درمان یبوست تغییر سبک زندگی و روش عادات غذایی است، که با این کار بدن به تعادل می رسد و یبوست از بین خواهد رفت. 
با سلام و تشکر فراوان از صبر و حوصله و نیت خیرخواهانه شما . من خانمی 26 ساله هستم . والان 4ماه و 7 روزه که تجربه اولین زابمان داشتم و به لطف خدا صاحب 1 فرزند دختر شدم و خیلی دوستش دارم و از خدا میخواهم که به همه انسانهای این دنیا این طعم شیرین را بچشاند و این نعمت عظیم را از هیچ کسی دریغ نکند. آزمون مزاج شناسی را از طریق اینترنت انجام دادم : مزاج فعلی خشک/ به لحاظ سردی و گرمی :متعادل/ درجه خشکی:1 از 4 / مزاج غلبه سوداوی حاد دارد . این از طریق یک سایت و از طریق سایت دیگر که اطلاعات مربوط به هر مزاجی را نوشته بود بنده هم مواردی از سردو تر (بلغمی) و هم مواردی از گرم و خشک (صفراوی) را داشتم .
باید بگویم که حال عمومی ام اصلا تعریفی ندارد و بعد از زایمان به این روز افتادم البته اوایل که افسردگی خیلی شدیدی داشتم و همش گریه میکردم و از جمع فرار میکردم و غذا نمیخوردم و به بچه ام شیر نمیدادم و . . . والان که 4ماه از اون زمان میگذره این حالتم بهتر شده اما مشکلات دیگرم گویا ماندگار شده اندو با توجه به اینکه زمان نه چندان کمه گذشته و ترس از خوب نشدن دارم و با توجه به اینکه فصل امتحانات است و من هم دانشجوی رشته حقوق هستم به فکر درمان افتادم تا بیش از این از زندگه باز نمانمو از شما خواهشمندم که مرا راهنمایی بفرمایید :
1: از گرمای خیلی شدید واحساس خفگی و عرق و تشنگی رنج میبرم .
2: در سر و چشم هایم احساس سنگینی می کنم و مات و مبهوتم . انگار هیچ چیزی را نمی بینم هیچ چیزی را نمی فهمم اصلا یک جور عجیب غریبی شدم . وقتی یکی حرف میزنه اصلا نمیفهمم چی میگه چه سر کلاس چه بیرون کلاس و چه حرفهای عادی.و متن کتاب . اصلا انگار من یه آدم دیگه شدم یا کتاب و آدما دارن یه جور دیگه وبه یه زبان دیگه حرف میزنن.
3: هیچ چیزی در ذهنم نمیمونه . اصلا نمیتونم حتی 1جمله 1 اسم یه حرف یه چیزی رورو به خاطر بسپارم.
4: از همه چیز و همه کس و همه همه بدم می آید و همش میگویم آدم باید چندسال زندگی کنه چرا تموم نمیشه و دیگر هیچ انگیزه ای برای ادامه زندگی و انجام کارهای روزمره و غیره ندارم و اصلا دوست ندارم با همسرم رابطه داشته باشم ولی دوست هم ندارم که دور از من باشد . اصلا دوست ندارم به خودم برسم . همش بی حالی و خستگی . همش میگم به من چه که درس بخونم و بهتره که رهاش کنم و بمونم تو خونه کار خونه و بچه داری کنم و بگردم و
5: عصبانیت زیاد و تحمل کم و حال و حوصله هیچ چیز و هیچ کس را نداشتن
خودم خیلی تلاش کردم و میکنم که به این حالتها غلبه کنم مثلا با پیاده روی . دعا و قرآن . شعر و موسیقی . رسیدن زوری وبه خود . خندیدن زوری و تلقین چیزهای خوب اما انگار که نه انگار و حتی ذره ای اثر نداشته که نداشته .
از کتاب های طب سنتی داروهای گیاهی پیدا کردم و رفتم که تهیه کنم اما به من گفتن که چون بچه شیر میدم نباید از اینها استفاده کنم . میخواستم ببینم ضرر دارد اگر استفاده کنم ؟ چون من دمنوش خیلی دوست دارم و چون زیاد هم تشنه میشم روزی 2 یا 3 لیوان استفاده میکنم چون من اصلا چای نخوردم تا به حال و نمی خورم چون دوست ندارم. (مثل دمنوش گل گاو زبان . استخدوس . سنبل الطیب . بهار نارنج و عرق بید مشک ) (دمنوش افتیمون شامی و زعفران و مریم گلی ) ( کومبوچا ) (گل مختوم . طباشیر . درونج . زرنباد . پوست هلیله کابلی . صندل سفید . بهمن سرخ و سفید . بادرنجبویه ) گرچه فایده ای نداره

از شما خواهش میکنم که با حوصله همه مشکلاتم را بخوانید که کمکم کنید چرا که تا همین 2.3 روز آینده امتحان دارم البته میدانمکه دیر اقدام کردم
  
از ظواهر امر اینگونه پیداست که شما صفرای سوخته دارید که باید به تدریج آنرا از بین ببرید، مصرف دمنوش های گل گاوزبان و اسطوخدوس را ادامه دهید و به آن ریوند چینی و فلوس هم اضافه کنید و جدا جدا دم کنید و میل کنید، تا بیست روز، روزانه یک لیوان دم کرده برگ سنا و گل سرخ میل کنید، به استخر بروید و تا گردن در آب فرو بروید و حدود نیم ساعت ساکن بایستید، ماساژ کل بدن (دلاکی) برای شما مفید است، بمدت پانزده روز به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید و پس از آن وضعیت خود را گزارش کنید، روزی یک لیوان شربت سکنجبین عسلی میل کنید، عصرها کاهو با سکنجبین عسلی میل کنید. 
باعرض سلام و روز بخیر خدمت استاد گرامی
من ٢٥ ساله هستم مزاج من گرم است و درجه گرمی ١ از ٤ می باشد و به لحاظ تری و خشکی متعادل همچنین غلبه بلغم حاد دارم
وزنم٦٧ کیلو گرم و قدم ١٥٧ می باشد
موهای سرم بسیار سفید شده است و دچار اضافه وزن و یبوست نیز می باشم
ممنون میشم برای کاهش وزن و سفیدی مو و اضافه وزنم مرا راهنمایی کنید.
دیروز هم به شما ایمیل زدم ولی جوابی مشاهده نکردم در سایت
با تشکر
  
از مصرف سردیجات پرهیز کنید، روزی یک لیوان دم کرده برگ سنا با گل سرخ میل کنید، منضج و مسهل بلغم استفاده فرمائید. 
با سلام.
من خانمی 29 ساله هستم و مزاج من خشک از درجه 3 از 4 است و صفرایی حاد و سودایی حاد دارم. آقای دکتر من وسواس فکری دارم یا شاید بهتر باشه بگم سرسام گرفتم. دائم احساس گناه می کنم. مثلا اگه امتحان داشته باشم فکر می کنم باید هر چی نمونه سوال و کتاب دارم باید به دوستام هم بدم وگرنه امتحانم را بد میشم. از قبل از امتحان که با این افکار نمی تونم درس بخونم و روز امتحان هم بد امتحان میدم و همه چیز خراب میشه و این قبیل افکار کارم را مختل کرده . موهای سرم هم دارن سفید میشن. از 18 سالگی لکنت زبان هم گرفتم. اعتماد به نفسم کم است. اگه چیز ترش بخورم سریع درد سر میشم همش باید چیز های گرم بخورم. خدا را شکر از استعداد خوبی برخوردارم ولی به خاطر این بیماری همه چیز را از دست می دهم. دائم ترس از آینده دارم کلا فکر و خیالم ثانیه ای آرام نیست. خواهش می کنم بهم کمک کنید. امیدوارم به حق قران هیچ وقت درمانده نشید.
  
بمدت بیست روز به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید و پس از آن وضعیت عمومی خود را گزارش کنید.  
سلام. آقای دکتر ممنون جواب دادید برای نسخه صفرا باید کجا برم. اگه میشه آدرس آن صفحه را بزارید. خدا پشت و پناهتون  
به لینک زیر مراجعه کنید:
سلام و خدا قوت.آقای دکتر مامانم چند روز گذشته رو همونطور که فرمودین قسمت سفید هندوانه خورد.از اون درد خیلی سخت اولیه بهتر شده صبحا ولی بعداز ظهرا باز سوزش داره و میگه که التهاب داره همچنان.به طوری که دیروز بخاطر درد شدیدش مجبور شد آمپول دگزامتازون بزنه.که بخاطر همون فعلا از دیشب درد نداره ولی تکرر زیاد داره و میگه به محض اینکه ادرار داره باید تخلیه بشه و نمیتونه نگه داره.و ممکنه بریزه! به نظرتون الان باید چکار کنه؟
بینهایت ممنونم
  
همان پوست سفید هندوانه را ادامه دهند، از خوردن شیرینی جات قنادی و شکر و قند بشدت پرهیز کنند، آب آلبالو طبیعی استفاده کنند، با محلول سرکه طبیعی و آب خود را شستشو دهند، پس از شستشو حتماً خودشان را خشک کنند، هر روز ده گرم دم گیلاس را در یک لیتر آب جوش دم کنند و آب صاف کرده ی آنرا سه بار در طول روز بنوشند. 
با سلام لطفا متخصص طب سنتی معتبر در قم یا اهواز معرفی نمایید با تشکر  
به آدرس زیر مراجعه کنید: http://tabib.tabaye.ir/#!/popular/0/  
با و خسته نباشید. خانمی 35 ساله هستم و یک فرزند 1.5 ساله دارم. سه ماه بعد از زایمانم دچار ضعف شدیدی شده ام طوری که هر نیم ساعت یکبار باید مفصل غذای نونی و یا برنجی بخورم. تند تند بهم ضعف دست میده طوری که به فرزندم بیش ازشش ماه نتونستم شیر بدهم. زندگیم مختل شده هیج جا نمیتونم برم چون خجالت میکشم از این همه خوردن. 15 کیلو به وزنم اضافه شده. در ضمن چند تا متخصص داخلی رفتم نتونستن تشخیص بدن .فقط یکیشون گفت شاید سندروم دامپینگ باشه. تمام آزمایشات قند خون- تیرویید و بقیه چیزها همه نرماله فقط کم خونی دارم. این اواخر هم معده درد گرفتم و اسید معده ام بالاست و نفخ معده دارم.خواهش میکنم کمکم کنید.  
اینها علائم گرمی مزاج است، اما بهتر است برای اطمینان خاطر آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 
با سلام خامنی هستم 31 ساله و در تست مزاج بلغم (سرد وتر)سفید پوست با جثه نسبتا بزرگ168 سانت قد و 80 کیلو وزن از سن 15-16 سالگی ریزش مو در ناحیه جلوی سر داشته ام و روز به روز هم بدتر شده.در فامیل نیز ریزش مو از نوع مردانه در خانواده مادری دارم و در آزمایشات هم هیچ گونه بیماری نشان داده نشده و حدود 3 سال نیز تحت درمان بوده ام ولی بی نتیجه بوده.شایان دکر هست که بسیار سرمایی هم هستم و درد پهلو،وکمر درد و پوسیدگی دندان و چربی بیش از حد مو نیز دارم واز لحاظ روحی نیز در گدشته بسیار حساس و عصبی بوده ام ولی الان استرسو عصبانیت خودم را کنترل کرده ام لطفا در مورد ریزش مو و درمان مرا راهنمایی کنید  
شما به احتمال قریب به یقین به محض ورود به حمام زیر دوش می ایستید و تا آخر استحمام زیر دوش هستید، این کار را ترک کنید و نشسته حمام کنید، بعد از مدتی خواهید دید که ریزش موی شما متوقف شده و کم کم برخواهد گشت انشاءالله. 
با سلام وخسته نباشی خواهرم 52سال دارد ازمون مزاج شناسی سرد وخشک درجه سردی 3از4 ودرجه خشکی 1از4. چند سوال پیش بیماری لیکن پلان کرفته بودبا خوردن دارو وحجامت خوب شدن دوباره یک ساله دوباره این بیماری به سراغش امده دانه ها بشتر در سطح پاهایش است که خارش شدیدی دارد ناراحتی معده نیز دارد در صورت عود ناراحتی قرص مبورین می خورد فشار چشم نیز دارد از شما دکتر گرامی تقاضآ دارم راهنماییی کنید برای خارش بدنش چه کارهایی باید انجام دهد با تشکر از راهنمایی شما.  
ابتداء ایشان باید تصمیم بگیرند و یک درمان مشخص را انتخاب کنند و دوره ی آنرا به پایان برسانند و درمانهای تداخلی انجام ندهند، علائم ذکر شده نشانه های تجمع سم و مواد غلیظ در بدن ایشان است بهتر است بدن خود را پاکسازی کنند. 
با عرض سلام و خسته نباشید
در مورد ریزش مو در فرض سر همسرم پیشنهاد دادید سر خود را با سدر شتشو دهد که خیلی خوب بود می خواستم بپرسم آیا پیشنهاد دیگری دارید که این اقدام کامل تر شود و به رشد مجدد موها هم کمک کند .
با سپاس و آرزوی سلامتی جنابعالی
 
پس از اینکه ریزش موی ایشان قطع شد، مقداری پودر کندش را با روغن زیتون مخلوط کنند و هر شب مقداری از آنرا به سر خود ماساژ دهند. 
با سلام جناب دکتر نوزادم در 25 روزه گی گه خیلی خوب و سرحال بود با حملات تشنج و لرزش یکطرف بدن کم کم بیحال و ضعیف شد ام آر ای و نوار مغز و آزمایشات خون و آمونیامک و ... به آلمان فرستادیم همه سالم بوده و فقط تشنج خفیف نوزادی را نشان داد .حال دارو مصرف میکند ولی از آن زمان چشمهایش هم اجسام را رصد نمی کند و گوشهایش هم خیلی ضعیف می شنود می گویند از عوارض داروهاست .حال یک طبیب سنتی می گوید بچه سالم است فقط مغزش سرد است و من به امید خدا با بادکش و تحریک عصب درستش می کنم .خواستم نظر شما را بپرسم لطفا کمکم نمایید .در شهرستان خیلی دور افتاده از خراسان جنوبی هستیم .ممنون  
هر چند سن و جنس بچه را نیاوردید، ولی بنابه تجربیات ما نظر طبیب مورد اشاره کاملاً صحیح است و پیشنهاد می دهیم به ایشان اطمینان کنید و بچه تان را نزد ایشان ببرید.  
سلام خسته نباشید به من فرموده بودید که نسخه ی سودا رو از سایت بگیرم و استفاده کنم ولی من نسخه رو تو سایت پیدا نکردم میشه لطفا ادرسشو بدید  
به این لینک مراجعه کنید: http://hakimmehr.ir/1392/10/03/post-50/ 
با سلام و تشکر ،استاد با عرض معذرت من بعد از حمام و نظافت قسمت تناسلی تا یکی دو روز سوزش ادرار میگیرم ودر قسمت خارجی رحمم سوزش دارم نمیدونم چکار کنم .تشکر از راهنماییتون  
پس از دستشویی و حمام محل شرمگاهی را کاملاً خشک کنید، هر از چند گاهی محل شرمگاهی را آفتاب بدهید، با روغن بنفشه طبی محل را چرب کنید. 
سلام دکتر ممنونم از اینکه بیدریغ به سوالات بندگان خدا جواب میدهید .فرزندی دارم هشت ماهه در ماه دوم تشنج بدون دلیل ظاهری و یکطرف بدنش دچار لرزش میشد تقریبا روزی یکبار . دو روز بعد نزد پزشک بردیم و نوار مغز گرفت گفت تشنج نوزادی است دلیلش معلوم نیس باید آزمایش به آلمان بفرستیم ببینیم متابولیکی است یا چیه . نتیجه آلمان بعد از سه ماه اومد فقط کمبود ب 6 بود . با تجویز ب6 باز آزمایش بعدی افزایش بیش از حد ب6 را نشون میده مجدد آم ار ای و نوار مغز گرفتیم میگن سالمه فقط همون اسپاسم نوزادی را تأیید میکنند . الان گردن نمیگیره هنوز دست و پاهاش شله - علیرغم شیر خوردن زیاد رشد زیاد نداره خوابش خیلی کم حدود 5ساعت بیشتر نیس گریه خیلی ضعیف داره یا گریه نمیکنه - چشماش هم اجام را رصد نمیکنه و گوشهایش هم نمی شنوه حالا یک طب سنتی میگه دلیلش مغز سرده که اونم تو آزمایش که معلوم نیس با تحریک عصب با ید درستش کنیم حالا نظر شما چیه با توجه به اینکه دارو های ضد تشنج و ب6 و ... مصرف میکنه خواهش میکنم راهنمایی کنین .ما در شهرستانهای دور خراسان جنوبی هستیم که واقعا با دردسر و مکافات به دکتر رفت و آمد داریم .خواهش میکنم شاید خدا شمارا وسیله شفای این بچه به من نشون داد کمکم کنید . متشکر .  
نظر ما همان است که قبلاً گفته شد، درمان اینگونه موارد با پیام نمی شود و می بایست فرزندتان را نزد طبیب طب سنتی ببرید، نگران نباشید انشاءالله همه چیز درست خواهد شد. 
باسلام وخسته نباشید مجدد. آآزمون مزاج شناسی من سوداوی حاد با درجه سردی 2 از 4 و تری 1 از 4 است. مشکل من ضعف شدید بعد از زایمان بود که در ایمیل قبلی توضیح داده بودم. ممنون میشم کمکم کنید. با تشکر فراوان  
به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، روزی یک لیوان شربت زعفران و عسل میل کنید، کاچی با روغن زرد گوسفندی درست کنید و میل نمائید. 
با سلام بنده مرد 31 ساله متاهل هستم چند سال هست که میگرن دارم البته بعضی مواقع بعد از رابطه با همسرم سردرد میشوم و بعضی مواقع بعد از خوردن غذاهایی که سردی باشد و برای معده خوب نباشد و مزاجم هم سرد هست البته سردردهایم متفاوت هست ودربعضی مواقع با خوردن گرمیجات خوب میشوم وبعضی مواقع حتی با خوردن ایبوپروفن هم خوب نمیشوم ونقاط متفاوتی در هر حمله درد می گیرد لطفا راهنمایی کنید  
با توجه به توضیحات جنابعالی توصیه می کنیم برای مدتی هر روز یک لیوان شربت عسل و زعفران میل کنید اگر مشکل برطرف نشد پیشنهاد می شود دقیقاً غلبه ی طبع خود را مشخص کنید تا راه حل دقیق تری ارائه گردد. 
با سلام
من مزاجم سرد و تر هست، 25 ساله و دارای 57 کیلو وزن. قبلا سوالی رو مطرح کرده بودم در رابطه به مشکلی که در ناحیه شکم داشتم و در وقت راه رفتن زیاد میشد، و همینطور بی نظمی عادت ماهیانه و طولانی بودن مدتش حدود 15 روز، و شما گفته بودید که معاینه سونوگرافی رحم رو انجام بدم که جوابش رو هم براتون گفتم دکتر گفته بود که کیست رحمی دارم، و گفتین که از نوار بهداشتی استفاده نکنم و به جاش از پارچه نخی استفاده کنم و همینطور از لباس زیر نخی استفاده کنم و همیشه لباس زیر رو آفتاب بدم و بعد استفاده کنم و همینطور گفتین که از تیغ استفاده نکنم و حالا به جاش از موبرهایی که توی دواخانه ها میفروشن استفاده میکنم چون نوره واجبی رو گیر نیاوردم چون اینجا تو افغانستان گیر نمیاد توی عطاری هاش، و گفته بودین که از غذاهای گرم بیشتر استفاده کنم که مصرف خرما، بادام و گردو رو بالا بردم، با انجام تمام گفته های شما، درد شکمم به کلی خوب شده اما بی نظمی عادت ماهیانه هنوز رفع نشده، این ماه 4 روز زودتر از موقع معین خون دیدم، حالا چی پیشنهاد می کنین برای رفع این مشکل؟ و شکمم هم خوب کار نمیکنه، گاهی اوقات خوبه گاهی اوقات حتی دو روز هم کار نمیکنه و یه سوال دیگه به جای چای نوشیدن چه دمنوش هایی رو پیشنهاد می کنین؟
  
فعلاً با توجه به اینکه شما کیست رحمی دارید، ابتدا سعی در درمان کیست کنید معمولاً پس از درمان کیست ماهیانه مرتب می شود، در این مرحله روزی یک استکان عرق رازیانه خالص میل کنید، بجای چای از زیرفون، گزنه، چای کوهی، زنجبیل، میوه نسترن می توانید میل کنید، غذاهای لطیف بیشتر استفاده کنید و بمدت ده روز ، روزی یک لیوان دمکرده برگ سنا با گل سرخ میل کنید. 
سلام چطور از راهنمایی هاتون می تونم بهره مند بشم لطفا راهنمایی کنید .
با تشکر
  
قبلاً در وبلاگ توضیح داده شده که از طریق  
تلفن 09154250142
ایمیل gamco20@yahoo.com
پیام عمومی از همین طریقی که شما پیام ارسال کردید و مشاهده جواب در قسمت پاسخگویی به سؤالات.
یا سامانه پیامک  10000297265180
می توانید با ما در تماس باشید. 
با سلام وخسته نباشید از اینکه دوباره وقتتان را می گیرم عذر می خواهم در مورد خواهرم که 52 سال داردوازمون اوسرد وخشک. وبیماری لیکن پلان داشت پاسخ داده بودید که باید یک درمان را انتخاب کند. وهچنین گفته بودید علایم نشانه تجمع سم ومواد غلیظ است وباید بدنش را پاک ساری کند ایشان می خواهند از طریق طب سنتی به بهبودی برسند میخواستند بدانند که چگونه باید بدنشان را پاک سازی کنند با تشکر از صبر وحوصله ای که به خرج می دهید 
به نسخه ی سودا دقیق عمل کنند بدنشان پاکسازی می شود. 
با سلام زنی هستم 27 ساله با مزاج بلغمی میخواستم بدانم برای لاغری ران و شکم چه باید بکنم . با تشکر  
با استفاده از منضج و مسهل بلغم، غلبه ی بلغم را از بین ببرید بسیار مؤثر است. 
با سلامی دوباره
خانمی 25 ساله، دارای57 کیلو وزن و مزاج سرد و تر
به ادامه سوال قبلیم در مورد کیست رحمی و پاسخ شما میخواستم بدونم در طب سنتی راه حلی برای از بین بردن کیست رحمی هست یا خیر؟ با وجود اینکه من تو افغانستان هستم و اینجا هیچ دکتر طب سنتی نیست که بهش مراجعه کنم.
  
به همان دستوراتی که داده شد عمل کنید انشاءالله برطرف خواهد شد. 
با عرض سلام . خسته نباشید
مادرم 56 سالش هست و به شدت پاهایش درد میکنه و ابا حرکت دادن پاهیش صدایی از استخوانها شنیده میشه به دکتر مراجعه کرده و گفتن آرتروز هست و تغییری نکرد از شما خواهش دارم لطفا راهنمایی کنید که چگونه میشه درمان بشه؟
با تشکر از راهنمایی.
  
محل درد را با روغن کوهان شتر ماساژ دهند، روزی شش عدد حب رازی میل کنند. 
سلام من دوبارسقط داشتم هددوبارتایک ماه نرسیده سقط شدن علت پزشکی مشخص نشده طب سنتی چه توصیه میکنه ؟ سردی ورطوبت رحم باعث میشه جنین نمونه وخیلی زود سقط بشه ؟بیست وچهار سالمه ازنظر طبع سرد وبلغمی مزاج هستم  
می توانید عدد 4 را به سامانه 10000297265180 پیامک کنید گروه تحقیقاتی ما بصورت رایگان با شما تماس می گیرند. 
با سلام، من 51 سال سن دارد، با وزن 74, موهای سرم تاحدودی سفید شده، قبلا زیر نظر پزشک قلب بوده ام، مدت 20 روز میشود که در سرم احساس سوزش دارم، تمام سرم،شبها بعد از ساعت 12 نبضم کند میشود باید آب عسل مصرف کنم،سرم سبک میشود،وقتی فعالیت میکنم خسته میشوم،گاهی وسط سینه ام میسوزد،بیشتر اوقات زیر بغل چپم درد میکند،فشار خونم گاهی پانزده روی نه و گاهی سیزده روی شش میشود،بعد از خوردن غذا خوبم ولی بعد از یک ساعت سرگیجه ام شروع میشود و به مدت چهار ساعت طول میکشد، بی خواب هم هستم گاهی چهل و هشت ساعت فقط یکی دو ساعت میخوابم،
،hb. 15
uibc. 347
cholesterol. 245
triglyceride. 264
با تشکر
  
می بایست غلبه ی طبع خود را مشخص کنید و سعی در اعتدال مزاج داشته باشید تا همه چیز حل شود انشاءالله. 
با سلام وتشکر از شما پدرم کم خونی شدید داشت که قبلا شما راهنمایی کردید ممنون از شما؛ آقای دکتر امروز پدرم افتاد الان کمی تب دارد هر کاری می کنیم دکتر نمایید تا از پایش عکس بگیریم چون قبلا نیز توی پاش پلاتین گذاشته اند ما می ترسیم که اتفاقی افتاده باشد الان پایش وللگنش کمی درد دارد به نظر شما چه کار کنیم در ضمن بدنش تعادل ندارد   
اگر مشکوک به شکستگی یا در رفتگی هستید بهتر است به پزشک مراجعه کنند و عکس بگیرند و مطمئن شوند که مشکلی نباشد، برای برگشت تعادل بدن می بایست طبعشان دقیق شناسایی شود و تدابیر تعادل طبع و بازگشت سلامتی برای ایشان اجراء شود. 
باسلام دختری30ساله هستم ازنوجوانی جوش میزنم دکترای زیادی رفتم ه کدوم نسخه های جدید میدن بعدازتموم شدن دا روها دوباره جوسها شروع میشه فقط صورتمه,آنقدر کرم استفا ه کردم برای درمان الان پیشانیم چروک افتاده مشخصات مزاجها. وخوندم به صفراوی ودموینزدیکم لاغرم47کیلو وقد162سفیدم ولی بعضی وقتاسیاه میشم چیکارکنم به خدا افسرده شدم جای بعضی ازجوشامم سوراخ مونده یه چیزبگین که دیگه جوش نزنم. براخط اخمی که افتاده چیکارکنم جای جوشام خ اذیتم میکنه پوستمم خ چربه روزی2بارصابون میزنم یه شوینده ملایمم بگین بی زحمت  
اگر طبعتان را درست گفته باشید، جوشهای شما منشاء گرمی دارد پس بهتر است ابتداء طبعتان را به تعادل برسانید و بیشتر از غذاهای لطیف استفاده کنید.
با عرض سلام و تبریک عید مبعث. آقای دکتر بنده 2 سوال از حضورتان داشتم که از ابتدا بابت پاسخگویی به آنها بی نهایت از جنابعالی متشکرم. اول اینکه بنده یک خاله 70 ساله ای دارم که 12 سال پیش دچار سرطان گواتر شدند و در آن زمان دکترها گفتندبایدجراحی شود و به دلیل اینکه تومور روی شاهرگ قرار دارد خون را هم درگیر خواهد کرد و بیشتر از 6 ماه هم زنده نخواهد ماند. ما نگذاشتیم عمل شود و اکنون بعد از 12 سال زندگی این تومور از بیرون سر باز کرده و دچار خونریزی و چرک ریزی شده است 15 روز است که خون قطع نمیشود تمام دکترها جوابش کرده اند. خواستم بدانم میشود کاری برای قطع خونریزی و کاستن درد انجام داد یا نه. اما سوال دوم بنده در مورد مادر 53 ساله ام است. ایشان دارای مزاج بلغمی و سودای حاد با درجه سردی 3 از 4 و تری 1 از 4 می باشد. کم کاری شدید تیرویید دارند و کم خونی. الان دچار درد مفاصل شده اند و پشت رانها ورم کرده و کبود شده اند و درد بسیاری دارند که نشست و برخاست را سخت کرده است. از مچ به پایین پاها درد و ورم دارد و همچنین آرنج دستهایشان. لطفا راهنماییمان کنید. بسیار متشکرم.  
۱ - بهتر بود از همان ابتداء به پاکسازی بدن خود می پرداختند، اشکالی که پیش آمده بدلیل تجمع خلط غلیظ و اکسیدان و سموم در بدن ایشان است که بهترین راه پاکسازی است که توصیه می شود. 
2 - به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنند و از حب رازی استفاده کنند، مفاصل را نیز با روغن کوهان شتر خالص چرب کنند. 
سلام باتشکر از زحماتتون من خانمی 44ساله مبتلابه تاکایاسو{بیماری بدون نبض }هستم بادرگیری کلیه ومشکل شدید در حرکت ودرد کشنده عضلات دست وپا هنگام کوجکترین تحرک وتنگی نفس وتپش قلب درحرکت وراه رفتن به نحوی که زندگی برام سخت شده آیا باطب سنتی این بیماری قابل درمان است؟ممنون میشم اگر راهنمایی کنید ویا مطب پزشکی که باتخصص طب سنتی در این زمینه فعالیت دارندرا معرفی کنید  
بهترین و مؤثرترین راه درمان در طب سنتی، پاکسازی بدن و تعادل طبع است، که توصیه می شود ایشان حضوراً به طبیب حاذق طب سنتی مراجعه کنند؛ آدرس طبیب را می توانید در سایت طبیب شهر جستجو کنید. 
با سلام مجدد.میبخشید آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنید حب رازی و روغن کوهان شتر اصل را از کجا میتونیم تهیه کنیم?  
آدرس پستی، کدپستی و نام خود بهمراه نام محصول و تعداد را به شماره 10000297265180 پیامک کنید. 
با سلام
خانمی 26 ساله هستم، با وزن 48 کیلو و مزاج سرد و خشک، بواسیر دارم، و امروز خونریزی داشت محل مقعد، برای درمان کامل این معظل چه راه حلی را پیشنهاد می کنید؟
با سپاس فراوان
  
اگر اطمینان از غلبه ی سودا دارید به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید و مقعد را هر شب با روغن بنفشه طبی چرب کنید. 
با عرض سلام و خسته نباشید.
من خانمی 51 ساله هستم. مزاج من سرد وخشک است. درجه سردی 2 از 4 و درجه خشکی 2 از 4 می باشد. صفرایی حاد هم هستم. من بیماری قند دارم. 40 تا بالا است. فشار هم دارم، اگر استرس داشته باشم فشارم 16 روی 10 و اگه استرس نداشته باشم و اعصابم رو هم باشد 13 روی 8 است. به مدت چند سال است مشکل زانو پیدا کردم . خود زانو طوریش نیست فقط رگ پشت زانو مشکل دارد به طوری که برای خواندن نماز زانو تا نمی شود و چند سالی است روی صندلی نماز می خوانم. در این جا به دکتر طب سنتی مراجعه کرده ام که می گوید سردی است و گرمی بخورم. من هم اکثر اوقات گرمی می خورم که حالا در تست مزاج شناسی می گوید صفرایی حاد هستم. اگه سردی بخورم از درد پا می میرم. پنیر و ماست و شیر اصلا نمی تونم بخورم درد پا بدتر میشه. . در ضمن فکر و خیال هم زیاد می کنم. دست خودم نیست. داغ عزیزان زیاد دیدم. برای درد پا به دکترهای دیگه هم که مراجعه کردم میگن عمل. از عمل وحشت دارم شما بگویید من چه کنم. چه طوری قند و فشار و درد زانو را خوب میشه. از شما ممنونم. الهی هیچ وقت درمانده نشوید.
  
به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید و روزی شش عدد حب رازی میل کنید. 
باسلام من موی من بسیار چرب است اینقدر ریخته که کف سرم کاملا پیداست استرس هم دارم همیشه نگران آینده وترس معدم میکروب هلی کو باکتر داره (سوزش و ورم آروغ زدن و...)سنگ کیسه صفرا دارم راه درمان آن فقط جراحی است؟اما بیشترین چیزی که ذهن مرا مشغول وناراحت کرده مو ی سرم است تو را به خدا راهنماییم کنید ممکنه موهام رشد کنن خیلی ضعیف وشکننده است تار مو نازک و... من اتفاقی این سایتو امروز دیدم چاره ایی برام بیندیشید تاآخر عمر دعا گویتان خواهم بود  
مشکل در بالا رفتن حرارت بدن شماست، به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید، هر روز ناشتا یک عدد سیب میل کنید، هر روز عصرها کاهو با سکنجبین عسلی میل کنید، روزی نصف استکان روغن زیتون میل کنید، پس از یک ماه سونو کیسه صفرا تهیه کنید و برای ما ایمیل کنید، از صابون شغاری و گل سرشور و سدر و حنا در حمام استفاده کنید و زیر دوش نیز نایستید. 
با سلام دوباره خدمت جناب آقای دکتر. متاسفانه بنده از جانب جنابعالی ایمیلی بابت هزینه محصولاتی که درخواست کرده بودم دریافت نکردم. بسیار سپاسگذار خواهم بود هزینه ها را برایم بفرستید تا سریعتر نسبت به تهیه آنها اقدام نمایم.  
همانطور که قبلاً توضیح داده شد آدرس خود و نام محصول را پیامک کنید بقیه مراحل بطور اتوماتیک انجام می گردد، با توجه به تعداد متقاضیان امکان پاسخگویی یک به یک نمی باشد. 
سلام جناب دکتر من ازمون مزاج شناسی دادم طبعم سودایی با غلبه ی حاد بلغم غلبه ی حاد صفرا دارم,بعضی روزها میل شدیدی به خواب دارم اما با خواب بیشتر خسته و کسل میشم خوابم کم و سبکه اما صبح ها نمی تونم از جام بلند شم هرچند اکثرا بیدارم، طی روز هرچند دوست دارم کار زیادی انجام بدم اما زود خسته میشم, مقداری زیر چشمام گود افتاده, گاهی اوقات بی علت عصبی میشم به گذشته زیاد فکر میکنم و حدود یک ماه گل گاو زبان استوخودوث و سمبلتیب و گلاب و منضج و مصفای خون مصرف کردم که بهبودی خاصی حاصل نشد بلکه دچار غلبه صفراهم شدم که با ترک داروها غلبه صفرا کمتر شده یبوست شدیدی دارم و در حال حاضر پودر سنا با عسل و روغن بادام شیرین میخورم که یک روزه میخورم لطفا من و راهنمایی کنید من به مدت ۷ماه داروهای ارامبخش مثل دپاکین، تریفن، الانزاپین، پرفنازین خوردم الان فصل امتحاناتمه لطفا من و راهنمایی کنید لازم به ذکره که من ۸ سال پیش بی دلیل لاغر شدم و دیگر مثل سابق نشدم اشتهام هم کمه و میلی به غذا ندارم  
سنای مکی، گل سرخ هرکدام 50گرم، ترنجبین، گل ختمی، تخم کتان، افسنتین هرکدام 25 گرم، داروهارا نیمکوب و کاملاً مخلوط کنید، بعدازظهر ها یک الی دو بار هر بار یک قاشق غذاخوری از دارو را در 1/5 لیوان آب دو سه جوش بدهید، سپس بمدت 15 دقیقه بماند تا دم بکشد، صاف کنید و با عسل شیرین کرده میل کنید، اگر اسهال ملایمی ایجاد نشد بتدریج مقدار آن را افزایش دهید، علاوه بر آن هر روز صبح ناشتا 3 قاشق ترنجبین را در 1/5 لیوان آب جوش حل کرده و صاف کنید آب آنرا مجدد روی شعله به حد جوش برسانید و سه قاشق غ خاکشیر را که قبلاً تمیز کرده اید به آن اضافه کنید تا 15 روز میل کنید. 
با سلام و تشکر.
آقای دکتر من قبلا هم مزاحم شدم به خاطر صفرا و سودا. شما فرمودید که به نسخه صفرا عمل کنم. آقای دکتر من حدود 5 سال پیش غلبه بلغم شدید داشتم که حالم خیلی بد بود. 5 ماه به دکتر طب سنتی شهرمون مراجعه کرده بودم و با خوردن گرمی خوب شدم. حالا کلا وقتی سردی می خورم به شدت درد سر میشم که حتما باید مسکن مصرف کنم وگرنه از درد کور میشم و لکنت زبانم هم بیشتر میشه. مشکل صفرا دارم ولی با خوردن سردی هم حالم بد میشه. به نظر شما من چی کار کنم؟ خدا پشت و پناهتون
لازم نیست خود را به سردی ببندید در نسخه ی صفرا چند حجامت و یک جوشانده آمده که به آنها عمل کنید. 
با سلام
بنده فردی هستم با غلبه مزاج سودا که در تمام طول روز احساس بی حالی رخوت و استرس دارم خیلی هم وسواس پیدا کردم کاری که انجام دادم را بعد از چندی شک میکنم که درست انجام دادم یا نه
ازمایش خون دادم چون گفتند شاید کم خونی دارم ولی هموگلوبینم حدود 16 بود که گفتند غلظت خون دارم 
واقعا از این همه بی حالی خسته شدم دست و دلم به هیچ کاریی نمیره از سنهای پایین هم اینطوری میشدم ولی گاهی یکم بهتر میشدم اما الانم که 30 سال دارم واقعا دارم از همه چیز خسته میشم البته ناگفته نمونه که من در خوابگاه زندگی میکنم و غم دوری از خانواده و روزهای قبل از پریود هم حالم را بدتر میکنه
تو را به خدا یه راه عملی به من نشون بدین که از بی حالی جسمی و روحی دربیام
به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 
با عرض سلام و خسته نباشید خانمی 30 ساله هستم که در سال 89 به علت داشتن فیبرم لاپاراسکوپی شدم که منجر به لاپاراتومی شد بعد از مراجعه به تهران دکتر گفت چسبندگی لوله های رحم'م بسیار بالا ست امکان بارداری وجود ندارد دوبار آی وی اف نمودم که نتیجه نداد طبع من گرم وتر است غلبه سودایی حاد دارم الان دو سال است که یاگردن درد یا سرگیجه یا عفونت کلیه دارم قبلا زیاد آب می خوردم. اما الان برخوردن زیاد آبجی بدی پیدا می کنم در ضمن زیاد عفونت زنانه پیدا کرده ام تورا به خدا آیا درمانی برای دردهایی است دیگر از این زندگی خسته شده ام  
درمان حتماً وجود دارد که درمان همه ی دردها نزد پروردگار است، اما باید شما طی دوره ای تحت نظر طبیب طب سنتی قرار بگیرید. 
با سلام
اقای دکتر 43 سال سن دارم.بعد از عمل جراحی رحم دچار احتباس ادرار شدم و به مدت 12روزه بدون سند قادر به ادرار کردن نیستم.ایا راه کاری دارید پیشنهاد کنید بهم؟
  
زیر شکم و پیش آبراه را با روغن زرد حیوانی چرب کنید. اگر افاقه نکرد حجامت کنید. 
با سلام قبلا براتون پیام فرستاده بودم اما متاسفانه جواب ندادین دوتا سوال خدمتتون دارم 1- خواهرم چند وقتی دچار دل درد و صعف میشه اونقدر بی حال که دیگه به سختی میتونه بایسته با مراجعه به دکتر گفتن لوپوس داره (روی بینیش سریع تو افتاب میسوزه هرازگاهی دستش تو اب سرد بنفش میشه ) البته از قبل مشکل هورمونی داشته و پروژسترون بلا بوده و ترشح سفید رنگ از سینه داشته الان خیلی بهتر شده دیگه اون علائم را نداره با توجه به اینکه لوپوس یه دوره خاموش و فعال داره لطفا راهنمایی کنید ناگفته نمونه که طبعش سرد چون سریع سردیش میشه 2- روس پوستم جای جوش زیاده (حالت سوراخ ) خیلی پوستم خسته و پیر به نظر میرسه ریزش مو هم دارم لطفا راهنمایی کنی طبعم سرد  
اطلاعاتی که شما ارائه فرمودید برای پاسخگویی کافی نیست و بهتر است یا اطلاعات و شرح حال دقیق تری ارائه کنید و یا به طبیب طب سنتی مراجعه کنید. 
سلام من 19سالمه متاهل هستم چندسالی است ازبازو به پایین دستم لک های تیره داره رفتم دکترگیاهی گفتن کبدم چربه الان هم تحت درمان هستم امکان داره از کبدم باشه و آیا امکان ناپدید شدن لک ها وجود داره  
این موضوع حتماً به فعالیت کبد مربوط است اما از آنجایی که در عقاید طب سنتی علائم ظاهری ممکن است هشدار بیماری باشد، بهتر است بجای حساس شدن روی ازبین رفتن لکه ها به فکر تعادل طبع بدنتان باشید، از طرفی چون شما فرمودید (دکتر گیاهی) ظاهراً نزد طبیب نرفته اید در وبلاگ شرایط طبیب طب سنتی را گذاشته ایم که می توانید به آن مراجعه نموده و به نزد طبیب حاذق بروید تا انشاءالله نتیجه طولانی مدت بگیرید. 
با سلام. لطفا بگویید من در کدام صفحه از وبلاگ میتوانم تعیین مزاجی انجام دهم  
از طریق گوگل سرچ کنید (آزمون مزاج شناسی) 
سلام
من خانمی 50 ساله چند سال پیش دچار سرطان خوش خیم سینه شدم بعد از درمان و چند سال بعد صفر امو عمل کردم و برداشتم الان چهار ساله..هر چد میخورم حالت تهوه بهم دست مییده البته چربی...دطتامم مور مور میشه زانووام صدا میده و حالت تا میگیره و همیشیه معده و رودهام نفخ داره همیشه شکم و معدم بزرگ نشون میده من به خاطر عمل صفرام باید چه بخورم چه نخورم ممنون میشم راهنمایی بفرمایی
  
خواهر محترم خودتان بهتر متوجه هستید که طبع شما از تعادل خارج است و نمی توانید بر اعصاب خود مسلط باشید، سریع از کوره در می روید و غیره، بهتر است بجای اینکه بدنبال راههای سریع بگردید مثل عمل جراحی و دارو و غیره، با حوصله سعی کنید کاری کنید که سلامتی شما از بین نرود، این کار میسر نیست مگر با تعادل طبع، مشکلاتی هم که در حال حاضر دارید قابل حل هستند و روش قطعی آن تعادل طبع است، پس بدنبال تعادل طبع باشید. 
با سلام خانمی 32 ساله هستم که یک فرزند دارم برای فرزند دوم اقدام کرده ام ولی 4 سال گذشته و دکتر گفته که به دلیل ترشحات غلیظ زناه و حرکت کم اسپرم باید ای وی اف شوم فرزند اولم از طریق ای یو ای باردار شدم چند نوبت انواع حجامت را رفته ام ولی جواب نداده شما من را راهنمایی کنید  
اگر بدن خود را متعادل کنید نیاز به استفاده از روش های مصنوعی نیست، کمی در مورد دو روشی که بالا ذکر کردید مطالعه کنید ببینید میکانیزم آنها چیست، خیلی ساده بخواهیم بررسی کنیم این است که اسپرم را به تخمک می رسانند، خب خداوند حکیم بدن انسان را طوری طراحی کرده که این کار به راحتی انجام می شود و اگر این کار بطور طبیعی انجام نمی شود مسلماً حالت طبیعی بدن بهم خورده است، خوب بجای صرف هزینه های چند میلیونی بهتر است بدن خود را به تعادل برسانید همه چیز درست می شود. 
با سلام:قبل سفارش می خواستم قیمت داروهای زیر را بدانم:
1-کندش و مقدار مصرف و طریقه مصرف برای پرپشتی مو ی سر و ابرو
2-روغن بنفشه
3-هلیله سیاه
4-پوست هلیله زرد
5-پوست هلیله کابلی
6-گل ارمنی
7-برگ سنا
8-عرق دارچین
9-عرق یونجه
با تشکر
  
به آدرس ایمیل شما ارسال شد. 
سلام ببخشیدمن دختری27ساله هستم ک دارای وزن 54وقد165قبلن چندین سال بود که50کیلوبودم که بایه بارمراجعه ب پزشک دارومصرف کردم وامپول زدم شدم 57 وبیشترازباسن وشکم چاق و ب خاطرمشکل افسردگی ک پیش اومدشدم 54.رنگ پوستم سبزه است صورتم حس میکنم تیره تر شده و لاغرهستم تازگیا شکمم بزرگ شده واز دورسینه وکمرلاغرشدم بیشتروقتادوسدارم کولربسته بأشه بااینکه همه میگن گرممه من گرمم نیس مگه براثرفعالیت گرمم بشه وچندتا ازموهای سرم هم سفیدشده لطفابگید طبعم چ هست وچه بخورم ک چاق بیشتر که درحصرت چاقی مانده ام.ازدزفول هستم.باتشکر  
به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 
با سلام و احترام ،
من دارای طبع سرد 1 از 4 و تری و خشکی معتدل هستم . چند روز پیش آزمایش کامل دادم تری گلیسیرید و کلسترول خونم بالا بود . میشه بفرمائید چه درمانی درمانی دارد . من در همه موارد اول از همه از شما یاری می خواهم .
با سپاس و ارزوی سلامتی جنابعالی و همکاران گرامیتان
  
اطلاعات مزاجی و شرح حال شما برای پاسخگویی کافی نیست. 
باعرض سلام وخسته نباشی .من 40سال ومجردهستم،مدتیست درناحیه کشاله ران وزیر بغل لک های قهوه ای صاف کوچک مانند کک ومک دیده میشه و همچنین روی کشاله ران ترکهای سفید رنگ هست (مثل ترکهای شکم یه خانوم باردار)از روغن بادام و گیاه آلووراهم استفاده کردم فعلا نتیجه نداده .آیااین لکها ازبین میره یامیمونه؟لطفاراهنمایم کنید  
معمولاً این نوع لکه ها حاصل غلبه ی سوداست و با رفع غلبه ی سودا برطرف خواهد شد. 
با سلام و خسته نباشید، از وقتی یادم میاد دستها و پاهام به شدت عرق میکنه نه یتونم چیزی بنویسم نه با کسی دست بدم خیلی معذبم خیلی سختی میکشم اب از دستام میریزه مخصوصا تو هوای گرم شدیدتر میشه کلا بدنم هم خیلی گرمه الان احساس میکنم دارم مسوزم اصلا تحمل گرما رو ندارم پشت گردنم داغه داغه نامزدم از خجالتم نمیتونم دست نامزدمو بگیرم چون خیس عرق میشه ایا راهی درمانی وجود داره؟؟؟تو رو خدا کمکم کنید موضوع دوم در مورد هموروییدم هست یه قسمت گوش مانندی دراومده که از بین نمیره دکترم رفتم تاثیری نداری به شدت کمر درد دارم نمیدونم بخاطر همورویید یا نه؟وقتی اجابت مزاج میکنم از درد میمیرم خونریزی هم داره یه با درد شدید برای این مورد چه پیشنهادی دارید و آیا باعث کمر درد شدید میشه؟؟مخصوصا وقتی راه میرم  
قبل از هر چیز آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 
با عرض سلام و خدا قوت.
ببخشید حب رازی چیه؟ برای چه دردی خوبه؟ و از کجا باید تهیه کنم؟ با تشکر و خدا پشت و پناهتون
  
حب رازی، حبی است که از ترکیب تعدادی گیاه دارویی ساخته می شود، برای دردهایی که طبیب صلاح بداند و تجویز کند مناسب است مانند برخی دردهای مفاصل که حاصل تجمع سودا یا صفرا در مفاصل است، شاید داروخانه ها و عطاریها داشته باشند. 
سلام
برادری دارم متولد 75.حدود چند ماه است گاهی اوقات تشنج میگیره و چشاش سفید و از دهانش کف می اید
قبلا متادون مصرف میکرده
چندتا دکتر رفته ولی تاثیر نداشته
بنظر شما طب سنتی راه حلی دارد
  
در مورد تشنج بهترین و مؤثرترین راه حل را طب سنتی دارد که همانا گرم کردن مغز فرد است. 
سلام - رفع بوی دهان که مشکل از دندانها نیست ومشکلاتی مثل ترش کردن وسینوزیت و عصبی بودن راهم دارم لطفا راهنمایی کنید و همچنین در حال دچار شدن به یایسگی زودرس هستم و36سال داشته باتشکر  
برای مدتی به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید و اگر دچار عفونت رحمی هستید اطلاع دهید. 
با سلام و خسته نباشید من پیغام دومم هستش یه بار دادم ولی جواب ندادید ممنون میشم اگه جواب منو بدید 1:من یه نوزاد 4ماهه دارم موهاش کم پشته برای پر پشت شدنش راهی هستش که ضرر نداشته باشه گیاهی هم باشه 2:بعضی وقتا روی صورتش جوش های قرمزی میزنه میگن ایا درمانی وجود داره؟ 3:بچم دچار اسهال شده داره دندون در میاره چیکار باید بکنم؟ لطفا جواب رو اگه امکان داره ایمیل کنید، ممنون   
1- درگذشته برای اینکه بچه موهای پرپشت و محکمی پیدا کند در همان ماههای اول چند بار سر بچه را می تراشیدند. 
2 و 3 - برای پاسخگویی به این سؤالات اطلاعات بیشتری لازم است مانند اطلاعاتی از غذای مادر، طبع مادر، طبع کودک و غیره تا بتوان پاسخ گفت. 
مردی30 ساله هستم چند سال است که خلط گلو و سنه ام بسیار زیاد شده و دیگر قادر به مداحی حتی برای 10 ثانیه نیستم چرا که خلط زیاد این اجازه را به من نمی دهد هر دارویی که استفاده می کنم جواب نمی دهد خواهشا راهنمایی مثمره ثمری برای درمان این مریضی پیش پایم بگزارید  
برای اینکه پاسخ دقیقی ارائه شود لطفاً آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه را اعلام کنید، اما فعلاً به شما توصیه می کنیم شبی 5 دقیقه بخور مرزنجوش بدهید و پس از آن از عطوس استفاده کنید. 
سلام
بر اثر خوردن سیاه دانه پرید شده ام وقطع نمی شود.چی کار کنم؟
  
ابتداء مشخص کنید با چه مزاجی هستید؟ چه مدت استفاده کردید؟ به چه دلیل استفاده کردید؟ به توصیه ی چه کسی استفاده کردید؟ چه مدت است خونریزی دارید و تیره است یا روشن؟ 
سلام،خسته نباشید
من دختری بیست ساله هستم ه قبلا موهای خیلی پرپشتی داشتم. حدود دو سه ساله که موهام چرب شده و کم پشت شده. مخصوصا موهای جلوی سرم و وسط سرم، خیلی بخاطر این موضوع ناراحتم لطفا کمکم کنید چطور میشه دوباره موهارو برگردوند؟
تو یه سایت خوندم پودر کندش رو با زرده تخم مرغ به هرجا بمالی مو رشد میکنه،از کجا میتونم این گیاهو تهیه کنم؟
  
اطلاعات شما درست است، برای تهیه محصول نام و شماره موبایل خود را اعلام کنید. 
سلام, ممنون ازسایت فوق‌العاده و زکات علمتون
من خانمی بیست وشش ساله, متاهلم, طبع ذاتی ام دم بوزه, اما الان کلا بهم ریختم, نزدیک ده ماهه که متوجه ترشحاتی جامد وسفیدرنگ وبدبو ازته گلو شدم که فهمیدم اسمش سنگ لوزه است...
١)درمان وعلت سنگ لوزه در طب سنتی؟
٢)واسه رشد بیشتر و پرپشت شدن موی سرم چکار کنم؟
گرمایی ام, زودعصبی میشم, پوستم صورتم گندمگون و پراز کک و مک هستش, چاقی شکمی وپرخوابی ویبوست و کیست درمویید تخمدان دارم, یه سقط چهارماهه داشتم, ریزش موی شدید داشتم که قطع شده اما الان در قسمت جلوی سردچار کمویی شدیدهستم و رشد موی سرم خیلی کنده, برعکس موهای صورت و بدنم, مزه دهنم تلخه,اهل شیرینیجات هستم بسیار زیاد, متاسفانه بخاطرشغلم بیشتر وقتم با تلویزیون و کامپیوتر وفیلم وصدا میگذره, بشدت اهل شعرومسایل احساسی ام, خیلی گیرمیدم,وقتی شروع میکنم غرزدن دیگه دست خودم نیستم,... خلاصه نمیدونم چی به چیه.... 
خواهشا بزرگواری کنید بنده رو راهنمایی کنید.
باتشکر فراوان از صبروحوصله تون
  
1 - از روغن زیتون زیاد استفاده کنید، دمکرده غلیظ آویشن شیرازی بهمراه عسل روزی چند مرتبه قرقره کنید. 
2 - پودر کندش را با روغن زیتون مخلوط کنید و هر شب با پوست سر ماساژ دهید. 
3 - به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید. 
سلام من سیزده هفته باردارم.میتونم شربت بهارنارنج یا بیدمشک و بقیه عرقیات رو مصرف کنم؟  
با توجه به طبع شما بلامانع است البته برخی از عرقیات ممنوعیت دارد که می توانید از اینترنت سرچ کنید. 
بنده نبض بسیار ضعیف دارم و برخی مواقع هم دچار اریتمی قلبی میشوم لطفا راهنمایی بفرمائید 
اطلاعات داده شده کافی نیست. 

با سلام . برای درمان بیماری اضطراب شدید اجتماعی آیا عرقیات گیاهی مفیدتر است یا چای و دمکرده آنها و کدام گیاه اثر بهتری دارد.شرح حال کامل من: مرد مجرد 29 ساله موقع رفتن به جمع قبل از اینکه بروم استرس میگیرم و بعد از رفتن موقع صحبت دندانهایم به هم میچسبند و اگر فکر کنم کسی به من نگاه میکند موقع انجام کاری به صورت غیر ارادی چشمم متوجه اوست به طوریکه بعضی ها میگویند چرا زیر چشمی مرا نگاه میکنی .همچنین موقع خوردن چای و یا غذا در جمع دستهایم از شدت اضطراب میلرزد. مزاجم گرم و معتدل است. کمی افسردگی و وسواس در تمیزی دارم.  

دمنوش چای کوهی یا بادرنجبویه یا اسطوخدوس یا گل گاوزبان بهمراه سنبل الطیب مفید است. 

با سلام و خسته نباشید میشه پودر ریشه کندش را به موهای نوزاد 6ماهه بزنیم؟  

استفاده از آن مانعی ندارد ولی در سنین پایین لزومی ندارد. 

با سلام:مادرم 60 ساله و 56 کیلو است و مدت یک سال و نیم است که زانو هایش به شدت درد میکند که معلوم شد یکی از زانوهایش دچار کیست بیکر است اوایل اصلا حتی از پله هم نمیتوانست بالا برود و زیر زانویش دچار ورم بود که با شیاف مسکن بهتر شد ولی مدتی با خوردن عسل و دارچین هر روز صبح ناشتا کمی دردش بهتر شد ولی هر وقت زیاد پیاده روی کند یا نماز را ایستاده بخواند خیلی درد شدید می شود در ضمن دیسک کمر هم دارد و گاهی اوقات کمر درد هم می شود و پایش کمی لرزش دارد.آیا درمانی برای کیست بیکر و دیسک کمر وجود دارد ؟عسل و دارچین می تواند درمان باشد؟  

بهتر است نزد طبیب حاذق طب سنتی بروند. 

با سلام۰من مدتی پیش دچار شقاق شدم ک با کنترل تغذیه توانستم انرا تا حد زیادی بهبود ببخشم ولی بعد از بهبود زایده ای از ان ب جا مانده است۰دکتر دستور جراحی داده است که من حاضر ب عمل نیستم۰ایا این زایده با طب سنتی قابل درمان است?این کار هرچند هم زمان بر باشد حاضر ب انجام ان هستم۰لطفا مرا راهنمایی کنید  

به هیچ عنوان یبوست نداشته باشید، یعنی حداقل در روز 3 بار دفع ملایم و کامل داشته باشید، هرشب مقعد را با روغن بنفشه طبی چرب کنید. 

سلام.طبعم گرم 2از4وتر1 از4 درمان کم پشتی موی وسط سر وناخن قاشقی دست راست وگرمای بدن به خصوص کف پاها وعرق زیاد وکک ومک صورت وجای خارش بعد از حاملگی  

اطلاعات داده شده کافی نیست. 

با سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم پودر کندش تو روغن زیتون حل نمیشه مثل شن میمونه اشکال نداره؟،و اینکه همه پودر کندشو میشه با روغن زیتون مخلوط کرد یا هر شب به مقدار نیاز.با تشکر  

پودر کندش از ریشه ی چوبی گیاه کندش است و مسلماً حل نخواهد شد شما در روغن زیتون باید در حقیقت آنرا عصاره کش کنید. بهتر است تمام پودر را با روغن زیتون مخلوط کنید و به تدریج استفاده فرمائید. 

سلام من 23 سالمه و مجرد هستم.2سالی میشود که سوزش دارم.ولی هر وقت قصد میکنم به دکتر بروم سوزشم خوب میشود.والن هم حدودا 1 ماه میشود که اصلا نداشتم.ولی بعضی اوقات که دستشویی میروم کمی سوزش دارم .نمیدونم دکتر برم یا نه.یکبار رفتم و 2تا قرص برای کم شدن ترشح داد بهم.حدود 1 هفته خوب بئدم ولی باز دوباره سوزش داشتم.  

اطلاعات داده شده برای پاسخگویی کافی نیست. 

سلام.مادرم مبتلا ب سرطان خون aml حاد هست.دکترا قطع امید کردن .ایا در طب سنتی راهی هست?  

پیشنهاد می کنیم ایشان را نزد طبیب حاذق طب سنتی ببرید، تا اگر راه درمانی باشد به شما ارائه دهند. پیشنهاد ما جناب آقای دکتر سید محمد موسوی در اصفهان هستند. 

سلام. ببخشید آقای دکتر میشه زحمت بکشید حب رازی را برام بفرستید. تو شهرمون نتونستم پیدا کنم. بی زحمت شماره حساب و هزینه ارسال حب رازی را بگید تا بریزم به حسابتون. با تشکر. اجرتون با حضرت مهدی  

نام محصول را به شماره سامانه 10000297265180 پیامک کنید تا بقیه فرآیند خرید برای شما از طریق پیامک صورت پذیرد. 

با سلام و تشکر از سایت خوبتون
من برا زود سفید شدن موهام عرق هلیله سیاه خریدم که بخورم. میخواستم بپرسم اگه برا موهای زائد که دارم عرق رازیانه بخورم همزمان با مصرف هلیله سیاه اشکالی نداره؟ اگه مشکلی نیست میشه لطف کنید نحوه مصرف رو برام توضیح بدهید؟
با تشکر فراوان
  

برای رفع سفیدی مو عرق هلیله زیاد کارساز نیست، می بایست بمدت بیش از یکسال خود هلیله را روزانه در دهان مزه کنید، عرق رازیانه در رفع موهای زائد تاثیر چندانی ندارد. 

باسلام مجدد خدمت شما استاد محترم دختر کوچکم 15 ساله است مدتی روی انگشتش به اندازه یک سکه بزرگ قرمز شده وحالت خشکی دارد ورویش دانه هایی زده وکمی خارش دارد برای بهبودی چه کاری باید انجام دهد وهمچنین. دو سال است که ریزش مو دارد وموهایش خیلی کم پشت شده است برای پر پشت شدن مویش چه کاری انجام دهد ازمون مزاج شناسی او گرم وتر درجه گرمی 1از 4 درجه تری1از4 مزاجش درجه صفرای خفیف دارد با تشکر از راهنمایی شما  

در محل مورد نظر زالو اندازی کنید، به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کند و در حمام زیر دوش نایستند. 

باسلام و خداقوت به شما تلاشگران عرصه طب سنتی من پدری 44ساله دارم که بعضی مواقع زانویش زیاد درد میکند وشب نمیتواند بخوابد باید چکار بکند که دیگر زانویش درد نگیرد  

هر 8 ساعت 2 عدد حب رازی میل کنند. 

باسلام وزن من 67کیلو وقدم 180سانتی متر است واستخوان هایم بدنم بیرون زده است وخیلی لاغر به نظر میرسم چکار باید بکنم که استیلم درست شود ممنون  

از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 

با سلام
دختری 19 ساله هستم دارای وزن 45 و مزاج فعلی من طبق آزمون مزاج شناسی اینچنین است:
درجه گرمی : 2 از 4
به لحاظ تری و خشکی متعادل.
مزاج شما غلبه بلغم حاد دارد.
مزاج شما غلبه صفراوی حاد دارد.
مزاج شما غلبه سوداوی حاد دارد.
مشکلاتی که بنده به آن دچار هستم از این قرار است:
1. سردرد شدید دارم که دو طرف سر بیشتر درد میکنه
2. درد معده، حالت تهوع دارم و احساس سوزش میکنم از معده به بالا
3. صورتم باد میکنه
4. نامنظم بودن عادت ماهوار، که در این دو ماه اخیر در ماه اول 20 روز مدت خونریزی بود و در ماه دوم 15 روز و قبل از اون هم نامنظم بود به طوری که دو سه ماه عادت نمیشدم و وقتی هم که میومد برای مدت 9 یا 8 روز بود.
5. نسبت به هر داروئی که میخورم معده ام واکنش شدید نشون میده و درد میگیره
علت این دردها و راه حل های درمان اون رو اگر اگر ذکر کنید خیلی خوشحال میشم از شما
موفق و پیروز باشید
  

ابتداء بمدت بیست روز به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید و پس از آن مجدداً آزمون بدهید و نتیجه را اعلام کنید. 

سلام اقای دکتر با تشکر از عنایت شما در مورد ایجاد این وبلاگ
من دختری 21 ساله هستم که ساکن شمال کشور
مشکلات زیادی دارم مشخصاتم رو میگم تا متوجه طبعم بشوید 168 قدمه 53وزنم رنگ بوستم گندمی هستش صورتم گاهی شفاف و روشن گاهی گرفته و تیره میشه که این اواخر اغلب تیره و چرب میشه قبلا که بچه بودم هر وقت حمام میرفتم مادرم میگفت روشنتر میشی اما الان اینجوری نیست چند سال درگیر جوشم از اواخر دوران راهنمایی تا جایی که یادمه یکی دوتا جوش رو داشتم ولی این دوسال اخیر واز ماه مبارک سال بیش با اینکه من روزه میگیرم اما دقیقااستارت جوشام ازونجا خورد جوشای وحشتناکی زدم که الان 9ماهه تحت درمانم با تتراسایکلین و از روند درمان جوشای قرمز و بزرگ راضی بودم اما بازم جوشای ریزی میزنه صورتم .روی بشت و کتف و سینه ام هم جوش دارم بدن و صورت وسرم بر مو هستش از طرفی همیشه دست و بام سرده برخلاف صورتم که چربه بدنم خشکه وهمش میخاره انواع اقسام کرمارو امتحان کردم اما خارش ها خوب نشده جاهایی مثل بشت زانو روی بند انگشتای با تقریبا زخمم شده ......ولی الان که هوا گرم شده همش گر میگیرم زیر بنکه و کولر هم نمیتونم بشینم سریع سردم میشه گاهی اشتهام زیاد و گاهی کمه همیشه تو خودمم خیلی دلسوز و مهربونم این اواخر ضربه روحی مرگ یکی از عزیزانمم بود و همچنین یک عشق یک طرفه که تقریبا کارم گریه و غم شده و هیچ وقت کارامو تا اخر نمیتونم انجام بدم تو زمینه درسی با این همه همیشه موفق بودم که همش رو لطف خدا میدونم خوابم به طور کل نامیزان هستش تا اذان صبح بیدارم بعدش تا ظهر خواب و بیدار بعد که ناهار میخورم سردیم میشه و همش تکرر ادرار دارم کلا از بچگی استرس و تکرر ادرار داشتم که دکترا گفتن مثانت عصبیه !من الان نمیدونم چیکار کنم از یه طرف جوش زدنام از یه طرف تکرر ادرارم از یه طرف مثل بقیه ادمها نیستم تا یه ذره میوه ومایعات میخورم سریع باید برم دستشویی ازینکه انقدر استرس دارم خستم. لازم به ذکر هستش من تمایل زیادی به خوردن شیرینیجات دارم همیشه وشیرینی خوردن رو نمیتونم کنار بزرام اما کم تر شده
و چندین ماهه شیر ماست بنیر شکلات بادمجان سیب زمینی چای قهوه عدس برتقال نارنگی .....رو خیلی خییلی کم مصرف میکنم ولی احساس میکنم هیچ تغییری نخوردن این غذاها ایجاد نکرد اطرافیانم میگن دچار مشکل کمبود کلسیم و خیلی چیزای دیگه میشی اما واس من خیلی مهمه جوش نزنم در ضمن ازمایش رفتم مشخص شد فقر اهن دارم و برام ففول تجویز کردن دکتر مصرف میکنم . و همینطور دوفاستون واس اختلالات قاعدگیم تجویز کردن که با مصرف این دارو ها من هر سه هفته عادت شدم !اینم اضافه کنم از همون موقع که جوش زدنام شروع شد من موقع عادت ماهیانه تب میکنم روی دست و بام دونه های قرمز میزنه تو یک سال اخیر دوبار این اتفاق افتاد و چند بارم فقط تب کردم ... در اخر بگم همیشه هوش و حافظه خوبی داشتم اما یکی دوساله نه! همش به جای نامعلومی خیره میشم و انگار تو خلا هستم...حالا با همه این تفاسیری که دادم امیدوارم کمکم کنید منو از شر همه این مشکلات نجات بدید همچنین اگه ممکنه یه سری سبزیجات و میوه خشکبار که من همیشه مصرف کنم و دچار کمبود کلسیم نشو جوشم نزنم معرفی کنید ممنون میشم . ومن الله توفیق
  

برای بیست روز به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید و سپس به نسخه ی سودا عمل کنید، میتوانید برای تامین آهن بدن خود از قرص آیرون پلاس که گیاهی است استفاده کنید و برای تعادل قاعدگی روزی یک استکان عرق رازیانه خالص میل فرمائید. 

با سلام
خانمی 30 ساله هستم و پریودی هایم بسیار نامنظم است به طوری که فاصله دو دوره بعضی اوقات 37و 40 وحتی گاهی 48 روز طول میکشد وحدود یکسال است که برای بارداری اقدام کردم اما موفق نشدم و در ضمن طبع سرد و سودا دارم خواهش میکنم راهنماییم کنید
ممنون
  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید، روزی یک استکان عرق رازیانه خالص میل کنید. 

با سلام
خانمی 25 ساله هستم، با مزاج سرد و تر
مشکلی که باهاش مواجه هستم این هست که عادت ماهیانه نامنظم دارم و قبل از شروع قاعدگی اصلی چند روز قبلش لکه بینی دارم که به رنگ قهوه ای هست، اوایل این لکه بینی به مدت سه روز یا چهار روز بود اما الان مدتش به هفت هشت روز میرسه و بعدش دوره اصلی قاعدگی شروع میشه که این دوره منظم به اندازه هفت یا هشت روز هست، اما این لکه بینی روزای اول منو به شدت عصبی و ناراحت میکنه، به مسائلی که برای برخی دوستان که مشکلات قاعدگی داشتن توصیه کردین از قبیل استفاده نکردن از نواربهداشتی و تیغ و استفاده از لباس زیر نخی به مدت دو ماه میشه عمل میکنم اما این مشکل رفع نشده، برای رفع کلی این مشکل چه راهی رو پیشنهاد می کنید؟
  

آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. روزی یک استکان عرق رازیانه خالص صبحها و روزی یک استکان عرق بومادران خالص شبها میل کنید. 

سلام بنده جوان 18ساله هستم بامزاج سرد وترزیاد عرق میکنم کف دست وپایم سرد مییشود و عرق میکند و همیشه خواب الود هستم بخصوص در ساعات کاری ودرساعت 11 صبح میخواهم 6ساعت برای خواب وقت بگذارم نه بیشتر  

بررسی کنید اگر واقعاً غلبه ی بلغم بر شما مسجل شد، از منضج و مسهل بلغم استفاده کنید. 

باسلام - ضمن خسته نباشید بنده دومشکل دارم . یکی اینکه پی اس ا خون ام بین 6 و 8 بالا وپایین میاید و دوم اینکه درفصل سرما ومواقعی که سرما به بدنم میخورد احساس کمی سوزش در آلت میکنم . حدود 30درصد احساس سوزش میکنم . ضمن اینکه هیچگونه مشکلات ادراری ندارم . درمعاینه مقعد دو دکتر گفته پروستات سالمه ولی دو دکتر گفته سفت است و باید بیوپسی بشم . نظر شما چیست ؟ آیا بیوپسی بعدا عوارضی در پروستات ایجاد نمیکند؟ آیا قبل از بیوپسی کاری برای کاهش پی اس ا میشود انجام داد و...؟ باتشکر - منتظر پاسختان هستم  

فعلاً به این دلیل که هنوز مشکل جدی نشده پیشنهاد می کنیم که تعادل طبع در خود ایجاد کنید، که پس از تعادل طبع اگر مشکل جدی وجود داشته باشد بهتر مشخص می گردد، برای این مهم از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید. 

با عرض سلام و احترام- خانمی 38 ساله هستم تقریبا بمدت یک سال و نیم است که با بیوپسی متوجه شدم دچار بیماری لیکن پلانوپیلاریس شده و پس از استفاده از داروهای مختلف کورتونی و سرکوب کننده سیستم ایمنی و البته همزمان با آن استفاده از طب سنتی و چند دوره استفاده از منضج سودا بهبود نسبی حاصل شده و داروهای خود را قطع نمودم اما متاسفانه پس از حدود شش ماه دچار عود بیماری و ریزش موی شدید شده ام خواهشمندم مرا راهنمایی بفرمایید این مساله روی فعالیتها و اعتماد بنفس من تاثیر قابل توجهی داشته و کلا دچار حساسیت و افسردگی عصبی گشته ام با تشکر از شما  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام ببخشید نسخه صفرا یا سودا رو توی وبلاگ نمی بینم میشه راهنماییم کنید؟ ممنون  

به لینک های http://hakimmehr.ir/1392/10/03/post-50/ و http://hakimmehr.ir/1392/07/21/post-57/نسخه-ای-برای-صفراویها مراجعه کنید. 

باسلام آقای مدیر من پسری هستم20 ساله موهام خیلی چرب میشه کف سرم میسوزه روزی دوبار باید بشورم ریزش هم داره توروخدا بهم کمک کنید بگید چکارکنم به ایمیلم چواب بدین تورو بقران التماس میکنم هرچه زودتر جواب مو بدین منتظرم  

از صابون شغاری و گل سرشور مدتی استفاده کنید و نتیجه را بررسی کنید. 

با سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم پودر ریشه کندش را از کجا می تونم تهیه کنم طریق مصرش چه جوریه تا چند ماه باید استفاده کنم روی موی نوزاد2:من بچم 6 ماهشه شیر خوب نمی خوره وزنش هم کمه شیر خودم هم زیاده نمی دونم لطفا اگه میشه راهنماییم کنید، ممنون   

برای رشد موی بچه زیاد حساس نباشید نیازی به استفاده از دارو نمی بینیم، باید طبع کودک را شناسایی کنید و اعلام کنید. 

با سلام و ممنون از سایت خوبتون. چند ماهی که بعد از رفتن به استخر دچار عفونتهای مزمن واژن شدم. خیلی حساسم حتی به نوع لباس زیر و اینکه شلوار تنگ بپوشم. دارو درمانیب زیادی کردم. نباید استخر برم؟؟؟مشکل دیگه دون دو شدن پشت دستهام همراه با قرمزی و خارشس که که با آفتاب و شوینده بدتر میشه، چند سال پیش سه سال اگزمای دست داشتم که کف دستم مخصوصا نوک انگشتام پوسته پوسته میشد. فکر کنم طبعم بلغمی باشه چون زمستان پاهام سرده، شبها گرمم میشه و بعضی وقتها البته کم از خواب بیدار میشم. نفخ معده زیاد با خوردن شیر و حبوبات، صبحها خیلی با سختی بیدر میشم و خواب آلودم و زیاد میخوابم حتی در بعداز ظهرها الان دارم برای دکترا درس میخونم و میخوام خوابم کمتر بشه. پوست تقریبا روشنه و در مدت یکسال نزدیک 6 کیلو افزایش وزن داشتم و لکهای پوستی و اندازه خاهای بدنم بزرگتر شده. یه مشکل بزرگ اینکه گردن درد و پشت درد زیادی داشتم که حتی دردش به دستهام میزنه و نمیتونم گردنم زیاد خم کنم و بعد از اون هم کمردرد گرفتم که دردش به پای چپم میکشه. خیلی طولانی شد ممنون میشم و دعاگو از اینکه کمکم کنید. با تشکر و سپاس فراوان  

از نوار بهداشتی استفاده نکنید، در دوران ماهانه خود را نشوئید، هفت شب شب در میان تزریق واژینال عسل انجام دهید، لباس های زیرتان و پارچه ای که می خواهید استفاده کنید قبل از مصرف آفتاب دهید، هر هشت ساعت 2 عدد حب رازی میل کنید، ورزش کنید و حجامت عام انجام دهید، اگر لازم بود تکرار کنید. 

با سلام من مدت دو سال است که وقتی میخوابم نزدیک صبح دو طرف کمرم به شدت درد میگیرد و مجبور میشم از خواب بیدار شم این درد تو سمت چپ خیلی بیشترهه تا سمت راست...سه هفته ای ام هست درد پای سمت راست در ناحیه باسن گرفتم که در طول روز زیاد نیست ولی به محضی که دراز میکشم به شدت درد میگیرد و مجبورم رو مبل بخوابم..طبعم هم دم خفیف است..درد پا طاقتمو بریده ایا در طبع سنتی درمانی هست؟ با تشکر  

اطلاعات داده شده برای پاسخگویی کافی نیست. 

سلام جناب اقای دکتر یکی از اشنایان ما 30 سال داره و یک دفعه بطور ناگهانی بدنش ابتدا بی حس شد و بعد نتونست راه بره و قدرت تکلمشم بسیار ضعیف شد طبق ام ار ای مغز پلاک مغزی در ساقه مغز دیده شده ولی تشخیص ام اس ندادند احتمال ویلسون دادند که اونهم نبود و پزشکان چیز دیگری نگفتند حتی یه دوره بیمارستان هم بستری شد بعد ان چند ماه خوب شد دوباره مریض شد باز یک متخصص دیگه قرص امانتادین تجویز کرد و قرص پیر استام یکسال خوب شد دوباره بیماری عود کرد خیلی عاجز شدیم هر جا میبریم کسی تشخیص نمیده لطفا کمک کنید بیشترین مشکل ایشان عدم راه رفتن درست و عدم تکلم و ریزش اب دهان است به گفته پزشکان گفتار درمانی هم بردیم ولی تغییری نکرده چه کاری از دست ما برمیاد با این اوضاع از کار هم بیکار شده بعضی مواقع لرزش دست و سر هم داره و بیحوصله است کمی هم فراموشکار شده ولی اصلی ترین مشکلش همون عدم راه رفتن و عدم تکلم است ایا امیدی هست که بهتر بشه؟همه نوع ازمایش از ایشان گرفتن از اب نخاع و تست عصب و انواع ازمایش خون وغیره ولی چیزی ندیدن فقط طبق ازمایشات اهن خونش کم بوده و اب بدنش به گفته پزشکان کمه شاید 10 بار هم ام ار ای داده ولی دکترا گفتن تغییری نکرده پلاکا نه کوچک شده نه بزرگ و جایی هم نیست که بشه جراحی کرد. تقریبا پزشکا ناامید شدن ایا هیچ درمانی نداره حتی به پزشان طب سنتی هم مراجعه کردیم ولی تاثیر انچنانی نداشته ایا این یک بیماری ژنتیکی شما چه نظری دارید دکتر خواهشا به ما کمک کنید که عاجزانه درخواست کمک و راهنمایی داریم اجرکم عندالله  

از طریق اینترنت برای ایشان آزمون مزاج شناسی بگیرید و نتیجه غلبه ی طبع ایشان را اعلام کنید. 

با سلام طبع من در آزمون مزاج شناسی :
(مزاج فعلی شما گرم و خشک است.
درجه گرمی : 2 از 4
درجه خشکی : 1 از 4
مزاج شما غلبه بلغم حاد دارد.
مزاج شما غلبه صفراوی حاد دارد.
مزاج شما غلبه سوداوی حاد دارد.)
طبق اطلاعاتی ک در مورد طب سنتی دارم مزاجم هم با صفراوی ها مطابقت داره هم سودایی ها
خصوصیات اخلاقیم بیشتر به سودایی ها میخوره
به شدت لاغرم (40کیلو با قد160) در تابستان به شدت گرمایی و در زمستان به شدت سرمایی
مشکل تخمدان پلیکیستیک دارم
برای افزایش وزن به هیچ نتیجه ای نرسیدم
هیچ تمایلی به خوردن غذا حتی زمان گرسنگی ندارم
هم به گرمی جات حساسم هم سردی جات البته به چیزاهی گرم مثله خرما و موز و ... خیلی بیشتر
لطفا برای مشکلات من راه حلی پیشنهاد بدین
با تشکر
 

به نسخه ی صفرا در وبلاگ بمدت بیست روز عمل کنید و سپس نتیجه را اعلام کنید، جهت درمان کیست می توانید عدد 5 را به سامانه 10000297265180 پیامک کنید تا با شما تماس حاصل شود. 

با سلام.برای درمان دانه های سر سیاه روی بینی از چه ماده ای میتوان استفاده کرد؟ مزاج من دموی با غلبه سودا حاد است.
از چه مواد گیاهی ای به عنوان مسکن برای سر درد و دردهای قاعدگی و ... میتوان استفاده کرد؟ با تشکر.
  

در حال حاضر بهتر است به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام.من تا سال پیش روزانه تقریبا40دقیقه روی تردمیل میدویدم اماچند بارکه تصمیم می گرفتم دستگاه رو شیبدار استفاده کنم پادرد میگرفتم ومنصرف میشدم تا 1روزبدون توجه به درد به دویدن ادامه دادم اما اونروز آخرین روزراه رفتن من شد از همون شب ابتدا درد وبعد سوزش بسیار شدید در ناحیه بالای استخوان ران سمت چپ درست داخل لگن شدم انگار 1دفعه 1000تاسوزنو باهم توی اون قسمت فرو میکنن.MRIگرفتم گفتن فقط گرفتگی عضلست.4تاقرص ضد درد و1آمپول دادن وتموم امامن بعد 1سال هنوز بیشترازنیم ساعت نمیتونم سرپابایستم در حالیکه کارم تدریسه و وقتی بیشتر از این راه میرم شونه هام از درد خشک میشه و کاملا پام لنگ میزنه وتا توی خونه کنار دیوار 5 دقیقه سروته نایستم بهتر نمیشم.من 37 سالمه -متاهلم-مزاجم صفراویه و تیروئید کنترل شده دارم و تالاسمی مینور هستم کمبودکلسیم و ویتامین دی داشتم که با قرص برطرف شد در ضمن این سوزش 1هفته قبل از پریودی خیلی شدید میشه.امتحان کردم وقتی غذاهایی مثل ماست . دوغ.سیرتازه.بادمجون زیاد میخورم (در شمال زندگی میکنم)این سوزش بیشتر میشه.40روزم سیاهدانه باعسل خوردم وروزه گرفتم (رجب)اصلا درد و سوزش از یادم رفت اما بعدش باوجود ادامه خوردن سیاهدانه دوباره سوزش برگشت . خسته شدم دلم می خواد بارم بدون ترس از سوزش پاورزش کنم وراه برم لطفا کمکم کنید.ممنون ازحوصله شما  

هر هشت ساعت دو عدد حب رازی میل بفرمائید. 

با سلام - فرزند دوساله ام را که تنگی مجرای اشکی داشت تحت عمل قراردادم چشم راست خوب شد ولی مجرای اشکی چشم چپ نیمه باز است .بغیر از زالودرمانی راه دیگری درطب سنتی وجود دارد ؟ درمان زود انزالی در مردان چه راه حلی دارد ؟لطفا پاسخ را به ایمیل بالا ارسال فرمائید ضمنا درصورت امکان شماره تلفن تماسی هم ارسال فرمائید تا بتوانم تلفنی با شما صحبت کنم --با تشکر --- منتظرم 

جواب به ایمیل شما ارسال شد. 

سلام خسته نباشید. زنی 37 ساله با مزاج اصلی سرد و خشک هستم به شدت وسواسی و مضطرب و از کودکی داروهای وسواس و اضطراب مصرف می کنم. یبوست و کم کاری تیرویید دارم( تیرویید با دارو کنترل شده). در سالهای اخیر تغییراتی در بدنم رخ داده حرارت بدنم بالا رفته، چربی خونم به شدت بالا رفته و بسیار زودخشم شده ام. با خوردن غذاهای شیرین دچار احساس حرارت و بالا رفتن فشار و جوش صورت می شوم. به تازگی دچار بیماری پوستی لیکن سیمپلکس شده ام که سبب خارش شدید بدن می شود و با خاراندن دچار زخم و التهاب می شود و نهایتا به شکل فلس خاکستری در می آید.. دایما عفونت واژینال قارچی دارم(زخم دهانه رحم را دکترسوزاند) موهای زائد بدنم خیلی کم شده. دچار پوکی استخوان خفیف شده ام و کمردرد دارم. ضمنا وسواسم نیز بسیار بدتر از قبل شده است. به نظر شما چه باید بکنم؟  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید. 

باسلام آقایی34ساله هستم بسیاراحساس خواب آلودگی،افسردگی وسستی وبیحالی وسرسنگینی دارم وهرچقدرمیخوابم سرحال نمیشوم بنحوی که دیگه نمیخوام زنده باشم میخواستم بدونم طبع من چیه وبرای درمان چیکاربایدبکنم ممنون میشم اگه سریعترپاسخ بدین. 

از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 

با سلام .به دلیل اینکه در هفته 19 بارداری طول سرویکس 13 بود عمل سرکولار انجام دادم ولی نوزاد یک ماه بعد سقط شد.حالا می خواستم بدونم طب سنتی برای کوتاه بودن گردن رحم و شل بودن دهانه رحم درمانی دارد ؟با تشکر  

تحت نظر طبیب حاذق طب سنتی قرار بگیرید. 

با سلام
طبع من گرم صفراوی می باشدو 23 سال سن دارم از همان ابتدا ،پریودی های نامنظمی داشتم به طوریکه در سال شاید در کل 7 بار پریود شوم.صورتم نیز جوش های زیادی می زند و همیشه نزدیک زمان پریودی جوشهای چرکی می زند.حتی خیلی اوقات نزدیک زمان پریودی علائم انرا به طور کامل دارم،صورتم جوش می زند،حالت افسردگی درارم اما پریود نمی شوم.لطفا مرا راهنمایی کنید.ممنون
  

اطلاعات داده شده کافی نیست، بهتر است به طبیب حاذق طب سنتی مراجعه فرمائید. 

سلام
خسته نباشید
بنده خانمی هستم 26ساله دارای وزنی حدود 43 وقد159میباشم.مزاج بنده در آزمون مزاج شناسی تبیان، گرم و خشک (هر دو 1 درجه از 4 درجه)و صفراوی تشخیص داده شد.از نظر تیرویید هم مشکلی نداشته ام و تنها موقع تمرکز بر درس خواندن و مطالعه احساس می کنم سوخت و ساز بدنم زیاد میشود که منجر به هضم غذا یاگرسنگی میشود(البته آنچنان در مطالعه غرق میشوم که فرصت خوردن در عین گرسنگی را پیدانمیکنم).بنابه نظردکترتغذیه حدود 15 کیلو کمبود وزن دارم.باتوجه به اینکه فرزندم 1ساله است و شیر به او میدهم نسخه شما برای اضاف کردن وزن من چیست(حدودا از زمان 15 سالگی به بعد پوستم رو به زردی رفت به طوری که اکنون پوست تمام بدنم به زردی میزند.برای رفع آن دستوری دارید؟)؟
  

به نسخه ی صفرا در وبلاگ عمل کنید. 

سلام خسته نباشید به من فرموده بودین که از نسخه سودا استفاده کنم وقتی جوشندشو میخورم دچار حالت تهوع میشم حتی بوش حالمو بد میکنه میشه به نسخه عمل کنم بدون این جوشونده؟؟؟این نسخه برای زنان باردار نیز میشه توصیه میشه ؟؟؟خواهش میکنم سریع تر جواب بدید من شماره تماستونو گم کردم نمیتونم تماس بگیرم  

علت ایجاد حالت تهوع در برخی افراد بدلیل حساس شدن نسبت به بو و مزه داروست، پیشنهاد می کنیم حساس نباشید و دارو را استفاده کنید که بسیار برای دفع سودا مفید است، این جوشانده را زنان باردار باید با نظر پزشک استفاده کنند. 

با سلام خانمی 32 ساله که مبتلا به بیماری اسپوندیلیت آنکلیوزان (شبه رماتیسم ) هستم تاکنون داروهای زیادی برای درمان بیماری استفاده نموده ام از قبیل ایندومتاسین پردنیزولون و ... ولی هیچ نتیجه ای نگرفته ام. این بیماری حدود 14سال پیش (همزمان با کنکور سال 79) به دلیل استرس شدید و فشار روحی و درد در ناحیه مچ پای چپ در من به وجود آمد و روز به روز بیشتر شد تا زمانی که اکنون به ناحیه ستون فقرات و ناحیه کتف چپ و لگن چپ رسیده است به طوری که با قطع داروها دچار خشکی و درد شدید میگردد. به تازگی با طب سنتی آشنا شده ام و تا حدود زیادی نسبت به درمان امیدوار گشته ام. همچنین از طریق آزمون تشخیص مزاج ، مزاج سرد و تر و غلبه بلغم دارم. از جناب عالی خواهشی که دارم این است که چه راهکاری برای درمان قطعی برای بنده وجود دارد. حدود 2 سال است که ازدواج کرده ام و قصد بچه دار شدن دارم. حتی یکبار هم بچه دار شدم ولی یک ماه نشده سقط شد. از طریق سایت استاد خدادادی خواندم که این افراد باید گرمی زیاد بخورند و بنده چای زنجبیل و دارچین مصرف می کردم اکنون واهمه دارم اگر دوباره باردار شوم و چنین رژیمی را ادامه دهم آیا باز هم منجر به سقط می گردد. با تشکر از راهنمایی های بسیار مفیدتان  

با توجه به اینکه مزاج حضرتعالی غلبه دارد، فقط مصرف گرمیجات کارساز نیست، باید پرهیزات بلغم و غذاهای مفید برای بلغم را بکارببندید و از منضج و مسهل بلغم نیز استفاده کنید. 

سلام اقای دکتر خسته نباشید.
میخواستم بگم من هنوز افت دهانم خوب نشده!با اینکه خیلی رعایت میکنم چیزهایی که فرمودین.
مزاج فعلیمم:
مزاج فعلی شما خشک است.
به لحاظ سردی و گرمی متعادل.
درجه خشکی :1 از 4
در ضمن ازمایش دادم که کمبود ویتامین دی و کمی هم فقر اهن و تیرویید پرکار داشتم.ویتامین دی که حداقلش 30بود من 17 بودم.الان 3 هفته است که هفته ای یک امپول ویتامین دی3 میزنم و هر شب یه قرص کلسیم و ویتامین دی میخورم.و هر روز صبح یه نصفه قرص لووتیروکسین میخورم.قرص اهن نخوردم چون یبوست داشتم وقتی میخوردم.به نظرتون با این همه مشکل چه کنم؟مخصوصا افت!
  

روی آفت ها با انگشت رب انار بزنید و کمی فشار دهید، وقتی آفتاب که سرشار از ویتامین D هست، ویتامین شیمیایی چرا؟ پس پیشنهاد می کنیم اول صبح که آفتاب مایل است، روزی ده دقیقه حمام آفتاب بگیرید، غذاها را در ظروف مسی طبخ کنید و در غذاهای آبکی آهن کوره رفته بیاندازید یا اینکه روزی یک عدد قرص آیرون پلاس محصول شرکت نیاک میل کنید. 

سلام پدرم هم پاش خواب میره هم سرطان پرستات دارن که سرطانشون با عمل جراحى بهترن خداروشکر ولى براى پادردشون زالو انداختن ١ بار وقتى ٢باره (یک هفته بعد) میخواستن زالو بندازن زالوها نخوردن علت چیست؟مگر میشورد زالو خون نخورد؟ایا ربطى به سرطان دارد؟؟؟  

اگر زالو اندازی بدون مقدمه و قبل استفاده از داروهای پاکسازی کننده باشد، معمولاً این قبیل اتفاقات خواهد افتاد، پیشنهاد می کنیم برای زالو درمانی نزد فرد حاذقی بروید. 

سلام من یه مدت مشکل ریه دارم به بو حساس و دچار تنگی نفس میسم بعداز مدتی دچار حالتهای سرماخوردگی و خلط سینه میشم با مراجعه به دکتر تشخیص آسم خفیف و الژی داده لطفا راهنمایی کنید برای جای جوش روی صورت دستوری دارید (حالت گودی در صورت)برای شادابی پوست هم راهنمایی کنید  

هفته ای دو شب، شبها بخور مرزنجوش به مدت پنج دقیقه بدهید و پس از آن از عطوس استفاده کنید.

باسلام - جناب دکتر
برای رفع سنگ صفرا به پزشک مراجعه نموده که تاکید کردند تنها راه رفع سنگ کلیه عمل است و درمان دارویی هیچ اثری در از بین رفتن آن نمی کند . خواستم ببینم با دارو سنگ رفع می شود و جای دیگری گیر نمی کند؟ ممنونم
    

سنگ صفرا یا کلیه؟ در اکثر سنگها چه صفرا چه کلیه با درمان های طبیعی قابل رفع می باشد؛ پیشنهاد می شود به طبیب حاذق طب سنتی مراجعه کنید. 

با تشکر از زحمات شما نمی دانم سوالم را در قسمت درستی مطرح می کنم یا خیر , آیا دختر سه و نیم ساله ام می تواند از دم کرده گیاهی مثل آویشن استفاده کند ؟به چه میزان؟  

بله ، مقدار مصرف و دفعات آن بستگی به طبع فرد دارد، اگر طبع گرم دارد کمتر استفاده شود. 

با سلام و احترام
می خواستم ازحضور شما سوال کنم آیا جوشانده تنباکو برا تیره کردن موهای سفید شده موثر است. ممنون از توجه و الطاف جنابعالی
  

جایی ندیدم. 

سلام
من دختری28ساله هستم ک اززمان بلوغ ریزش شدید مو دارم.
مزاجم صفراوی هست
از سه روز گذشته تخم مرغ وکوفته تبریزی.خوراک لوبیا.پنیر
املت و این جورچیزا رو استفاده کردم
هر یکروز درمیون حموم میرم چون موهام چربه.
هفته ای تقریبا3 یار
وقتی میخام سرمو بشورم روی صندلی میشینم
از روغن زیتون و شنبلیله وروغن شترمرغم استفاده کردم
اثر خاصی نداش
اما موهام واقعا میریزه
خاهش میکنم کمکم کنید
ممنون
  

از صابون شغاری و گل سرشور استفاده کنید و همراه با وعده های غذایی ساقه و برگ لطیف کرفس استفاده فرمائید، آزمایشی بدهید و امکان وجود کبد چرب را بررسی کنید. 

اسلام؛من 28سال دارم؛2سال است که ازدواج کرده ام و اکثر مواقع موقع نزدیکی درد داشته ام بارها به پزشک زنان مراجعه کرده ام اما گفتند مشکلی نیست و وقتی اصرار می کردم ژل لیدوکائین میدادند تا اینکه 3ماه پیش دچار لکه بینی شدم به صورت قطره های خون که بعداز معاینه گفتن زخم جداره رحم است و قرص یاسمین و پماد کلیندومایسین دادن که خوب شدم در مورد درد هم تمریناتی دادن که برای باز شدن ماهیحه ها انجام دهم که با انگشت و یک وسیله بود با انگشت را انجام دادم ولی امروز که با ان وسیله و ارام انجام دادم باز هم خونریری داشتم خیلی ترسیدم و تزریق عسل انجام دادم لطفا راهنمایی کنید و اگر امکانش هست پاسخ رابه ایمیلم بفرستید نه در سایت سپاسگزارم ششاه ترسیدم و تزس  

 

باسلام؛من همون خانمی هستم که دیروز پیام فرستادم درتکمیل صحبتهایم خواستم بگم دچار تبلی تخمدان هم هستم وپریودام 2ماه 3ماهه هست و همین امر باعث نگرانیم برای بچه دار شدن شده است و دردی که هنگام نزدیکی داشته ام باعث سردشدن من و همسرم شده و خیلی کم باهم ارتباط جنسی داریم از دیشب که تزریق عسل داشتم خون ندیدم اما میترسم که اکه نزدیکی داشته باشم باز هم درد یا زحم رحم پیدا کنم خواهشا اگر امکانش هست زودتر پاسح و راهنماییتان رابرایم ایمیل کنید حیلی مضطرب و نگرانم  

بهتر است از طریق اینترنت آزمون مزاج شناسی بدهید و نتیجه ی غلبه ی طبع خود را اعلام کنید. 

سلام من هر چى میخورم نفغ شدید دارم و نفغ باعث بزرگى شکمم هم شده   

شرح حال برای پاسخگویی کافی نیست. 

با سلام خدمت استاد محترم خانمی هستم 49 ساله ازمون مزاج شناسی من. سرد وتر درجه سردی 1از 4 درجه تری 1از 4 خیلی سالی است که ریزش مو دارم این چند سال خیلی بیشتر شده جلوی سر وکنار سرم خیلی خالی شده وتقریبا خالی از مو است اگر راهنمایی بفرمایید چه چیزی استفاده کنم برای رشد مجدد مو با تشکر از راهنمایی شما  

در حمام زیر دوش نایستید، پودر کندش را با روغن زیتون مخلوط کنید و هر شب پوست سر را با آن ماساژ دهید. 

با سلام و خدا قوت
آقای دکتر چند روزی است که هزینه حب رازی را پرداخت کردم و کد رجا و شماره کارت را هم براتون فرستادم ولی هنوز حب رازی به دست من نرسیده است. ممنون میشم اگه پیگیری کنید. اجرتون با قران
      

پیگیری تهیه محصول را فقط می بایست از طریق سامانه پیامک انجام دهید، چون اعلام پرداخت را از این طریق انجام ندادید در نتیجه بخش مربوطه از پرداخت شما مطلع نشده بودند، در هر صورت با عرض پوزش اطلاع داده شد، ارسال انجام می گردد. 

با سلام خشته نباشید من همونیم که ریه ام حساس بود بخور مرزنجوش را برای پوستم گفتید انجام دهم یا برای ریه شرمنده یه سوال داشتم بعداز سزارین و بی حسی از کمر از همون ابتدا دچار کمر درد شدم به طوری که انگار قفل میشه اگه یه مدت پیاده روی بکنم نشستن و بلند شدنم با درد طوری که برای اینکه پام روی زانوم بندازم باید پام را با کمک پاچه شلوارم بلند کنم لطفا راهنمایی کنید  

بخور مرزنجوش برای باز شدن کانالهای تنفسی و مغز کارساز است، احتمالاً لگن شما در دوران حاملگی و زایمان در رفته است و جا نینداخته اید بهتر است بررسی کنید. 

با سلام من پودر کندش میخاستم لطف کنید قیمت آن را برام بفرستید  

نام محصول و تعداد درخواستی را به شماره سامانه 10000297265180 پیامک کنید. 

سلام اقای دکتر خسته نباشید.
میخواستم بپرسم عنبرنسارا واسه چه بیماریهایی کاربرد داره؟واسه افت دهان هم خوبه؟و واسه زخم واژن چطور؟و در چند نوبت و چطور باید استفاده کرد ؟و اگه الاغ نر باشه اون خاصیت هارو نداره؟! و ایا واسه مادرم که کانسر دهانه رحم داشته و هیسترکتومی انجام داده و رادیوتراپی کرده مفید هست؟
مرسی از اینکه وقت میزارین و جواب میدین.من همیشه دعاتون میکنم..
  

عنبرنسارا یا پشکل ماچه الاغ (الاغ ماده) در گذشته برای برخی از دردها مثل برخی از عفونتها استفاده می شده، اما امروزه زیاد از این درمانها استقبالی نمی شود و کمتر توصیه می شود، در گذشته برای درمان عفونتهای واژینال مقداری ذغال را آتش می زدند و سرخ می کردند و عنبر نسارا را روی آن می ریختند و یک گلدان سفالی برعکس روی آن می گذاشتند و خانم دامن به پا می کرد و لباس زیر خود را بیرون می آورد و بالای گلدان می ایستاد، اما به شما پیشنهاد می کنیم از روشهای سنتی دیگر استفاده کنید، در مورد سرطان نیز تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی و پاکسازی بدن در اولویت اول است. 

:گر  

به نسخه ی سودا در وبلاگ عمل کنید.