طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی
طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی

وزارت بهداشت فوراً واکنش نشان داد !!!

به یک گزارش از باشگاه خبرنگاران درباره عکس العمل فوری وزارت بهداشت در مورد شایعات مطرح شده در رابطه با مصرف سوسیس و کالباس توجه کنید و نظر خودتون رو اعلام کنید:

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ مدیر کل نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی وزارت بهداشت گفت: پیش از این نیز خبری مبنی بر بروز ضایعه نخاعی 10 شهروند به دلیل مصرف سوسیس و کالباس و انتقال آنها به بیمارستان نمازی شیراز منتشر شده بود که بر اساس گزارش رسمی بیمارستان این مورد تکذیب شد.

دکتر حسینی با اشاره به این که، حوزه سلامت به دلیل اهمیتی که در جامعه دارد از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: چرخش اخبار بی پایه و اساس و بدون مستندات علمی و رسمی می تواند در فضاهای مجازی آرامش مردم را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

وی از مردم خواست تا نسبت به انتشار این دست از اخبار که فاقد منبع مستند و قانونی است و منجر به تشویش اذهان عمومی می شوند، اعتماد نکنند. 

بر اساس این گزارش، در همین رابطه دکتر مسعود بهنود راد، مدیر عامل بیمارستان آریا در تهران نیز با ارسال نمابری به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد: هیچ گونه آمار فوتی در یک ماه اخیر به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف سوسیس و کالباس در این بیمارستان نداشته‌ایم و خبر فوق به شدت تکذیب می‌شود. 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد