طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی
طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی

تجربه ی یکسال زندگی بدون شکر+تصویر

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران،  شکر یکی از خوراکی هایی است که اثرات مخرب آن از لذت خوردنش خیلی بیشتر است. افرادی که شکر را کم کرده اند معمولا به بیماری های کمتری هم دچار می شوند اما برخی زندگی خود را بنا بر یک دنیای بدون شکر می گذارند تا تغییرات گسترده سلامتی را ببینند.

"اوا شوب" برای سال جدید خود تصمیم بزرگی گرفته است. این خانم قصد دارد یک سال تمام هر نوع شکر صنعتی و مضری را از خانه دور کند و کل خانواده را در فضایی سالم و به دور از این خوراکی خوشمزه و خطرناک نگه دارد. او قصد دارد در این راه میزان سختی و فشارهای خانواده را در یک کتاب جمع آوری کند.



این خانم می گوید ابتدا همه با این پیشنهاد مخالف بودند و آن را حرکتی غیر معقول می دانستند اما پس از مدتی که نتایج مثبتی از این کار دیده شد همه خانواده ترقیب به ادامه آزمایش شدند و خودشان به خوبی مسائل و موارد ممنوع را رعایت می کنند.

این خانواده تمام مواد خوراکی که شکر در آن ها به کار رفته است را از سبد غذایی خارج کرده اند که از میان آن ها می توانیم به شکر، عسل، قند، مربا و ... اشاره کرد. او می گوید هدف اصلی از این کار دور شدن از تمام بیماری هایی است که این روزها در میان مردم آمریکا دیده می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد