طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی
طب سنتی و اسلامی

طب سنتی و اسلامی

احیاگران طب ایرانی

گندم مدرن، یک سم مزمن و مهلک است

 
یک متخصص کاردیولوژی در مطالعات جدید خود هشدار داده است که گندم مدرن یک سم مزمن و کامل است که مصرف آن بتدریج منجر به مرگ می‌شود.  

 به گزارش ایسنا، دکتر ویلیام دیویس از متخصصان معروف شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین آمریکا و نویسنده کتابی درباره پرمصرف‌ترین دانه غلات در جهان در این باره می‌گوید: گندمی که ما امروز می‌خوریم با آنچه مادربزرگ‌هایمان در گذشته می‌خوردند، بسیار متفاوت است.

دکتر دیویس تشریح می‌کند: محصول گندمی که ما امروزه مصرف می‌کنیم یا به اصطلاح گندم مدرن گیاهی به ارتفاع ۱۸ اینچ است که بر اساس تحقیقات ژنتیکی در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی تولید شده است. گندم مدرن ویژگی‌های متفاوت بسیاری دارد که هیچ‌کس تاکنون درباره آنها با شما صحبت نکرده است برای مثال این محصول امروزی حاوی پروتئین جدیدی موسوم به گلیادین است. این پروتئین هیچ ارتباطی با پروتئین گلوتن ندارد.

وی افزود: خطاب من به افرادی نیست که به حساسیت گلوتنی یا بیماری سلیاک مبتلا هستند بلکه اکنون به تمام مصرف‌کنندگان محصول مدرن هشدار می‌دهم که در معرض آسیب ناشی از مصرف پروتئین گلیادین هستند. این پروتئین درواقع یک ماده مخدر است. این پروتئین درواقع به گیرنده‌های مواد مخدر و افیونی در مغز پیوند می‌خورد و در اکثریت مصرف‌کنندگان موجب تحریک اشتها می‌شود تا جایی که افراد را مجبور می‌کند روزانه ۴۴۰ کالری بیشتر غذا مصرف کنند.

به گزارش فیزورگ، دکتر دیویس پیشنهاد می‌کند که برای جلوگیری از این وضعیت بحرانی به مواد غذایی سالم‌تر مثل آووکادو، زیتون، گوشت و سبزی‌جات روی بیاورید. 

برگرفته از وبلاگ http://ravazadeh.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد